November 24 2024 05:56:48
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 10

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Alpha-version of IL2BOS: Poznatky z testování.
magot
Art napsal:A co teda Fw 190 ? a proč to tolik týmu předělávalo? nebo to je vše jen drb ?

To jsou jen pavlačový drby starej Blažkovej ...
 
Art
magot napsal:

Art napsal:A co teda Fw 190 ? a proč to tolik týmu předělávalo? nebo to je vše jen drb ?

To jsou jen pavlačový drby starej Blažkovej ...

Aj tak beru zpět no konečně se dovím něco víc.
 
1stCL_Fucida
magot napsal:

Art napsal:A co teda Fw 190 ? a proč to tolik týmu předělávalo? nebo to je vše jen drb ?

To jsou jen pavlačový drby starej Blažkovej ...


Ano, Fw 190 od verze 4.11 prošel kompletní revizí letového modelu. Dolaďovalo se to tak, jak jen to bylo v rámci enginu možné. Na druhou stranu se výsledek nikterak diametrálně neliší od základu, který byl vytvořen před více jak deseti roky. Ladili jsme spíše detaily + se implementovaly některé prvky, které předtím Šturm neobsahoval. Řekněme, že se to letadlo ve výsledku někde změnilo o 20% a někde skoro vůbec. Třeba maximální rychlosti se korigovaly max. o 10 - 15 km/h, v některých hladinách vůbec. Stoupavosti někde o 1, jinde o 2 m/s. Opravoval se dlouhodobě nefunkční Kommandogerät (to souvisí i s tou stoupavostí).

Důležité je, aby základ byl principielně správný a pak už jen ladíš detaily. Zrovna u Fw 190 se ale v podstatě začalo na čisté louce, aby se člověk nakonec dobral podobnému výsledku Úsměv. Bylo to nesmírně zábavné Úsměv.

A ještě proč se to předělávalo? Protože tací, jako já, dostatečně dlouho prudili a zásobovali tým informacemi, testovali...a testovali. Bylo to dobré, ale šlo to implementovat lépe. Teď je to výborné a lepší implementaci umožní až next gen sim. Doufám, že BoS.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Baron
Farky napsal:

Celá debata o placené a předražené pre alfě mi přijde hrozně absurdní. Tady přece nikdo nedal 90 dolarů za nehotovou hru, všichni si několik měsíců dopředu zaplatili za HOTOVOU hru. Což je běžná věc, předplatit si věc co ještě není vydaná dlouho dopředu. A nejenom v herním průmyslu, já to například dělám i u knih. Pokud věřím že to bude při vydání dobré (bude to stát za ty prachy) nemám problém si to zaplatit dopředu. To za prvé. Za druhé - všichni ti co si to předplatili by si to stejně při vydání koupili v plný palbě za 100 babek. Proč by za to nedali ty prachy teď, když to znamená příjemný bonus přístupu ke hře dlouho předem? Což je mimochodem dost nadstardandní věc, pustit lidi co si to předplatili ke hře už teď. Je to oboustraně výhodný byznys - vývojáři dostali nějaké finance, zpětnou odezvu (ke které nikoho nenutí, předplatitelé BoSu NEJSOU betatesteři) a můžou si sbírat data a předplatitelé si s tím můžou hrát a taky malinko ovlivňovat výslednou hru (viz. třeba hlasování o přístupu ke gunpodům u Bf 109F-4). Je mi jasný že to co jsem tady teď o preorderu napsal vůbec nic nezmění, ale musel jsem to alespoň zkusit.

---------------------------

Malinkatý shrnutí prvního testování BoSu - jednoznačně převládají pozitivní pocity.

Je to v podstatě RoF převedený do WWII, což je dobrá zpráva. Stavějí na dobrém a vyzkoušeném základu s kterým mají zkušenosti a vylepšují ho, žádné magalomanské choutky typu všechno zahodíme a celý to uděláme od nuly, to budou všichni čumět co to všechno umí.

I v takhle ranné verzi je to překvapivě stabilní, i když mi to párkrát spadlo. A to jsem to zkoušel na WinXP, což je pro hry už mrtvej OS. HW náročnost cca jako RoF.

Hlavní menu uživatelsky přívětivé, zcela přehledné a snadno pochopitelné. Nastavení ovládání opět udělané jasně a přehledně, což rozhodně nebývá u her zvykem. S MSFF2 nebyl sebemenší problém.

Mise velmi dobře připraveny, v briefingu se člověk dozvěděl všechno potřebné. To platí zejména pro první seznamovací misi - text briefingu obsahoval jasné instrukce co a jak nastavit pro start motoru a jak nastavit motor pro vzlet.

Potěšil mě engine management - všechny páky dělaly to co dělají i v reálném éru, motor reagoval na jejich nastavení tak jak má. Všechny hodnoty odpovídaly reálné letové příručce pro LaGG-3, spokojenost.

Nepotěšil mě způsob rozhlížení, pilot se otočí bez sebemenších problémů o 180 stupňů. Byl bych mrzutej kdyby to tak mělo zůstat.

Velmi mě potěšilo zjištění, že rádiová komunikace bude probíhat tak jak má. Tedy soudě podle skriptované ochutnávky, která byla příjemným překvapením v jedné misi. To znamená že tam budou fungovat volací znaky, ne že tam bude jen někdo mluvit a já nebudu vědět kdo a na koho. Právě rádiová komunikace bude jedním z důležitých prvků offline hraní (zejména ve smyslu vytvoření atmosféry) a jsem zvědavý jak se s tím poperou.

Letový model a model poškození - FM se bude ještě hodně ladit (což říkali i vývojáři), nadzvednou mírně obočí mě přinutili jen asi dvě tři věci. O klapkách už byla řeč, nemá cenu to z mojí strany dál rozebírat. LaGG umí výkrut pekelně svižně a jsem si jistý že se to změní (FM se bude ještě samozřejmě ladit, říkali vývojáři přesně na dotaz na rychlost výkrutu LaGGu). Jinak to ponechám bez komentáře. Model poškození není hotový, takže úplně bez komentáře.

Upozorňuji, že to je můj ryze subjektivní komentář momentálního stavu. A taky upozorňuji, že to obsahuje velké množství bugů a zatím nefunkčních věcí (jako každá ranná verze dlouho před vydáním hotové hry).


Presne moja reč. S jedinou výnimkou - dozadu sa s TrackIrom o 180° neotočím (s myšou ale ano), ani sa nevykloním z otvorenej kabíny tak ako keď použijem klávesnicu. Niežeby mi to vadilo, práve s TrackIrom je to tak nejak akurát. Čo mi ale vadí je to, že sa nemôžem pozrieť s TrackIrom dolu - nemyslím kolmo dole, ale napr. na ovládanie chladiča už sa nepozriem. Možno je chyba u mňa, neviem.
Hals - und Beinbruch!
 
1stCL_Fucida
Barone, jen je potřeba upravit citlivost osy Y v TIRu, pak to bude OK. je to na pohledy "do země" náročnější, než RoF.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Baron
Ďakujem, idem vyskúšať.
Hals - und Beinbruch!
 
Bierglass
Baron napsal:

Ďakujem, idem vyskúšať.


Teda Barone,to je ostuda.To jsi RoFkař? Seřiď si ve hře sedačku a máš klidŠklebící se
 
Baron
Hm, nepomohlo... TrackIr skace aj po uprave osy Y. Moyete sem niekto postnut ako mate vlastne nastavene osy na TrI? Mam TrI 4 s driverami na TrI 5.
Hals - und Beinbruch!
 
Powerty
Pokud už to nepoužíváš zkus si nastavit osy vzestupně. Čím blíže do krajní polohy, tím rychlejší pohyb. Já osobně mám krajní vnější body na hodnotě 9.0 a ktomu používám celkové zvýšení rychlosti (speed) na 1.5 a jen málokdy ztratím kontakt mezi čidlem a snímačem. Také není dobré nastavovat si moc vysoké hodnoty vyhlazení pohybu (smooting) mám standardních 10. Ale to platí pro moji zkušenost s TiR5.
 
VioletLightning
Baron napsal:
Čo mi ale vadí je to, že sa nemôžem pozrieť s TrackIrom dolu - nemyslím kolmo dole, ale napr. na ovládanie chladiča už sa nepozriem. Možno je chyba u mňa, neviem.

To byl (je) ten můj problém s TiRem - mám to samé co ty (4 a 5), ale řeším to pauzou a myší
 
313_Nevo
Arti, ako pises, archivov je spusta a jedni pouzivaju take, iny zase hentake, a komunita im potom do toho keca ze aj tak nepouzivaju tie prave onakve. Vidis, prirucky tiez podla teba nie su pismo svate (ruske pises). A furt su to len papiere a suche data.
Jasne, dochovali sa lietadla, ale kto s majitelov ti ho pozicia aby si nan mohol nahadzat cidla a nazbierat mrte dat potrebnych na vytvorenie takeho poriadneho FM? Nikto nie je taky sialeny aby ti koli nejakej hracke tak vzacny kus pozical Úsměv

IL2, WT, ROF, CLOD? Mam sa cilit? Preco?
Miesto toho si radsej uzivam offline kampane, online kampane, eventy a specky. Vsetko su to super hry podla mna. A nejaky mozno 'divny' paramater vo FM na tom nic nezmeni, ved len o tom to nie je Mrknutí
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
310_cibule
313_Nevo napsal:

Arti, ako pises, archivov je spusta a jedni pouzivaju take, iny zase hentake, a komunita im potom do toho keca ze aj tak nepouzivaju tie prave onakve. Vidis, prirucky tiez podla teba nie su pismo svate (ruske pises). A furt su to len papiere a suche data.
Jasne, dochovali sa lietadla, ale kto s majitelov ti ho pozicia aby si nan mohol nahadzat cidla a nazbierat mrte dat potrebnych na vytvorenie takeho poriadneho FM? Nikto nie je taky sialeny aby ti koli nejakej hracke tak vzacny kus pozical Úsměv

IL2, WT, ROF, CLOD? Mam sa cilit? Preco?
Miesto toho si radsej uzivam offline kampane, online kampane, eventy a specky. Vsetko su to super hry podla mna. A nejaky mozno 'divny' paramater vo FM na tom nic nezmeni, ved len o tom to nie je Mrknutí


Tesat, tesat, tesat...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Robo
Baron napsal:

Hm, nepomohlo... TrackIr skace aj po uprave osy Y. Moyete sem niekto postnut ako mate vlastne nastavene osy na TrI? Mam TrI 4 s driverami na TrI 5.


Baron podobny problem som mal aj ja (pouzivam Tir5), vlavo dole sa mi s mojim zvycajnym profilom (Il-2, RoF, CloD, DCS...) nedalo dobre pozriet, musel som si upravit krivky. Myslel som, ze to je tym, ze som dlhsie nelietal a dal si TiR senzor inde na monitore alebo co. Inak da sa mi otocit o 180 stupnov ako sove, hadam to este doladia...

Nahodou ruske archivy ani manualy nie su vobec take zle, testy a manualy existuju, len su v nasich koncinach mozno trochu menej dostupne.


Inak pod to, co tu natukal Farky by som sa podpisal. Mrknutí
 
WT_Horrido
BTW force feedback vypadá dobře. V letu střemhlav jsem nebyl schopen bez trimu LaGGa udržet, moc pěkné.

S TIRem nemám problém, moje divoké křivky to zvládají.

Jo a vyšplhal jsem s LaGGem do 8800, letěl 710 na budíku, kdo dal víc? Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
alfik
Barone, měl jsem něco podobného v jiných programech (vč. šturma), u mne to bylo způsobeno tím, že mám snímač TR na horní str. monitoru. Takže se asi při pohledu dolů dostávaly "parůžky" do nevýhodného úhlu.
Jenže toto uspořádání je pro let. simy důležitější - je mnohem lepší vidět "nahoru" než "dolů", a tak jsem se naučil při pohledech dolů do kabiny odtáhnout hlavu dozadu (jakoby odzoomovat), nebo se nadzvednout na židli, raději než laborovat s nastavením a umístěním snímače.
Jukni jestli ti to nedělá to samé.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Baron
Ďakujem všetkým za rady. Idem ladiť - predpokladám, že riešenie je kdesi uprostred. Eštre raz všetkým ďakujem.
Hals - und Beinbruch!
 
Bierglass
Baron napsal:

Hm, nepomohlo... TrackIr skace aj po uprave osy Y. Moyete sem niekto postnut ako mate vlastne nastavene osy na TrI? Mam TrI 4 s driverami na TrI 5.


Kua,Barone seřiď si to sedadlo!!!!!!!!!!!!!!Také jsem ten problém měl a po několika hodinovém souboji s osami Track iru jsem si upravil pohled seřízením sedadla a mám klid.
 
Baron
Bierglass napsal: Kua,Barone seřiď si to sedadlo!!!!!!!!!!!!!!Také jsem ten problém měl a po několika hodinovém souboji s osami Track iru jsem si upravil pohled seřízením sedadla a mám klid.


Kua Biere, nedá sa! Mužici na Urale dali zlé šróby a strhli závit kua! Teraz musím čakať až do polnoci v pondelok (Moskovského času) aby sam mohol LaGGa znovu sedlať! Kua.

P.S. Kua.

P.P.S. Kua Kua

P.P.P.S. Šklebící se
Hals - und Beinbruch!
 
CSL1_Talbot
jakeho Lagga,ja dufam ze v pondelok uz friedrichaCool
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
 
Baron
Sooo Einhundertundneun... Aber wirklich, würde ich glücklich sein Mrknutí
Hals - und Beinbruch!
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,032,349 návštěv