Jo? A za co a kým? To bylo kvůli autentičnosti. Jestli neměl cibule zrovna na mysli tohle. Ještě asi 3 skladby považui za super té doby. Moc lidem pomáhala. Francouzi maji dodnes La Marseillaise revoluční píseň té doby a my snad Kde su Boží Bojovníci. Teda to nevím jestli to nezrušili.
To je docela dada. Ta písnička (mimochodem Pepe má pravdu, byla to něco jako sovětšská Marseillaise) je uveřejněna na polském serveru a přeložená tam i do polštiny. A k tomu vcelku výstižná douška "Z tą pieśnią w 1941-1945. nasz naród szedł bronić kraj od nazistów. Nie mylić z katami z NKWD itp. agresorami."
Jinak cibule měla na mysli bojový pokřik pilotů při útoku - Horrido (viz Baron v jiném kontextu), Tally Ho, Давай!... Asi ty svoje hloupý fórky moc komplikuju :-)
Upravil/a 310_cibule dne 06-12-2013 13:56
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Od 00.00 moskevského času. Tedy dnes 21:00 našeho.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Se zdá, že to nejede. Kdyžtak mrkněte sem http://forum.il2s...tings-faq/. Můžete si stáhnout ten http://forum.il2s...ch_id=2071 a zkusit to. Mě ten debug launcher píše chybu 404, což je nechvalně proslulá chyba [img]https://s3.amazonaws.com/imgspark.com/images/m/b4d5f65b93a8b55a1cbbd3f59f3ab1c8.jpg[/img] is not a valid Image.
Tak po nějakém boji to běží. Nejprve po aktualizaci CTD, pak zas a zas. Po Recovery z launcheru to běhá. Musí se znovu nastavit grafika a je tam myslím víc voleb. Mapování os a kláves zůstalo.
Opravdu to střílí a opravdu to dělá díry. Sundal jsem několik LaGG3 a musím říct, že to je větší odvaz než v CloDu. CloDový FM je takový, že ta 109 lítá tak trochu jak po kolejích. Lépe řečeno je poměrně snadné cíl dostat do zaměřovače a chvíli ho tam udržet. Zde ty reakce nejsou zdaleka tak lineární a není tak lehké držet soupeřovu trajektorii. Sklouzává to po křídle a je zde mnohem výraznější adverse yaw (jak se to poví česky?). A celkově se to složitě stabilizuje pro střelbu. Ale natrenovat to půjde.
AIčka lítaj magicky. Je mi jasné, že není doladěný autopilot. A i vím v čem to je, páčto můj vlastní AP s některýma letadlama z CLODu reaguje podobně. Magie spočívá v tom, že maj přehnané reakce na výškovce a pořád s letadlem mrcasej jak kdyby s tím kvedlali jak s vařečkou. Tak jako se potácej ve vzduchu.
Účinnost zbraní je žůžo. LaGG začne velmi rychle různobarevně kouřit. Křídla má jak ementál, dá se zapálit. Dá se tomu ustřelit kus letadla. Může to bouchnout. Pilot je geroj a bojuje, ale časem vyskočí.
Tak po nějakém boji to běží. Nejprve po aktualizaci CTD, pak zas a zas. Po Recovery z launcheru to běhá. Musí se znovu nastavit grafika a je tam myslím víc voleb. Mapování os a kláves zůstalo.
Opravdu to střílí a opravdu to dělá díry. Sundal jsem několik LaGG3 a musím říct, že to je větší odvaz než v CloDu. CloDový FM je takový, že ta 109 lítá tak trochu jak po kolejích. Lépe řečeno je poměrně snadné cíl dostat do zaměřovače a chvíli ho tam udržet. Zde ty reakce nejsou zdaleka tak lineární a není tak lehké držet soupeřovu trajektorii. Sklouzává to po křídle a je zde mnohem výraznější adverse yaw (jak se to poví česky?). A celkově se to složitě stabilizuje pro střelbu. Ale natrenovat to půjde.
AIčka lítaj magicky. Je mi jasné, že není doladěný autopilot. A i vím v čem to je, páčto můj vlastní AP s některýma letadlama z CLODu reaguje podobně. Magie spočívá v tom, že maj přehnané reakce na výškovce a pořád s letadlem mrcasej jak kdyby s tím kvedlali jak s vařečkou. Tak jako se potácej ve vzduchu.
Účinnost zbraní je žůžo. LaGG začne velmi rychle různobarevně kouřit. Křídla má jak ementál, dá se zapálit. Dá se tomu ustřelit kus letadla. Může to bouchnout. Pilot je geroj a bojuje, ale časem vyskočí.
Nějak mi v tom nefunguje ShadowPlay. Musím pustit Fraps a něco vyrobím.
Jinak LaGG je stále bez trimu a tedy to střílení s ním je asi jako lítat Dr 1 v ROFu bez křivek. Já na to snad nasadím ten svůj SlimJoy. LaGG je proti Bfku pěkná svině. Hodně dělá ten chybějící trim, ale taky to ztrácí ovladatelnost při nízkých rychlostech a neletí to tolik. Zbraně to má ale slušný. Trefa do Bf vede k rychlé zkáze.
Tak po nějakém boji to běží. Nejprve po aktualizaci CTD, pak zas a zas. Po Recovery z launcheru to běhá. Musí se znovu nastavit grafika a je tam myslím víc voleb. Mapování os a kláves zůstalo.
Opravdu to střílí a opravdu to dělá díry. Sundal jsem několik LaGG3 a musím říct, že to je větší odvaz než v CloDu. CloDový FM je takový, že ta 109 lítá tak trochu jak po kolejích. Lépe řečeno je poměrně snadné cíl dostat do zaměřovače a chvíli ho tam udržet. Zde ty reakce nejsou zdaleka tak lineární a není tak lehké držet soupeřovu trajektorii. Sklouzává to po křídle a je zde mnohem výraznější adverse yaw (jak se to poví česky?). A celkově se to složitě stabilizuje pro střelbu. Ale natrenovat to půjde.
AIčka lítaj magicky. Je mi jasné, že není doladěný autopilot. A i vím v čem to je, páčto můj vlastní AP s některýma letadlama z CLODu reaguje podobně. Magie spočívá v tom, že maj přehnané reakce na výškovce a pořád s letadlem mrcasej jak kdyby s tím kvedlali jak s vařečkou. Tak jako se potácej ve vzduchu.
Účinnost zbraní je žůžo. LaGG začne velmi rychle různobarevně kouřit. Křídla má jak ementál, dá se zapálit. Dá se tomu ustřelit kus letadla. Může to bouchnout. Pilot je geroj a bojuje, ale časem vyskočí.
Žiadny boj s BoS u mňa nebol, nainštaloval som a spustil. Jukol som do grafiky - mám dojem, že ju trochu vylepšili, zdala sa mi taká nejaká krajšia (napr. kokpit v Bf sa mi zdá ostrejší a celkovo taký nejaký krajší, ale môže to byť i placebo efekt). Či je tam viac volieb neviem, ale je to možné. Ohľadne dogfightu môžem Rumcajsove postrehy iba potvrdiť. Vizuálne - nádhera. Pri prvom dogfighte nepriateľský pilot vyskočil, na ďalšom pointe dostal ďalší pilot LaGG-u pékáčko medzi kukadla (a pekne sa nachýlil nad prístrojovú doska ako to má správna mrtvola urobiť) a na treťom pointe si ma podali dva LaGGy tak, že som nestihol ani vystreliť Tak som sa aspoň kochal krásou zimnej krajiny z výšky 1400 metrov (ale bola tam kureffská zima).
EDIT: Obrázky z prvej misie v Bf
Moja prvá obeť...
..a tu druhá - pilot to dostal v kabíne...
Idem ďalej "testuvat", ale prvé dojmy sú veľmi pozitívne.
Upravil/a Baron dne 06-12-2013 22:54
edit: sice jsem to vyrobil ve full HD a nahrál ve full HD, ale na YouTube se to ukazuje jako max 360 bodů. Takže radši nechat v malém okénku.
edit 2: super, tak YouTube se probudilo a už je tam i Full HD verze.
Upravil/a Rumcajs dne 06-12-2013 23:08
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.