DCS World
|
magot |
Přidané 09-11-2015 19:02
|
Fusioner
Příspěvek: 17618
Založený: 19.06.08
|
Přechod z 8bit - 16bit - 32bit proběhl během několika málo let a potenciál v tom byl obrovský. To samé se očekávalo od 64bit architektury před 22 lety. A kde jsme dnes? |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 09-11-2015 19:52
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Kluci, přínos 64 bitů vůči 32bitům není v navýšení výkonu procesoru. Jde o možnost adresovat napřímo mnohem víc paměti. Jistě ne všechny aplikace tolik RAKy potřebují. Ale pokud se taková najde a nemusí řešit různé techniky swapování nebo přepínání, pak z toho jen profituje.
Skok na 64bitů byl zásadní u operačních systémů, protože to umožňuje aby bylo v paměti dost místa pro sbírku běžících procesů. Jednotlivé aplikace se tím až tak moc netrápí. Jasně že třeba databázové servery mají z 64 bitů radost, ale tabulky v Excelu to asi nijak moc nerozhodí.
Pro nás je podstatné, že tolik paměti dost možná umožní detailnější modelování virtuálního světa. Třeba právě v BOSku o tom mluvili, že by jim to umožnilo mít v RAMce skiny pro všechny možný letadla a nemuseli by tak tohle z paměti vyhazovat a zas načítat ve chvíli použití.
Skok na 128 bitů se asi v dohledné době nebude konat. Na světě asi není počítač, který by měl tolik paměti, aby se vůbec přiblížil možnostem 64bitového adresního prostoru. Tedy asi ... zkrátka není. A ani v dohledné době nebude. Nejsem sice zběhlej v aktuálních procesorech, ale předpokládám, že stávající procesory ani nemají fyzickou adresní svěrnici dlouhou těch 64 bitů. Tolik paměti na světě není, aby to na to byla potřeba takováhle sběrnice.
Naproti tomu se rozhodně nespokojuju s Magotovou skepsí. V zásadě se 64 bitů ujalo velmi slušně a 32 bitů u operačního systému už je dnes rarita. Že to aplikace nepotřebují, to je jiná věc. Ne každá aplikace počítá počasí na celé planetě.
Nicméně je fakt, že jestli něco naše simy opravdu pálí, pak je to chabý pokrok v paralelizaci enginů fyziky. Kdyby se ale někomu poved průlom v obou směrech, tedy jak 64 bitů a navrch k tomu paralelizace fyziky, mohl by to být slibný počin. Jenže i tak to pak ještě někdo musí nakrmit tou spoustou dat, že?
Non est specifica
|
|
|
|
magot |
Přidané 10-11-2015 13:15
|
Fusioner
Příspěvek: 17618
Založený: 19.06.08
|
rvsnpilot udělal docela pěknej mod létatelného Migu-19, byl modelován jako nový (podle toho to vypadá ), nicméně ED změnilo strukturu formátu EDM a tak to pod 1.5 nefakčí ..
|
|
|
|
Host |
Přidané 10-11-2015 14:41
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 294
Založený: 01.03.13
|
To je snímek snad z původního LockOnu, ne? |
|
|
|
magot |
Přidané 10-11-2015 14:52
|
Fusioner
Příspěvek: 17618
Založený: 19.06.08
|
z 1.2 ale měl to asi osekaný na kost, kvalita zpracování kokpitu odpovídá těm Italskejm umělcům |
|
|
|
Koty |
Přidané 10-11-2015 16:56
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
magot napsal:
z 1.2 ale měl to asi osekaný na kost, kvalita zpracování kokpitu odpovídá těm Italskejm umělcům
A 3D'čko bylo něco mezi PF a prvníma 19kama - tj. původní prototyp PFka.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
magot |
Přidané 10-11-2015 17:08
|
Fusioner
Příspěvek: 17618
Založený: 19.06.08
|
slabý 3D by ani tak nevadilo pokud by to plně funkční a dobře simulovaný. Btw ještě začal dělat na Mig-31. |
|
|
|
Koty |
Přidané 10-11-2015 18:51
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
magot napsal:
slabý 3D by ani tak nevadilo pokud by to plně funkční a dobře simulovaný. Btw ještě začal dělat na Mig-31.
Ne ani tak slabý, jako špatný - sériový PFmka měly normální plovoucí plochy. První prototyp tuším byla nějaká konverze, s normálníma plochama...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 12-11-2015 16:18
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
magot napsal:
DCS je asi jedinej sim kterej by mohl 16 GB využít, ale stejně je nevyužije co jsem pozoroval v historii paměti i když jsem si nasimuloval bitvu jako kráva s mraky jednotek na bojišti.
magot a co si zistil, kolko pamate to zozralo? ma zmysel upgradovat z 8GB na 16GB co sa tyka leteckych hier? nemam na mysli sw ako office, video/pics edit etc.
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
magot |
Přidané 12-11-2015 16:57
|
Fusioner
Příspěvek: 17618
Založený: 19.06.08
|
No s 16GB maj vidle víc nesmyslnýho prostoru kterej defakto stejně nepotřebujou, ale rádi vysíraj a tak tam cpou defrag soubory atd ..
Takže teoreticky kdyby si DCS chtělo vzít 8GB tak je potřeba něco pro systém ...
V DCS nevyužiješ pořádně ani 8GB. 8 giga ram stačí imho ...
Průměrná mise sežere asi 2-3GB ram. Teď s 1.5 je to mnohem lépe optimalizoavné zachásení s ram, budu se muset mrknout kolik to žeře na 1.5 ještě ..
Upravil/a magot dne 12-11-2015 17:03
|
|
|
|
magot |
Přidané 12-11-2015 17:07
|
Fusioner
Příspěvek: 17618
Založený: 19.06.08
|
Jo a v CA 1.5 se dá jezdit s náklaďákama a maj i kokpity. Jsou sice škaredý ale je to plus. Teoreticky jsou k ničemu, ale daj se využit na průzkum, odpočítaval jsem si takhle vzdálenost od artilerie za humna k cíli kam jsem dojel a pak cíl zlikvidoval raketometem nebo houfnicí z bezpečné vzdálenosti. Např. u uraganu je minimum 14 km .. |
|
|
|
petsild |
Přidané 12-11-2015 19:32
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Současná 1.5.1 si vezme 16Gb a možná po přetečení i 32Gb, jenže jde o chybu ne o vlastnost využití efektivně ram.
http://forums.eag...p?t=148301
|
|
|
|
magot |
Přidané 12-11-2015 20:04
|
Fusioner
Příspěvek: 17618
Založený: 19.06.08
|
po opravě tohoto bugu se uvidí ... |
|
|
|
magot |
Přidané 13-11-2015 19:25
|
Fusioner
Příspěvek: 17618
Založený: 19.06.08
|
O žádnej nadšencích do Migu-15 DCS nevím krom mne A já mám mizerný FPS na takovej battle + - 40, to je o ničem |
|
|
|
ukulele |
Přidané 13-11-2015 19:39
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Já se zatím učím na F-86 a na online si zatím netroufám |
|
|
|
PilsnerPilot |
Přidané 13-11-2015 20:11
|
Nováček
Příspěvek: 53
Založený: 01.08.15
|
F-86 a Mig-15 jsem si koupil teprve nedávno, tak se s tím taky zatím učím lítat. F-86 už mám docela zvládnutýho, ale u Migu jsem třeba dlouho bádal nad tím, jak vůbec vystřelit z kanonů.
[img]https://s5.postimg.org/747ued6pj/4x_Gold.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 13-11-2015 20:34
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
za mna asi tolko, ze mali s tym DCS prist pred 10timi rokmi, teraz som rad ked sa k tomu dostanem na 1h tyzdenne
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
PilsnerPilot |
Přidané 13-11-2015 20:42
|
Nováček
Příspěvek: 53
Založený: 01.08.15
|
Bylo by lepší minimálně před dvaceti lety a ne jen s DCS, ale i s ROFem, BOSem atd.
[img]https://s5.postimg.org/747ued6pj/4x_Gold.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 13-11-2015 20:44
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
kazdopadne turnaj posunuty na december, takze je dost casu na trening
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 13-11-2015 21:02
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
tak sup sup!
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|