Mně ani tak nejde o atmosféru, jak o samotné letadlo. Baví mě se učit létat s danými stroji. Ale aplikovat je do misí mě už přešlo před deseti roky. Jinak co se týče těch mrtvých letišť: není důvod se k nim přibližovat, pokud to mise nevyžaduje. A pokud ano, tak určitě nebudou mrtvá. Aneb proč bych dával techniku na letiště 800km daleko, ke kterému ani nemám cestu...
Upravil/a AJaromir dne 16-05-2018 15:22
Mně ani tak nejde o atmosféru, jak o samotné letadlo. Baví mě se učit létat s danými stroji. Ale aplikovat je do misí mě už přešlo před deseti roky. Jinak co se týče těch mrtvých letišť: není důvod se k nim přibližovat, pokud to mise nevyžaduje. A pokud ano, tak určitě nebudou mrtvá. Aneb proč bych dával techniku na letiště 800km daleko, ke kterému ani nemám cestu...
Dobře, tak ještě jednou a pomalu.Bude na F/A 18 fungovat v době vydání IFF? Nechápu co s mojí otázkou ma BMS společného (ano BMS ho funkční nemá, a je to pro mně jeho jediná vada, zato má perfektně funkční AWACS, který hezky odpoví na dotaz Declare. ) ale budiž. Ptám se protože např. Mirage v době vydání funkční IFF neměla..Prostě se ptám.
Upravil/a Mira dne 16-05-2018 18:15
Představ si že na Blue Flagu používám SR. Sorry já zapomněl. Ty asi nevíš co je to Blue Flag. Takže jelikož už je mi blbý se do třetice ptát, raději budu mlčet a počítat s tím že na IFF si bude potřeba počkat.
No ty se směješ, ale absence IFF u Horneta znamená že na BF bude pouze za jednu stranu a to předpokládám za modrou. Tím pádem se z toho stane COOP server
Edit : ted jsem napsal pěknou blbost..on vlastně na radaru nepozná nic..tak to jsem zvědav jestli ho tam vubec pustí.
No já právě furt uvažoval o koupi, ale počkám ten rok, maximálně dva..to by už to mohlo být jakžtakž ve fullu a možná i ve slevě Do té doby je furt co lítat.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.