Připravované patche a datadisky - novinky, spekulace
|
311_Tank |
Přidané 10-03-2010 17:34
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
To kdyz uz mit ruzny obleky pro pilota, tak to mi jako dalsi moznost vedle loadoutu. Kdyz poletim treba s Thunderem bitevnicit tak se nebudu tesnit ve vejskovym pretlakovym obleku. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 10-03-2010 17:34
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
taky jsem se podivil nad tím, že je nepřípustné brát The Sims a Euro Truck Simulátor za vzor v "nápovědě" pilotovi, že se mu chce spát, je unaven nebo vysílen...
ale co už ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
marasek |
Přidané 10-03-2010 23:30
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 107
Založený: 08.07.08
|
-Ta G-čka předeším v návaznosti na poškození letadla
-"El fůňo" v návaznosti na vyčerpání a námahu-namapované na ovládání
-při zásazích a sestřelu(pádu) pořádná prda do těla
Kombinací těchto tří bodů by se dle mého názoru docílilo simulace strachu a pudu sebezáchovy, tudíž by se asi létalo trošíčku úplně jinak! |
|
|
|
Topper-Czech |
Přidané 10-03-2010 23:53
|
Uživatel
Příspěvek: 879
Založený: 17.05.08
|
Nešlo by to vcelku jednoduše napodobit alespoň použitím filteringu a dead zone? Po pár obratech á la blackout by se změnilo na určitou dobu nastavení těchto hodnot na maximum. A pohled pilota by mohl i po odeznění blackoutu chvilku poletovat sem tam, jako při rozladěném trackiru. |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 11-03-2010 17:01
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
Topper-Czech napsal:
Nešlo by to vcelku jednoduše napodobit alespoň použitím filteringu a dead zone? Po pár obratech á la blackout by se změnilo na určitou dobu nastavení těchto hodnot na maximum. A pohled pilota by mohl i po odeznění blackoutu chvilku poletovat sem tam, jako při rozladěném trackiru.
Nefunguje už něco podobného v Rise of Flight? Tam se přece také mění stupeň kontroly nad letadlem podle závažnosti zranění pilota. |
|
|
|
doktorkop |
Přidané 11-03-2010 22:10
|
Uživatel
Příspěvek: 732
Založený: 30.09.05
|
Já myslím,že zajímavý kompromis by byl zachovat současný blackout,ale to kdyby nastal by záviselo i na tom jak je pilot dlouho ve vzduchu,v jaké výšce a jak dlouho se v ní pohybuje,kolik"přijal"kladných i záporných Géček během letu...
Zkrátka-unavenější pilot by do black(red)outu padnul snadněji.
Jo a mohl by si klidně před tím i zafunět. |
|
|
|
Topper-Czech |
Přidané 11-03-2010 23:10
|
Uživatel
Příspěvek: 879
Založený: 17.05.08
|
Tak já vycházel z toho, co už v tý hře vlastně je. Polohu letadla a jeho trajektorii známe, FM taky. Možnost měnit deadzone a filtering (sice ne "za letu" ) tu taky je. No a když se to "nějak dá do kupy", tak by mohl šturm trochu zkreslovat průběh našich joy os právě přes tyhle dvě nastavení (samozřejmě by si to hra hlídala sama, dle nějakých specifikací). De fakto se omezuje citlivost i při blackoutu, ale lítat pět minut s 3/4čně zatemněným výhledem by mě nebavilo. Kdyby se odezva joye chovala jinak (pět minut/do konce mise/do přistání), to by byla jiná. I to refly by moho být omezeno časem dle stavu pilota při vstypu do menu. Ale to už je asi moc složitý.
PS: Nejjednodužší by bylo dát po mínus géčkách imitaci popraskaných žilek přes celý sklo, a když se ti pak za jednu takovou žilku schová enemák, budeš příště dávat na géčka pozor
Upravil/a Topper-Czech dne 11-03-2010 23:11
|
|
|
|
Panek |
Přidané 12-03-2010 07:17
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Bohatě by stačilo, kdyby z blackoutu nešlo vyběhnout tak snadno.
Ať je po probrání pilot klidně schopen pilotovat, ale ať má pořád částečně zatemělý výhled (simulující mžitky). |
|
|
|
doktorkop |
Přidané 12-03-2010 20:04
|
Uživatel
Příspěvek: 732
Založený: 30.09.05
|
Já to nemyslel,že by jsi měl pět minut ze 3/4 zateměnej výhled,ale že by se do standartního blackoutu s unaveným pilotem spadlo snáz.
|
|
|
|
Topper-Czech |
Přidané 12-03-2010 20:06
|
Uživatel
Příspěvek: 879
Založený: 17.05.08
|
Ale hůře by se z něj i dostávalo. Přece jenom ten konec je zajímavější |
|
|