November 04 2025 10:18:08
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Jak dal s velkymi specialkami?
Lekk
Doktore - Zaume sau se letěla bez SM - jen pure 4,08 protože to hostoval člověk s 4,08. lehlo to stejně a na vině zřejmě byly objekty nad Berlinem (světlomety a flaky), které vytvořily nárust dat na lajně...ALE při opakovaném spuštění s méně lidma už to bylo OK...nevím..ale kvality PC jsou zřejmě potřeba nastavit na stejno.

na kolik to nevim...a ani nevim kolik objektu je moc.
taky prostě musíme připsutit, že IL není stavěný na internet ve větším počtu lidí.Naštvaný..což je stará pravda a už Oleg nastavil v Coop modu počet přihlášených na max. 32..asi věděl proč.
 
Jirka
VGR_Lekk napsal:
Což je stejné jako hledat proč spadnul server a kolik objektů je moc....prostě se na serevru musí apliko vat ping controla při delay okamžitě kickovat než to lehne všem.


Jenže ping řeší jen problém se spojením. čili pokud je tvoje PC schopno odpovídat na ping, ale už není schopno řádně přepočítávat věci v gamese, problém ti zůstane.
 
clone9cz
Jak Jacku ?
No, nejak jednoduse pokud mozno.

mame server, klienta a sit.

----------------------------------------------------

1. z CzechWar/Warbirds vime, ze potize zacinaji vznikat pri 1200 radcich (1000 statickych objektech) mise a pri vice jak 1500 radcich jde server pri nacitani nove mapy dolu (nez se odesle mapa 50 uzivatelum, tak 51 vytimeoutuje)

odhad byl proveden podle schopnosti serveru zvladnout urcity pocet letist na jedne mape (kvalita klientskych pocitacu v tom mohla hrat roli, ale maximum 14 letist vychazelo pravidelne)

----------------------------------------------------

2. jediny zpusob, jak zjistit kvalitni pocitacovou sestavu zavisi na konkretnim nastaveni grafiky v IL-2 a vykonu CPU, viz nedavno zaslana tabulka RE: Vliv nových procesorů na Il-2 a MSFSX

CPU je proste CPU a kdyz nestiha, projevi se to na FPS, cimz je vec defakto dana a lze provadet i relevantni mereni

otazka uz pouze zni, jaky je rozdil v zatezi pri prehravani ntrk a samotne ucasti na dogfight misi

Moje zkusenosti z jinych her odpovidaji az dvojnasobnemu snizeni FPS pri on-line hrani oproti off-line se stejnym poctem jednotek ... v obou pripadech byl pocet jednotek 0, tedy uz proste pripojeni na server znamenalo polovicni FPS - stejne je zmineno i zde IL2 - vytovreni specifickeho benchmarku pro nove karty (ntrk)

potrebujeme tedy takovy ntrk na mereni, ktery bude simulovat zatez odpovidajici velke specialce, nebo prostou hostovanou coop misi, kde nechame proletnout letadlo na autopilota podobnym prostredim

----------------------------------------------------

3. se siti je to snad nejobtiznejsi, ve vetsine pripadu totiz nerozhoduje ping, ale okamzita propustnost site a stabilita pripojeni

na serveru lze bohuzel nastavit pouze kick na ping, ktery stejne nefunguje dobre, protoze server ceka az priliz dlouho na pokus o opetovne pripojeni (nejsem si jisty, jestli lze toto ovlivnit, DF servery neprovozuji a z vetsiny mi prijdou uz 10 vterinove lagy az priliz dlouhe na to, aby server nikoho nevykopnul)

samozrejme v sitich, ktere funguji, se mohou objevit problemy take,
nejproscim resenim by ale bylo zmerit za jakou dobu projde 100 pingu o velikosti paketu
Zdroj stáhnutí  Code
ping 172.26.196.212 -l 65500 -n 100


a porovnat je s bezdraty o kterych se vi, ze problemy zpusobuji

----------------------------------------------------

a ted jak z toho ven, protoze nejdulezitejsi je kompletni vyhodnoceni vysledku, aby reprezentovaly neco

muj navrh tedy zni prirazovani +/- body jako v NHL, tem kdo byli ucastni pri spadnuti velke specialky by se dal (-) a tem kdo bylli ucastni pri bezproblemovem pehu by se dal + bod

jistou presnejsi variantou by bylo vyhodnocovani koho to ze serveru vykoplo, (-) bod by tedy nedostali ti co zustali na serveru

tim padem by vznikla tabulka, ktera by sama vyhodnocovala nevhodne konfigurace a v porovnani se sestavou a nastavenim konkretni grafiky uzivatelu majicich problemy by se dalo aplikovat nejake napravne reseni nejen pro ne, ale i pro ostatni - na tomto zakladu by se pak mohl jeste vice optimalizovat ntrk nebo simulovana coop mise v bode 2.


hotovo, konec ... lustrovali by se pak jen ti, co maji nejvice minusu a nebo nejsou provereni zadnou vetsi specialkou


opet jste na omylu ti z vas, kteri si mysleli, ze chci delat nejakou komisi

jednalo by se prakticky o vytvoreni pameti, podle ktere by se uzivatele planovane specialky mohli rozhodnout, jestli mezi sebe pusti uzivatele, kteremu IL-2 spadla pri kazde ze specialek, nebo tak ...


EDIT: jako preventivni opatreni bych navrhoval po naspawnovani cekat na stojankach nejmene 5 minut a spawnovani po jednotlivcich, ktere nekdo bude odpocitavat
Upravil/a clone9cz dne 13-11-2008 17:22
 
http://www.wwii-illusion.net
doktorkop
No jo.Jenže při četnosti zhruba tří speciálek na rok vyjde nějaká smysluplná tabulka tak za deset letMrknutí
Je snadné být přečíslen,když je někdo nula.
Že?
 
clone9cz
to sice pravdu mas, ale ja si naopak myslim, ze kdyz to nebude padat pri kazde druhe, tak bude i vetsi chut specialky delat ... IMHO jsme dnes v zacarovanem kruhu
 
http://www.wwii-illusion.net
Jirka
Clone, to co tu řešíš, není vůbec jednoduché díky špatně udělanému serveru. Už sem několikrát psal, že server, aspoň podle pozorování to tak vypadá, obsluhuje připojené klienty cyklicky. A pokud narazí s jedním z nich na problém, tak se mu celý ten mechanismus rozhodí takovým způsobem, že to náhodně ovlivní i ostatní. Takže i kdyby jsi měl počítač jaký chtěl a spojení excelentní, tak ti to bude blbnout a ten krám tě klidně otnačí za špatného a vykopne. Proto je nemožné určit vyníka. Jedinná možnost je jistá možnost nastavení kanálů. Jenže ty můžeš nastavovat až když vzniknou. Klient je připojen. A navíc dost problematicky. Operativně rukama je to nemožné. Proto je tvoje úvaha IMHO nesprávná.
 
clone9cz
to ja vim, ze to vykopne vic lidi a i ty ktery za to sestavou ani pripojenim nemuzou, nikdy to ale nevykopne vsechny, pokud nesleti server uplne, ale strili to uzivatele po 8-12, jestli si pamatuju dobre

z 60 lidi kdyz to vykopne 10 najednou, tak nerihej, ze mezi nima ani jeden vinik nebude, proto jsem taky napsal, ze by se resili az ti s nejvic minusama
 
http://www.wwii-illusion.net
Hoper
a co kdyby se na ten síťověj kod podíval pan Vogon a zmodoval ho ? :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
clone9cz
to snad kdyby to napsal znova Šklebící se
 
http://www.wwii-illusion.net
LesniHU
Panejo, to jsou mi napady na seznamy :-). V tom minusovem by prednoste koncili piloti bombarderu, protoze letet ve formaci, ve ktere je 50 AI strelcu, je prece jen neco jineho, nez ve ctverici jednomistnych stihacek poletovat nebem. Spolecnost by jim delali ti, co dostali dejovy ukol startovat z letiste plneho ohnu a kouru a ti, co maji smulu a dostali se nekam mezi ne, at uz pozici na mape nebo sitovym kanalem na serveru.


Je jediny podobny seznam, co by mel smysl, a to seznam absenteru. Jinymi slovy, jmeno + pocet kolikrat: prisel, odhlasil se vcas, odhlasil se pozde, neprisel. Pripadne jeste specialni kolonka neprisel bez omluvy. To vyresi imho nejpalcivejsi problem, ktery v posledni dobe vznikl. Lagovani a vykopy se vyresi tradicnim zpusobem, nebudou se pouzivat spatne mapove podklady, pozemni objekty se budou klast s rozumem a budou se delat specialky pro 40 lidi misto 60, coz pri snizeni nejistoty v absencich nebude vlastne ani vadit.
 
doktorkop
Možná je možná cesta velké speciálky formou menších coop speciálek.

Kdysi jsem si pohrával z podobnou myšlenkou.

Byla by to vlastně série misí,kde by splnění úkolu zase tak moc vliv na pozemní pohyb nemělo(vlastně vůbec)
Opravdu důležité by pro jednotlivce bylo přežití.Protože kdo by umřel,tak by skončil.A to myslím i pro další pokrčování oné série.Nepočítalo by se zozstřílení flakem na padáku a podobně.

Aby byla chuť lítat i nad nepřátelské území a v bombardérech byl tam systém bodů(jinej než v iLovi)kde by zničení pozemních cílů mělo hodně podobné ohodnocení jako sestřelení letadla.
Protože většina lidí jsou egoisti(včetně mě)tak by zveřejněné pořadí podle dosažených bodů bylo určitě motivujícíVyděšený
Pro mapotvůrce by byla práce na mapách jednoduší,protože by se nejednalo o složité manévry mnoha desítek letadel,ale jen o pár skupin.Jednotlivé mise by mohli být velice různorodé(včetně nočnícha tak)
Pro piloty by byla daší výhoda,že by letěli,kdy by se jim to hodilo(nebyla by nutnost účastnit se všech misí)nebo líbilo.to by pak odpadly problémy s náhlým odhlašováním a podobně.
Coop proto,aby se dali použít AI letadla,do kterých by živí piloti(hlavně omezení jedním životem)moc lézt nechtěli.

Samozřejmě se to to hodně podobá AFW a dalším válkám,jen bez složitých registrací,a pozemního plánování.

Je snadné být přečíslen,když je někdo nula.
Že?
 
Patrikhuhu
A co problém "Transferring mission"? Ten je pro mně záhadou. Někdy mne to postihuje docela často, někdy ne.
Řekl bych, že je to problém hlavně AH serveru. Ale to může být jen pocit, neb tam trávím v poslední době většinu on-line času.
Třeba na Kurlandu 2 to bylo asi tak 2x Transferring mission a 1x Loading mission.

Ví se vůbec, co tenhle problém způsobuje?
 
CZS_Grun
Pokiaľ mi je známo, toto ešte nikto presne nešpecifikoval, v čom by mohol byť problém. Nikde inde sa mi to ešte nestalo, len na AH.
Admini, len taká perlička, či by vás to nepomohlo naviesť na vyriešenie problému: včera som letel na AH a vidím vedľa seba Scharcka. Vytrimoval som stroj, že skočím do Windowsu a pustím TS, aby sme si pokecali. Po návrate do ILa - loading mission. Pripadá mi to ako problém s pingom. Možno by stálo za to znížiť kickovanie za dlhý ping (napr. na 800ms z terajších, ak sa nemýlim, 2000ms)
 
czs_scharck
. . . . a pak nám zničeho nic, oběma zmizel chat . . . taky dobrý . . .
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
 
LesniHU
Patrikhuhu napsal:
A co problém "Transferring mission"? Ten je pro mně záhadou. Někdy mne to postihuje docela často, někdy ne.
Jednou jsem mel otevrenou konzoli tesne predtim, nez to spadlo do mission loading, a probehlo tam par desitek vyjimek o prenosu souboru. Takze ja bych vsadil na rozsynchronizovani sitove komunikace, alespon v tom jednom mem pripade v souvislosti s prenosem skinu.
 
Merten
Patrikhuhu napsal:
A co problém "Transferring mission"? Ten je pro mně záhadou. Někdy mne to postihuje docela často, někdy ne.
Řekl bych, že je to problém hlavně AH serveru. Ale to může být jen pocit, neb tam trávím v poslední době většinu on-line času.
Třeba na Kurlandu 2 to bylo asi tak 2x Transferring mission a 1x Loading mission.

Ví se vůbec, co tenhle problém způsobuje?
Tak nějak já si to včera užil na AH hned dvakrát
 
BIVOY
No dost bylo úvah a je na čase probudit se ze zimního spánku a letargie !Naštvaný Je načase zase zesmolit nějakou tu specku , neřkuli jestli to o vánočních večerech někdo už udělal tak jako by bylo záhodno na ni pozvat . Je Vás tu dost co to umíte .Mrknutí . Apropó kdy bylo na specce 60lidu?
 
Lekk
Bivoy - zápátrej v archivech VGR - minimálně - a najdeš řadu plně obsazených - minimálně Level High2 byl dost o 60 lidech.
Co si pamatuju tak nálet na Berlin byl taky zajímavej a Kurlandi jsou good vždycky.

Ale jinak souhlas..dost bylo lehkoživkování - je na čase zase roztáhnout křídla. Takže vám to sem zejtra prdnu. Starej dobrej 4,08m at se práší za kočárem.
Nějakej server by se našel? bude cca 60 lidu.Mrknutí
 
1stCL_Fucida
Popravdě řečeno mám jednu speciálku s podobným počtem lidí trošičku rozpracovanou. Třeba se bude líbit Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
alfik
Jo! Jo! Jo! Fuči - sem s ní!!! Už od minulé se těším jak malej!!! Velkejch specek není nikdy dost Šklebící se
"Ivane, Ivane. Ty palice medvědí. Nic jsi nepochopil!" Dědeček Hříbeček
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,453,137 návštěv