| 
 Jak dal s velkymi specialkami? 
 | 
| Lekk | 
 Přidané 13-11-2008 10:42 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 1785 
Založený: 20.10.05 
  | 
Doktore - Zaume sau se letěla bez SM - jen pure 4,08 protože to hostoval člověk s 4,08. lehlo to stejně a na vině zřejmě byly objekty nad Berlinem (světlomety a flaky), které vytvořily nárust dat na lajně...ALE při opakovaném spuštění s méně lidma už to bylo OK...nevím..ale kvality PC jsou zřejmě potřeba nastavit na stejno. 
 
na kolik to nevim...a ani nevim kolik objektu je moc. 
taky prostě musíme připsutit, že IL není stavěný na internet ve větším počtu lidí. ..což je stará pravda a už Oleg nastavil v Coop modu počet přihlášených na max. 32..asi věděl proč. | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Jirka | 
 Přidané 13-11-2008 10:51 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 1554 
Založený: 02.11.05 
  | 
 VGR_Lekk napsal: 
Což je stejné jako hledat proč spadnul server a kolik objektů je moc....prostě se na serevru musí apliko vat ping controla při delay okamžitě kickovat než to lehne všem. 
  
 
Jenže ping řeší jen problém se spojením. čili pokud je tvoje PC schopno odpovídat na ping, ale už není schopno řádně přepočítávat věci v gamese, problém ti zůstane. | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| clone9cz | 
 Přidané 13-11-2008 17:17 
 | 
 
  
Hlavní administrátor  
 
 
  
Příspěvek: 5064 
Založený: 09.10.05 
  | 
Jak Jacku ? 
No, nejak jednoduse pokud mozno. 
 
mame server, klienta a sit. 
 
---------------------------------------------------- 
 
1. z CzechWar/Warbirds vime, ze potize zacinaji vznikat pri 1200 radcich (1000 statickych objektech) mise a pri vice jak 1500 radcich jde server pri nacitani nove mapy dolu (nez se odesle mapa 50 uzivatelum, tak 51 vytimeoutuje) 
 
odhad byl proveden podle schopnosti serveru zvladnout urcity pocet letist na jedne mape (kvalita klientskych pocitacu v tom mohla hrat roli, ale maximum 14 letist vychazelo pravidelne) 
 
---------------------------------------------------- 
 
2. jediny zpusob, jak zjistit kvalitni pocitacovou sestavu zavisi na konkretnim nastaveni grafiky v IL-2 a vykonu CPU, viz nedavno zaslana tabulka RE: Vliv nových procesorů na Il-2 a MSFSX 
 
CPU je proste CPU a kdyz nestiha, projevi se to na FPS, cimz je vec defakto dana a lze provadet i relevantni mereni 
 
otazka uz pouze zni, jaky je rozdil v zatezi pri prehravani ntrk a samotne ucasti na dogfight misi 
 
Moje zkusenosti z jinych her odpovidaji az dvojnasobnemu snizeni FPS pri on-line hrani oproti off-line se stejnym poctem jednotek ... v obou pripadech byl pocet jednotek 0, tedy uz proste pripojeni na server znamenalo polovicni FPS - stejne je zmineno i zde IL2 - vytovreni specifickeho benchmarku pro nove karty (ntrk) 
 
potrebujeme tedy takovy ntrk na mereni, ktery bude simulovat zatez odpovidajici velke specialce, nebo prostou hostovanou coop misi, kde nechame proletnout letadlo na autopilota podobnym prostredim 
 
---------------------------------------------------- 
 
3. se siti je to snad nejobtiznejsi, ve vetsine pripadu totiz nerozhoduje ping, ale okamzita propustnost site a stabilita pripojeni 
 
na serveru lze bohuzel nastavit pouze kick na ping, ktery stejne nefunguje dobre, protoze server ceka az priliz dlouho na pokus o opetovne pripojeni (nejsem si jisty, jestli lze toto ovlivnit, DF servery neprovozuji a z vetsiny mi prijdou uz 10 vterinove lagy az priliz dlouhe na to, aby server nikoho nevykopnul) 
 
samozrejme v sitich, ktere funguji, se mohou objevit problemy take, 
nejproscim resenim by ale bylo zmerit za jakou dobu projde 100 pingu o velikosti paketu  
   Codeping 172.26.196.212 -l 65500 -n 100
 
 
 
   a porovnat je s bezdraty o kterych se vi, ze problemy zpusobuji 
 
---------------------------------------------------- 
 
a ted jak z toho ven, protoze nejdulezitejsi je kompletni vyhodnoceni vysledku, aby reprezentovaly neco 
 
muj navrh tedy zni prirazovani +/- body jako v NHL, tem kdo byli ucastni pri spadnuti velke specialky by se dal (-) a tem kdo bylli ucastni pri bezproblemovem pehu by se dal + bod 
 
jistou presnejsi variantou by bylo vyhodnocovani koho to ze serveru vykoplo, (-) bod by tedy nedostali ti co zustali na serveru 
 
tim padem by vznikla tabulka, ktera by sama vyhodnocovala nevhodne konfigurace a v porovnani se sestavou a nastavenim konkretni grafiky uzivatelu majicich problemy by se dalo aplikovat nejake napravne reseni nejen pro ne, ale i pro ostatni - na tomto zakladu by se pak mohl jeste vice optimalizovat ntrk nebo simulovana coop mise v bode 2. 
 
 
hotovo, konec ... lustrovali by se pak jen ti, co maji nejvice minusu a nebo nejsou provereni zadnou vetsi specialkou 
 
 
opet jste na omylu ti z vas, kteri si mysleli, ze chci delat nejakou komisi 
 
jednalo by se prakticky o vytvoreni pameti, podle ktere by se uzivatele planovane specialky mohli rozhodnout, jestli mezi sebe pusti uzivatele, kteremu IL-2 spadla pri kazde ze specialek, nebo tak ... 
 
 
EDIT: jako preventivni opatreni bych navrhoval po naspawnovani cekat na stojankach nejmene 5 minut a spawnovani po jednotlivcich, ktere nekdo bude odpocitavat
 
Upravil/a clone9cz dne 13-11-2008 17:22
 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| doktorkop | 
 Přidané 13-11-2008 17:28 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 732 
Založený: 30.09.05 
  | 
No jo.Jenže při četnosti zhruba tří speciálek na rok vyjde nějaká smysluplná tabulka tak za deset let 
 Je snadné být přečíslen,když je někdo nula. 
Že? 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| clone9cz | 
 Přidané 13-11-2008 17:36 
 | 
 
  
Hlavní administrátor  
 
 
  
Příspěvek: 5064 
Založený: 09.10.05 
  | 
to sice pravdu mas, ale ja si naopak myslim, ze kdyz to nebude padat pri kazde druhe, tak bude i vetsi chut specialky delat ... IMHO jsme dnes v zacarovanem kruhu
 
 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Jirka | 
 Přidané 13-11-2008 17:44 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 1554 
Založený: 02.11.05 
  | 
Clone, to co tu řešíš, není vůbec jednoduché díky špatně udělanému serveru. Už sem několikrát psal, že server, aspoň podle pozorování to tak vypadá, obsluhuje připojené klienty cyklicky. A pokud narazí s jedním z nich na problém, tak se mu celý ten mechanismus rozhodí takovým způsobem, že to náhodně ovlivní i ostatní. Takže i kdyby jsi měl počítač jaký chtěl a spojení excelentní, tak ti to bude blbnout a ten krám tě klidně otnačí za špatného a vykopne. Proto je nemožné určit vyníka. Jedinná možnost je jistá možnost nastavení kanálů. Jenže ty můžeš nastavovat až když vzniknou. Klient je připojen. A navíc dost problematicky. Operativně rukama je to nemožné. Proto je tvoje úvaha IMHO nesprávná.  | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| clone9cz | 
 Přidané 13-11-2008 17:54 
 | 
 
  
Hlavní administrátor  
 
 
  
Příspěvek: 5064 
Založený: 09.10.05 
  | 
to ja vim, ze to vykopne vic lidi a i ty ktery za to sestavou ani pripojenim nemuzou, nikdy to ale nevykopne vsechny, pokud nesleti server uplne, ale strili to uzivatele po 8-12, jestli si pamatuju dobre 
 
z 60 lidi kdyz to vykopne 10 najednou, tak nerihej, ze mezi nima ani jeden vinik nebude, proto jsem taky napsal, ze by se resili az ti s nejvic minusama
 
 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Hoper | 
 Přidané 13-11-2008 19:48 
 | 
 
  
Fusioner 
 
 
  
Příspěvek: 12131 
Založený: 29.09.05 
  | 
a co kdyby se na ten síťověj kod podíval pan Vogon a zmodoval ho ? :))
 Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,  
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
   
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| clone9cz | 
 Přidané 13-11-2008 21:37 
 | 
 
  
Hlavní administrátor  
 
 
  
Příspěvek: 5064 
Založený: 09.10.05 
  | 
to snad kdyby to napsal znova  
 
 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| LesniHU | 
 Přidané 13-11-2008 21:47 
 | 
 
  
Stařešina 
 
 
  
Příspěvek: 6225 
Založený: 30.09.05 
  | 
Panejo, to jsou mi napady na seznamy :-). V tom minusovem by prednoste koncili piloti bombarderu, protoze letet ve formaci, ve ktere je 50 AI strelcu, je prece jen neco jineho, nez ve ctverici jednomistnych stihacek poletovat nebem. Spolecnost by jim delali ti, co dostali dejovy ukol startovat z letiste plneho ohnu a kouru a ti, co maji smulu a dostali se nekam mezi ne, at uz pozici na mape nebo sitovym kanalem na serveru. 
 
 
Je jediny podobny seznam, co by mel smysl, a to seznam absenteru. Jinymi slovy, jmeno + pocet kolikrat: prisel, odhlasil se vcas, odhlasil se pozde, neprisel. Pripadne jeste specialni kolonka neprisel bez omluvy. To vyresi imho nejpalcivejsi problem, ktery v posledni dobe vznikl. Lagovani a vykopy se vyresi tradicnim zpusobem, nebudou se pouzivat spatne mapove podklady, pozemni objekty se budou klast s rozumem a budou se delat specialky pro 40 lidi misto 60, coz pri snizeni nejistoty v absencich nebude vlastne ani vadit. | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| doktorkop | 
 Přidané 14-11-2008 09:11 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 732 
Založený: 30.09.05 
  | 
Možná je možná cesta velké speciálky formou menších coop speciálek. 
 
Kdysi jsem si pohrával z podobnou myšlenkou. 
 
Byla by to vlastně série misí,kde by splnění úkolu zase tak moc vliv na pozemní pohyb nemělo(vlastně vůbec) 
Opravdu důležité by pro jednotlivce bylo přežití.Protože kdo by umřel,tak by skončil.A to myslím i pro další pokrčování oné série.Nepočítalo by se zozstřílení flakem na padáku a podobně. 
 
Aby byla chuť lítat i nad nepřátelské území a v bombardérech byl tam systém bodů(jinej než v iLovi)kde by zničení pozemních cílů mělo hodně podobné ohodnocení jako sestřelení letadla. 
Protože většina lidí jsou egoisti(včetně mě)tak by zveřejněné pořadí podle dosažených bodů bylo určitě motivující  
Pro mapotvůrce by byla práce na mapách jednoduší,protože by se nejednalo o složité manévry mnoha desítek letadel,ale jen o pár skupin.Jednotlivé mise by mohli být velice různorodé(včetně nočnícha tak) 
Pro piloty by byla daší výhoda,že by letěli,kdy by se jim to hodilo(nebyla by nutnost účastnit se všech misí)nebo líbilo.to by pak odpadly problémy s náhlým odhlašováním a podobně. 
Coop proto,aby se dali použít AI letadla,do kterých by živí piloti(hlavně omezení jedním životem)moc lézt nechtěli. 
 
Samozřejmě se to to hodně podobá AFW a dalším válkám,jen bez složitých registrací,a pozemního plánování. 
 Je snadné být přečíslen,když je někdo nula. 
Že? 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Patrikhuhu | 
 Přidané 14-11-2008 09:24 
 | 
 
  
Rozkoukaný 
 
 
  
Příspěvek: 277 
Založený: 29.09.05 
  | 
A co problém "Transferring mission"? Ten je pro mně záhadou. Někdy mne to postihuje docela často, někdy ne.  
Řekl bych, že je to problém hlavně AH serveru. Ale to může být jen pocit, neb tam trávím v poslední době většinu on-line času. 
Třeba na Kurlandu 2 to bylo asi tak 2x Transferring mission a 1x Loading mission. 
 
Ví se vůbec, co tenhle problém způsobuje? | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| CZS_Grun | 
 Přidané 15-11-2008 16:41 
 | 
 
  
Nováček 
 
 
  
Příspěvek: 16 
Založený: 15.02.07 
  | 
Pokiaľ mi je známo, toto ešte nikto presne nešpecifikoval, v čom by mohol byť problém. Nikde inde sa mi to ešte nestalo, len na AH. 
Admini, len taká perlička, či by vás to nepomohlo naviesť na vyriešenie problému: včera som letel na AH a vidím vedľa seba Scharcka. Vytrimoval som stroj, že skočím do Windowsu a pustím TS, aby sme si pokecali. Po návrate do ILa - loading mission.  Pripadá mi to ako problém s pingom. Možno by stálo za to znížiť kickovanie za dlhý ping (napr. na 800ms z terajších, ak sa nemýlim, 2000ms) | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| czs_scharck | 
 Přidané 15-11-2008 21:24 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 1307 
Založený: 05.12.06 
  | 
. . . . a pak nám zničeho nic, oběma zmizel chat . . . taky dobrý . . .
 CSL/I_Scharck <iíi=< 59 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| LesniHU | 
 Přidané 15-11-2008 23:23 
 | 
 
  
Stařešina 
 
 
  
Příspěvek: 6225 
Založený: 30.09.05 
  | 
 Patrikhuhu napsal: 
A co problém "Transferring mission"? Ten je pro mně záhadou. Někdy mne to postihuje docela často, někdy ne.  Jednou jsem mel otevrenou konzoli tesne predtim, nez to spadlo do mission loading, a probehlo tam par desitek vyjimek o prenosu souboru. Takze ja bych vsadil na rozsynchronizovani sitove komunikace, alespon v tom jednom mem pripade v souvislosti s prenosem skinu. | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Merten | 
 Přidané 16-11-2008 10:13 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 1208 
Založený: 22.04.08 
  | 
 Patrikhuhu napsal: 
A co problém "Transferring mission"? Ten je pro mně záhadou. Někdy mne to postihuje docela často, někdy ne.  
Řekl bych, že je to problém hlavně AH serveru. Ale to může být jen pocit, neb tam trávím v poslední době většinu on-line času. 
Třeba na Kurlandu 2 to bylo asi tak 2x Transferring mission a 1x Loading mission. 
 
Ví se vůbec, co tenhle problém způsobuje?  Tak nějak já si to včera užil na AH hned dvakrát | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| BIVOY | 
 Přidané 17-03-2009 10:20 
 | 
 
  
Rozkoukaný 
 
 
  
Příspěvek: 387 
Založený: 21.08.08 
  | 
No dost bylo úvah a je na čase probudit se ze zimního spánku a letargie !  Je načase zase zesmolit nějakou tu specku , neřkuli jestli to o vánočních večerech někdo už udělal tak jako by bylo záhodno na ni pozvat . Je Vás tu dost co to umíte .  . Apropó kdy bylo na specce 60lidu? | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Lekk | 
 Přidané 17-03-2009 12:27 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 1785 
Založený: 20.10.05 
  | 
Bivoy - zápátrej v archivech VGR - minimálně - a najdeš řadu plně obsazených - minimálně Level High2 byl dost o 60 lidech. 
Co si pamatuju tak nálet na Berlin byl taky zajímavej a Kurlandi jsou good vždycky. 
 
Ale jinak souhlas..dost bylo lehkoživkování - je na čase zase roztáhnout křídla. Takže vám to sem zejtra prdnu. Starej dobrej 4,08m at se práší za kočárem.  
Nějakej server by se našel? bude cca 60 lidu.  | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| 1stCL_Fucida | 
 Přidané 17-03-2009 21:58 
 | 
 
  
Hlavní administrátor  
 
 
  
Příspěvek: 11141 
Založený: 26.01.13 
  | 
Popravdě řečeno mám jednu speciálku s podobným počtem lidí trošičku rozpracovanou. Třeba se bude líbit  
 "Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt." 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| alfik | 
 Přidané 18-03-2009 00:35 
 | 
 
  
Stařešina 
 
 
  
Příspěvek: 5173 
Založený: 21.04.06 
  | 
Jo! Jo! Jo! Fuči - sem s ní!!! Už od minulé se těším jak malej!!! Velkejch specek není nikdy dost  
 "Ivane, Ivane. Ty palice medvědí. Nic jsi nepochopil!" Dědeček Hříbeček 
 | 
|   | 
 
 
 
 |