4.13 info
|
magot |
Přidané 20-02-2014 23:10
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
To ale znamená že se upravovala houževnatost a poškození ovládání. Pancíře zůstávají stejné.
Pokud se projektil nedostane přes pancíř, není zde změna. Materiál a systém/počítání poškození by nyní mělo odpovídat více IRL. |
|
|
|
saldy |
Přidané 20-02-2014 23:38
|

Diskutující

Příspěvek: 3715
Založený: 29.01.09
|
lochness napsal:
Asi to sem uplne nepatri, ale v Guide 4.12 je napsano:
Adjusted IL-2 controls damage & toughness
Hodne casto ted sturmovik dostane jednou ranou flaku vyskovku a smerovku a i kdyz je jinak neposkozenej, je vyrazen z boje. Nepripada mi to na tak opevovane letadlo uplne normalni, hlavne kdyz poskozeni od stihacek snese hodne.
Stejna situace je u Hs129, kdy maxim ze zeme klidne zabije pilota, i pres vsechno to pancerovani.
Nerikam, ze je to spatne, spis me zajima, jestli je to umysl, nebo jestli se nahodou nechysta nejake dolazeni v nasledujich verzich, protoze zejmena ten sturm mi pripada hodne tragickej.
S tím Henšlem to je divný, osobně nemám tu zkušenost, připadám si v tom nesmrtelný, ale chyba to je.
ad Šturm, Obecně se soudí, že Achillovou patou šturmoviku byl olejový chladič, nicméně zasáhnout tuto velmi malou část bylo i pro flak velmi obtížné, rusové vynaložili i velké úsilí na ochranu palivových nádrží, která byla velmi pokroková, příčinou zničení letounů bylo spíše poškození křídel a hlavně nechráněné zadní části, zničení letounu v důsledku přerušení lanek řízení se přičítalo 22% celkových ztrát. Lanka řízení nebyla nijak chráněna ani zdvojena, byl to problém který se neřešil protože letoun se potýkal byť se to nezdá s velmi nepříznivou hodnou SAT-byl těžký na ocas.
Hra a to je zajímavý umí simulovat poškození zdvojených lanek u Il-10, reakce výškovky se zhorší na polovinu. |
|
|
|
lochness |
Přidané 20-02-2014 23:41
|

Uživatel

Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
No me docela zarazi (teda vic me to dycky nastve ), ze ve vic nez polovine pripadu konci muj let tim, ze jednou ranou (ne prvni ranou, ale proste naraz) prijdu o oba controlsy. Navic v situacich, kdy treba nejsou kridla derava, motor nebo posadka zasazeni... Pripadalo mi to jako prilis snadny (a pravidelny) konec pro tak odolny stroj. A nepamatuju se, ze by se to stavalo u drivejsich verzi. Zase tak moc ale sturmoviky nelitam a mozna by me nekdo z jejich pilotu vyvedl z omylu. Proste me to zajimalo. Tak diky za informaci.
edit: Diky Saldy za doplneni. Asi se s tim musim smirit a holt budu sturma litat min, protoze tohle je vec, ktera me dokaze radne vytocit. Jak rikam, neuziju si prichut navratu s rozcuchanym strojem, protoze misto techto poskozeni prijdu o vyskovku a je konec
|
|
|
|
Shadowdeath |
Přidané 21-02-2014 01:27
|

Uživatel

Příspěvek: 844
Založený: 03.02.13
|
U mě ta ztrátovost z tohoto důvodu bude mnohem vyšší, neodvažuji se tipovat kolik, budu muset začíst vést statistiku.
Typická situace je, nálet na cíl, odhodím dárečky, odlítávám, a jak to po mě šije zespodu/zezadu, tak ztráta řízení 
Přijde mě to, jako kdyby měl šturm na ocase obrovskej hitbox a když tam něco ťukne, tak směrovka+výškovka v trapu.
Na řešení to u mě taky vypadá, že budu sedlat jiné stroje, než takhle "trapně" hebnout celkem jsem si oblíbil tu 110 se 108
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 21-02-2014 13:04
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11133
Založený: 26.01.13
|
Saldy, imho Il-10 ani nic jiného nemá simulováno zdvojení lan ke kormidlům. Ostatně snížení účinnosti na polovinu by byl nesmysl.
Ale můžeš samozřejmě přijít o polovinu kormidla, nebo to může být jen poškozené a účinnost klesá. Vidět je to třeba tak, že se na něm poškodí potah. Ale zdvojení táhel a lanek tam asi fakt nebude (to mimochodem používá řada strojů, nejen Il-10).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
saldy |
Přidané 21-02-2014 13:53
|

Diskutující

Příspěvek: 3715
Založený: 29.01.09
|
Na ty controlsy na ocasu je Il-2 opravdu hrozně náchylnej. Na druhou stranu s Il-10 (s kterým hraju na koreji) se s podobnou i když menší pravidelností vracím s poškozenými ale pro návrat funkčními kormidly. Myslel jsem že při poškození zdvojených lanek se to projeví menším pnutím případně nutností vynaložit více síly, ale popravdě nevím jak tenhle systém funguje. |
|
|
|
magot |
Přidané 21-02-2014 15:44
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Šturm neumí dvojtý lanka, to ho trochu přeceňujete ... možná DCS u Mustangu .. kdo ví .. |
|
|
|
Seb |
Přidané 21-02-2014 16:52
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 114
Založený: 05.10.13
|
Jak říká Fučida, druhé lanko bylo v podstatě spíš záložní právě pro případ poškození. Tedy ovládání po zásahu buď fungovalo nebo ne podle toho, zda byla přerušena obě lanka nebo jen jedno a poškození jen jednoho by ani pilot nemusel registrovat... Ale třeba se mýlím, jen tak tlachám během popíjení Plzně...  |
|
|
|
Shadowdeath |
Přidané 21-02-2014 17:55
|

Uživatel

Příspěvek: 844
Založený: 03.02.13
|
Tak jsem si dal pár rychlých misí, útok na letiště, mapa Normandie, je to velké letiště a hodně flaku.
A vyřazení šturmu z důvodu ztráty řízení bylo při 5 z 10 náletů (tzn. 50%), ostatní takové ty normárlní veči jako hořící motor, ustřelené křídlo a pod. 
Prakticky jakmile dostanu zásah do ocasní části, objeví se tato dmg textura, a řízení jde do kytek 
[img]http://i61.tinypic.com/2lm536a.jpg[/img] is not a valid Image.
Nechcete tam dát ještě nějakej if/random na dmg controlsů? Aby zásah do zadní části nebyl automaticky ztráta řízení, případně, aby došlo třeba jen ke ztrátě jednoho prvku a ne rovnou obou. Tipuji, že tam nebylo 1 lanko pro výškovku i směrovku
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 21-02-2014 18:23
|

Stařešina

Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Jiné letadlo by ten zásah rozebral na hadry a tobě se nelíbí, že ti přestřelí ovládání  |
|
|
|
TozziFan |
Přidané 21-02-2014 18:46
|

Uživatel

Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
No ono je to asi u všech, ne jen šturma. Poslední dny jsem zase začal trochu více poletovat a taky jsem nabil dojmu, že jakýkoliv zásah do zadní části trupu jakéhokoliv letadla, vede k poškození konrolsů výškovky a směrovky. Nebo jen prostě smůla? |
|
|
|
magot |
Přidané 21-02-2014 18:50
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Pro představu: kolizní blok ocasu a kolizní blok ovládání IL2 early, v 4.05, takže v té jednodušší verzi.
Problém je v tom že IL2 je nejstarší letadlo, které bylo děláno dost zjednodušeně. Ve srovnání např. s Do-217 které má odděleně výškovku L+R a směrovku.
[img]http://s27.postimg.org/yzrnwedf7/Ocas_Sturm.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 21-02-2014 20:14
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11133
Založený: 26.01.13
|
Magote, takže IL-2 má opravdu jediný "box" pro směrovku a výškovku? . To je docela masakr . Kolik je tam takových letadel? Bf 109 a Fw 190 jsou tam taky odnepaměti a mají je oddělené...nebo si to aspoň za ty roky myslím
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Koty |
Přidané 21-02-2014 20:53
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Seb napsal:
Jak říká Fučida, druhé lanko bylo v podstatě spíš záložní právě pro případ poškození. Tedy ovládání po zásahu buď fungovalo nebo ne podle toho, zda byla přerušena obě lanka nebo jen jedno a poškození jen jednoho by ani pilot nemusel registrovat... Ale třeba se mýlím, jen tak tlachám během popíjení Plzně... 
...šak si to ozkoušejte, vemte nějaký závaží, třeba krabici s nějakejma krámama a přivažte k tomu dvě lanka a obě chyťte a zvedněte to do vzduchu. Pak jedno přeřízněte a zkuste si znova. Ti Fičidoidnější si můžou opatřit siloměr nebo mincíř a zvážit si to...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Koty |
Přidané 21-02-2014 21:06
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
606_Tempik napsal:
Jiné letadlo by ten zásah rozebral na hadry a tobě se nelíbí, že ti přestřelí ovládání 
No, ono konkrétně ocas IL-2 je poměrně křehká záležitost...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
magot |
Přidané 21-02-2014 22:32
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
1stCL_Fucida napsal:
Magote, takže IL-2 má opravdu jediný "box" pro směrovku a výškovku?  . To je docela masakr  . Kolik je tam takových letadel? Bf 109 a Fw 190 jsou tam taky odnepaměti a mají je oddělené...nebo si to aspoň za ty roky myslím 
No tak IL2 ... rok 2001 v 1.0, co po tom chceš, je to starý jak Metuzalém Fw-190 jsou v cajku, ty jsou udělaný líp ... 109tky teď nevím ... zřejmě i Mig-3 bude mizernej.
Nicméně nejsem si jist zda tento objektový hendikep není ošetřený kódem, aby poškození bylo komplexnější, co to převzalo DT, tak se hodně věcí měnilo.
Upravil/a magot dne 21-02-2014 22:39
|
|
|
|
Shadowdeath |
Přidané 22-02-2014 01:19
|

Uživatel

Příspěvek: 844
Založený: 03.02.13
|
1stCL_Fucida napsal:
Magote, takže IL-2 má opravdu jediný "box" pro směrovku a výškovku?  . To je docela masakr  . Kolik je tam takových letadel? Bf 109 a Fw 190 jsou tam taky odnepaměti a mají je oddělené...nebo si to aspoň za ty roky myslím 
No podle mě tahle fíčura přišla až s patchem 4.12.
viz. právě read me k patchi kde v položce "Other small Changes & Improvements" se objevilo -> Adjusted IL-2 controls damage & toughness
Nemám nic proti tomu hru přispůsobovat realitě, ale pořád je to jenom hra, tzn. musí to zůstat hratelné!
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
|
|
|
|
alfik |
Přidané 22-02-2014 02:12
|

Stařešina

Příspěvek: 5169
Založený: 21.04.06
|
Na druhou stranu, se Šturmem s ustřelenými lanky se dá klidně odbombit, dokonce i trefit, doletět domů a bezpečně sednout - jen ovládáním přípustě a křidélek. Ovšem chce to cvik - a to znamená párkrát se vymastit než se to jeden naučí 
Tak mě napadá, máme nějaké záznamy z WWII, jestli toho byl letoun schopen i v reálu?
"Ivane, Ivane. Ty palice medvědí. Nic jsi nepochopil!" Dědeček Hříbeček
|
|
|
|
cyberolas |
Přidané 22-02-2014 03:03
|

Uživatel

Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
No v reálu to končilo tím vymastěním, ne? |
|
|
|
311_Vont |
Přidané 22-02-2014 11:39
|

Uživatel

Příspěvek: 919
Založený: 25.01.10
|
Shadowdeath napsal:
Tak jsem si dal pár rychlých misí, útok na letiště, mapa Normandie, je to velké letiště a hodně flaku.
A vyřazení šturmu z důvodu ztráty řízení bylo při 5 z 10 náletů (tzn. 50%), ostatní takové ty normárlní veči jako hořící motor, ustřelené křídlo a pod.
Prakticky jakmile dostanu zásah do ocasní části, objeví se tato dmg textura, a řízení jde do kytek 
[img]http://i61.tinypic.com/2lm536a.jpg[/img] is not a valid Image.
Nechcete tam dát ještě nějakej if/random na dmg controlsů? Aby zásah do zadní části nebyl automaticky ztráta řízení, případně, aby došlo třeba jen ke ztrátě jednoho prvku a ne rovnou obou. Tipuji, že tam nebylo 1 lanko pro výškovku i směrovku 
Z toho vyplývá jen jedna věc - nelítat tak vysoko
Je vždy velmi užitečné stát proti nepříteli, který je připraven zemřít pro svou vlast. Znamená to totiž, že máte oba společný cíl. (Generál Tacticus)
|
|
|