Ono to lze brát i individuálně, i dnes jsou někteří knězi jsou taky pěknej výkvět ..
ale všeobecně mě to taky moc nesedí takový ty jeho "rádoby" drsný a ujetý charaktery ..
No, musím říct, že během souboje s Prckem byla hra poprvé zralá na rage quit a uninstal Ale pak jsem ho nějak upíchal do vočička, když už neměl tu helmu. Co mně ale nejvíc štvalo, že jak rozjel to svoje kombo, tak jsem neměl vubec žádnou možnost reagovat a jen jsem chytal jeden uder za druhým, což mně uplně připravilo o staminu..
Opitz napsal:No, ono jde asi o to, kolik chceš nakonec vydělat... Udělat firmu, která 5+ let něco šudlí, aby nakonec byli na nule a hovno z toho... Musí vydělat mnohem víc, aby měli prachy na další vývoj. 150 lidí ve firmě v takovém oboru může stát kolik měsíčně? 5 mega?
Jsi z levnýho kraje. Za 5M na měsíc pořídíš tým možná 50ti lidí. Jsou to nejen mzdy, těch je sice většina, ale taky nějaký ten nájem, elektrika, sem tam služební auto, sem tam nějaký expert za 100K+, občas jim dávaj telefon, někteří maj dokonce počítač. Dobrá, třeba tam mají flotilu celkem levných lidí kolem 50K hrubýho měsíčně. Ale stejnak měsíční náklad na 150 človíčků bude víc jak 10M. A těch cca 15 není vůbec nereálných. Jinak samozřejmě šulit leta něco a mít z toho kulový a statisíce nasraných uživatelů, to není velké hifi. Asi čekaj ten milion prodaných kopií, pak by se na tom slušně zahojili a splatili dluh investorovi. Spíš je otázka, jak moc jim stačí stávající prodeje k udržení firmy a vývoje. Kdyby to nestačilo, či bylo blízké nule, dalších patchů se dočkáte stěží. Tak doufejte, že to nebylo těch 150 lidí, nebo alespoň ne na full time a že maj i jiné aktivity atp.
Jen pro představu nevývojáři měli zhruba 25000,- CZK přítelkyně tam šla na pohovor na pozici historika, nakonec se na to vyprdla a šla dělat paradoxně vývojáře ale úplně jinam ..
Jsem se mrknul jen tak rychle do restříku firem. Nic moc detailního, jen jsem omrknul nějaká čísla za rok 2016. V zásadě to je tak, že ke konci 2016 měli dluh cca 292M a rok končili se ztrátou 26M. Kdyby tedy rok 2017 byl podobný, asi budou v mínusu už přes 300M. No tak asi tak.
Osobne to beriem tak ze si len zobral inspiraciu na historickych udalostiach. Nema to s historiou viac spolocne ako Battlefield 1 s WW1.
To je v pořádku, dokonce i historické knihy - vědeckého charakteru - popisují historii jen na základě toho, co ten autor sežene, co vyhledá, a vlastně každá kniha o historii - dávné nebo nedávné - je jen popisem, nebo spíše výkladem historie na základě předložených nebo i nepředložených informací a analýz. Takže je běžné to, čemu se jednoduše říká - historii píšou vítězové. Nebo v českém kontextu - ta historická představa, že Češi byli vždy ten hodnej národ, kterej neustále napadali zlí sousedé zleva, zprava, shora i zdola.
Jde o to, že by to mělo být aspoň konsistentní. Když se Vávra zabejčí na jedné věci, že to tak nebylo a hotovo (černoši v Bohemii) a žádní levičáci mu do toho nemají co kecat, a má pravdu, ale jiná část hry je smyšlená nebo je to jen Vávrova interpretace historie, tak pak mají pravdu ti, kteří říkají, že Vávra se zcela zbytečně cukal proti "ženskému" charakteru nebo černochovi, když potom jinou část historie pomění podle vlastního gusta.
Nakonec mi to přijde jako kdyby si tou hrou něco vyřizoval s jeho "odpůrci" a všelijakými SJW, ale vlastně se všemi progresivními levičáky a že na hráče samotné při vyrábění té hry moc nemyslel...
Ve všech průzkumech se potvrzuje, že hráči kladou největší nároky na grafické ztvárnění hry. Když hra vypadá dobře, prostředí je zajímavé či unikátní, či jen nové, tak hráči budou říkat, že to je super hra, že má sice bugy, ale obrovský potenciál. Grafika rulez...
Teď si ale představte, že ta středověká kulisa z KCD zmizí, představte si ten příběh v menší obměně v nějakém fantasy prostředí - byla by to stále pecka?
No, musím říct, že během souboje s Prckem byla hra poprvé zralá na rage quit a uninstal Ale pak jsem ho nějak upíchal do vočička, když už neměl tu helmu. Co mně ale nejvíc štvalo, že jak rozjel to svoje kombo, tak jsem neměl vubec žádnou možnost reagovat a jen jsem chytal jeden uder za druhým, což mně uplně připravilo o staminu..
Vávra někde říkal, že Prcek je jediný, koho opravdu musíš zabít. Všechno ostatní prý jde okecat či se tomu nějak vyhnout, což praktikuji já :-)
S mečem jsem na něj absolutně neměl. Takže jsem to brzy vzdal a zkoušel luk. Jednou mu už trčel šíp z hlavy, ale stejně si mne nakonec namazal na chleba. Trvalo mi asi hodinu, možná déle, než jsem ho lukem a šípem do hlavy uklohnil.
Teď jsem se rozhodl, že si dám nějaký čas pauzu. Tedy s hlavním příběhem. A budu jen cvičit, lovit, kšeftovat, plnit questy, no prostě si užívat.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Pánové. Tahle debata o korektnosti středovšké historie ,příběhu či smyslu, zabugovanosti, hratelnosti, grafické dokonalosti , krásy či atmosvéry, nadherné středověké České krajiny adt. adt. v této hře, jsou k oúúúplnééému h o U n u.
Jen jen jediná věc je dúležitá!
Ptám se: Vyskytuje se i v této hře všudy přítomná vlezlá, lepkavá a hnusná MLHA????
Neboli skráceně mlžné sračky???
Pokud ano tak čau pipi.
Vávra někde říkal, že Prcek je jediný, koho opravdu musíš zabít. Všechno ostatní prý jde okecat či se tomu nějak vyhnout, což praktikuji já :-)
S mečem jsem na něj absolutně neměl. Takže jsem to brzy vzdal a zkoušel luk. Jednou mu už trčel šíp z hlavy, ale stejně si mne nakonec namazal na chleba. Trvalo mi asi hodinu, možná déle, než jsem ho lukem a šípem do hlavy uklohnil.
Teď jsem se rozhodl, že si dám nějaký čas pauzu. Tedy s hlavním příběhem. A budu jen cvičit, lovit, kšeftovat, plnit questy, no prostě si užívat.
No, vzhledem k tomu, jak nabušenej jsem na něj nastoupil já, co se týče statistik a vybavy, vubec si nedovedu představit, jak může uspět někdo, kdo na něj naběhne, byt třeba jen bez nějakeho toho kyrysu. A to jsem naštěstí moc neutrpěl v té bitvě. Jinak to mám stejný..trošku si odfrknu a chci se víc naučit vykrádat kapsy a páčit těžší zámky. BTW, když jsem u toho..Jak se naučím páčit zámky těžké? Vložím paklíč a jen co se dotknu D tak se zlomí. Předpokládám, že musím nastudovat nějakou tu literaturu. Level mám na 7. No nic..Mam něco kolem 6K grošů, tak se bude utrácet za knihy
Pánové. Tahle debata o korektnosti středovšké historie ,příběhu či smyslu, zabugovanosti, hratelnosti, grafické dokonalosti , krásy či atmosvéry, nadherné středověké České krajiny adt. adt. v této hře, jsou k oúúúplnééému h o U n u.
Jen jen jediná věc je dúležitá!
Ptám se: Vyskytuje se i v této hře všudy přítomná vlezlá, lepkavá a hnusná MLHA????
Neboli skráceně mlžné sračky???
Pokud ano tak čau pipi.
V KCD je všude blízko horizont, takže ne, ale je tam občas je tam mlha od počasí ..
Nejspíš našel viník náročného chování KDC. YouTube Video
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.