Jo tak takhle mi včera chlapi z LM vyhmátli na Wargrounds, když sem chtěl zničit v týlu kolonu(mimochodem, byla tam?). CTRL+F2 ! Já troubelín sem myslel ,že tam prostě patrolujou jako asi většina ostatních a nechtěj si nechat zničit poslední objekt.
Ne ,fakt s tím ctrl+F2 to sou hrozný kecy, dyť to na těhlech mapách ani nemá cenu, chceš zničit objekt a letíš při zemi? Není lepšího cíle. Horší je ,že všichni čekaj na ty přízemní borce a pak jim to někdo vybombarduje pěkně z vrchu. Ta ochrana objektů má prostě ještě mouchy
Jo sakra a když už všichni masově používaj to ctrl+F2 ,proč se kurňa nenaučí používat ctrl+F5 (nebo jak?) na vyhledání pozice nepřátelských pozemních cílů? Včera sem se marně snažil přivolat bombardéry na dva tanky co nám ostřelovali továrnu.
Vono to asi, to lítání tam (NW Wargrounds), nebude jen o ctrl+F2 a ikoně na (M) mapě .
A za mne musím říct, zlatý ctrl+F2 ,který stejně nepoužívám jako asi masová většina(ne tak u F2, na kochání ssebou sama,nevypadám já věru zle), proti používání TS v simu WWI na hlášení pozice nepřítele, či ,že ho má borec na šestce. To mi tady díky absenci velkejch letek nepříde tak výrazný.
Prostě pro každýho slovo "arkáda" znamená něco jinýho.
Kolona se objevuje po té co se zničí továrna.Kolona tam byla.Dojela a opravila továrnu a vrátila se.
Mám dojem,že je tam jeden zádrhe.
Po hlášce továrna je opravena je stále označena jako zničená.Proto kolona není vidět,ale kvůli špatnému označení nikdo znovu neničí továrnu.Jinak opravená továrna se pozná i tak že uprostřed např.stojí zase letadýlko.
Rada tedy je, zničit továrnu a hned jít na kolonu,která se objeví kousek od továrny.
My jsme ničili pozemní cíle,ale když už byl k zničení náš poslední objekt tak jsme se rozdelili a sestřelili na trase kolony asi 5 letadel.
Jen jsme nestihli uz znicit poslední cíl letiste a byl konec mapy.
Upravil/a Hokus dne 07-11-2012 09:50
Jo tak takhle to je, to jsem nevěděl, díky za objasnění tohle pro mne bylo fakt záhadou. Já tak daleko letěl jen proto ,že sem právě tu továrnu viděl na mapě zničenou. Dík
LEON napsal:
Vlastní server CZ Dedicated tu už nějakou dobu běžel, ale byl permanentně prázdný, jako většina ostatních. Musel bys dodat i nějaký nápad, jak ho zatraktivnit, aby tam začli chodit lidi.
ale plosím tě
jaký zatraktivnování
když tam bude 10 lidí
bude to mít staty
budou tam celkem rozumné mapy/u (mě osobně by klído stačila jedna)
tak tam polezou i lidi - jediný důvody proč jsem lezl na syn
případně když se nás sešlo víc lidí od 313 a šli třeba na oceanic
tak se postupně přidávali i další
jediný problém je, že se prostě cz/sk kumunita není schopná dohodnout, případně něco rozumného stvořit
Ono s vlastním serverem je taky trochu problém s výrobou map.
Já jsem třeba pro šturma vyrobil více jak 100 map a z nich se většina
s větším či menším úspěchem provozovala online a nebyl zásadní problém
mapu soustavně upravovat dle přání zákaznictva.
Ovšem výroba map ve šturmu je procházka růžovou zahrádkou
oproti výrobě map v ROF.
Jak kdysi kdosi kdysi trefně poznamenal," To že jsi s vyznamenáním vystudoval Matfyz
a ČVUT neznamená, že ti FMB v ROF nezamotá šišku."
Prostě FMB v ROF je tak prokombinované a překombinované, dlouho se načítající,
s možností jedním klikem celou mapu uložit tak blbě, že se může rovnou vyhodit....
Prostě vyloženě oserózní práce.
Asi proto se na většině serverů točí furt ty tři stejný mapy.
A ještě kdyby Jasoň, když už nechce imlementovat češtinu do ROFka,
tak by alespoň v jednom z předchozích patchů nemusel znemožnit její implementaci
samo domo.
Takže když přemluvíte Jasoně, aby alespoň ve FMB nechal textový soubory přístupný,
tak by nebyl problém FMB počeštit a pak už se dá nad výrobou map uvažovat.
Koneckonců mám doma rozdělané mapy jaro,podzim, zima 1916,1917,1918.
S rozmístěnýma letištěma a osazené strojema.
Pokud mi je nějaký patch teda nesmazal.
Ale umístit pitomý balon, například, není jen tak.
Místo toho, aby k němu byla jedna tabulka, kam by člověk naklikal,
kdy shoří, za jak dlouho vyleze na horu, nebo dolu.
Tak je k mání asi padesát ikonek, každá dělá něco jiného a v návaznosti na jinou
ikonku zase něco jiného a když se v těch deseti nutných ikonkách jedna přehodí,
tak nic nefunguje.
Takže ve FMB se vrtají tiší blázni, kteří maximálně jásavě ohlásí, že dokázali
donutit kolonku k pohybu z bodu A do bodu B, což jim zabralo pouhý měsíc laborování.
Načež při vysvětlování tohoto zázraku se normální člověk ztratí v pátém podkroku, šestého kroku,
u ikonky číslo tři.
UF
313_123 napsal:
...když se nás sešlo víc...
tak se postupně přidávali i další
jediný problém je, že se prostě cz/sk kumunita není schopná dohodnout, ...
Aaaaaaaaaaaaaaaleluja!
A zacneme trebarz od toho, ze budeme tvrdit ze 'externe pohlady su arkada a tam by som nikdy nevliezol'.. teda vlastne chcem napisat, ze od tohto zacneme upustat a dospejeme snad k dohode
Já bych Nevo externí pohledy v nějakém plánovaném společném projektu CZ/SK komunity vůbec nezmiňoval, ani žádné zjedodušování ve formě ikon na mapě atd., vždyť lidí, kteří nejsou ochotni létat ROF v plném realu je tu podle mě zlomek (pokud tu vůbec nějací jsou). Kromě toho grafické zpracování terénu v ROF je tak přehledné, že se na plný real dá orientovat naprosto v pohodě...
Upravil/a LEON dne 07-11-2012 17:58
Jo tak takhle mi včera chlapi z LM vyhmátli na Wargrounds, když sem chtěl zničit v týlu kolonu(mimochodem, byla tam?). CTRL+F2 ! Já troubelín sem myslel ,že tam prostě patrolujou jako asi většina ostatních a nechtěj si nechat zničit poslední objekt.
Ne ,fakt s tím ctrl+F2 to sou hrozný kecy, dyť to na těhlech mapách ani nemá cenu, chceš zničit objekt a letíš při zemi? Není lepšího cíle. Horší je ,že všichni čekaj na ty přízemní borce a pak jim to někdo vybombarduje pěkně z vrchu. Ta ochrana objektů má prostě ještě mouchy
Jo sakra a když už všichni masově používaj to ctrl+F2 ,proč se kurňa nenaučí používat ctrl+F5 (nebo jak?) na vyhledání pozice nepřátelských pozemních cílů? Včera sem se marně snažil přivolat bombardéry na dva tanky co nám ostřelovali továrnu.
Vono to asi, to lítání tam (NW Wargrounds), nebude jen o ctrl+F2 a ikoně na (M) mapě .
A za mne musím říct, zlatý ctrl+F2 ,který stejně nepoužívám jako asi masová většina(ne tak u F2, na kochání ssebou sama,nevypadám já věru zle), proti používání TS v simu WWI na hlášení pozice nepřítele, či ,že ho má borec na šestce. To mi tady díky absenci velkejch letek nepříde tak výrazný.
Prostě pro každýho slovo "arkáda" znamená něco jinýho.
Posílám omluvu....opět se mi nepodařilo použít při Tvém nalezení Ctrl+F2, ale prostě sprostě jen kvůli tomu, že ta padající kráva (HP O/400) prostě nešla přehlídnout . A když padá vlastní stroj na vlastní straně fronty, tak asi musí být blízko padouch........ Jinak moooc pěknej souboj, jen sem z toho půlku viděl rozmazaně, přišel jsem o střelce a to z důvodu toho, že když jsem v jednom okamžiku vykopl směrovku, nic se nestalo, neb tam už nebyla..........
BP_Tyrl napsal:
Ono s vlastním serverem je taky trochu problém s výrobou map.
Já jsem třeba pro šturma vyrobil více jak 100 map a z nich se většina
s větším či menším úspěchem provozovala online a nebyl zásadní problém
mapu soustavně upravovat dle přání zákaznictva.
Ovšem výroba map ve šturmu je procházka růžovou zahrádkou
oproti výrobě map v ROF.
Jak kdysi kdosi kdysi trefně poznamenal," To že jsi s vyznamenáním vystudoval Matfyz
a ČVUT neznamená, že ti FMB v ROF nezamotá šišku."
Prostě FMB v ROF je tak prokombinované a překombinované, dlouho se načítající,
s možností jedním klikem celou mapu uložit tak blbě, že se může rovnou vyhodit....
Prostě vyloženě oserózní práce.
Asi proto se na většině serverů točí furt ty tři stejný mapy.
A ještě kdyby Jasoň, když už nechce imlementovat češtinu do ROFka,
tak by alespoň v jednom z předchozích patchů nemusel znemožnit její implementaci
samo domo.
Takže když přemluvíte Jasoně, aby alespoň ve FMB nechal textový soubory přístupný,
tak by nebyl problém FMB počeštit a pak už se dá nad výrobou map uvažovat.
Koneckonců mám doma rozdělané mapy jaro,podzim, zima 1916,1917,1918.
S rozmístěnýma letištěma a osazené strojema.
Pokud mi je nějaký patch teda nesmazal.
Ale umístit pitomý balon, například, není jen tak.
Místo toho, aby k němu byla jedna tabulka, kam by člověk naklikal,
kdy shoří, za jak dlouho vyleze na horu, nebo dolu.
Tak je k mání asi padesát ikonek, každá dělá něco jiného a v návaznosti na jinou
ikonku zase něco jiného a když se v těch deseti nutných ikonkách jedna přehodí,
tak nic nefunguje.
Takže ve FMB se vrtají tiší blázni, kteří maximálně jásavě ohlásí, že dokázali
donutit kolonku k pohybu z bodu A do bodu B, což jim zabralo pouhý měsíc laborování.
Načež při vysvětlování tohoto zázraku se normální člověk ztratí v pátém podkroku, šestého kroku,
u ikonky číslo tři.
UF
Teda Tyrle ... ,
asi jsem celou dobu v ROF používal jiný FMB.
Možná by si to chtělo přečíst návod, nebo to třeba bude tím že nejsem absolventem ČVUT ale VUT a nás tam naučili i číst.
Co takhle místo plakání a vyjmenovávání důvodu, proč nejdou společné akce CZ/SK ROF komunity udělat, zkusit naopak vymyslet jak ty konkrétní pojmenované problémy alespoň obejít, když už ne vyřešit?
Chybí tu vlastní server a vlastní staty, ale Dogfight The Colorhttp://sch.virtua...cz/sch.htm se v IL-2 také ze začátku hostoval na běžném Dedicated serveru. Když nám bude ze začátku ve vlastním Dogfight The Color pro ROF stačit jenom sečíst, která strana vyhrála, tak se prostě založí na nějakém Dedicated serveru dvě nové ,,virtuální“ letky Central squad a Entente squad, do kterých se zaregistrují všichni, kteří se budou této akce účastnit. Akce by se mohla konat třeba jednou týdně a na konci měsíce by se vyhlásil vítěz. Každý měsíc se statistiky stejně automaticky restartují, takže by to bylo i bezúdržbové.
Ideální by bylo, kdyby si každý vytvořil v ROF pro tuto akci speciální profil, třeba CENTRAL_Josef nebo ENTENTE_Karel a ten používal pouze pro tuto akci, protože mnoho z nás už je pod vlastním nickem zaregistrováno ve svých letkách.
Někdo, myslím že Thomsen, tu zmínil, že je špatné používat při létání TS. Dobře, když se většina dohodne to akceptovat, může se (alespoň občas) zkusit akce jet po vzoru Jasty 18 úplně bez TS, pouze se třeba mohou před začátkem akce sejít velitelé a rozvrhnout si úlohy, sektory atd. a za letu by se TS nepoužíval, pouze ruce, nohy, fléry, kývání letadlem atd. jako v realu.
Když tu 10 lidí vymrští několik dalších zneužitelných nápadů, tak se něco z toho složí dohromady místo věčného naříkání nad současným stavem...
Upravil/a LEON dne 07-11-2012 20:57
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
ono se to nedá lítat ?
nemáte čas ?
lítáte spíš BOBka ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hele, Leone, tak máš Bierglasse co umí server, Krakena, co umí mapy. Tak už je jenom zkoordinuj, obešli velitele letek, případně ať ti pár samotářů slíbí, že tam budou večer co večer kroužit. A je to.
Protože s "Mělo by se, Mohlo by se,..." se nikdy nic neudělalo.
sice ne každý den, ale kroužit budu co to pude - slibuju
když
chci:
1. staty - ego je chce
2. dost pozemáků (takové stanové městečko ala HQ není špatné)
3. N28 aspon na dvou mapách (zvuk tohohle motoru prostě miluju)
nechci:
1. ikony (pokud budou nelezu tam - děsně mě štvou)
2. ...
3. ...
přežiju:
1. furt léto a podzim i zima je dobrá (zimní mamu sem online ještě neviděl)
2. venlovní pohledy (nerad ale přežiju nu kochání je taky občas dobré)
3. polohu na mapě
(nemám ji rád, ale jako známý bloudič ji přežiju - už se mě několikrát stalo že jsem přistál na hunském letiši - mnohaletý zvk z ILa - zdrhám na východ)
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.