1stCL_Jamamoto napsal:
Add demokracie a Irák. V podstatě souhlasím s tím, že je demokracie pro Irák jediným řešením. Ovšem pouze v případě, že k tomu dospějí Iráčané sami, vlastním vývojem. Stejně, jako k tomu dospěla Evropa. Jsem přesvědčený, že demokracie se nedá "vyvážet" a implementovat pomocí vojenské invaze a následné okupace podobně, jako dřívější kolonizátoři rozdávali cingrlátka Indiánům.
Mozno do Iraku staci poslat MacArthura :tup:
Demokracia bola natvrdo a uspesne instalovana v povojnovom Nemecku a v Japonsku. Nemci su vsak predsa len sucast europskej civilizacie a co Japoncom prikaze Syn nebies, to je zakon. Arabske krajiny su ine kafe.
Demokracia ako trebars v zapadnej Europe nebude v arabskych krajinach nikdy, ale mozu sa k tomu priblizit aspon tak ako Turecko. Chcelo by to vsak sekularne vlady a pri pohlade na volicsky elektorat ci Palestiny, ci Libanonu alebo Iraku to nebude este dlho (a ci vobec) realne.
No koukám, že se tu od včerejška nic nezměnilo až na to, že se sympatizanti a exskinheadi projevili "nebezpečné a fašizoidní názory" na imigranty. Asi nedohledám, zda jsem se o imigranty někde otřel, ale jelikož jsem sympatizant a skoro exskinhead, zde jsou mé dva halíře :
Podle mě imigranti jsou dvojího druhu: ekonomický a polický (náboženský) - následující řádky se vztahují na práceschopné lidi produktivního věku, nikoli na děti, těhotné ženy, kojící matky, důchodce, invalidy, nemocné....(dosaďte si co chcete).
1. Když sem přijde uprchlík ekonomický, myslím že se dá obecně předpokládat, že je to kvůli tomu, že mu jeho původní vlast neumožnila si vydělat tolik, aby se měl dobře, nebo jeho původní vlast mu nedovolila takovou životní úroveň, jakou by mohl mít tady (třeba ve vísce na břehu Zambezi nemají supermarkety, nebo tam nemá takové připojení na net, aby mohl lítat šturma online).
Zkrátka, ekonomický uprchlík sem přišel, aby se měl tak dobře, jako my. To znamená, že by se měl po přechodné době (dejme tomu 5let) zapojit do fungování ekonomiky. Za těch pět let, které pravděpodobně stráví nejprve v uprchlickém táboře, by snad mohl projevit snahu začít pracovat, učit se česky atp. Pokud tuto snahu neprojevil ani po opakovaném upozornění, nepřišel sem proto, aby tu pracoval, ale aby zneužíval náš sociální systém. Tudíž bych mu vzal otisky prstů (aby byl jednoznačně identifikovatelný, když se za půl roku vrátí do utečeneckého tábora) a repatrioval bych ho.
2. Politický uprchlík sem přijde pro to, že mu doma pro jeho politické názory, resp. náboženské vyznání hrozí smrt, vězení, nebo i jen méněcenné zacházení. Jelikož takovému člověku jde o kejhák, tak se očekává, že se bude snažit poděkovat našemu státu, že mu ten krk zachránil. Takže by se po nějaké přechodné době opět měl zapojit do společnosti. Postup stejný jako u ekonomického uprchlíka včetně repatriace. Pokud budete namítat, že mu doma hrozí smrt - jde-li mi o krk, tak klidně půjdu makat do dolů, svážet odpad apod. Pokud se mu dělat nechce, asi to s tou hrozbou smrti nebo vězení nebude tak žhavé.
Dětem samozřejmě zajistit výuku češtiny a co nejdříve je zařadit do normálních českých škol.
Objevily se tu názory, že imigranti jsou tahouni ekonomiky, že bez nich se stárnoucí Evropa neuživí atp. Ano, to je fakt. Ale k tomu nepotřebujeme ty, kteří se sem přišli zadarmo najíst, zadarmo bydlet. Abychom si rozuměli - tím zapojením do společnosti nemyslím, že by si muslim měl oholit vous a černoch zbělet jako Jackson. Myslím tím vyvíjet ekonomickou činnost, která přináší státu důchod ve formě daní. O vytváření přistěhovaleckých ghet,muslimech aj. se tu zmiňovat nebudu, to je další ožehavé téma, to si nechám pro jindy.
Chtěl jsem říct jediné: zastánci skinheadské ideologie na tomto fóru odkazovali na jakési původní "správné" ideje a přitom - z mého pohledu - jejich úvahy nesly znaky xenofobie, rasové nadřazenosti nabízející řešení vykazující prvky zvrácených fašizujících idejí.
Čili mluvil jsem o těchto příspěvcích. Nejsem tak zběhlý v dějinách skinheads, abych mohl polemizovat s jejich ideami resp. ideami všech jejich odnoží. Vyjadřoval jsem se proto k tomu, co mi zde bylo prezentováno lidmi, kteří se k některé z těchto idejí hlásí.
Jednoznačně mne z toho vyšlo, že proti těmto myšlenkám - opakuji: zveřejněným v tomto vlákně - je třeba se ohradit, neboť jsou společensky nebezpečné. NE zakázat, ale říct (a vysvětlit), proč se jimi cítím ohrožen.
NENI CO DODAT!
Peci, svuj pohled si velice zjednodusujes, tak aby jsi si mohl jednoduse odpovedet/vysvetlit/resit a nemusel jsi o vecech moc premyslet. Nicmene tve navrhy reseni, (treba u uprchlika ktery by ve sve puvodni prisel treba o zivot.) te naprosto zretelne identifikuji, nezlob se potom na Cibuli ze tuto identifikaci nahlas vyslovuje. Ja si take myslim ze tyto nazory jsou opravdu velice skodlive a v demokraticke spolecnosti nebezpecne.
PS: mam opravdu velkou zasobu nejenom osobnich zkusenosti s rasismem a xenofobii nejenom v cehach...pokud bys mel zajem (samozrejme nejenom ty..) rad te s nimy seznamim treba na TS, treba pod jejich tihou dokazes zmenit uhel pohledu a o vecech zacnes premyslet vice..
PS: Peci (a ostatni ex..), jenom na okraj, proc uz nejsi skinhead??? Ja se treba povazuji za deomkrrata a zustanu jim zrejme az do smrti, ale nerozumim tomu proc je nekdo "skinhead" ale pouze cast sveho zivota (vetsinou tu rannou) a pak uz neni, opusti ty tak pevne (a podle nej zdrave)nazory a idealy za ketre tak "bojoval"??.. nerozumim..
Upravil/a 310_Ikar dne 16-08-2006 09:36
Opitz napsal:
no ... vono zase neni na co bejt hrdej, pokud byl clovek jednou skinhead to je jako by se chlubil, ze byl anarchista... no a co... me je to fuk. oboji je extrem, patri to k mladi jako revolta, jeden chtel byt mezi "tvrdyma" chlapama a druhej zase mezi "no future" lidma... hosi hosi... vy se tu hadate jako hovadka kvuli tomu, co bylo pred davnymi lety... ze se na to nevyserete...
Ted si rekl peknou hovadinu.na jednu stranu reknes skinhead a na druhou stranu anarchista.Spravne melo byt skinhead a punk, nebo nacista a anarchista. U jednoho napises obecne pojmenovani a u druheho jeho politicky nazor.Punk nerovna se anarchista! Mas anarcho punkery, Oi! punkery a taky nazi punkery
jenze Real Skinheads a Punkeri nejsou protiklad ale +- na stejne lodi.. taky by mozna bylo lepsi napsal Ska a Punk ne Skin a neco
Woe myslel jsem punk jako punker, ne punk jako muziku.Uz v mem predchozim prispevku jsem tady psal o skins & punks unity.
Jinak Oi!, PUNK, HC, SKA rulezzz!!!!
PS: Peci (a ostatni ex..), jenom na okraj, proc uz nejsi skinhead??? Ja se treba povazuji za deomkrrata a zustanu jim zrejme az do smrti, ale nerozumim tomu proc je nekdo "skinhead" ale pouze cast sveho zivota (vetsinou tu rannou) a pak uz neni, opusti ty tak pevne (a podle nej zdrave)nazory a idealy za ketre tak "bojoval"??.. nerozumim..
Začnu od konce - nikdy jsem skinhead nebyl, měl jsem blízko ke kališníkům, ale před těmi +-15 lety došlo k tomu, že se u nás ve městě začali roztahovat náckové, někteří z kamarádů k nim inklinovali a na to jsem neměl žaludek. Navíc jsem v té době začal výkonnostně sportovat, takže jsem na víkendové srazy neměl čas (byly závody). Svoje ideály z té doby mám - jsem Čech, jsem rád že jsem Čech. Mluvím česky a mám rád svoji zem, jsem na ni hrdý (i když vím, že má své chyby, své historické omyly a "mouchy" ), že bych byl vlastenec?:shy:
310_Ikar napsal:
NENI CO DODAT!
Peci, svuj pohled si velice zjednodusujes, tak aby jsi si mohl jednoduse odpovedet/vysvetlit/resit a nemusel jsi o vecech moc premyslet. Nicmene tve navrhy reseni, (treba u uprchlika ktery by ve sve puvodni prisel treba o zivot.) te naprosto zretelne identifikuji, nezlob se potom na Cibuli ze tuto identifikaci nahlas vyslovuje. Ja si take myslim ze tyto nazory jsou opravdu velice skodlive a v demokraticke spolecnosti nebezpecne.
PS: mam opravdu velkou zasobu nejenom osobnich zkusenosti s rasismem a xenofobii nejenom v cehach...pokud bys mel zajem (samozrejme nejenom ty..) rad te s nimy seznamim treba na TS, treba pod jejich tihou dokazes zmenit uhel pohledu a o vecech zacnes premyslet vice..
Rád bych věděl, jak mě moje názory zřetelně identifikují, resp. co je na nich rasistického, nebo xenofobního. Myslíš to, že chci, aby jejich děti chodily s našima do jedné třídy?
Samozřejmě, že to výše napsané je zjednodušené - přece sem nebudu psát romány o tisíci slov.
Já opravdu netuším, co je na mé úvaze ohledně uprchlíků špatného, když říkám - dobře utekli jste k nám, my se Vám budeme nejdřív věnovat, ale pak začnete přispívat k všeobecnému blahu, abyste nám to vrátili? Co je na tom špatného?
Já jsem se tu narodil, moji rodiče celý život pracovali, platili daně, abych já mohl vystudovat a považuji za samozřejmé, že budu taky chodit do práce, platit daně, aby i moji potomci mohli žít stejně jako já. Jsme lidi a když přijde někdo cizí, že s námi chce bydlet, tak předpokládám, že časem přiloží ruku k dílu. Pokud je "bez práce nejsou koláče..." xenofobní heslo, tak prosím, jsem xenofob.
O tom uprchlíkovi, který by ve své vlasti přišel o život, jsem to vysvětloval speciálně - ano zachránili jsme ti kejhák, ale pokud si myslíš, že budeš celý život sedět na prdeli (tj. neprojeví snahu se naučit česky, snahu živit sebe a svojí rodinu vykonáváním nějaké činnosti atp.) a my tě budeme živit, tak se pleteš.
Neupírám jim možnost mluvit doma jejich rodnou řečí, ať se modlí k jakémukoliv bohu, ať se oblékají jak chtějí. Ale musí se přizpůsobit evropské (české) normě veřejného života.
Nemůžu říct, že žiju v úvahách o imigrantsví v Evropě a u nás, ale na druhou stranu vidím, co se děje ve Francii, Anglii, Holandsku a jiných evropských zemích. V Británii už muslimové oficiálně požádali o to, aby v rámci jejich komunity platilo právo šaríja. Jak se s tím vypořádáš, coby demokrat?
310_Ikar napsal:
Peci, svuj pohled si velice zjednodusujes, tak aby jsi si mohl jednoduse odpovedet/vysvetlit/resit a nemusel jsi o vecech moc premyslet. Nicmene tve navrhy reseni, (treba u uprchlika ktery by ve sve puvodni prisel treba o zivot.) te naprosto zretelne identifikuji, nezlob se potom na Cibuli ze tuto identifikaci nahlas vyslovuje. Ja si take myslim ze tyto nazory jsou opravdu velice skodlive a v demokraticke spolecnosti nebezpecne.
Tak výhoda je, že mi tu na foru můžem o věcech přemýšlet jak chceme, ale ve Středozemním moři vzniká hranice z válečných lodí, které tam určitě neposílají pravicový extrémisté. A ani se uprchlíků nebudou ptát proč uprchávaj, rovnou je šoupnou zpět....
BTW USA už dnes nejsou imigrační země, ale nelegálně imigrační země. To % které si tam sami pustěj je směšně malé, s tím co celkově překročí hranice.
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
PS: opravdu jsem necetl vsechno, spis jsem jen probehl vlakno, ale jednu PERLU jsem prece jen pochytil a to jak nekdo (nevim uz kdo) napsal ze vazne uvazoval o tom, ze si necha vytetovat svastiku, ze to je symbol stesti tak to je mazec
.......je pravda, že u starých Germánů to byl mimo jiné i symbol štěstí. Ale asi v jiné barvě než ji známe teď.
..no to ja samozrejme vim , a nepozastavuji se nad tim proto, ze bych nevedel a neznal puvod svastiky
s tou swastikou sem byl ja. kdyz teda znas puvod a symbol swastiky tak PROC se nad tim teda pozastavujes? Hitler pouzival cernou pravotocivou (aspon myslim, ze to otaceni je branny tak jak si myslim) swastiku natocenou v uhlu 45 stupnu v bilem kruhu na cervenem pozadi - to je symbol nacizmu a tento je zakazanej. pro zjednoduseni se muze zakazat jakakoliv cerna pravotocina swastika nebot i takovehle zjednodusene formy pouzivala Treti rise. Ovsem swastiky jine barvy ci jinak tocene nemaj s nacizmem nic spolecneho. Ve jmenu krize, pulmesice a hvezdy se taky spachalo mnoho zlocinu a presto nejsou tyhle symboly ani symboly jim podobne zakazany. tak proc u swastiky to ma bejt jinak?
ale ono je mnohem jednodussi rict: hele chce swastiku tak to musi bejt nacek anebo je to zakuklenej nacek. ale co kdyz jsem budhista? nebo hinduista? pripadne chci k jedne tehle vire konvertovat? anebo jsem zarytej ateista, kterej chce jenom provokovat a pripadne se snazit vysvetlovat?
btw. taky je pro tebe PERLA kdyz ma nekdo na skinu swastiku v zajmu historicke realnosti?
beres swastiku na finskejch masinach zas tejnou jako na nemeckejch?
PS: Peci (a ostatni ex..), jenom na okraj, proc uz nejsi skinhead??? Ja se treba povazuji za deomkrrata a zustanu jim zrejme az do smrti, ale nerozumim tomu proc je nekdo "skinhead" ale pouze cast sveho zivota (vetsinou tu rannou) a pak uz neni, opusti ty tak pevne (a podle nej zdrave)nazory a idealy za ketre tak "bojoval"??.. nerozumim..
Začnu od konce - nikdy jsem skinhead nebyl, měl jsem blízko ke kališníkům, ale před těmi +-15 lety došlo k tomu, že se u nás ve městě začali roztahovat náckové, někteří z kamarádů k nim inklinovali a na to jsem neměl žaludek. Navíc jsem v té době začal výkonnostně sportovat, takže jsem na víkendové srazy neměl čas (byly závody). Svoje ideály z té doby mám - jsem Čech, jsem rád že jsem Čech. Mluvím česky a mám rád svoji zem, jsem na ni hrdý (i když vím, že má své chyby, své historické omyly a "mouchy" ), že bych byl vlastenec?:shy:
ja jsem zacal ke skins inklinovat pod vlivem Orliku. tata v ty dobe pracoval v jedny z prvnich zahranicnich firem jaky tady zacali a mluvil o tom jak se Rakusaci a Nemci chovaj jakobysme nedavno slezli se stromu. pak se objevovali v Rakousku prvni napisy Cesi nekradte. s brachou chodil do tridy jeden kluk jakej byl u skins a obcas jsme spolu tak nejak kecali. mluvilo se o vlastenectvi, hrdosti na tom ze si cech. byla to doba kdy se zacal uplatnovat dvoji metr na cigany a skins, respektive Orlik, byli jedni z mala jaky na tohle ukazovali (otazka: byl Orlik rasistickej ci provokativni? kdyz se po tom jejich koncerte v Praze ukazalo ze se zacina hajlovat apod. tak byla kapela rozpustena. Matasek s tim totalne skoncil a Landa presel na jinej styl). zhruba v ty dobe se ten brachuv spoluzak zacal priklanet k nackum. tohle mi uz bylo po nejaky dobe proti srsti protoze nejsem presvedcenej o tom, ze bila rasa je nadrazena ostatnim a od tohohle hnuti jsem se odklonil.
jinak s tim co Peci dal pise se neda nic jinyho nez souhlasit
Hele asi jsem blbej, nebo co...ale proč bych vlastně měl bejt tak hrdej na to, že jsem Čech? Jasně, máme dobrý pivo, hezký holky, krajinka v té naší zaprděné kotlince je také moc pěkná...Ale to že jsem zrovna Čech není žádná moje zásluha. Narodil jsem se tu, mluvím stejným jazykem, mám tu kamarády...ale zrovna tak jsem se mohl narodit třeba jako Svahilec, nebo Eskymák. Cítím tedy jakou si příslušnost ke kulturní, jazykové a historické entitě, která se dá nazvat národ.
Ale to ještě není důvod, abych se musel nějak okatě vymezovat vůči jiným národům (nebo k nim dokonce cítit nějako zášť), popřípadě pobíhat s vlajkou a hopsat na stadionech.
1stCL_Jamamoto napsal:
Hele asi jsem blbej, nebo co...ale proč bych vlastně měl bejt tak hrdej na to, že jsem Čech? Jasně, máme dobrý pivo, hezký holky, krajinka v té naší zaprděné kotlince je také moc pěkná...Ale to že jsem zrovna Čech není žádná moje zásluha. Narodil jsem se tu, mluvím stejným jazykem, mám tu kamarády...ale zrovna tak jsem se mohl narodit třeba jako Svahilec, nebo Eskymák. Cítím tedy jakou si příslušnost ke kulturní, jazykové a historické entitě, která se dá nazvat národ.
Ale to ještě není důvod, abych se musel nějak okatě vymezovat vůči jiným národům (nebo k nim dokonce cítit nějako zášť), popřípadě pobíhat s vlajkou a hopsat na stadionech.
to se vysvětlit nedá - buď tu sounáležitost cítíš, nebo ne... zrovna tak můžeš být hrdý svahilec, nebo eskymák. co je okaté vymezování? případně někdo tu mluvil o okatém vymezování?
EDIT: hopsání s vlajkou po stadionech má ve většině případů společné s vlastenectvím jenom tu vlajku.
Mrzí mě, že pojem vlastenectví a národní hrdost je pro spoustu lidí jen prázdný pojem.
Každopádně v komunitě, která častokráte dává na vědomost svůj obdiv a nositelství tradic čs. perutí v RAF, tedy perutí, kde co pilot to vlastenec a hrdý Čech, nebo Slovák, mě prázdnost tohoto pojmu přinejmenším zaráží...
Upravil/a WT_Peci dne 16-08-2006 12:36
WT_Peci napsal:... Každopádně v komunitě, která častokráte dává na vědomost svůj obdiv a nositelství tradic čs. perutí v RAF, tedy perutí, kde co pilot to vlastenec a hrdý Čech, nebo Slovák, mě prázdnost tohoto pojmu přinejmenším zaráží...
Tak to mě trochu taky...
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
když mi vadí že po sobě cigání křičí po celém supermarketu , předbíhají a jim to nevadí, jsem rasista a xenofob???Jenom jedna věc - mám rád slušné lidi. Ti co se neumějí chovat, nebo se tak chovají jenom když něco potřebují.....nemám rád. Souhlasím s tím že tady jsme doma češi - a tudíž by se tu mělo mluvit česky.....tudíž mi vadí když v tom supermarketu na celé kolo z jedné strany na druhou po sobě řvou romsky. Ale to je romska mentalita....musi se přizpusobit...eee tedy oni nechtějí a prochází jim to. Jinak - někdo tu vzpomenul muslimizaci Francie - zajímavé.....frantíci musí být tvrdí, bo jinak bude časem francie první muslimská země v Evropě, je jich tam jak much....
ale to už odbíhám od tématu
1stCL_Jamamoto napsal:
Hele asi jsem blbej, nebo co...ale proč bych vlastně měl bejt tak hrdej na to, že jsem Čech? Jasně, máme dobrý pivo, hezký holky, krajinka v té naší zaprděné kotlince je také moc pěkná...Ale to že jsem zrovna Čech není žádná moje zásluha. Narodil jsem se tu, mluvím stejným jazykem, mám tu kamarády...ale zrovna tak jsem se mohl narodit třeba jako Svahilec, nebo Eskymák. Cítím tedy jakou si příslušnost ke kulturní, jazykové a historické entitě, která se dá nazvat národ.
Ale to ještě není důvod, abych se musel nějak okatě vymezovat vůči jiným národům (nebo k nim dokonce cítit nějako zášť), popřípadě pobíhat s vlajkou a hopsat na stadionech.
No, blbej možná ne, ale v každém případě, jak se zdá, žiješ pouze vlastní přítomností.
A proto ti historie té "zaprděné kotlinky" asi nic neříká...
Ale takoví už jako lidé jsme. Nevážíme si spousty věcí okolo sebe, považujíce je za samozřejmost do té doby, než nám je někdo začne brát, případně sebere...
1stCL_Jamamoto napsal:
Hele asi jsem blbej, nebo co...ale proč bych vlastně měl bejt tak hrdej na to, že jsem Čech? Jasně, máme dobrý pivo, hezký holky, krajinka v té naší zaprděné kotlince je také moc pěkná...Ale to že jsem zrovna Čech není žádná moje zásluha. Narodil jsem se tu, mluvím stejným jazykem, mám tu kamarády...ale zrovna tak jsem se mohl narodit třeba jako Svahilec, nebo Eskymák. Cítím tedy jakou si příslušnost ke kulturní, jazykové a historické entitě, která se dá nazvat národ.
Ale to ještě není důvod, abych se musel nějak okatě vymezovat vůči jiným národům (nebo k nim dokonce cítit nějako zášť), popřípadě pobíhat s vlajkou a hopsat na stadionech.
Postbolševický marasmus a bordel co tu je, nějakou hrdost určitě moc nezvedá. Možná kdybys žil jinde, máš to v sobě ani nevíš jak. Proto mě tady třeba zaujmou naivní příspěvky typu "amerického pózerského vlastenectví" nebo tak podobně, co se tu občas objeví. Myslím si, že spousta z nás to ani není schopná pochopit, co mají v hlavě.
Ale je vidět, že lidi něco podobného asi potřebují, proto poskakují po stadionech a náměstích nebo se stávají vlastenci širšího pojetí třeba k Evropě .... nebo ty hodně nadevším, rovnou k celému světu ;-) a za projevení příslušnosti k vlastní zemičce se skoro stydí :-)
BTW test vlastenectví ;-)
Co potěší vlastence více?:
1) když se sem, třeba vietnamec, vůbec nedostane
nebo
2) když jeho děti mluví téměř rodinou češtinou a ve škole se učí lépe jak 80-90% místních
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
WT_Peci napsal:
1. Když sem přijde uprchlík ekonomický, myslím že se dá obecně předpokládat, že je to kvůli tomu, že mu jeho původní vlast neumožnila si vydělat tolik, aby se měl dobře...
Objevily se tu názory, že imigranti jsou tahouni ekonomiky, že bez nich se stárnoucí Evropa neuživí atp. Ano, to je fakt. Ale k tomu nepotřebujeme ty, kteří se sem přišli zadarmo najíst, zadarmo bydlet. ..
-ty tady píšeš jen o jedný straně mince, tou druhou je poptávka. Imigrant sem nepude pracovat, pokud zde praci nedostane. kapitalismus je primo zavislis na pracovni sile, kterou imigranti nabizi. V 19. stoleti misto nich byli k dispozici zeny a deti, ale postupem doby doslo k promene jejich statusu - k dispozici zustali jen ti imigranti. Znovu vopakuju, ze imigranti nejsou tady jen z nasi dobre slitovne vule, ale proze na tom konkretni podnikatel tvrde vydela.
Pokud imigrant nedostane praci, pak je v haji, protoze jako cizinec nema ani narok na pobirani davek...ani nedostane vizum na pristi rok. Muze se vratit domu - nebo zacit krast. Podle statistik jejich kriminalita nepresahuje zdejsi zvyklosti a odpovida jejich poctum v CR - tj. nejsou to o nic vetsi zlodeji a vrazi nez cesi ( k dohledani na strankach statistik ministerstva vnitra).
-Ekonomicky imigrant nema narok na pobyt v azylovem zarizeni, jak se mylne domnivas.
-Kazdy rok se v CR otoci statisice imigrantu, kteri zde pracuji. Neni v silach zdejsich uradu provadet jejich kontrolu formou individualniho dohledu, jak navrhujes.
-Problemy byvaji az s potomky imigrantu - s druhou generaci. Ale to uz je naprosto o necem jinem, to je jinej pribeh.
Kazdej je expert na migraci, protoze kazdej si na to v hospode nebo u televize muze udelat nazor. A kdyz clovek napise, ze je to mnohem
mnohem slozitejsi, tak bude za blba co si hraje na chytrolina. Ale ja to risknu a napisu to: je to proste vic nez jen "mnohem slozitejsi"
Upravil/a rOckie dne 16-08-2006 13:55
WT_Peci napsal:
1. Když sem přijde uprchlík ekonomický, myslím že se dá obecně předpokládat, že je to kvůli tomu, že mu jeho původní vlast neumožnila si vydělat tolik, aby se měl dobře...
Objevily se tu názory, že imigranti jsou tahouni ekonomiky, že bez nich se stárnoucí Evropa neuživí atp. Ano, to je fakt. Ale k tomu nepotřebujeme ty, kteří se sem přišli zadarmo najíst, zadarmo bydlet. ..
-ty tady píšeš jen o jedný straně mince, tou druhou je poptávka. Imigrant sem nepude pracovat, pokud zde praci nedostane. kapitalismus je primo zavislis na pracovni sile, kterou imigranti nabizi. V 19. stoleti misto nich byli k dispozici zeny a deti, ale postupem doby doslo k promene jejich statusu - k dispozici zustali jen ti imigranti. Znovu vopakuju, ze imigranti nejsou tady jen z nasi dobre slitovne vule, ale proze na tom konkretni podnikatel tvrde vydela.
Pokud imigrant nedostane praci, pak je v haji, protoze jako cizinec nema ani narok na pobirani davek...ani nedostane vizum na pristi rok. Muze se vratit domu - nebo zacit krast. Podle statistik jejich kriminalita nepresahuje zdejsi zvyklosti a odpovida jejich poctum v CR - tj. nejsou to o nic vetsi zlodeji a vrazi nez cesi ( k dohledani na strankach statistik ministerstva vnitra).
-Ekonomicky imigrant nema narok na pobyt v azylovem zarizeni, jak se mylne domnivas.
-Kazdy rok se v CR otoci statisice imigrantu, kteri zde pracuji. Neni v silach zdejsich uradu provadet jejich kontrolu formou individualniho dohledu, jak navrhujes.
-Problemy byvaji az s potomky imigrantu - s druhou generaci. Ale to uz je naprosto o necem jinem, to je jinej pribeh.
Kazdej je expert na migraci, protoze kazdej si na to v hospode nebo u televize muze udelat nazor. A kdyz clovek napise, ze je to mnohem
mnohem slozitejsi, tak bude za blba co si hraje na chytrolina. Ale ja to risknu a napisu to: je to proste vic nez jen "mnohem slozitejsi"
Ten individuální dohled jsem myslel následujícím způsobem - jako nežádoucí jsi byl vyhoštěn, pokud tě najdeme na území republiky při náhodné kontrole, nebudeme se zabývat nějakou další tvojí žádostí o azyl, jedeš domů okamžitě... Ne že všichni budou evidováni :uhoh:
Takže podle tebe ekonomičtí imigranti sem půjdou jen pokud jim nabídneme práci? Abych řekl pravdu, tak si to nemyslím. Ale dejme tomu že jo...
Můžu znát tvůj názor na to, jak postupovat s lidmi, kteří sem přijedou, nechtějí pracovat, nechtějí se přizpůsobit a chtějí jen zneužít toho, že se jim podařilo požádat tady o azyl?
Máme se o ně starat, pokusit je změnit (aby přestali být příživníky), nebo je po nějaké době prostě poslat domů (i třeba když sem prchli z Čečenska, nebo z Afghánistánu)?
Máme sem nechat jezdit uprchlíky bez toho, aby si našli práci a vyrůstala tady gheta, nebo je vhodnější jenou za čas gheta vyčistit a nelegály poslat tam, odkud přišli?
Jak postupovat vůčii těm uprchlíkům, kteří se tu dopustí závažnější, nebo opakované kriminality?
Abychom si rozuměli - nemám nic proti a nechci postihovat nikoho, kdo sem přijede s úmyslem se tu usadit, pokud tu nechce být na náš úkor a měnit místní zvyklosti k obrazu svému. Mě vadí ti, co se jim tu líbí, protože tu nemusí nic dělat, nebo ti, jejichž kolegové teď vykřikují, že Anglie bude muslimská.
O druhé generaci vím, to je problém současné Francie, Anglie a spol.
1stCL_Jamamoto napsal:
Hele asi jsem blbej, nebo co...ale proč bych vlastně měl bejt tak hrdej na to, že jsem Čech? Jasně, máme dobrý pivo, hezký holky, krajinka v té naší zaprděné kotlince je také moc pěkná...Ale to že jsem zrovna Čech není žádná moje zásluha. Narodil jsem se tu, mluvím stejným jazykem, mám tu kamarády...ale zrovna tak jsem se mohl narodit třeba jako Svahilec, nebo Eskymák. Cítím tedy jakou si příslušnost ke kulturní, jazykové a historické entitě, která se dá nazvat národ.
Ale to ještě není důvod, abych se musel nějak okatě vymezovat vůči jiným národům (nebo k nim dokonce cítit nějako zášť), popřípadě pobíhat s vlajkou a hopsat na stadionech.
No, blbej možná ne, ale v každém případě, jak se zdá, žiješ pouze vlastní přítomností.
A proto ti historie té "zaprděné kotlinky" asi nic neříká...
Ale takoví už jako lidé jsme. Nevážíme si spousty věcí okolo sebe, považujíce je za samozřejmost do té doby, než nám je někdo začne brát, případně sebere...
Nemyslím, že žiji pouze přítomností. Obdivuji to, co dokázal Karel IV. (ha, poloviční Lucenburk, počítá se? ), Žižkovo válečnické umění a schopnost improvizace v bitvě u Sudoměře a spoustu dalších postav naší minulosti...ale být na to hrdý? Nemám na jejich činech nejmenší zásluhy, stejně tak jako nemám nejmenší zásluhy na tom, že mne s nimi spojuje jakási národnostní příslušnost....
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.