Rozumiem. Nakalibruj si ich v ovladacom paneli nVidia. Malo by ti to ist - niektori z testerov ich pouzivaju tiez a s vynimkou jedneho maju vsetci 60 MHz. monitory.
Nó, zřejmě slušnej oddíl. Proč to na tomhle servru neni vůbec překvapení? Škoda že jsem nenahrál soudruha Elanskiho, kterej za minutu sundal 3 befka tím, že nima prolítal a k tomu sundal v horizontálním letu výstřelem befko 200m nad sebou. Jeho zbraně pálí i do pravýho úhlu asi. Neřešim je už. Když je to baví...
Nebyva to vzdy problem cheatovania ale samotneho servru. Sa nam tam par krat stali velmi podivne veci.
Napr. sme leteli vo formacii a 2 lietadla takmer na padovke 250 kmh a tretie na plny plyn 500 kmh a nevedel nas dobehnut.
Zbrane zrazu nefungovali, podvozok nesiel zatiahnut a podobne.
Jedna věc jsou chyby v softíku, ty jsou v čemkoli, co má víc než jednu řádku kódu. Druhá věc je pak to, že i samotní vývojáři tuhle doznali, že je rozsah podvádění zarazil a to zejména ve vztahu k domácímu publiku.
Je to tak, jde to, tak to lidi provozují. Jediná obrana je lítat tam, kde se to neděje. WOL to jednoduše není.
Nebyva to vzdy problem cheatovania ale samotneho servru. Sa nam tam par krat stali velmi podivne veci.
Napr. sme leteli vo formacii a 2 lietadla takmer na padovke 250 kmh a tretie na plny plyn 500 kmh a nevedel nas dobehnut.
Zbrane zrazu nefungovali, podvozok nesiel zatiahnut a podobne.
U nás je to poměrně zmapovaný problém, pracovním názvem jde o "dilataci času". Podle všeho to vypadá tak, že když počítač hráče nestíhá, jednoduše beží svou maximální rychlostí, kterou dovede, a informace o sobě holt poskytuje pomaleji než všichni okolo. Ne jen že klesne rychlost, klesne rychlost všech "dějů": rotací, otáčení hlavy, dokonce palubních hodin (podle těch si "dilataci" potvrzujeme). Největší rozdíl "postiženého" od "nepotiženého", který jsme naměřili, byl 10:18 (!!!). V praxi - na rychloměru máš 500, ale reálně letíš polovinu.
Dále jsme vysledovali, že probélém je zpravidla zapříčiněn náročností sevreru (neoptimalizovanou mapou ??) a projevuje se tím více, čím má dotyčný slabší počítač. Jde tedy o nestíhání klientů a o to, že kód, s něčím takovým nepočítá. Nikoli o vadu serveru. Ty nejslabší počítače zpomalí s předstihem jako předzvěst toho, že to za chvíli (v různé míře) postihne všechny a zpravidla následuje pád serveru.
Vyloženě serverem jako takovým to nebude už proto, protože se to děje i v off-line (kampaň). Když si dám max. intenzitu jednotek, po chvíli letu letím zpomaleně. Pro hypotézu o tom, že počítač prostě běží sovu max. rychlostí, mluví skutečnost, že při tomto zpomalení nelze (v off-line) zrychlit čas. Tedy lze - napíše to 2x, 4x, 8x, ale běží to pořád stejně. Zkrátka svým maximem.
Co se týče zaseknutých zbraní, parazitních zvůků apod., to si mylsím že je nová buga posledního patche, s "dilatací času" nesouvisející. Taky se nám rozmohla, ale až po patchi. Dilatace je fenomén i před-patchovský.
Pozn. "dilatace času" by vysvětlovala i ten "Supersonic He111". Pokud by autor videa měl "dilataci času", sice na rychloměru vidí 500, ale informace o své poloze předává Heinkelu pomaleji, takže je pro zbytek světa pomalejší. Ten záznam telemetrie - pokud jej pořizoval zpomalený pilot - věří svým údajům, tedy když má na rychloměru 500, že letí 500. A logicky dedukuje, že zbytek světa letí 1000... Neříkám, že to bylo dilatací a nikoli podvodem. Ale je to konzistentní hypotéza a dle mého pradvěpodobnější, než hypotéza flagrantního podvodu. (jediné, co mi do hypotézy nezapadá je fakt, že to Jaku na videu poměrně rychle kloní. Ale coby luftwafák nevím, jestli je zobrazené klonění u Jaka maximální možné nebo zpomalené. Posuďte, pánové červení).
1) Čas v simu je řízen systémovými hodinami. Každé i sebepomalejší PC ví, kolik času uběhlo, či jaký je čas. A tedy ví, za jak dlouhý úsek má generovat další stav scény.
2) Pomalý běh PC se tak projevuje nízkým FPS. Vlastně každý ten počítač to počítá s jinou rychlostí. Nejde vůbec o to, jak rychle se to dělá. Vždy se to dělá podle dostupného výkonu.
3) Jakýkoli současný sim je napsán tak, aby běžel podle systémových hodin. Kdysi před mnoha lety byly simy psané na frekvenci procesoru a s příchodem rychlejších procáků to pak fakt lítalo rychleji. Pamatujete na ty turbo tlačítka na bedně? No ty byly právě pro kompatibilní frekvence. Ale to už se přestalo dělat někdy v půlce devadesátých let.
4) Offline má jiná pravidla pro čas. Že se hra nedá zrychlit nad možnosti PC, to je fakt, ale je to funkce pouze offlajnu. Nesouvisí to s onlinem.
5) Online je zdrojem informace pro pozici letadla pozice, ne rychlost. Tedy každý klient posílá aktualizace svého stavu, v němž je 6 souřadnic (x,y,z,rx,ry,rz) a taky rychlosti na těchto osách. Ale podstatná v tomhle směru je pozice.
Ne fakt ne. Žádná dilatace času se neděje. Existují minimálně dvě pravděpodobná vysvětlení.
1) Manipulace se systémovými hodinami na PC s tím Heinkelem.
2) Hack rychlosti.
Obojí jsou používané finty v online hrách odnepaměti.
Lze udělat jednoduchý test. Změřit TAS proti zemi.
Pravítko lze udělat z lokomotiv BR-55. Ta má s tendrem i s nárazníkama 18290 mm IRL. Když lokomotivu budeš opakovaně dávat za sebou a umístíš jich 55 kusů máš přesně 1 km.
Na tomhle kilometru můžeš měřit reálnou rychlost proti zemi. Když uděláš v builderu misi že tam bude milion jednotek a FPS bude 5, tak si snadno ověříš tuhle teorii ..
Upravil/a magot dne 31-03-2018 13:06
1) Čas v simu je řízen systémovými hodinami. Každé i sebepomalejší PC ví, kolik času uběhlo, či jaký je čas. A tedy ví, za jak dlouhý úsek má generovat další stav scény.
2) Pomalý běh PC se tak projevuje nízkým FPS. Vlastně každý ten počítač to počítá s jinou rychlostí. Nejde vůbec o to, jak rychle se to dělá. Vždy se to dělá podle dostupného výkonu.
3) Jakýkoli současný sim je napsán tak, aby běžel podle systémových hodin. Kdysi před mnoha lety byly simy psané na frekvenci procesoru a s příchodem rychlejších procáků to pak fakt lítalo rychleji. Pamatujete na ty turbo tlačítka na bedně? No ty byly právě pro kompatibilní frekvence. Ale to už se přestalo dělat někdy v půlce devadesátých let.
4) Offline má jiná pravidla pro čas. Že se hra nedá zrychlit nad možnosti PC, to je fakt, ale je to funkce pouze offlajnu. Nesouvisí to s onlinem.
5) Online je zdrojem informace pro pozici letadla pozice, ne rychlost. Tedy každý klient posílá aktualizace svého stavu, v němž je 6 souřadnic (x,y,z,rx,ry,rz) a taky rychlosti na těchto osách. Ale podstatná v tomhle směru je pozice.
Ne fakt ne. Žádná dilatace času se neděje. Existují minimálně dvě pravděpodobná vysvětlení.
1) Manipulace se systémovými hodinami na PC s tím Heinkelem.
2) Hack rychlosti.
Obojí jsou používané finty v online hrách odnepaměti.
Aneb sytý hladovému nevěří
Rumcajsi, dilatace se děje. Letíme dva na stejném serveru a každému jdou palubní hodiny jinak rychle (opakuji, že jsme naměřili poměr palubních hodin 10:18. Letadlo s rychlostí 300km/h ulétá letadlu s rychlostí 500 km/h, rozhlížení kloboučkem trvá vteřiny atd.). Přičemž FPS jsou v pořádku (!). Tvé imperativy jsou možná naprosto logickým předpokladem pro on-linovou hru. Nicméně já ti říkám, že je experimentem prokázáno, že BoS-ko tyto zákaldní předpoklady prostě neplní. Teorie je teorie, ale epxeriemnt je experiment. My tomu taky nechtěli věřit... A ty s tvou sestavou tomu neuvěříš nikdy. Ale já to denně zažívám.
Upravil/a 1stCL_Jiricek dne 31-03-2018 13:30
Pak je Jiříčku zcela zbytečné lítat BOX když se každý stroj v tom enginu chová nepředvídatelně ..
Protože proč lézt do stíhačky když bomber může letět rychleji, že?
Pak je Jiříčku zcela zbytečné lítat BOX když se každý stroj v tom enginu chová nepředvídatelně ..
Protože proč lézt do stíhačky když bomber může letět rychleji, že?
Nevím, co teď chceš slyšet...
V kritické míře se to nevyskytuje tolik, abych kvůli toho přestal létat. Ale alespoň menší zpomalení alespoň na jedné mapě za večer zaznamenáváme prakticky denně. Dost se to zhoršilo s příchodem Kubáňských map, zřejmé na sevrerech hůře optimalizovaných. Ve většině případů to buď odhalíš včas, jdeš přistát a holt opželíš tuto mapu, nebo padne celý server (doprovázeno hláškou "server overloaded: erratic planes behaviour may occur", nebo něco takového). Jak ale říkám - slabším počítačům se dilatace objevuje s předstihem.
A abych odpověděl - kdybych supersonické bombardéry potkával soustavně, asi bych to nehrál, ano.
Řekl bych, že Magot tím chce říct, že všechno je špatně. Všechno, KCD (viz. podobný vstup v jiném vlákně) nevyjímaje :-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.