Tak že pánové, vše podstatné jsem asi řekl včera na TS.... po té flašce Modrého Portugala mi to docela jelo...
Byly zmatky jako obvykle, zaskočilo mne trochu počasí, kterému u nás v letce pracovně říkáme "Bluovo"(i když na Blua bylo ještě docela hezky, nepršelo, nebyla sněhová vánice). Do toho jsem si při manipulaci s TS šikovně shodil ILa, tak že strat našeho Schwarmu byl poněkud opožděn. Podařilo se nám navázat vizuální kontakt se Stukami, kterým jsme pak poskytli cower během útoku. Po odletu Stuk jsme zajistili prostor do doby, než jsem se museli vrátit kvůli nedostatku paliva. Při návratu jsme utrpěli jedinou ztrátu, když to Sabota koplo. V druhém letu jsme se nejprve pokoušeli najít fučiho a později cloňáka bojujícího s hurricany, narazili jsme však pouze na pár zbloudilých Bf a vracející se rozkouřený bombardér. Chtěl jsem se vrátit k původnímu cíli letu, tj zajistit prostor nad lodí se špionem, jenomže jsem díky neustálé komunikaci snad se všemi vyjma vesmírných civilizací ztratil orientaci, kterou jsme opět nalezli jen díky Esquilaxovým výborným navigačním schopnostem. Po aktivaci radarů jsem cíl letu opět změnil, nechtěl jsem naší přítomností polohu lodi se špionem prozradit. Tak jsme se stáhli nad místo, kde byla naše námořní útočná formace a svou přítomností se snažili vyprovokovat ještě tomíky k nějaké akci. ti už ale byli někde beznadějně zalezlí, tak že jsem se cca pět minut před koncem mise rozhodli k návratu, který opět díky Esquilaxovi proběhl bez bloudění a problémů.
Esquilax mi byl po celou misi velkou oporou a zaslouží poděkování.
Jinak si myslím, že na naší straně proběhlo vše zhruba tak, jak jsem si to představoval. Stíhači navázali Hurricany, Stuky zaútočily a nadělaly patřičné škody. Zrovna tak i Ju 88 splinily své úkoly na výbornou, když vyřadily radarové stanice. Na tomto místě si zaslouží pochvalu oba velitelé mých bombardovacích formací 3.BAP Glum a STG Doktorkop, kteří podrobně připravili na základě mého zadání plány svých útoků a dokázali je samostatně realizovat. Zrovna tak Fučida odvedl veliký kus práce pro stíhače. Z toho také tak trochu vyplývá že jsem k plánování této operace přistupoval trochu jiným způsobem a to podle hesla"rozděl a panuj".
Je pro mne dobrou zprávou, že to tak velmi dobře fungovalo!!!
Celá akce měla určitě atmosféru, ke ktré patřilo i žonglování se stavem paliva, tápání v mracích a podobně.
Co se na ní bohužel negativně podepsalo, byla slabá účast RAF, zhroucení jejího velení a pak skutečnost, že naše Kriegsmarine rozstřílela zbytek konvoje, který jsme měli zajmout a uhlídat, doslova na cucky.
Na druhou strnu musím uznat, že ti piloti RAF, kteří vzlítli bojovali nesmírně statečně a s plným nasazením. Zaslouží si náš plný respekt a obdiv!
S!
Upravil/a 1stCL_Jamamoto dne 24-09-2006 13:16
doktorkop napsal:
...Nikdo by nevěřil,že tak aerodynamicky neaerodynamické letadlo jako štuka docela slušně klouže.Nakonec jsem doplachtil až dva čtverce od letiště a nádherně to rozflákal.
A já si myslel, jak jsem nebyl dobrý, když jsem s Raidenem přeplachtil nějakých 70km, našel letiště a přistál - ono to jde i se štukou :-)
doktorkop napsal:K tomu TS
Vypadá to jako sranda,ale není to sranda(mnozí vědí)
Domluva po TS vypadala následovně
...
A tak dále pořád dokola
snahy o nějaké řešení TS jsou vždy, ale ... :-)
doktorkop napsal:
...a přítelkyně se dotazuje z vedlejšího pokoje jak dlouho si ještě hodlám hrát......
Takže nakonec ulehám v půl druhé následující ráno.
já sem šel spát chvíli po půl druhé (tři hodiny jako z pátka na sobotu teda ještě nebyly) a to sme s Cloňákem a Lekkem zkoušeli něco s B-17 - cos dělal takovou dobu ?? ;-)
1stCL_Jamamoto napsal:
...a svou přítomností se snažili vyprovokovat ještě tomíky k nějaké akci. ti už ale byli někde beznadějně zalezlí
Letěl jsem vás najít, a všechny buď pobít nebo aspoň zajmout, ale nenašel jsem už nikoho - byli jste neznadějně zalezlí (viděl jsem hlášky o vašich přistáních) :-)
Takže jsem aspoň rozstřílel nějakou vaši vesnici a laškoval s flakem u ní ...
Díky Lekku za pěkně připravenou akci a také vyslovuji své uznání našim nováčkům Jeanovi a Vitmanovi kteří absolvovali nejspíš svou první speciálku a obstáli se ctí.
Škoda jen že odpadlo tolik červených...
První start : hurricany Mk.IIc startovali pohromadě severovýchodním směrem nad kanál nad hlavní konvoj, po prostoupání mraků jsme se jakžtakž zformovali a dál stoupali do cca 20 000 stop, bohužel Jean měl technickou závadu na stroji a musel skákat (s mechanikem jsme si to již vyřídili, byl degradován a je na měsíc bez vycházek ). Naštěstí byl po určité době vyloven hydroplánem... (díky Hopere ) Následně jsem zahlédl probíhající boj a trochu se trhnul od zbytku formace.... Z toho nakonec nic nebylo, neb než jsem se přesunul, tak boj ustal a narazil jsem jen na druhou skupinu hurricanů Mk.IIb. Mno pak jsem se docela ztratil a poměrně dlouho jsem zjišťoval svou polohu. kontakt s nepřítelem jsem nenavázal. Po určitých peripetiích se mi podařilo najít letiště a s posledními kapkami benzinu jsem dosedl.
Druhý let : společný start s 313_Pegasem, opět stoupáme nad kanál avšak trošku oklikou, při stoupání jsme zjistily jakésy doty nad kanálem a úspěšně jsem jim odstoupali za chvíli jsme opět navázali kontakt s větší skupinou letounů, cca v 15 000 až 17 000 stopách a šlo o zhruba 7 stuk + 2 bfka letící jihozápadním směrem k našemu letišti a jali se je pronásledovati. Bohužel Pegas se potkal s Cloňákem a odporoučel se dolů (přesně nevím jestli se srazili, nebo šlo o čelňák...) a tak jsem zůstal sám a snažil se navést ostatní skrze návodčího na svaz. Pomalu jsem se dotáhl a snažil se držet ve stínu doprovodného bfka, které si mě snad do poslední chvíle nevšimlo. Po dostatečném přiblížení jsem zaútočil na poslední pravou štuku ve véčku a trochu ji poškodil (myslím že to byl někdo z BP), bohužel jsem neodhadl dobře přibližovací vektor a dostal jsem se do křížové palby střelců a dost inkasoval do motoru, tak mi nezbylo nic jiného než zmizet dolů, a alespoň navádět ostatní. Pokračoval jsem pod štukami až nad naše letiště s tím že přistanu dříve. To se mi bohužel nepodařilo a k letišti jsem se dostal v průběhu začínajícího náletu a tak jsem ještě vystřílel poslední munici na jednu štuku, která zrovna vybrala střemhlavý nálet, ale opět jsem ji jen poškodil. Pak už jen následovalo nouzové přistání a čekání na přezbrojení.
Třetí let - start opět s hurri Mk.IIc ve směru severovýchod nad kanál, po prostoupání nad mraky jsem se podle informací návodčího snažil najít nějaký menší svaz nepřátel ale nepodařilo se mi ho najít, až těsně před koncem mise jsem trochu dotáhl nějaké doty nad pobřežím Francie....
Výsledek : nárokuji dvě poškozené Ju-87
Upravil/a mha dne 24-09-2006 14:50
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
BP_Tyrl napsal:
Teda chlapi pěkný polet. Řazení v mlíce a následná halda různě mizejících teček byla fakt žůžo. Asi po hodině bludění jsem dokonce našel nějaké naše letiště a šťastně sedl. Jak to nad tím mořem děláte, že poznáte kde se koupete? Já bych maximálně poznal, že jsem v moři. a teď pár organisačních poznámek. Asi by nebylo od věci aby v počátečním rozpisu měla rovnou každá letka rozepsán kanál na TS a letiště odkud startuje. Pak by nebylo špatné, když už jsou povoleny skiny, aby byla každá barevně odlišena třeba barvou ocasu. ( Na požádání rád vyrobím). Ty černý písmenka na tmavězeleném podkladu člověk přečte teprve těsně před kolizí. letu zdar Tyrl
To měli Japonci. Na každém letadle bylo označení:
Odkud letadlo je, ke které letce patří, jakou má poici ve trojici a co je zač. Ale nejsem si vědom, že by to někdo taky používal, kromě američanů, kteří měli podobnou symboliku, ale ne tolik propracovanou.
BP_Tyrl napsal:
Teda chlapi pěkný polet. Řazení v mlíce a následná halda různě mizejících teček byla fakt žůžo. Asi po hodině bludění jsem dokonce našel nějaké naše letiště a šťastně sedl. Jak to nad tím mořem děláte, že poznáte kde se koupete? Já bych maximálně poznal, že jsem v moři. a teď pár organisačních poznámek. Asi by nebylo od věci aby v počátečním rozpisu měla rovnou každá letka rozepsán kanál na TS a letiště odkud startuje. Pak by nebylo špatné, když už jsou povoleny skiny, aby byla každá barevně odlišena třeba barvou ocasu. ( Na požádání rád vyrobím). Ty černý písmenka na tmavězeleném podkladu člověk přečte teprve těsně před kolizí. letu zdar Tyrl
To měli Japonci. Na každém letadle bylo označení:
Odkud letadlo je, ke které letce patří, jakou má poici ve trojici a co je zač. Ale nejsem si vědom, že by to někdo taky používal, kromě američanů, kteří měli podobnou symboliku, ale ne tolik propracovanou.
Americani meli ruzne barevne odlisene pouze squadrony. Pekne to rozepsal Merle Olmsted v knize Esa Yoxfordu(orig. The Yoxford Boys).
...
Vazena maminko a tatinku,
pisu vam z nebe, abyste o me nemeli strach. Pocasi je tu hezci nez nad kanalem, a tak nehrozi, ze bych se nekde ztratil nad anglii v tom jejich desnym pocasi.
Anglanu tu este moc neni, ale predpokladam, ze mi sem rychle poslou aspon ty 3 cechy, co sem sestrelil nad kanalem. Ten ctvrtej, co do me vrazil, ten pujde urcite do pekla, protoze s tim hurrikanem vubec neumel litat.
Az vam pride dopis od meho veliciho dustojnika, tak vsemu neverte. Urcite tam bude napsano, ze jsem hrdine padl pri obrane naseho stremhlaveho bombarderu Stuka (mozna tam napisou i jejih jmena), pote co jsem dosahl sveho prvniho sestrelu - ty zbejvajici dva sestrely mi ukradnou moji kamaradi, jak je znam. Pro jistotu vam teda pisu jejich kod, kdyby ste si to chteli overit na velitelsti Luftwaffe v Londyne (NN/B, NN/M, RS/N).
Vas clone.
PS: kdyz k tem 3 cechum pribalej i ty jejich konzervy, tak se o me a meho Emila nemusis bat, bude tu jak v raji.
Upravil/a clone9cz dne 24-09-2006 17:28
clone9cz napsal:
Pro jistotu vam teda pisu jejich kod, kdyby ste si to chteli overit na velitelsti Luftwaffe v Londyne (NN/B, NN/M, RS/N).
RS-N byl můj stroj a vždycky jsem se strojem přistál na původním letišti, takže tohle ti asi velení neuzná
Nebýt toho,že velení které mělo velet bylo zavřeno za velezradu a plány se cestou k posádkám ztratily i s mapou ,to byla těžká improvizace,ale i tak jsme se snad nedali lehko.
První let:
HurriIIb z AN2 letka Bizon spolu s dalšími ,část z nás měla bomby ,ale poté co jsme se dostali do boje severně od ostrova Kent (nebo jak) jsme plán najít a potopit lodě z kriegsmarine zamítli a odhodili je.Žádný bombardér jsem nespatřil ,jen nějakej kafemlejnek od Williho jsem se snažil dohnat,po té co jsem si všiml,že můj hurric má větší spotřebu paliva než žena na nákupech jsem upozornil letku ať si zkontrolují palivo a když tak se vrátí.Pří návratovém přeletu ostrova mě chtěl sestřelit nějakej japo( err hoper),ale rozmyslel si to.Přistání v pohodě zpátky v AN2 hned po pilotech 312té.
Let druhý:
Po doplnění paliva a střeliva jsem nakopl šemíka a spojil se s 312_Trutem,plán byl CAP někde nad tím mlíkem ,připojil se k nám 310_Crowley a Obluda.
Kurz sever(jih) ,v mlíku dole vidíme lodě a Obluda se jal hrdině ,že ji zkusí potopit,bohužel si vybral špatnou a hned jak jsme mu řekli nezapomeň umřít to dostal do hlavy
Já,Trut a Crowley jsme se dostali na dohled k francii ,kde jsem si všiml nejdřív 2 kontaktů(nakonec 4) , tak jsme se jali bojovat ,Crowley jednoho messouna rozčoudil a musel uhnout před druhým,v tom boji s kondenzačkama jsem si všiml ,že v našem kurzu máme velkou formaci letounů(7xJu87),jednu jsem ošil při čelním průletu ,další jsem pustíl šedý pruh kouře ,pak si mě projelo bf a vyřadilo jeden kulomet ,tak jsem to dal dolů,snažil jsem se navodčímu udat přibližnou polohu jak jsem mohl ,ale už to bylo nad mořem a mlíkem a pevniny nikde .Jedno bf mě pak ošilo ještě u lodí (Clone?) a to už jsem letěl pryč ,bo ze mě šel slabej proužek dýmu a paliva bylo tak akorát.
Doletěl jsem k letišti AN2 ,kde zrovna štuky prováděly útok na naši novou betonovou dráhu,no to přece nemůžu nechat jen tak ,tak jsem se jal hrdině je poškádlit prdítky ráže .303 co mi ještě zůstali, dvě jsem poškodil ,jedna to rozsekala (Kubrt) a pak jsem s palivem 0.0001 a střelivem 0 přistál na letišti a šel si na whiskey.
Let třetí:
To už není co psát start byl asi 14 minut před koncem Adlertag a žádnej němec v blízkosti ostrovů nebyl ,a tak jsem potřetí šťastně přistál a zklamán,že jsem málem neošil fučidu šel debatovat na TS.
Upravil/a Noram dne 24-09-2006 18:21
clone9cz napsal:
Pro jistotu vam teda pisu jejich kod, kdyby ste si to chteli overit na velitelsti Luftwaffe v Londyne (NN/B, NN/M, RS/N).
Vas clone.
.
Milá paní a pane Clonovi. Váš syn si sice myslí, že sundal 3 Čechy a odešel do nebe s tímto vědomím.
Rád bych vás však informoval, že i já jsem v pořádku přistál na letišti a opět vzlétl. Takže tu máme ze 3 pouze jednoho.... a kdoví jestli
Takže jestli o něm někdy vydáte memoáry, neuvádějte mě prosím jako jeho oběť.
Sice vám taky píšu z nebe, ale zemřel jsem šťastnou rukou neznámého německého námořníka při letu č.2. Ty Clonovi kuličky jsem přivezl v trupu z letu č.1 klukům z pozemního presonálu jako dárek za tu skvělou práci při přípravě mého stroje.
Navíc jsem poslal do francie nějaké anglické kuličky ve strojích pilotů Wutz a Jirka
Tak tedy po dost velkých organizačních zmatcích* je za velitele naší čtyřky zvolen Jimík (má jako jediný vytisklou mapu).
Startujeme a odlétáme do předpokládaného místa výskytu nepřátelského konvoje. Ten následně prozradí svou pozici nejen pomocí svých protiletadlovců, takže náš primární úkol je splněn. Po odstoupání se zapojujeme do nedaleké bitky, kde přicházím o vedoucího (jeho Bf černě kouří, tak se ho snažím doprovodit stranou - nakonec vyskakuje). Já se vracím a mírným klesavým letem se blížím k místu další šarvátky, tu se ale "odnikud" zhmotní na mé šesté IIc a dělá mi dírku do nádrže. Prchám, protože nevím co vše mám poškozeno. Během zpátečního letu se otvor v nádrži zatahuje a já relativně snadno nacházím letiště. Přistání je ale nevydařené, takže po utrpěném šoku další let vzdávám ( ze skupiny JASTA jsem v tu chvíly již jen já, protože oba velitelé byli sestřeleni a druhá dvojka se taktéž s poškozením vrátila).
* (jsme napsáni s Horstem do E-4, před speciálkou na poradě přesunuti k Jimikovi a Jirkovi - stále E-4, po naloudování mapy se divíme, proč je na našem letišti tolik pilotů a na letišti pro E-7 tak málo, nakonec končíme jako průzkumáci v E-7 - dva veletoče za 10 minut)
Patrikhuhu napsal:
Tak tedy po dost velkých organizačních zmatcích* je za velitele naší čtyřky zvolen Jimík (má jako jediný vytisklou mapu).
Startujeme a odlétáme do předpokládaného místa výskytu nepřátelského konvoje. Ten následně prozradí svou pozici nejen pomocí svých protiletadlovců, takže náš primární úkol je splněn. Po odstoupání se zapojujeme do nedaleké bitky, kde přicházím o vedoucího (jeho Bf černě kouří, tak se ho snažím doprovodit stranou - nakonec vyskakuje). Já se vracím a mírným klesavým letem se blížím k místu další šarvátky, tu se ale "odnikud" zhmotní na mé šesté IIc a dělá mi dírku do nádrže. Prchám, protože nevím co vše mám poškozeno. Během zpátečního letu se otvor v nádrži zatahuje a já relativně snadno nacházím letiště. Přistání je ale nevydařené, takže po utrpěném šoku další let vzdávám ( ze skupiny JASTA jsem v tu chvíly již jen já, protože oba velitelé byli sestřeleni a druhá dvojka se taktéž s poškozením vrátila).
* (jsme napsáni s Horstem do E-4, před speciálkou na poradě přesunuti k Jimikovi a Jirkovi - stále E-4, po naloudování mapy se divíme, proč je na našem letišti tolik pilotů a na letišti pro E-7 tak málo, nakonec končíme jako průzkumáci v E-7 - dva veletoče za 10 minut)
Za zmatky se omlouvám, ale bylo to způsobeno tím, že dorazili někteří, kteří původně nebyli na seznamu a ti, co měli letět zase neletěli...
To VGR-mha: S tou Štukou jsem letěl já. Tvoje dávka sedla moc pěkně. Až do začátku střelby jsem o tobě nevěděl (ukolébán tím, že nás doprovází elita LW se 109). Znefunkčnilo mi to směrovku (naštěstí) a přidolo pár dírek do nádrže. Nicméně jsem pokračoval s hlavní skupinou v letu a více méně náhodou jsem kousek od cíle objevil flak, na kterej jsem shodil náklad. Při letu zpět mi přesně nad ostrovem dovyteklo palivo a tak jsem si tam pěkně přistál. Podařilo se ti tedy zajistit pro potřeby RAF jednu skoro nepoškozenou Štuku a jednoho děsně otravnýho zajatce. Já si mohu nárokovat jakýsi flak a poškozenýho Hurryho (jesti tedy byla ta odvetná střelba ode mne). S!
BP_Kojak napsal:
To VGR-mha: S tou Štukou jsem letěl já. Tvoje dávka sedla moc pěkně. Až do začátku střelby jsem o tobě nevěděl (ukolébán tím, že nás doprovází elita LW se 109). Znefunkčnilo mi to směrovku (naštěstí) a přidolo pár dírek do nádrže. Nicméně jsem pokračoval s hlavní skupinou v letu a více méně náhodou jsem kousek od cíle objevil flak, na kterej jsem shodil náklad. Při letu zpět mi přesně nad ostrovem dovyteklo palivo a tak jsem si tam pěkně přistál. Podařilo se ti tedy zajistit pro potřeby RAF jednu skoro nepoškozenou Štuku a jednoho děsně otravnýho zajatce. Já si mohu nárokovat jakýsi flak a poškozenýho Hurryho (jesti tedy byla ta odvetná střelba ode mne). S!
Jóóó, kdybych jen nebyl tak nervózní z toho doprovodného bfka a útok neuspěchal... Jinak od tvého střelce jsem toho schytal celkem dost (děravá kabina, poškozený motor) a možná ještě něco od kolemletících štuk. Mno tak to si mě nakonec to bfko nevšimlo? Já pak hned pikoval dolů skrze mraky...
PS : starší model štuky máme už z Francie a nový se hodí mám pocit že náš zpravodajský důstojník se k večeru o nějakém nouzovém přistání štuky zmínil...
PS2 : kdopak z mocné Luftwaffe Vám dělal cover?
Upravil/a mha dne 25-09-2006 11:06
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
3IAP_Noram napsal:
Let druhý:
Po doplnění paliva a střeliva jsem nakopl šemíka a spojil se s 312_Trutem,plán byl CAP někde nad tím mlíkem ,připojil se k nám 310_Crowley a Obluda.
Kurz sever(jih) ,v mlíku dole vidíme lodě a Obluda se jal hrdině ,že ji zkusí potopit,bohužel si vybral špatnou a hned jak jsme mu řekli nezapomeň umřít to dostal do hlavy
Já,Trut a Crowley jsme se dostali na dohled k francii ,kde jsem si všiml nejdřív 2 kontaktů(nakonec 4) , tak jsme se jali bojovat ,Crowley jednoho messouna rozčoudil a musel uhnout před druhým,v tom boji s kondenzačkama jsem si všiml ,že v našem kurzu máme velkou formaci letounů(7xJu87),jednu jsem ošil při čelním průletu ,další jsem pustíl šedý pruh kouře ,pak si mě projelo bf a vyřadilo jeden kulomet ,tak jsem to dal dolů,snažil jsem se navodčímu udat přibližnou polohu jak jsem mohl ,ale už to bylo nad mořem a mlíkem a pevniny nikde .Jedno bf mě pak ošilo ještě u lodí (Clone?) a to už jsem letěl pryč ,bo ze mě šel slabej proužek dýmu a paliva bylo tak akorát.
Doletěl jsem k letišti AN2 ,kde zrovna štuky prováděly útok na naši novou betonovou dráhu,no to přece nemůžu nechat jen tak ,tak jsem se jal hrdině je poškádlit prdítky ráže .303 co mi ještě zůstali, dvě jsem poškodil ,jedna to rozsekala (Kubrt) a pak jsem s palivem 0.0001 a střelivem 0 přistál na letišti a šel si na whiskey.
Zdar Norame!To,ze jsi sejmul Kubrta,beru jako sve osobni selhani.Myslel jsem totiz,ze je to Trut a nema kontroli a lehce coudi.Tak jsme te nechali letet.A pak udelas paseku o par kilaku dal. Beru si z toho ponauceni!
Jóó, dobrý to bylo, díky všem.
Jenom bych prosil příště víc cílů pro bombry, první SC1000 sem hodil do vody (než jsem našel střílející cíl a našteloval se nad něj, bylo vymalováno - ten křižník mi někdo vyfouk před nosem . Druhou SC jsem poslal na zcela opuštěnou beton. runway, ani AA nebyly(?)
Ale jinak alles gute!
BP_Kojak napsal:
To VGR-mha: S tou Štukou jsem letěl já. Tvoje dávka sedla moc pěkně. Až do začátku střelby jsem o tobě nevěděl (ukolébán tím, že nás doprovází elita LW se 109). Znefunkčnilo mi to směrovku (naštěstí) a přidolo pár dírek do nádrže. Nicméně jsem pokračoval s hlavní skupinou v letu a více méně náhodou jsem kousek od cíle objevil flak, na kterej jsem shodil náklad. Při letu zpět mi přesně nad ostrovem dovyteklo palivo a tak jsem si tam pěkně přistál. Podařilo se ti tedy zajistit pro potřeby RAF jednu skoro nepoškozenou Štuku a jednoho děsně otravnýho zajatce. Já si mohu nárokovat jakýsi flak a poškozenýho Hurryho (jesti tedy byla ta odvetná střelba ode mne). S!
Jóóó, kdybych jen nebyl tak nervózní z toho doprovodného bfka a útok neuspěchal... Jinak od tvého střelce jsem toho schytal celkem dost (děravá kabina, poškozený motor) a možná ještě něco od kolemletících štuk. Mno tak to si mě nakonec to bfko nevšimlo? Já pak hned pikoval dolů skrze mraky...
PS : starší model štuky máme už z Francie a nový se hodí mám pocit že náš zpravodajský důstojník se k večeru o nějakém nouzovém přistání štuky zmínil...
PS2 : kdopak z mocné Luftwaffe Vám dělal cover?
Jako cover byla urcena ctverice Wutz, Piscot, Clone a ja. Dohromady sme vydrzeli jeden utok hurriku, a pak sme se rozdelili. Wutz s Piscotem honi hurriky u pobrezi a Clone je taranovan. Zustal jsem nad stukama sam.
Bohuzel jsem moc neuspel. Sleduju dot, namyslene si myslim, ze jde za mnou a najednou zjistuju, ze letim uplne do hajzlu a dot nasleduje stuky. Vzhledem ke komunikacnim zmatkum se mi nepovedlo predat zpravu stukam. Ty jsem navic po utoku ztratil a do konce mise nevidel. Takze spis nez bojovy let to byl vyhlidkovy let nad anglii a zpet.
Kdyz vynecham zmatky s organizaci a umistenkama a masivni odhlasovani pilotu, tak se mi polet libil. Sice sem si nevystrelil (a jednou postrasil Piscota), ale atmosfera byla dobra.
zdar
jooo mho si dostal ode me patrne,když jsi dosilil kojaka.
Akce supr,ale fakt malo cílů..všechno vybrakovaný od namořníku-
je videt ze se na nas zas tak nespolejhaj a mozna delej dobre...
alles gut
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.