November 05 2025 22:29:33
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 1
AJaromir

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Připravované patche a datadisky - novinky, spekulace
311_Tank
To kdyz uz mit ruzny obleky pro pilota, tak to mi jako dalsi moznost vedle loadoutu. Kdyz poletim treba s Thunderem bitevnicit tak se nebudu tesnit ve vejskovym pretlakovym obleku.
 
Hoper
taky jsem se podivil nad tím, že je nepřípustné brát The Sims a Euro Truck Simulátor za vzor v "nápovědě" pilotovi, že se mu chce spát, je unaven nebo vysílen...
ale co už ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
marasek
-Ta G-čka předeším v návaznosti na poškození letadla
-"El fůňo" v návaznosti na vyčerpání a námahu-namapované na ovládání
-při zásazích a sestřelu(pádu) pořádná prda do těla

Kombinací těchto tří bodů by se dle mého názoru docílilo simulace strachu a pudu sebezáchovy, tudíž by se asi létalo trošíčku úplně jinak!Mrknutí
 
www.virtualnikokpit.cz
Topper-Czech
Nešlo by to vcelku jednoduše napodobit alespoň použitím filteringu a dead zone? Po pár obratech á la blackout by se změnilo na určitou dobu nastavení těchto hodnot na maximum. A pohled pilota by mohl i po odeznění blackoutu chvilku poletovat sem tam, jako při rozladěném trackiru. Mrknutí
 
http://www.e-airport.wz.cz
LEON_CZ
Topper-Czech napsal:
Nešlo by to vcelku jednoduše napodobit alespoň použitím filteringu a dead zone? Po pár obratech á la blackout by se změnilo na určitou dobu nastavení těchto hodnot na maximum. A pohled pilota by mohl i po odeznění blackoutu chvilku poletovat sem tam, jako při rozladěném trackiru. Mrknutí


Nefunguje už něco podobného v Rise of Flight? Tam se přece také mění stupeň kontroly nad letadlem podle závažnosti zranění pilota.
 
http://www.virtualnipilot.cz/
doktorkop
Já myslím,že zajímavý kompromis by byl zachovat současný blackout,ale to kdyby nastal by záviselo i na tom jak je pilot dlouho ve vzduchu,v jaké výšce a jak dlouho se v ní pohybuje,kolik"přijal"kladných i záporných Géček během letu...
Zkrátka-unavenější pilot by do black(red)outu padnul snadněji.

Jo a mohl by si klidně před tím i zafunět.Úsměv
 
Topper-Czech
Tak já vycházel z toho, co už v tý hře vlastně je. Polohu letadla a jeho trajektorii známe, FM taky. Možnost měnit deadzone a filtering (sice ne "za letu" ) tu taky je. No a když se to "nějak dá do kupy", tak by mohl šturm trochu zkreslovat průběh našich joy os právě přes tyhle dvě nastavení (samozřejmě by si to hra hlídala sama, dle nějakých specifikací). De fakto se omezuje citlivost i při blackoutu, ale lítat pět minut s 3/4čně zatemněným výhledem by mě nebavilo. Kdyby se odezva joye chovala jinak (pět minut/do konce mise/do přistání), to by byla jiná. I to refly by moho být omezeno časem dle stavu pilota při vstypu do menu. Ale to už je asi moc složitý.

PS: Nejjednodužší by bylo dát po mínus géčkách imitaci popraskaných žilek přes celý sklo, a když se ti pak za jednu takovou žilku schová enemák, budeš příště dávat na géčka pozor Šklebící se
Upravil/a Topper-Czech dne 11-03-2010 23:11
 
http://www.e-airport.wz.cz
Panek
Bohatě by stačilo, kdyby z blackoutu nešlo vyběhnout tak snadno.

Ať je po probrání pilot klidně schopen pilotovat, ale ať má pořád částečně zatemělý výhled (simulující mžitky).
 
doktorkop
Já to nemyslel,že by jsi měl pět minut ze 3/4 zateměnej výhled,ale že by se do standartního blackoutu s unaveným pilotem spadlo snáz.
 
Topper-Czech
Ale hůře by se z něj i dostávalo. Přece jenom ten konec je zajímavější Vyděšený
 
http://www.e-airport.wz.cz
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,466,322 návštěv