313_Paegas napsal:
Musíš je nakopírovat do zabalených souborů:
CockpitsTextures
Cockpit-SU25T-Textures
Cockpit-SU39-Textures
Nehled přitom na ty přívlastky TGA BMP, prostě to co obsahují nakopíruj a zabal do výše uvedených
Ještě poznánka, až to uděláš a bude ti to fungovat tak si to někam ulož, protože s každou automatickou aktualizací se ti opět přepíše, tak ať to neděláš znova.
To platí i pro 6DOF
To jsem také zkoušel a výsledkem bylo že jsem neměl žádné textury v kokpitu, jen žluté plochy s nápisem missing texture . Díky zkusím ještě jednou třeba jsem udělal nějakou chybu.
313_Paegas napsal:
Musíš je nakopírovat do zabalených souborů:
CockpitsTextures
Cockpit-SU25T-Textures
Cockpit-SU39-Textures
Nehled přitom na ty přívlastky TGA BMP, prostě to co obsahují nakopíruj a zabal do výše uvedených
Ještě poznánka, až to uděláš a bude ti to fungovat tak si to někam ulož, protože s každou automatickou aktualizací se ti opět přepíše, tak ať to neděláš znova.
To platí i pro 6DOF
To jsem také zkoušel a výsledkem bylo že jsem neměl žádné textury v kokpitu, jen žluté plochy s nápisem missing texture . Díky zkusím ještě jednou třeba jsem udělal nějakou chybu.
...tak jdeš dobrou cestou, já tak šel taky.
A výsledek je, že vezmeš stávající rary a do nich nakopíruješ to co obsahují ty ztáhnuté rary, jak TGA tak BMP.
Kokpit
Na kokpit jsem použil postup od Paegase a funguje to. Proč to nefungovalo když jsem to zkoušel poprvé opravdu nevím. Kokpit je opravdu hezký, ale má jednu, pro mě dost velkou, vadu na kráse. Je tam kombinace popisek v azbuce a angličtině. A opravdu ta angličtina v ruském letadle vypadá dost divně a mě to kazí jinak celkově velmi dobrý dojem.
6DOF
Tady jsem použil soubory od TozziFana. Co ale vilice doporučuji je, použít jen soubor Server.lua . Když použijete i soubor View.lua, tak rozhlížení má nepřirozené možnosti a při pohledu dozadu to má nějakou divnou snahu posunovat se směrem k zaměřovači. Bez použití View.lua to je ale docela reálné.
Upravil/a AH_Kraken dne 11-10-2012 00:10
Tady video startu P-51, je hezky vidět jak má pilot při startu "vykopnuto" a jak moc či málo zasahuje do řízení. Stejně je vidět jak Pony reaguje na řízení, včetně přistání. S chováním v DCS ať si každý porovná sám.
YouTube Video
První dva díly jsou předletová příprava a startovaní. Vypadá to, že zase tak moc místa v tom Cadillacku oblohy nebylo.
Hra rukou pilota taky ukazuje jak je klikatelný cockpit v simech idiotský nápad.
WT_Horrido napsal:
Tady video startu P-51, je hezky vidět jak má pilot při startu "vykopnuto" a jak moc či málo zasahuje do řízení. Stejně je vidět jak Pony reaguje na řízení, včetně přistání. S chováním v DCS ať si každý porovná sám.
YouTube Video
První dva díly jsou předletová příprava a startovaní. Vypadá to, že zase tak moc místa v tom Cadillacku oblohy nebylo.
Hra rukou pilota taky ukazuje jak je klikatelný cockpit v simech idiotský nápad.
Nějak jsem nepochopil tu poznámku o klikatelném cockpitu. Jen tak mimochodem, v tom letadle je víc místa než v některývh současných strojích.
Chování letadla se nedá z videa poznat, protože má kameru uchycenou na hlavě. Hlava je přidělaná ke krku, ne k letadlu a tudíž vykonává pohyby vedoucí k tlumení pohybu.
Jinak moc pěkné video.
xD Prej víc místa... Tady nešlo o to, jestli je tam víc, nebo míň, ale že je ho málo... tedy, alespoň, pokud jste nechtěli v sedmi kilometrech chytnout rýmu (a byli dle toho řádně navalení). A z uchycení kamery, pohybu kokpitu a (umělého) horrizontu se to dá odhadnout...
No tak hlavně práce nohou a rukou pilota jsou přece vidět, to jsem myslel.
Co se týče klikatelného cockpitu - imho pilot sedící v letadle má práci nesrovnatelně jednodušší a klikatelný cockpit je jen frajeřinka která nemá při pilotáži valného smyslu. Mimo teda většího objemu práce výrobce simu a dobrého pocitu z toho že se to "startuje jako ve skutečnosti."
klikatelnej kokpit myší je takový malý ale důležitý předvoj před dotykovýma obrazovkama, kdy si budeš moct klikat růčo, milý brůčo :)
a ač je někdy daleko složitější si klikáním naklikat nějaký prvek (viz včera já ve štuce vzdušnou brzdu :), tak je to z hlediska orientace a pamatování si asi o něco lepší, než milion kombinací tlačítek
ed: jinak k tomu videu (pěknému :) - všimli jste si, jak byl přikurtovanej ? zvlášť nohy ?
Upravil/a Hoper dne 11-10-2012 18:41
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Co sa tyka toho klikatelneho kokpitu, tak clovek moze aj napriek tomu stale pouzivat klavesnicu, ci?
A pamatat si vsetky namapovane tlacitka netreba, exituju predsa checklisty
Ano, to znie lakavo, sahat po virt ovladacoch na dotykovom monitore
"Klikací" tlačítko (i vizuelně) jsem dokázal udělat před x lety i já během asi 5ti minut (jako laik)
Takže ohledně klikacího kokpitu jsou to opravdu jen blbé kecy - ta funkce je tam tak nebo tak a díky snaze o detailnost kokpitu ty hejblátka už tam jsou taky...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.