Připravované patche a datadisky - novinky, spekulace
|
VCAF_Joe |
Přidané 05-02-2010 16:58
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 10.12.07
|
U mikrofonu záleží fakt hodně na charakteristice - zvuk, co je od něj dál jak půl metru klidně nemusí skoro vůbec zabrat (např. mikrák pro zpěv). Naproti tomu malý elektretový se skoro všesměrovou citlivostí by zas vzal rachot absolutně čehokoli, což by bylo nejspíš k ničemu.
Czech Spitfire Club - "We don't forget"
|
|
|
|
Adler |
Přidané 05-02-2010 17:02
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 274
Založený: 29.10.05
|
Ja ti pisem, co je pozut z Mustangu, je tam aj video, kde leti vedla Fw-190A a ten ma vzduchom chladeny motor, ktory je este hlasnejsi ako packrad merlin a tiez nie je pocut nic. Ake mikrofony pouzili, to si musis vyjasnit s tvorcami, ja ti len vravim, co je na tom DVD a tam nie je pocut nic a z roznych uhlov vo vnutri, len motor vlastneho lietadla (krasny stereo zvuk) ... no a ja som v ziadnej knizke necital (ani spojeneckej ani germanskej), ze by piloti reagovali na zvuk cudzieho stroja, dokonca ani zbrani, ked na neho strielal niekto, stretol som sa len s popisom alias, videl som zablesky od hlavni lietadla letiaceho vedla mna, alebo pocul som stakato vlastnych zbrani (nikdy nie cudzich), ta len tolko.
Tu je cast toho DVD aj na youtube: http://www.youtub...oZWncrIbfQ
Tu je Top Gear zvuk v Spitoch: http://www.youtub...re=related
Mna to clkom presvedcilo, ze bolo pocut howno Hartmann sam pisal, ze pouzival este aj vatu do usi na mezku a ked vystupil z lietadla, tak 15 minut este nepocul normalne. |
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 05-02-2010 17:16
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
606_Tempik napsal:
Ano, bylo to ve WWI na východní frontě.
Ta historka o Mustangu s kamerami vevnitř dokazuje přesně co? Že byl použit vevnitř například jen směrový mikrofon, mikrofon co snímá jen od určitých decibelů, mikrofon zameřený hlavně na citliost hlasu s tím, že frekvence motoru jsou utlumeny, nebo jsi si opravdu jistý, že co není slyšet v mkrofonu není slyšet i v reálu?
Hmm, borec v kokpitu s kuklou na hlave.. Cetl si v nejakych memoarech ze by za sebou uslysel motor a strhl rizeni ? O tom pilotovi co vypinal motor si cetl kde prosimte ?
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
cyberolas |
Přidané 05-02-2010 17:23
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
Nádherný textury... |
|
|
|
doktorkop |
Přidané 05-02-2010 17:49
|
Uživatel
Příspěvek: 732
Založený: 30.09.05
|
Při troše štěstí něco slyšet je i když to pilot pořádně voroštuje
a i když je to hroznej kravál
http://www.youtub...re=related |
|
|
|
Merten |
Přidané 05-02-2010 17:50
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
606_Tempik napsal:
To je ale otázka do pranice. Kdo může s jistotou říct, že motor slyšet nebyl? Máš auto?Sundej si z něj výfuk ale komplet abys měl jen svod od hlavy.Potom se domluv s nějakým známím at udělá to samý a uvidíš jestli ho za jízdy za sebou uslyšíš.Neuslyšíš to ti garantuju leda by byl tak 5-10 metrů za tebou jinak ani omylem.To že bys ho za sebou slyšel je totiž naprostá kravina.Vypínání motorů u druhoválečných letadel jakbysmet a u prvoválečných to nebylo ani tak o zvuku ale o tom aby se to letadlo při vyklesávání nerozpadlo a ještě to dělali jen u rotačních motorů tam totiž nešlo plynule regulovat přísun paliva jako u motorů řadových. |
|
|
|
caba |
Přidané 05-02-2010 19:29
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 126
Založený: 22.10.05
|
606_Tempik napsal:
To je ale otázka do pranice. Kdo může s jistotou říct, že motor slyšet nebyl? Případně na jakou vzdálenost?
Přece jen asi záleží na tom, na jaký kdo letí výkon. Určitě někdo kdo letí na 60-70% plynu při "běžném cestování" bude mít motor tišší, než někdo, kdo se ho snaží dohnat a žene to na plnej knedál.
Dokonce jsem i o nějakém německém stíhači četl, že když se spouštěl z vrchu na nic netušícího protivníka, že si vypínal motor, aby ho ten dotyčný neslyšel a zapl ho až těsně před střelbou.
No nevim. V normalním vrtulovim letadle není slyšet bez interkomu kopilot,kterej na mě řve a letadlo letí 150km/h a motor má 150k. Nedovedu si představit, že něco uslyšim v letadle letícím 500km/h a motor 2000k. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 05-02-2010 20:02
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
No mě stačil Rolls-Royce Merlin v Duxfordu na předváděcím vozíku, řev to byl takový že se třásly betonové panely na zemi...
IMHO je pilot "hluchý," přestane vnímat ten řev a zvenku neslyší nic.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 05-02-2010 20:25
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
víte co je zajímavý - že ve světě lítá dost letadel z WWII, ale nikdo nedokáže od jejich pilotů zjistit, jak to je aspoň nyní...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Adler |
Přidané 06-02-2010 00:10
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 274
Založený: 29.10.05
|
Robo napsal:
Adler napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Robo napsal:
Adler napsal:A ozivite uz aj pilota lietadla?
Co presne mas na mysli?
imho rejpe
Nerejpem. Napr.: stamina pilota, vylepseny redout, blackout a whiteout, moment zotrvacnosti tela pilota pri prudkych manevroch atd atd atd ...
Nie nie, nerype, normalne sa pyta. Dobra otazka.
Ano, uvazovalo sa aj o unave pilota, ale upustilo sa od toho (celkom rozumne imho vzhladom na argumenty). Ostatne veci, ktore spominas ano alebo ciastocne ano. Napr. realistickejsie pohyby hlavy a dalsie veci, ale ako to bude vyzerat nakoniec bude zrejme az z vacsieho celku (novy 6DoF atd.)
Znie to zaujimavo v kazdom pripade, tej Staminy je ale skoda, lebo by to posunulo lietanie o 10 levelov vyssie. To len moj sukromny nazor. |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 06-02-2010 11:36
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
Adler napsal:
Robo napsal:
Adler napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Robo napsal:
Adler napsal:A ozivite uz aj pilota lietadla?
Co presne mas na mysli?
imho rejpe
Nerejpem. Napr.: stamina pilota, vylepseny redout, blackout a whiteout, moment zotrvacnosti tela pilota pri prudkych manevroch atd atd atd ...
Nie nie, nerype, normalne sa pyta. Dobra otazka.
Ano, uvazovalo sa aj o unave pilota, ale upustilo sa od toho (celkom rozumne imho vzhladom na argumenty). Ostatne veci, ktore spominas ano alebo ciastocne ano. Napr. realistickejsie pohyby hlavy a dalsie veci, ale ako to bude vyzerat nakoniec bude zrejme az z vacsieho celku (novy 6DoF atd.)
Znie to zaujimavo v kazdom pripade, tej Staminy je ale skoda, lebo by to posunulo lietanie o 10 levelov vyssie. To len moj sukromny nazor.
Přemýšlel už někdo o tom, že by se do algoritmu pro zásah pilota zapojil i 6DOF? Přijde mi docela logické, že např. zásahy do hlavy by se měly počítat na AKTUÁLNÍ polohu hlavy - když ji vykloním do strany mimo sedadlovou pancéřovou desku, měl bych větší šanci, že mi něco proletí hlavou... To by v simulátorech mělo být dřív, než věci typu stamina |
|
|
|
TozziFan |
Přidané 06-02-2010 11:59
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
jo a nastavení váhy a výšky pilota by jste nechtěli |
|
|
|
Merten |
Přidané 06-02-2010 12:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
No náhodou by se konečně možná zamezilo pilot killům pilota v Ju88 sedmičkou ze zadu přes tu pancéřovou sedačku .Tohle rozhodně blbej nápad není. |
|
|
|
ringlett |
Přidané 06-02-2010 12:46
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
Hoper napsal:
víte co je zajímavý - že ve světě lítá dost letadel z WWII, ale nikdo nedokáže od jejich pilotů zjistit, jak to je aspoň nyní...
dokáže, třeba u P-40 není slyšet nic ...
jen vlastní motor, při běhu na volnoběh prý je slyšet startující motor vedle stojícího mustangu
dotaz zodpovězen přes mailovou komunikaci s členem CAF |
|
|
|
jirik |
Přidané 06-02-2010 13:29
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
Včera na speciálce jsem vyskočil padákem ještě v docela velké výšce a přesto jsem při dopadu "umřel". Tak mě tak napadlo, nešlo by nějakým způsobem vyjádřit zranění pilota při dopadu padákem. Nynější dvě verze verze mrtvej x běžící živej je taková, řekl bych hodně zjednodušená. Už třeba v Red baronovi 2 to napsalo maimed, nebo v jedničce to v měsících vyjádřilo pobyt v nemocnici. Nebo přistání do lesa s padákem asi taky nebude úplně bez škrábanců. Jak to přesně realizovat nevím, je to jen takový momentální nápad. |
|
|
|
Robo |
Přidané 06-02-2010 13:35
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Adler napsal:Znie to zaujimavo v kazdom pripade, tej Staminy je ale skoda, lebo by to posunulo lietanie o 10 levelov vyssie. To len moj sukromny nazor.
Rozpis podrobnejsie, ako by si si to predstavoval. |
|
|
|
CSL1_Talbot |
Přidané 06-02-2010 14:01
|
Uživatel
Příspěvek: 662
Založený: 19.10.08
|
Ani z blanika co nema motor nepocut zvuk motora zlina Z226 letiaceho na kridle(ked nas fotil z boku),aj ked lietam vysadky z blanikom bez kabiny,za letu nepocujem motor vlecnej(este raz podotykam bez kabiny)teda iba obcas a to trosicku.Je pocut iba hukot obtekajuceho vzduchu a to len pri rychlosti 80-120,takze v motoraku s revucim motorom pred sebou letiaceho 500 pocut uplne hovno!Napr. An-2 ma 1000 konovy hviezdicak a tam bez sluchatok sa neda takmer rozpravat!!
Upravil/a CSL1_Talbot dne 06-02-2010 14:05
|
|
|
|
alfik |
Přidané 06-02-2010 14:55
|
Diskutující
Příspěvek: 4820
Založený: 21.04.06
|
Vypínání motoru (podle mne jde spíše jen o stažení směsi aby motor "přizdechl" a tím se utišil, ono to asi stačilo - na zemi to pak nebylo slyšet - a po nastavení zpět zase chytil) Německými piloty ve WWII popisuje Otto Wagner ve své knize S cizineckou legií proti Rommelovi.
Doslova tam píše že to pak spolu s útokem ze slunce způsobovalo že "najednou začal písek kolem vás vybuchovat od dopadajících kulek, kamarádi chcípali a teprve pak jste uslyšeli řev leteckého motoru, ale to se již pilot vzdaloval".
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 06-02-2010 18:28
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
LC_LEON_CZ napsal:
Přemýšlel už někdo o tom, že by se do algoritmu pro zásah pilota zapojil i 6DOF? Přijde mi docela logické, že např. zásahy do hlavy by se měly počítat na AKTUÁLNÍ polohu hlavy - když ji vykloním do strany mimo sedadlovou pancéřovou desku, měl bych větší šanci, že mi něco proletí hlavou... To by v simulátorech mělo být dřív, než věci typu stamina
Tak toto by melo snad byt samozrejmosti, kdyz uz se implmentuje 6DOF.
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 06-02-2010 21:24
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Bylo by dobrý opravit chyby na mapě Berlin a to: most navíc A3,O1,T1,T4,A7,S1(hned 2 mosty),
vyřešit problém s cestou přes vodu O3, Budovy ve vodě M2, chybějící silnice za mostem G6,A4,R3(2x),silnice navíc M1.Chybějící most M6,F3
Upravil/a Stoupa dne 06-02-2010 21:44
|
|
|