Připravované patche a datadisky - novinky, spekulace
|
doktorkop |
Přidané 15-02-2010 10:34
|
Uživatel
Příspěvek: 732
Založený: 30.09.05
|
Já bych měl k tomu
IL2 4.10 MDS - Moving dogfight server
asi by bylo třeba trochu upravit odolnost mostů,protože v současné podobě by se daly postupující jednotky zastavit velice jednoduše.(předpokládám,že na větších mapách se přesunu přes mosty nedá vyhnout)
|
|
|
|
313_123 |
Přidané 19-02-2010 07:54
|
Uživatel
Příspěvek: 1516
Založený: 23.01.06
|
a když jsme u tý výzbroje
nešlo by na pešku přidat rakety
kolem murmansku se rozhodně používaly
co se mě podařilo vyškrábat
.. pe-3 útočila na lodě ještě před torpédovými letadly a palbou palubních zbraní a raketovými střelami se snažila zlikvidovat jejich protiletadlovou obranu ...
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 19-02-2010 08:35
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
taková technická - např u japonských letadel mám možnost si u letadla kromě výzbroje a paliva atd nastavit ještě i jednotku.
Je jich tam na výběr opravdu hodně.
Ale nikdy se mi na letadle nic neobjeví...
Kde je chyba ? Nebo je to chyba ? Proč to tam je, když se to pak nijak neprojeví ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 19-02-2010 13:16
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Hoper napsal:
Kde je chyba ? Nebo je to chyba ? Proč to tam je, když se to pak nijak neprojeví ?
Buď v Tobě. Nebo v tom, že lítáš ausgerechnet koblihy. Netrap se tím
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 19-02-2010 13:22
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Ze by kvuli FMB a rozliseni letek a skupin? |
|
|
|
Hoper |
Přidané 19-02-2010 17:24
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
ale když já chci ty jejich malůvky na ocas (letadla)
aby byly vidět
a ne aby nějakej FMB měl přehled...
:(
(RAF a i třebas Češi mají "squadrony" rozlišené buď číslama nebo emblémem,,,)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 26-02-2010 09:09
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
už by mohl být březen....
ed: pidiupdate - http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=12568
Upravil/a Hoper dne 26-02-2010 09:11
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 26-02-2010 09:38
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
Hoper napsal:
už by mohl být březen....
ed: pidiupdate - http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=12568
dost zásadní updajt!) |
|
|
|
Hoper |
Přidané 26-02-2010 10:09
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
mno o tom, že AI neuvidí skrz mraky (bude mít omezený dohled) se psalo už v předchozích...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
311_Tank |
Přidané 26-02-2010 16:05
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Me by se libyla velice nevina featurka a to vetsi ingame mapa. Napriklad po druhem stisku M by se rozlosila na dvojnasobek dnesni velikosti a na potreti by se zavrela .. |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 26-02-2010 16:35
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
311_Tank napsal:
Me by se libyla velice nevina featurka a to vetsi ingame mapa. Napriklad po druhem stisku M by se rozlosila na dvojnasobek dnesni velikosti a na potreti by se zavrela ..
Není snažší si tu mapu vytisknout na tiskárně a dát pak před sebe? |
|
|
|
doktorkop |
Přidané 26-02-2010 16:35
|
Uživatel
Příspěvek: 732
Založený: 30.09.05
|
311_Tank napsal:
Me by se libyla velice nevina featurka a to vetsi ingame mapa. Napriklad po druhem stisku M by se rozlosila na dvojnasobek dnesni velikosti a na potreti by se zavrela ..
Jo k tomuhle přání bych se přidal
Upravil/a doktorkop dne 27-02-2010 17:58
|
|
|
|
311_Tank |
Přidané 26-02-2010 17:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
To samozrejme mozne je ale v tu chvili kdy ma clovek na mape MDS radar je to knicemu. |
|
|
|
313_Paegas |
Přidané 26-02-2010 17:44
|
Uživatel
Příspěvek: 697
Založený: 30.09.05
|
Hoper napsal:
už by mohl být březen....
ed: pidiupdate - http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=12568
...jj začne F1 |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 05-03-2010 10:05
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Development Update - 2010-03-04
Structural G Limits & Multiple Joystick Profiles (internal DT development)
At present all aircraft in IL2 have a single fixed Structural G limit of +13G. It only really becomes an issue with aircraft with exceptionally light elevators such as the P51. Pull more than +13G and you loose your wings. The real life situation is a little more complicated. Real aircraft are designed with an Ultimate load and In Service design load. Both are for a defined configuration and weight.
The in Service load is the typical G available to the pilot. As long as this the G is not exceeded then no aircraft damage will occur. Exceed the In service G limit then damage of varying degrees may occur .. like bent airframes etc. Exceed the Ultimate load then severe damage will occur typically resulting in structural failure ... like wings coming off etc.Typically a safety factor of 1.5 is used. So an Fighter aeroplane with a design In service G limit of say +8G will have an Ultimate load of +12G. As external stores and or weight is increased above the design weight both G limits reduce accordingly. Reduce weight (by dropping bombs or burning fuel etc) and your G limits increase. Bomber and Transport aircraft have G limits much lower than fighters.
So if you abuse the limits you damage the aircraft. Once damaged then its structural integrity is reduced so the ultimate load reduces as well. In other words keep bending the airframe and you will eventually weaken it to the point that very little extra G is required to induce structural failure. A bent airframe wont perform as well either.
The DT team have now simulated this for the first time in IL2. Each aircraft has been given a unique Structural G profile for Ultimate load, In service limit, and dynamic Weight based limits . In addition this is dynamically modified with its own G induced damage profile. The basic Design Ultimate load configuration and weight has been defined as Default load + 100% Fuel. The actual Ultimate design load has been based on Historical values where they are known and guesstimation where they are not known. In broad brush terms for fighters have an Ultimate design load of +12G with an In service limit of +8G. Lets abbreviate this to 8G/12G
How does this work in game ? You take your stock standard Fighter MK 1 with Default armament +100% Fuel your limits are +8G/+12G. You add 2 x 500lbs bombs. your limits now reduce to 5G/8G. So prior to the target you need to be a little more careful with your aeroplane. Lets say pre target you pull + 6G, you have exceeded the In service limit, you will hear a damage sound cue and suffer a slight aerodynamic penalty. In addition your G limits have now reduced to say 4G/6G. (Bust these again and further aerodynamic penalties and further reductions will apply). You progress to the target and release your bombs. Since the weight is reduced your limits will increase but since you already bent the airframe you wont get back your original limits. You might then get say +6G/+9G. As you can see if you keep abusing the limits you will end with a very weakened airframe.
In the case of heavy bombers G limits will prevent any real aerobatic manoeuvers. You will still be able to evade quite well but you wont be able to BFM with aeroplanes like the A20 anymore. Bombers will be just that: Bombers. G limits will be applicable to AI planes as well and they will fly in a more realistic way too.
Is G displayed? Unless the aircraft in game is equipped with a G meter then no. So you will need to re think how you fly. Random snatches particularly at high speeds are going to hurt .... just as they do in real life. You will need to be aware of Corner speeds because any time you are faster than Corner speed you run the risk of an Over G event. (We are yet to finalise the display side of things)
Coupled with this is a new Joystick module that allows the player to save and store up to 4 different stick sensitivity routines. These can all be adjusted or loaded in the arming screen. So once you have selected your aeroplane type you can select your customised stick profile.
We understand that such an important development in the sim's FM needs a thorough testing. We are cooperating with a group of real life pilots who are doing a fantastic job testing this new core feature with us. Salute!
Tester 1
14,500hrs flying Command Ratings on the following types
PA28,C172,Winjeel, Macchi MB326,MirageIII,F18,Boeing 767,Boeing 747-400,A330,A380
*Was Fighter Combat Instructor on Mirage III and F18 , now A380 Captain)
Tester 2
7000hrs rated on the following types:
CAP-10,C182,PA28,C152,BE76,Boeing 737,Boeing 767,A380
(Has full aerobatic rating now First Officer on A380)
Tester 3
Unknown number of hours very knowledgeable Private pilot.
Tester 4
Unknown number of hours (at least over 15 000). Former Military test pilot with ratings on more aircraft than one could ever dream of, and a Graduate of the Empire test pilots School (ETPS).
http://www.youtub...qBjYuwhjnE
The Slot map by Team Pacific (3rd party development)
An important addition to Pacific war scenario.
[img]http://img200.imageshack.us/img200/7923/201003001.th.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img18.imageshack.us/img18/8989/201003003.th.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img90.imageshack.us/img90/1605/201003002.th.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 05-03-2010 10:23
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
He he V důsledku pro stíhače prakticky beze změn, ale určitě dobře, že to bude započítáno Počítá se s významným zhoršením strukturální pevnosti při poškozené mašině? To mi přijde v ILovi v současnosti buď málo viditelné, nebo neviditelné a neméně významné v porovnání s výše uvedeným.
Jen ty různý profily joyů, to se mi extra nelíbí.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Jirka |
Přidané 05-03-2010 10:32
|
Uživatel
Příspěvek: 1553
Založený: 02.11.05
|
Užitečnost toho s těma joyama sice nechápu, ale pokud mě zůstane fungovat to moje nastavení tak, jak mě to fungovalo už leta doteď, je mi to jedno. Jinak samozřejmě bezva jako vždy. |
|
|
|
doktorkop |
Přidané 05-03-2010 10:50
|
Uživatel
Příspěvek: 732
Založený: 30.09.05
|
A mě se zase možnost více profilů líbí velice. |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 05-03-2010 11:38
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
možnost viac profilov musím len privítat.
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 05-03-2010 11:46
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
a já si řikal, proč je Lesník tak strohej, když jsem se ho ptal na vliv G na drak :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|