jj, tady to simulováno je.
Rychlý test:
přípusť 100%, otáčky 100%, směs 48%: 10% paliva vydrželo na 7 minut letu
přípusť 100%, otáčky 100%, směs 5%: 10% paliva vydrželo na 11 minut letu
Fuči, tobě to letělo na 5% směs? No, tohle bych chtěl do auta...
jj, tady to simulováno je.
Rychlý test:
přípusť 100%, otáčky 100%, směs 48%: 10% paliva vydrželo na 7 minut letu
přípusť 100%, otáčky 100%, směs 5%: 10% paliva vydrželo na 11 minut letu
Fuči, tobě to letělo na 5% směs? No, tohle bych chtěl do auta...
Akorát pak nevěděl, jestli mu střílí výfuk nebo kulomety
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Mrkni na ofiko forum, tam už je ohledně FNka celkem obsáhlé vlákno https://forum.il2...pressions/
Mně se to letadlo zamlouvá, hlavně díky rychlosti což mi usnadňuje utěk, když něco podělám..což bude docela často. Jak7B se mi hřeje nějak častěji než ostatní Jaky..
3D režim zapínáš na videokartě. Tedy v ovládacím panelu karty. Asi máš NVidii, ne? Pak v ovládacím panelu NVidie máš "Stereoskopické 3D". Tam to musíš zapnout a nakonfigurovat.
Zifi, k tomu budes potrebovat aspon 3D okuliare. Stacia obycajne paierove s modrym a cervenym sklickom. Ale az ked mas poriadne okuliare potom je to posusnanicko. O 3d prilbach ani nehovorim.
Myslel jsem v kontextu "Jo a i s papírovýma brýlema je to 3D luxus".
Jde nějak polopaticky vysvětlit princip a postup? Nic moc jsem o tom nenašel...
Musíš mít 3D monitor, tedy takový, který je toho schopen. Ne každý monitor 3D umí. No a princip je, že každé oko dostává jiný obraz.
Buď je to přes ty jejich brýle, které se připojí přes USB (mají i bezdrátové) no a ty ti střídavě vypínají obraz pro levé a pravé oko synchronizovaně s zobrazováním. Obraz se generuje 2x, jednou pro levé a podruhé pro pravé oko. No a přepíná se mezi nimi a do toho se přepínají oči na těch brýlých. Aby to bylo smysluplné, musíš mít 120Hz monitor - no všechny 3D mají 120Hz a výš.
No a nebo musíš mít ty červeno modré brýle, kde se rozdělení na levé a pravé dělá nějak přes barvu.
Výsledkem je to, že každé oko dostává trochu jiný obraz a tedy to budí ten 3D dojem. Má to ale jistá omezení a taky limity. Omezení je v podpoře her. Každá hra na to musí být připravena. Pokud není explicitně programována i pro 3D, pravděpodobně dostaneš různě domrvené 3D. Jednotlivé hry se pak liší kvalitou 3D zpracování. Limitem je pak třeba to, že to efektivně zmenšuje rozlišení či zobrazovací frekvenci. Taky ne každý člověk to dobře snáší a ne každý to snese dlouho. Výsledkem mohou být rychle unavené oči, motání hlavy nebo i nevolnost. Epileptici by to radši neměli zkoušet vůbec. Jsou i pozitiva. Kokpity v tom vypadají úžasně. Třeba v ROKu jsou nádherné ty trubkové zaměřovače. Taky když po tobě střílej, tak ty trasírky lítaj fakt kolem tebe, což ten zážitek umocňuje. Pro samotné virtuální létání to ale důležité není. Člověk nevnímá okolí přiliš plasticky na víc než pár metrů. Ty oči nemáme zas tak daleko od sebe, abychom skutečně rozeznali hloubku vzdálených předmětů. Takže letadla v okolí nevnímáš o nic víc 3D než na normálním monitoru. Když jsi výš nad zemí, ani ta ti ve 3D nedá moc informací navrch.
Mám 3D monitor i ty NVidiácký brýle, zkoušel jsem to, bylo to chvíli zábavné a pak jsem to vypnul. Jak jsem psal, asi nejzajímavější mi to přišlo v ROFku, kde ten boj probíhá na malé vzdálenosti a je takový mnohem intimnější než WW2 nebo trubky. Ten zážitek je v některých chvílích intenzivnější. Dlouhodobě ale ta únava a slabší parametry rozlišení převládají.
Díky za rozbor.
Číhnu se tedy v nějakym showroomu, jakej z toho bude pocit.
Oficiální seznam monitorů http://www.nvidia...plays.html, ale 3D Vision ready má naštěstí mnohem víc zobrazovadel, nějakou dobu jsem provozoval 3d na modelu Dell S2716DG a ten ofiko podporu nemá.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.