September 28 2024 04:16:36
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 24

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Připravované patche a datadisky - novinky, spekulace
VCAF_Joe
U mikrofonu záleží fakt hodně na charakteristice - zvuk, co je od něj dál jak půl metru klidně nemusí skoro vůbec zabrat (např. mikrák pro zpěv). Naproti tomu malý elektretový se skoro všesměrovou citlivostí by zas vzal rachot absolutně čehokoli, což by bylo nejspíš k ničemu.
Czech Spitfire Club - "We don't forget"
 
http://www.czechspitfireclub.cz
Adler
Ja ti pisem, co je pozut z Mustangu, je tam aj video, kde leti vedla Fw-190A a ten ma vzduchom chladeny motor, ktory je este hlasnejsi ako packrad merlin a tiez nie je pocut nic. Ake mikrofony pouzili, to si musis vyjasnit s tvorcami, ja ti len vravim, co je na tom DVD a tam nie je pocut nic a z roznych uhlov vo vnutri, len motor vlastneho lietadla (krasny stereo zvuk) ... no a ja som v ziadnej knizke necital (ani spojeneckej ani germanskej), ze by piloti reagovali na zvuk cudzieho stroja, dokonca ani zbrani, ked na neho strielal niekto, stretol som sa len s popisom alias, videl som zablesky od hlavni lietadla letiaceho vedla mna, alebo pocul som stakato vlastnych zbrani (nikdy nie cudzich), ta len tolko.

Tu je cast toho DVD aj na youtube: http://www.youtub...oZWncrIbfQ

Tu je Top Gear zvuk v Spitoch: http://www.youtub...re=related

Mna to clkom presvedcilo, ze bolo pocut howno Zamračený Hartmann sam pisal, ze pouzival este aj vatu do usi na mezku a ked vystupil z lietadla, tak 15 minut este nepocul normalne.
 
1stCL_pbarry
606_Tempik napsal:
Ano, bylo to ve WWI na východní frontě.
Ta historka o Mustangu s kamerami vevnitř dokazuje přesně co? Že byl použit vevnitř například jen směrový mikrofon, mikrofon co snímá jen od určitých decibelů, mikrofon zameřený hlavně na citliost hlasu s tím, že frekvence motoru jsou utlumeny, nebo jsi si opravdu jistý, že co není slyšet v mkrofonu není slyšet i v reálu?


Hmm, borec v kokpitu s kuklou na hlave.. Cetl si v nejakych memoarech ze by za sebou uslysel motor a strhl rizeni ? O tom pilotovi co vypinal motor si cetl kde prosimte ?
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
cyberolas
Nádherný textury...Šklebící se
 
doktorkop
Při troše štěstí něco slyšet je i když to pilot pořádně voroštuje
a i když je to hroznej kravál

http://www.youtub...re=related
 
Merten
606_Tempik napsal:
To je ale otázka do pranice. Kdo může s jistotou říct, že motor slyšet nebyl?
Máš auto?Sundej si z něj výfuk ale komplet abys měl jen svod od hlavy.Potom se domluv s nějakým známím at udělá to samý a uvidíš jestli ho za jízdy za sebou uslyšíš.Neuslyšíš to ti garantuju leda by byl tak 5-10 metrů za tebou jinak ani omylem.To že bys ho za sebou slyšel je totiž naprostá kravina.Vypínání motorů u druhoválečných letadel jakbysmet a u prvoválečných to nebylo ani tak o zvuku ale o tom aby se to letadlo při vyklesávání nerozpadlo a ještě to dělali jen u rotačních motorů tam totiž nešlo plynule regulovat přísun paliva jako u motorů řadových.Vyděšený
 
caba
606_Tempik napsal:
To je ale otázka do pranice. Kdo může s jistotou říct, že motor slyšet nebyl? Případně na jakou vzdálenost?
Přece jen asi záleží na tom, na jaký kdo letí výkon. Určitě někdo kdo letí na 60-70% plynu při "běžném cestování" bude mít motor tišší, než někdo, kdo se ho snaží dohnat a žene to na plnej knedál.
Dokonce jsem i o nějakém německém stíhači četl, že když se spouštěl z vrchu na nic netušícího protivníka, že si vypínal motor, aby ho ten dotyčný neslyšel a zapl ho až těsně před střelbou.


No nevim. V normalním vrtulovim letadle není slyšet bez interkomu kopilot,kterej na mě řve a letadlo letí 150km/h a motor má 150k. Nedovedu si představit, že něco uslyšim v letadle letícím 500km/h a motor 2000k.
 
WT_Horrido
No mě stačil Rolls-Royce Merlin v Duxfordu na předváděcím vozíku, řev to byl takový že se třásly betonové panely na zemi...

IMHO je pilot "hluchý," přestane vnímat ten řev a zvenku neslyší nic.


武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Hoper
víte co je zajímavý - že ve světě lítá dost letadel z WWII, ale nikdo nedokáže od jejich pilotů zjistit, jak to je aspoň nyní...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Adler
Robo napsal:
Adler napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Robo napsal:
Adler napsal:A ozivite uz aj pilota lietadla?


Co presne mas na mysli?


imho rejpe Úsměv


Nerejpem. Napr.: stamina pilota, vylepseny redout, blackout a whiteout, moment zotrvacnosti tela pilota pri prudkych manevroch atd atd atd ...


Nie nie, nerype, normalne sa pyta. Dobra otazka.

Ano, uvazovalo sa aj o unave pilota, ale upustilo sa od toho (celkom rozumne imho vzhladom na argumenty). Ostatne veci, ktore spominas ano alebo ciastocne ano. Napr. realistickejsie pohyby hlavy a dalsie veci, ale ako to bude vyzerat nakoniec bude zrejme az z vacsieho celku (novy 6DoF atd.)


Znie to zaujimavo v kazdom pripade, tej Staminy je ale skoda, lebo by to posunulo lietanie o 10 levelov vyssie. To len moj sukromny nazor.
 
LEON_CZ
Adler napsal:
Robo napsal:
Adler napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Robo napsal:
Adler napsal:A ozivite uz aj pilota lietadla?


Co presne mas na mysli?


imho rejpe Úsměv


Nerejpem. Napr.: stamina pilota, vylepseny redout, blackout a whiteout, moment zotrvacnosti tela pilota pri prudkych manevroch atd atd atd ...


Nie nie, nerype, normalne sa pyta. Dobra otazka.

Ano, uvazovalo sa aj o unave pilota, ale upustilo sa od toho (celkom rozumne imho vzhladom na argumenty). Ostatne veci, ktore spominas ano alebo ciastocne ano. Napr. realistickejsie pohyby hlavy a dalsie veci, ale ako to bude vyzerat nakoniec bude zrejme az z vacsieho celku (novy 6DoF atd.)


Znie to zaujimavo v kazdom pripade, tej Staminy je ale skoda, lebo by to posunulo lietanie o 10 levelov vyssie. To len moj sukromny nazor.


Přemýšlel už někdo o tom, že by se do algoritmu pro zásah pilota zapojil i 6DOF? Přijde mi docela logické, že např. zásahy do hlavy by se měly počítat na AKTUÁLNÍ polohu hlavy - když ji vykloním do strany mimo sedadlovou pancéřovou desku, měl bych větší šanci, že mi něco proletí hlavou... To by v simulátorech mělo být dřív, než věci typu stamina Úsměv
 
http://www.virtualnipilot.cz/
TozziFan
jo a nastavení váhy a výšky pilota by jste nechtěliPff
 
Merten
No náhodou by se konečně možná zamezilo pilot killům pilota v Ju88 sedmičkou ze zadu přes tu pancéřovou sedačku Mrknutí.Tohle rozhodně blbej nápad není.
 
ringlett
Hoper napsal:
víte co je zajímavý - že ve světě lítá dost letadel z WWII, ale nikdo nedokáže od jejich pilotů zjistit, jak to je aspoň nyní...


dokáže, třeba u P-40 není slyšet nic ...
jen vlastní motor, při běhu na volnoběh prý je slyšet startující motor vedle stojícího mustangu

dotaz zodpovězen přes mailovou komunikaci s členem CAF
 
jirik
Včera na speciálce jsem vyskočil padákem ještě v docela velké výšce a přesto jsem při dopadu "umřel". Tak mě tak napadlo, nešlo by nějakým způsobem vyjádřit zranění pilota při dopadu padákem. Nynější dvě verze verze mrtvej x běžící živej je taková, řekl bych hodně zjednodušená. Už třeba v Red baronovi 2 to napsalo maimed, nebo v jedničce to v měsících vyjádřilo pobyt v nemocnici. Nebo přistání do lesa s padákem asi taky nebude úplně bez škrábanců. Jak to přesně realizovat nevím, je to jen takový momentální nápad.Zamračený Úsměv
 
Robo
Adler napsal:Znie to zaujimavo v kazdom pripade, tej Staminy je ale skoda, lebo by to posunulo lietanie o 10 levelov vyssie. To len moj sukromny nazor.


Rozpis podrobnejsie, ako by si si to predstavoval.
 
CSL1_Talbot
Ani z blanika co nema motor nepocut zvuk motora zlina Z226 letiaceho na kridle(ked nas fotil z boku),aj ked lietam vysadky z blanikom bez kabiny,za letu nepocujem motor vlecnej(este raz podotykam bez kabiny)teda iba obcas a to trosicku.Je pocut iba hukot obtekajuceho vzduchu a to len pri rychlosti 80-120,takze v motoraku s revucim motorom pred sebou letiaceho 500 pocut uplne hovno!Napr. An-2 ma 1000 konovy hviezdicak a tam bez sluchatok sa neda takmer rozpravat!!
Upravil/a CSL1_Talbot dne 06-02-2010 14:05
 
alfik
Vypínání motoru (podle mne jde spíše jen o stažení směsi aby motor "přizdechl" a tím se utišil, ono to asi stačilo - na zemi to pak nebylo slyšet - a po nastavení zpět zase chytil) Německými piloty ve WWII popisuje Otto Wagner ve své knize S cizineckou legií proti Rommelovi.
Doslova tam píše že to pak spolu s útokem ze slunce způsobovalo že "najednou začal písek kolem vás vybuchovat od dopadajících kulek, kamarádi chcípali a teprve pak jste uslyšeli řev leteckého motoru, ale to se již pilot vzdaloval".
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Joe Hallenbeck
LC_LEON_CZ napsal:
Přemýšlel už někdo o tom, že by se do algoritmu pro zásah pilota zapojil i 6DOF? Přijde mi docela logické, že např. zásahy do hlavy by se měly počítat na AKTUÁLNÍ polohu hlavy - když ji vykloním do strany mimo sedadlovou pancéřovou desku, měl bych větší šanci, že mi něco proletí hlavou... To by v simulátorech mělo být dřív, než věci typu stamina Úsměv


Tak toto by melo snad byt samozrejmosti, kdyz uz se implmentuje 6DOF.
313_FlyBoy
RY-C
 
Stoupa
Bylo by dobrý opravit chyby na mapě Berlin a to: most navíc A3,O1,T1,T4,A7,S1(hned 2 mosty),
vyřešit problém s cestou přes vodu O3, Budovy ve vodě M2, chybějící silnice za mostem G6,A4,R3(2x),silnice navíc M1.Chybějící most M6,F3
Upravil/a Stoupa dne 06-02-2010 21:44
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,682,943 návštěv