October 20 2025 07:35:55
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Patch 4.03 - vaše první dojmy
Liptow

A jak by sis predstavoval, ze bys mnohem lepe tocici a zhruba stejne stoupajici letadlo dokazal 1vs1 porazit?


No ja neviem, to Eric Brown vedel - a nepovedal :lol:

K Faustnikovi - aj podmotorovana A-4 je lepsia nez MkVB, ale temer vylucne vdaka svojej vyssej rychlosti. Zacat boj 1vs1 co-alt, 190 moze len utekat. Fw190 musi zacat boj s prekvapenim a s prevahou vyska/rychlost - ale kto zakazuje Spitom robit to iste?

Pomerne vyrovnany boj je LF MKVB a A-4 do 3km - Fw ma sice slabu prevahu v rychlosti ale je horsi v stupani a v manevroch vseobecne.
Upravil/a Liptow dne 13-02-2006 17:04
 
rOckie
Liptow napsal:
No ja neviem, to Eric Brown vedel - a nepovedal :lol:


jak nepovídal? napsal že spita neutáhl na plochý, ale v manévrovým boji ho porazil a u IX verze spita vs FW záležilo na pilotovy - stroje byly vyrovnaný. v týhle hře funguje hit and run ale 1vs1 za stejných výchozích podmínek FW těžko vyhraje... teda pokud neuletí pryč a... nezaútočí stylem hit and run Úsměv nebo odjede kousek stranou a vsadí všecko na čelńák.

jenže kdyby takhle fokáče lítaly, byl by to v roce 42 totální masakr. takhlej maj řidiči spitů aspoń nějakou rozumnou šanci občas někoho sundat. až mustang III na konci roku 43 byl schopnej přečůrat FW, ale měl slabou výzbroj (mluvim o západní frontě)
Upravil/a rOckie dne 13-02-2006 17:11
 
Ucho
No a to jsou ty "něžné" dávky vyrovnanosti. Takže bavit se o tom, že všechny letadla v jednom roce lítaj stejně je jasně kravina, na druhou stranu soudnej člověk musí uznat, že nějaké tyhle prvky tam jsou... Pak taky třeba nelítaj Bf v r. 44 -45 pomaleji, kvůli kvalitě svojí a benzinu...ranné Lavočky o -40% svého výkonu, Jaky se samovznítitelnými motory, sonar... atd. atd. atd.

Řekl jsem něco blbě? :-)
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
 
313_OTU_oblak
ne, jenom se mi zdá trochu přeháníš Úsměv:bigrazz::sm6:
 
313_Ffajtl
Bezte si dat par panaku jako ted ja a bude vam lip.... respektive... jdete do hajzlu... PS: Slušně řečeno
 
http://www.313.cz/
1stCL_SaBot
313_Ffajtl napsal:
Bezte si dat par panaku jako ted ja a bude vam lip.... respektive... jdete do hajzlu... PS: Slušně řečeno


taky moznost :lol:
 
Ucho
OTU_oblak napsal:
ne, jenom se mi zdá trochu přeháníš Úsměv:bigrazz::sm6:


Jo, já už jsem z vás celej ztajpanělej....Cool:lol:
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
 
313_Santy
CSL_Ucho napsal:
Lítat spojenecký éra do roku 43 je z pohledu pohodlnosti masochismus a utrpení :-) všem chytrolínům bych doporučil aby si to občas zkusili.


:sm38:
Aspoň jeden rozumný modrý, co se tady vyjadřuje. Jinak tady akorát čtu, že se máme naučit střílet a vůbec pořádně lítat atd. Mrknutí
 
rOckie
313_OTU_Santy napsal:
:sm38:
Aspoň jeden rozumný modrý, co se tady vyjadřuje. Jinak tady akorát čtu, že se máme naučit střílet a vůbec pořádně lítat atd. Mrknutí


mě ten současný stav celkem vyhovuje, já nikoho přesvědčovat nechci :sm13:
 
3IAP_Ondura
Já nevím, ale vždyť je to jen HRA a mi se jí buď přizpůsobýme, nebo ji nebudeme hrát. Tak proč pořád takoví diskuze jestli to éro je lepší než tamto. Takže můj názor je takový, že nemá smysl se pořád na něco vymlouvat, ale přizpůsobyt se a hrát s tím co nám do hry přidělí.:sm11:
 
313_OTU_oblak
tak budeme hrdinně umírat...pardon virtualně chcípat Úsměv))))Šklebící se:sm6:
 
LesniHU
CZ_Opitz napsal:
http://www.acompl...c&start=45

Tady je ten link na ten monstrozni thread... Nemuzu tvrdit, ze to ma ten clovek spravne, ale podle toho, ze mu tam skoro nikdo neodporuje, tak to ma asi spravne. Tak snad by na to nekdo mohl zareagovat.
To jsem taky nasel, zacal jsem cist na druhe strance a v jeji ctvrtine prestal. V tom miste totiz vyjde na povrch jeho neznalost zakladni fyziky a smyslu pro realitu... pocitat zrychleni v m/s ... zrychleni spita 3.5G (a to se jeste zmylil a z jeho vypoctu vychazi 35G)... zamenovani sily a vykonu...

313_OTU_Gryzlov napsal:
CZ_Opitz napsal:
muzeme spocitat odporovou silu pro FW190 a pro Spita?


Pomocí CFD prograů ano, ale nezískáme tím skutečného hodnoty odporu obou letounů, ale získáme tím pouze hodnoty, které budou k sobě v takovém poměru, jako skutečné hdonoty odporu obou letadel. Navíc by se musely napočítat kompletní poláry. Není to legrace.
Zkusim ti pomoci Úsměv:
letadlo - eq. flat plate area (ft^2) - wetted area (ft^2) - Cdswet
SpitIX - 5.4 - 831.2 - 0.0065
fw190A8 - 5.22 - 735 - 0.0071
Jsou to hodnoty nasimulovane bez vlivu tunelu chladicich systemu.
Zdroj: World War II Fighter Aerodynamics, David Lednicer, EAA135815

A pak jeste muzu prispet timhle:
Crumpp
Posted: Tue Jul 26, 2005 10:26 am Post subject:
The CL max for the FW190A8 is 1.58, gear down, landing flaps, and prop at idle.

For prop/no prop in a clean configuration, the FW190 CL max is around 1.17-1.19 according to the lift polars. I will dig them out later and confirm.
Bohuzel ty polary jsem pak nikde nevidel. FW190 ma naca23015.3 u korene a 23009 na konci, zkrouceni bych taky nekde nasel, kdyz by byl zajem.
 
313_Gryzlov
Díky LesníHu Úsměv
K tomu místu jsem ještě nedošel, ale bavím se náramně Úsměv Připomíná mi to Teleshoping s Horstem Fuchsem :sm6:

Já bych jej navrhnul na Nobelovu cenu za objev nového fyzikálního zákona. Ovšem vzápětí bych jej vrátil zpátky na tu planetu, ze které k nám spadl, protože jeho fyzikální zákony bohužel (bohudík? Úsměv ) na planetě Zemi nefungují :sm50:
Upravil/a 313_Gryzlov dne 13-02-2006 21:11
 
313_Gryzlov
LesniHU napsal:Zkusim ti pomoci Úsměv:
letadlo - eq. flat plate area (ft^2) - wetted area (ft^2) - Cdswet
SpitIX - 5.4 - 831.2 - 0.0065
fw190A8 - 5.22 - 735 - 0.0071
Jsou to hodnoty nasimulovane bez vlivu tunelu chladicich systemu.
Zdroj: World War II Fighter Aerodynamics, David Lednicer, EAA135815

A pak jeste muzu prispet timhle:
Crumpp
Posted: Tue Jul 26, 2005 10:26 am Post subject:
The CL max for the FW190A8 is 1.58, gear down, landing flaps, and prop at idle.

For prop/no prop in a clean configuration, the FW190 CL max is around 1.17-1.19 according to the lift polars. I will dig them out later and confirm.
Bohuzel ty polary jsem pak nikde nevidel. FW190 ma naca23015.3 u korene a 23009 na konci, zkrouceni bych taky nekde nasel, kdyz by byl zajem.


To si mi pomohl .. teď abych počítal Šklebící se

Ne, vážně ... zajímal by mě ten zdroj ... podle čeho nebo čím byla prováděna simulace, kdy a kým? A jak moc se to liší od tunelových měření ... terda pokud jsou k dispozici. Sověti během války měřili kompletní letadla v aerodynamickém tunelu CAGI.
Upravil/a 313_Gryzlov dne 13-02-2006 21:19
 
313_Gryzlov
LesniHU napsal:
CZ_Opitz napsal:
http://www.acompl...c&start=45

Tady je ten link na ten monstrozni thread... Nemuzu tvrdit, ze to ma ten clovek spravne, ale podle toho, ze mu tam skoro nikdo neodporuje, tak to ma asi spravne. Tak snad by na to nekdo mohl zareagovat.
To jsem taky nasel, zacal jsem cist na druhe strance a v jeji ctvrtine prestal. V tom miste totiz vyjde na povrch jeho neznalost zakladni fyziky a smyslu pro realitu... pocitat zrychleni v m/s ... zrychleni spita 3.5G (a to se jeste zmylil a z jeho vypoctu vychazi 35G)... zamenovani sily a vykonu...



Jinak se zlobím Hu ... si mi řekl dopředu, jak to dopadne :sm2: Teď už mě to ani nebaví číst :no: Si mi zkazil celý večer :sm6:
 
rudidlo
Na zajímavou věc přišli kluci ze Slovenska
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
1stCL_Jamamoto
Já nevím...ale tenhle sim je z wwII, tedy nějaká vyváženost je v podstatě v naprostém rozporu s tématem hry. Pokud chcete vyváženou gamesu, hrajte šachy! Také je občas hrávám....:jamamoto:
 
313_Gryzlov
1stCL_Jamamoto napsal:
Já nevím...ale tenhle sim je z wwII, tedy nějaká vyváženost je v podstatě v naprostém rozporu s tématem hry. Pokud chcete vyváženou gamesu, hrajte šachy! Také je občas hrávám....:jamamoto:


Jami, ale to není také vyvážená hra ... ten první je vždy o krok napřed :sm6:

A pak že je na světě spravedlnost ... Šklebící se
 
1stCL_Jamamoto
313_OTU_Gryzlov napsal:
1stCL_Jamamoto napsal:
Já nevím...ale tenhle sim je z wwII, tedy nějaká vyváženost je v podstatě v naprostém rozporu s tématem hry. Pokud chcete vyváženou gamesu, hrajte šachy! Také je občas hrávám....:jamamoto:


Jami, ale to není také vyvážená hra ... ten první je vždy o krok napřed :sm6:

A pak že je na světě spravedlnost ... Šklebící se


Ach jo....s váma je to voravdu těžký...na všem se nice najdete...:sm12:
 
Opitze
OT:
Jami, dva roky jsem mel to stesti pracovat v praci s mistrem FIDE, skvelym kamaradem, a dokonce jsem se nechal tak inspirovat, ze jsem koupil knizky a zkousel na nej nejake figle, nejlepe jsem dopadl remizou, kdyz mi ji nabidl, protoze jsem mu zasmodrchal koncovku a mu se nad tim nechtelo premyslet, protoze jsme oba vedeli, jak to nakonec dopadne...
a aby sis to predstavil, jak probihaly nase partie... ja mel na kompu sachovnici, on sedel u stolu naproti a nemel pustene nic. ja rikam e4, on neco... deset tahu v klidu, ja jsem si to zakresloval a on si to zakresloval v hlave. vzdycky me porazil, neco mi sezral, znicil me, bez milosti, ale jako gentleman...
nakonec jsem si uz delal legraci - kdyz jsem zacinal hru, rekl jsem e4 - beres remizu? a on nekdy prijal...
skoda, ze uz s nim nepracuju, bylo to velice osvezujici
Válka a korupce se nedá oddělit.

Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,314,618 návštěv