Tam by to šlo nahodit možná na AVS serveru.
Já na těch WWII strojích zatím trénuju okruhy, start, přistání a trochu navigace s žádná sláva to není. Na boj to u mne není, čumím přístrojů a netuším co se kde děje, takže mne sundá prakticky cokoliv
Ale už jsem o DCS specce taky přemýšlel, ale specka by se do měsíce nestíhala. Spíš jen nějaký společný polet ..
Ale šel by tam zřejmě implementovat i pozemní radar jako mají na SOW. YouTube Video
Právě, DCS vyžaduje více tréningu před tím, než je člověk schopen bojově létat. Jinak radar na SOW je super už jsem to zkoušel. Namapuješ si to na tlačítko nebo na hlasový příkaz a máš na vyžádání info o přibližné poloze nepřítele jako v reálu.
Normandie jako mapa je dost malá, lepší situace bude, až vyjde Channel. Otázkou je, kolik lidí má resp. bude mít, nějaký WWII modul + mapu + asset pack. 80 to určitě nebude. Ale kdyby se našlo cca 20 lidí, už by to mohlo stát za to...
@Magot Když v DCS člověk umí mašinu nahodit, vzlétnout a přistát, tak to je už dostatečný základ na to jít do online. Třeba na LFDM, tam lítaj i úplný začátečníci (pravda, ale také i esa jako je třeba Nirvi apod.). Chci říci, že nejlíp se mašinu naučíš zvládnout, když se snažíš přežít.... Pár týdnů dostáváš nášup a pak si pomalu začneš věřit a jde to postupně k lepšímu :-)
Něco menšího by možná šlo. A máš alepoň rámcovou představu, kolik lidí tady létá DCS WWII?
P.S. Máš pravdu z Cherbourghu do Evreux a zpět to myslím Spit bez přídavné nádrže nedá, ani když letí na economy 2400 RPM a +2 boosty. A pokud uvažujeme lety přes kanál tak to už vůbec... Tam si berou přídavné i Mustangy :-)
Něco menšího by možná šlo. A máš alepoň rámcovou představu, kolik lidí tady létá DCS WWII?
P.S. Máš pravdu z Cherbourghu do Evreux a zpět to myslím Spit bez přídavné nádrže nedá, ani když letí na economy 2400 RPM a +2 boosty. A pokud uvažujeme lety přes kanál tak to už vůbec... Tam si berou přídavné i Mustangy :-)
Ono přeci jen naučit se létat s některým érem z DCS je o malinko náročnější, než zmáčknout E v BOSce
Myslíš? Zmáčknout E v BoS a pomačkat myší pár hejblátek v kokpitu, mi " náročnější " nepřijde. A že se to chová jinak při startu, letu a přistání ? Já nejsem buhví jaký virtuální pilot a tohle jsem zvládnul taky. Nemyslím si, že zrovna tohle by byl ten důvod, díky kterému by nebyl dostatečný počet zájemců.
OK Míro, možná máš pravdu. Budu jen rád, pokud se v tomto mýlím. Navíc je tu možnost "cheatu", kdy přes WIN + HOME myslím, může uživatel spustit startovací sekvenci a tedy připravit stroj ke vzletu aniž by znal to kolem... Je také pravda, že třebas Mustang a oba FW 190 jsou na start, pojíždění i přistání vcelku snadný páč maj široký rozchod kol. Se 109 je to o něco horší, ale jde to a asi nejnáročnější na vzlet a přistání v DCS WWII je Spit.
Asi jsi výborný pilot PauraCZ, gratuluju. Ale když přijdeš na nějaký MP server a sleduješ, co se Spitem lidé vyvádějí, uvidíš, že zdaleka ne všichni jsou tak zruční jako ty Málokdo sedne bez poskočení a minimálně 50% končí v piruetě při dojezdu....
OK Míro, možná máš pravdu. Budu jen rád, pokud se v tomto mýlím. Navíc je tu možnost "cheatu", kdy přes WIN + HOME myslím, může uživatel spustit startovací sekvenci a tedy připravit stroj ke vzletu aniž by znal to kolem... Je také pravda, že třebas Mustang a oba FW 190 jsou na start, pojíždění i přistání vcelku snadný páč maj široký rozchod kol. Se 109 je to o něco horší, ale jde to a asi nejnáročnější na vzlet a přistání v DCS WWII je Spit.
Spit je náročný do doby než jeden vzleze do Išaka. Pak by se rád vrátil.
Zrovna jsem přemýšlel jestli ten sovětský vynález zkázy vyzkoušet v rámci trialu
Spit není úplně nejlehčí na start, ale, když si člověk odladí osy a naučí se s plynem, tak už je to celkem ok. Ale jako synchronní start dva dva metry od sebe bych asi nedal, to bych tomu vau anjs vedle brzy pošteloval gyroskopy
Prosba o radu:
Mám tenhle problémek: používám osu Z trackIRu na zoomování. Mám nastavenu křivku tak, jak chci mít defaultní FOV. Když se narodím do single misí, je to OK. Když se ale narodím na MP serverech, ne vždy, ale často mám FOV jiné! Řešit to lze
a ) úpravou křivky osy Z (ale pak zase mám po spuštění SP logicky špatné FOV)
b ) odpojení od serveru, spuštění nějaké SP mise, misi hned ukončím a jdu znova na MP server a už je FOV správně.
Je to ale otravné. Nevíte někdo čím je to způsobeno a jak se toho zbavit?
Přijde mi, že MP servery si nějak nastavují svoje defaultní FOV?
Na SoW moc nechodím, hlavně na LFDM a na jednom privátním serveru. Rozhazuje mi to hlavně Mustanga a Spita, ale je pravda, že poslední dobou za Luftwaffe moc nelétám...
Tak jsem dal dotaz na ED forum a tohle mi odpověděl BIGNEWY. Moc moudrý ale z toho nejsem, páč neznám způsoby, jakým je možné pro server připravovat mise... https://forums.ea...ost4298827
Taky jsem ztjistil, že autoři serverů můžou definovat maximální povolené FOV, takže, když ho někdo zmenší, asi to bude mít ten popisovaný dopad...
Začalo mi to dělat až když jsem začal používat osu Z, takže to asi souvislost má. A taky mi občas trackIR pohled "projde" skrz překryt kabiny a mám část hlavy venku. Ale zase, stává se to jen někdy...
Tak jsem zkusil toho išaka a startuje se s ním úplně snadno. Vtip je v tom, že s tím člověk nesmí lítat jako s letadlem.
Páku na plno k sobě, plnej korek a lehce podupávat pravou brzdou a je nahoře i poslepu
Co byl ale špek bylo zasunutí a vysunutí podvozku. Tvj to byl rébus, už jsem dlouho nehrál takhle těžkou logickou hru
Ale jo, takhle nějak to dělám taky, až na ten plnej kotel teda. To mě pošle na nosítka. Hlavní problém je, že potřebuju nadstandardně širokou dráhu.
A jenom doufám, že "nečítuješ" a nemáš zapnutý ty pomocníky při startu. To bys byl ochuzen o zážitek.
Jj, ovládání podvozku je zupa. Pravačka podvozek, levačka Rubikova kostka. V pravý ještě knipl, trim maximálně v dopise pro Ježíška... Ten pilot musel mít naprosto asymetrický předloktí a bicáky. À la svobodný muž.
Škoda, že autor modulu stále hibernuje a známky aktivity jsou v nedohlednu.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.