November 23 2024 06:42:14
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.11 patch
1stCL_Fucida
1stCL_Werner napsal:
Já nevim no doteď vám nepřišlo blbý že fokáč za 4,5 minuty po overheat končí, zatímco spit vydrží na overheat nechutně dlouho.


Pokud se nepletu, tak některá britská letadla nevydržela ve Šturmovi na overheat tak dlouhou, jako německá (včetně Spitů). Obecně vzato jediné, kde bylo (ne)přehřívání dlouhodobě kritizováno, byl Spitfire IX. Lekkovy pohnutky v tomto směru nechápu.

Já to beru jako velký krok dopředu, konec soubojů s tekoucími motory je jen dobře.


Přesně.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Lekk
Fuči:
nejsem kovaný spojenec .. to bys mohl vědět.

Zaráží mě slova jako :
Určování výkonů je založené především na správné interpretaci dochované dobové dokumentace


Pokud je potřeba správně interpretovat pak je jakýkoliv závěr subjektivní, nebo podřízen znalsoti všech informací dané doby/společnosti. Vy jste brali v potaz i možnost/nutnost výsledky interpretovat správně pro RLM velení? je rozdíl počítat vždy vyšší hodnotu z pruměru a skutečně Fuči není nepodstatné jestli ero letí o 20km/h víc nebo méně. Protože pokud si hrajeme na teploty válců, oleje a jiné přesné prvky, tak bych navýšení/ponížení o 20km/h bral jako hrubou bagatelizaci.

je mi uplně jasné že ptřesné to nebude nikdy a simulace všeho také nepujde. Otázka pak ale zní - je 4.11 skutečně přínosem pro simulátor, nebo přínosem pro jednotlivce.Smutný
 
1stCL_Fucida
1stCL_Werner napsal:
Já tě chápu, že spit se přehřívá na "méně plynu" než němci, takže (asi !!!) v novém patchi budete létat na 70%. To ale nic nemění na tom, že doteď jste se sice přehřáli dřív, ale vydrželi tak podstatně déle a nikdo si kupodivu nestěžoval Úsměv


Minimálně některé Spity měly rozsah 0 - 100%. Zatímco německá letadla měla 0 - 110%. Lepší je přehřívat při 95% při rozsahu do 100, než při 105% při rozsahu do 110.

Nyní má Fw 190 rozsah 0 - 100. Nemá význam, aby měl jiný - 110% je jen zbytečně matoucích, ani nevím, proč je kdysi dávno Oleg prosazoval. Stejně tak zařízení Erhöhte Notleistung für Jäger již po 10 letech pracuje přesně tak, jak má a je skutečně jen na těch Focke-Wulfech, kde bylo historicky přítomno (A-8, A-9 a A-5 1,65 ATA).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Temp
Už se těším na ty opravené géčkové befka a áčkové fokáče rannějších verzí, kterým semttam vzplál, nebo se zadřel motor na maximálních ATA Cool


310_Lekk napsal:
606_Tempik napsal:
Lekku, nevím co si stěžuješ. Minulý patch byl červený, když se udělal "pořádně" spitfire. Teď se udělal POŘÁDNĚ fokáč. Je to fifty fifty Mrknutí


To jako myslíš, že je v kombinaci s G limitama nepoužitelný?
Každá vejškovka na rychlosti tuhne - zvlast ta která má velkou plochu - jako například Spit a Bf. Pokud by se udělal spit pořádně tak by tuhle vlastnost měl implementovanou. Řekn i mi jak se Spit ve 4.10 vylepšil a ted to srovnej s tím co tady Fuči píše o "malých" opravách FW.

Ten "ferovej" 4.11 má prý zabránit použivaní motoru v overheat. pak je ale potřeba projít zpusob a podmínky jak se k hodnotě overheat dojde a ne jen plácnout hodnotu "např: 30 sekund po overheat ti motor umře"Naštvaný


Příště zkusím zapracovat více na své ironii Smutný
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Lekk
1stCL_Fucida napsal:

Nyní má Fw 190 rozsah 0 - 100. Nemá význam, aby měl jiný - 110% je jen zbytečně matoucích, ani nevím, proč je kdysi dávno Oleg prosazoval. Stejně tak zařízení Erhöhte Notleistung für Jäger již po 10 letech pracuje přesně tak, jak má a je skutečně jen na těch Focke-Wulfech, kde bylo historicky přítomno (A-8, A-9 a A-5 1,65 ATA).


Tohle už zní lépe Fuči mnohem lépe. Nemáš trochu více infa o tom, co skutečně kde přibude a nebo ubude?Mrknutí potřebujeme hlavně tabulky hodnot, pro jednotlivá era a jejich letové režimy.
 
1stCL_Fucida
310_Lekk napsal:
Fuči:
nejsem kovaný spojenec .. to bys mohl vědět.


No dobře, tak jsi stejně zaměřený na Luftwaffe jako já na spojence Úsměv

Zaráží mě slova jako :
Určování výkonů je založené především na správné interpretaci dochované dobové dokumentace


Pokud je potřeba správně interpretovat pak je jakýkoliv závěr subjektivní, nebo podřízen znalsoti všech informací dané doby/společnosti. Vy jste brali v potaz i možnost/nutnost výsledky interpretovat správně pro RLM velení?


Spíše jde o to, že když se běžný uživatel Šturmovika podívá na graf stoupavosti Fw 190 A-8/R2 s poznámkami okolo, tak absolutně nebude tušit, která bije. Musí nejdříve pochopit veškeré ty poznámky, aby jej uměl kompletně přečíst a dát do souvislostí. Až poté může něco interpretovat dále. Ono to fakt není jen o nějakém popsaném papíru.

je rozdíl počítat vždy vyšší hodnotu z pruměru a skutečně Fuči není nepodstatné jestli ero letí o 20km/h víc nebo méně. Protože pokud si hrajeme na teploty válců, oleje a jiné přesné prvky, tak bych navýšení/ponížení o 20km/h bral jako hrubou bagatelizaci.


U Fw 190 A-8 najdeš hodnotu 530 km/h a 575 km/h, která z nich je správná a proč? Co má DT implementovat? Rozdíl 45 km/h.
Tohle je na diskusi o konkrétních letadlech a pokud to má být správně, pak to prostě vyžaduje hlubší znalost problematiky.
Nejhorší situace je u ruských letadel, kde bylo tak šílené průměrné dílenské zpracování, že by bylo na místě použít jakýsi "filtr". Ale jakmile by to DT udělal, tak je červení roztrhají. To, že modří de facto přišli o nejsilnější pístovou stíhačku (D-9/44), tu nikdo nijak nerozporuje. Ale představ si, že by rychlost La-5FN i u země spadla kamsi mezi Fw a Bf, to by bylo panečku pozdvižení.

je mi uplně jasné že ptřesné to nebude nikdy a simulace všeho také nepujde. Otázka pak ale zní - je 4.11 skutečně přínosem pro simulátor, nebo přínosem pro jednotlivce.Smutný


Je obrovským přínosem pro simulátor. Dle mého názoru především kvůli rozvinutému engine managementu.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Lekk
1stCL_Fucida napsal:
1stCL_Werner napsal:
Já nevim no doteď vám nepřišlo blbý že fokáč za 4,5 minuty po overheat končí, zatímco spit vydrží na overheat nechutně dlouho.


Pokud se nepletu, tak některá britská letadla nevydržela ve Šturmovi na overheat tak dlouhou, jako německá (včetně Spitů). Obecně vzato jediné, kde bylo (ne)přehřívání dlouhodobě kritizováno, byl Spitfire IX. Lekkovy pohnutky v tomto směru nechápu.

Já to beru jako velký krok dopředu, konec soubojů s tekoucími motory je jen dobře.


Přesně.


Pánové - my tady neřešíme to že je správné ukončit souboje poškozených motorů - to je zcela evidentní.
tady jde oto to kdy nastane handycap overheat a zda je to reálné.
Pokud se použije stávající nastavení z 4.10.1 pak je práh pro overheat nepoužitelný min. u Spita a efekt zničeného motoru není možno implementovat, jelikož tím vyřadíte Spita (a spoustu dalších Ally strojů) z dlouhodobé bojové použitelnosti.

Takže znova - nejde mi o to jak dlouho overheat, jde mi o to kdy nastane overherat. Pokud totiž zrušíte kompenzaci delšího přehřívání a neopravíte práh nástupu overheat pro RAF a USAAF stroje, tak pak mužete odepsat DF servery jako celek.Smutný

Potřebuju tedy kompletní info o tom co se přesně vlastně změnilo a jakým směrem v rámci FM a engine managementu. díky.Mrknutí
Upravil/a Lekk dne 29-12-2011 16:00
 
czs_scharck
606_Tempik napsal:
Už se těším na ty opravené géčkové befka a áčkové fokáče rannějších verzí, kterým semttam vzplál, nebo se zadřel motor na maximálních ATA

Si dovoluji se těšit, že se vám sem-tam seknou bouchačky nebo vám třeba prdne kolo při přistání, když se náhodička přihodí.

Netlačte se, zachovejte paniku. Šklebící se
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
 
1stCL_Fucida
606_Tempik napsal:
Už se těším na ty opravené géčkové befka a áčkové fokáče rannějších verzí, kterým semttam vzplál, nebo se zadřel motor na maximálních ATA Cool


Nejsem člen DT, takže vím pendrek, ale myslím, že o velké revizi Bf 109 se uvažuje/uvažovalo.

BMW 801 samo o sobě vzplálo jen naprosto výjimečně. Spíše docházelo k přehřátí a zadření. Nicméně tohle se z valné většiny týkalo Fw 190, které ve Šturmovi nemáme. Ale samozřejmě nic není jednoduché, vím o krásně zdokumentovaném případu vzniku požáru motoru u pozdějšího Fw 190 (A-7/8).

Lekk Napsal:
Tohle už zní lépe Fuči mnohem lépe. Nemáš trochu více infa o tom, co skutečně kde přibude a nebo ubude? Úsměv potřebujeme hlavně tabulky hodnot, pro jednotlivá era a jejich letové režimy.


Vím opravdu jen velmi málo. Jak už jsem psal, nejsem člen DT a informace mám zpravidla pouze zprostředkované.

Potřebuju tedy kompletní info o tom co se přesně vlastně změnilo a jakým směrem. díky. Mrknutí


Počkej na 4.11 a pak divoce testuj Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Lekk
1stCL_Fucida napsal:
... Lepší je přehřívat při 95% při rozsahu do 100, než při 105% při rozsahu do 110.



Tohle asi není správně co? Vyděšený je to přesně naopak...proto tak řvu...spočti si to podílem z celku.
 
1stCL_Werner
310_Lekk napsal:
1stCL_Fucida napsal:
1stCL_Werner napsal:
Já nevim no doteď vám nepřišlo blbý že fokáč za 4,5 minuty po overheat končí, zatímco spit vydrží na overheat nechutně dlouho.


Pokud se nepletu, tak některá britská letadla nevydržela ve Šturmovi na overheat tak dlouhou, jako německá (včetně Spitů). Obecně vzato jediné, kde bylo (ne)přehřívání dlouhodobě kritizováno, byl Spitfire IX. Lekkovy pohnutky v tomto směru nechápu.

Já to beru jako velký krok dopředu, konec soubojů s tekoucími motory je jen dobře.


Přesně.


Pánové - my tady neřešíme to že je správné ukončit souboje poškozených motorů - to je zcela evidentní.
tady jde oto to kdy nastane handycap overheat a zda je to reálné.
Pokud se použije stávající nastavení z 4.10.1 pak je práh pro overheat nepoužitelný ....

A opravdu je ten práh tolik jiný ?
Nechci kecat, nikdy jsem to nestudoval, ale neznamená 110% u němců jen jemnější škálu než výkon navíc ?
Když budu mít plyn jen do 100% a přehřívám na 95% přehřívám na 95% výkonu motoru.
Pokud mám škálu do 110% a přehřívám na 105%, přehřívám na +- 95% výkonu motoru.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
1stCL_Fucida
Lekk napsal:
Řekni mi jak se Spit ve 4.10 vylepšil a ted to srovnej s tím co tady Fuči píše o "malých" opravách FW.


Opravy Fw 190 nebyly malé, ale obrovské. Výsledné rozdíly zdaleka nenaznačují, jak moc toho bylo na této významné sérii letadel provedeno. Průměrný spojenec, zvyklý se s Fw 190 potkávat v boji, by bez upozornění dost možná ani nepoznal, že se u Fw 190 něco změnilo. Já, jakožto fajnšmekr, si chrochtám blahem. Jak jsem psal; u Fw 190 odvedl velmi dobrou práci už Oleg.
U Spitfiru bylo ve 4.10 opraveno například trimování, nebo (jestli se nepletu) korigována výškovost motoru. Dále, jestli se nemýlím, tak celý aerodynamický model prošel revizí.

Jen tam holt nebyl nikdo, kdo by podal úpravy Spitfiru jako klad a cestu k realitě podobným tónem, jako jsem to já podal v případě zpomalení de facto veškerých Fw 190. Takže si řada červených doteď myslí, že létají v dokripleném historicky zcela nekorektním stroji, kdežto modří (doufám) budou odpočátku věřit, že jejich stroj je i přes určité zeslabení reálněji interpretován.

Chlapi, důležité je přestat vidět svět černobíle, resp. červenomodře. Jsem přesvědčený, že lidé v DT jsou v mnoha směrech více schopní, než samotný Olegův tým. Mají mezi sebou červené, modré i strakaté. Pokud odhalíte bugy, reportujte je. Nebudete mluvit do zdi, ale k inteligentním nesmírně pracovitým a schopným lidem. Kteří navíc z velké části rozumí vaší řeči. Ale na výkřik do tmy ve stylu "another red patch" reakci nečekejte.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Fucida
310_Lekk napsal:
1stCL_Fucida napsal:
... Lepší je přehřívat při 95% při rozsahu do 100, než při 105% při rozsahu do 110.



Tohle asi není správně co? Vyděšený je to přesně naopak...proto tak řvu...spočti si to podílem z celku.


Ano, blbej příklad. Pro tvé uklidnění německá letadla přehřívají asi při 101 - 103% při rychlém vodorovném letu (ve 4.10). Při pomalém stoupání a zavěšených pumách při nižších hodnotách.
Řveš, protože máš blbé informace, resp. něco sis špatně vsugeroval, ne proto, že jsem dal blbý příklad.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 29-12-2011 16:19
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_Pip
mno, cela debata je zajimava, ale to jsou spis vykonove detaily, ktere budou dulezite na speckach, kde se lita uplne jinak nez na DF serverech...

jadro pudla je jinde:

spojenecka letadla se rozpadaji v manevrech, ktere LW letouny daji mnohonasobne drsneji, coz muze byt dano i nevytuhlou vyskovkou (muzu nad tim jeste primhourit obe oci), ale pokud mam tzv. harampadi v podstate pri vodorovnem letu a cca 300m/h, pripadne diky vykloktanemu joysticku (neni muj pripad, ale uz se to nekomu taky stalo), kdy se cloveku podari neopatrne do nej tuknout a letadlo se mu rozpadne pod rukama, tak to opravdu v poradku proste neni!
Tempesty, Tajfuny, Mustangy a Thunderbolty proste nebyly krehky letadla Naštvaný

a poznatek ze vcerejska: rusky letadla se nerozpadaj v manevrech jako spity, takze by to mel asi nekdo opravit (par map na Spitech je s ruskou technikou)!!!
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
Lekk
Zase jsi to nepochopil Fuči - řvu protože rozdíl v % je markatním prvkem a přitom je z tvého popisu nového engine managementu rozumět, že bude zavedeno plošné limitování výdrže motorů na základě stávajících overheat nastavení.
takže nejde o tvuj příklad "... Lepší je přehřívat při 95%..." ale o příklad jak bude overheat postihován jako celek při zachování stávajících overheat prahů.

Proto se ptám, jestli máš něco přesného a zda se náhodou neprovedla revize overheat prahů u všech motorů. Pak by to implementovat šlo.

Pokud ale nasadíme (např:30 sec overheat kill engine) tak reálné hodnoty bojové rychlosti výrazně poklesnou v neprospěch spojenců, kteří již ted nemají šanci bojovat s FW u země, ačkoliv sedí v CW Spitu, který by měl být u země výrazně lepší.

Jinými slovy řvu protože nemáme žádné informace, nežli tvuj "leak" o kterém ted diskutujeme.
Ted mě napadlo...Mužem vubec ještě diskutovat? je 4.11 ještě otevřen změnám, nebo je to pasé a máme se prostě nachystat na další dávku "IL2 standartu"?Zamračený
Upravil/a Lekk dne 29-12-2011 16:57
 
1stCL_Werner
Rozdíl % je kus bláta v chladiči Úsměv
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
Lekk
310_Pip napsal:
...jadro pudla je jinde:


Pipe srovnávej srovnatelné - tady je debata o 4.10.1 nikoliv o UP3RC4.
Dík.
Upravil/a Lekk dne 29-12-2011 17:05
 
Lekk
1stCL_Werner napsal:
Rozdíl % je kus bláta v chladiči Úsměv


Když si to neumíte umejt (vycepovat mechaniky) tak to máte blbý...já bych to taky střílel, ale u RAF jsou nějaký mekkosrdcatýŠklebící se
Upravil/a Lekk dne 29-12-2011 17:09
 
310_cibule
KDY TO VYJDÉÉÉÉ????????
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Topper-Czech
Za 14 dní Vyděšený
 
http://www.e-airport.wz.cz
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,022,586 návštěv