Je mi jasný, že bez zkušeností to nejde, že jistě záleží i na typu a parametrech zobrazovadla, ale bez titulků nevidím opravdu skoro nic.
To mě právě trochu .....
Trpezlivosť to príde, chce to naozaj len lietať a lietať.
Ona aj v reale mali niektorí piloti pár zostrelení vlastného spolubojovníka.
Děkuji za rady. Komp mám na podzim nový, monitor ještě starý. Teď nějaký zrovna vybírám.
Jinak už dříve jsem hledal neúspěšně nějakou informaci o stutteringu při použití FFB joye a opentracku/tiru, teď jsem narazil na nějaké info z roku 2020.
Nevím jestli to vůbec někoho zajímá, většina z vás nemá FFB joy a létá VR, a ani nevím, jestli tady ta informace už není.
Tak nový monitor na stole, LG 32GR93U-B, musím doladit ještě nastavení grafiky až bude čas.
Pocit zvláštní, je to uplně jiná hra než dříve. Pohyb po silnicích parádně viditelný, nálety na jednotlivá vozidla jsou uplná chuťovka.
Jeden nový problém se objevil, nemám si kam položit pivo. Drink se mi pod monitor vejde, to je OK, ale pivo nemám kam dát.
Bez titulků jsou letadla vidět samozřejmě lépe, ale mám pocit, že vidím pořád stejný prd jako dříve.
Možnost stát se velitelem pluku a spravovat zásoby, personál a letadla své jednotky, masivní nálety na současnou generaci hardwaru díky zjednodušenému letovému modelování velkých bombardovacích skupin, funkční radary, desítky pečlivě ztvárněných letadel včetně bombardérů Tu-2 a B-29, námořní a pozemní jednotky včetně pěších oddílů k útoku, ochraně a vyhýbání se.
Jako že tam bude hra? WOW, to se dějí věci...
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
Že by šlo konečně nastoupit a vystoupit z kokpitu, potažmo chodit okolo letadla, nebo si jít zaplavat, pochopil jsem to správně? To by byla věc nevídaná
Nový herní engine se od Great Battles liší neméně, ale spíše ještě více než Great Battles od War in the Sky 1917. DirectX 12, technologie Physically Based Rendering, nové systémy pro vykreslování atmosféry, vegetace, grafických efektů, integrace nové verze zvukového API, nový engine a design grafického rozhraní, nová evoluce fyzikálního enginu pro simulaci letadel, včetně nové aerodynamiky, fungování systémů a modelu poškození, nový model poškození pozemních objektů a lodí, nový systém pro rozhodování a velení pilotům AI, nový systém rádiové komunikace a samozřejmě nová kvalitativní evoluce klíčového herního režimu - a tento skok si od nás vyžádal obrovskou investici úsilí a prostředků, protože v rámci nových technologií jsou všechny modely, efekty, zvuky, grafické rozhraní vytvořeny od základu. Jinými slovy - tohle není "jen nová verze IL-2", ne. "Korea. IL-2 series" je od základu nová verze enginu a zcela nový obsah.
Vývoj hry "Korea" jsme zahájili v létě 2022 souběžně s vývojem hry "Great Battles" a většina práce již byla provedena. Nyní aktivně vyvíjíme grafické rozhraní a herní režimy, vývoj letadel se již posunul do fáze tvorby modelů kokpitů, mapa Koreje byla vytvořena a již se zaplňuje městy a letišti, dokončuje se vývoj desítek typů pozemních a námořních vozidel a dokončen byl i vývoj nového technologického základu - motoru a nástrojů. Většina cesty je již uražena, všechny parametry nového projektu jsou definovány, a proto jej konečně můžeme s klidným svědomím oznámit a sdělit vám jeho vlastnosti, aniž bychom vám dávali nějaké sliby, u nichž bychom si nebyli jisti, že je dokážeme dodržet. Děkujeme vám za trpělivost! Ve zbývajícím čase, než bude hra dokončena a vydána, se vám budeme snažit pravidelně a často poskytovat aktuální informace o tom, co jsme již vytvořili a jak pokračuje její dokončování.
Jako že to bude hotové až to vyjde? To se dějí věci
Upravil/a Tyler Durden dne 25-06-2024 14:34
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
a hlavně před nimi zase stojí to peklo přítomnosti letadlových lodí, které nezvládli v BOXu , tipuju, že nebudou .. a uvidíme jestli vůbec budou přídavné nádrže
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.