Připravované patche a datadisky - novinky, spekulace
|
1stCL_valhera |
Přidané 29-01-2010 10:40
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 316
Založený: 03.10.05
|
kluci, a taky byste mohli nasimulovat, aby pilot v isaku v 7km umrzl To by mi obcas moc pomohlo |
|
|
|
Hiltos |
Přidané 29-01-2010 10:44
|
Uživatel
Příspěvek: 863
Založený: 28.04.06
|
A taky kdyby sel nasimulovat nejaky nemecky bomber <> Ju87 novejsi nez rok '41 :-) Ju-88A-4 je sice mocny, ale ma sve limity :-) |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 29-01-2010 10:46
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
mkubani napsal:
Co sa tyka vylepsenych pozemnych textur, tak treba pockat do patchu 4.11. Zatial poviem, ze na nich pracuje ten isty „maniak”, co robil vsetky textury do mapy SK.
Dotaz: jak to bude s velikostí (rozlišením) nových textur v porovnání s původními, tzn. s tím související zátěží na GPU? Sám bych se navýšení rozlišení nebránil, na druhou stranu nevím, jestli původní (=staré) mapy ILa mají nižší rozlišení, než např. mapa Slovenska. Vizuální rozdíl je obrovský, a proto bych očekával, že ano - ale i tak se ptám
Jo a ještě jeden dotaz: ten plánovenj radar bude tedy v podobě, v jaké byl kdysi dávno onen uveřejněný záznam na YouTube v kabině Bf 110? Tedy třeba i kombinace dvou radarů pro eliminaci slepoty určitého radaru na krátkou vzdálenost?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Robo |
Přidané 29-01-2010 10:49
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
FK_TozziFan napsal:
Lesníku fakt paráda, jenom by to chtělo přístě domluvit se z Robem a mkubanim a postovat nevinky do jednoho vlákna. Skákat z jednoho do druhého je docela otravné a člověk si ty novinky pomalu neužije. Když už chcete postovat dva, tak jeden v překladu by bylo super . Díky
Ano, vsimol som si prave, Omluvam sa, nesledujem toto forum az tak podrobne a hodil som to sem do prveho vlakna s nazvom 4.10, mea culpa. |
|
|
|
Lavo |
Přidané 29-01-2010 10:55
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 437
Založený: 30.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
mkubani napsal:
Co sa tyka vylepsenych pozemnych textur, tak treba pockat do patchu 4.11. Zatial poviem, ze na nich pracuje ten isty „maniak”, co robil vsetky textury do mapy SK.
Dotaz: jak to bude s velikostí (rozlišením) nových textur v porovnání s původními, tzn. s tím související zátěží na GPU? Sám bych se navýšení rozlišení nebránil, na druhou stranu nevím, jestli původní (=staré) mapy ILa mají nižší rozlišení, než např. mapa Slovenska. Vizuální rozdíl je obrovský, a proto bych očekával, že ano - ale i tak se ptám
Maniak ktori to robi striktne dodrziava limity IL-2 enginu , preto sa netreba obavat vyrazneho poklesu FPS . a vizualny rozdiel je OBROVSKY budte si isty , tie komicke pokusy moderov pretexturovat mapy halabala su popri jeho praci ubohy trapas.... |
|
|
|
Tomik |
Přidané 29-01-2010 11:06
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 305
Založený: 23.10.05
|
Klucíí,
nebylo by možné nějak přidat možnost namapování ovládání brzd na oba pedály?
Nyní to jde pouze ruční úpravou settings.ini (ale má to určitá omezení - nutnost nastavit READ only) viz.
http://www.vwings...owstart=11 |
|
|
|
1stCL_valhera |
Přidané 29-01-2010 11:10
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 316
Založený: 03.10.05
|
a k memu "umrzlemu pilotu" se nikdo nevyjadri? |
|
|
|
313_123 |
Přidané 29-01-2010 11:22
|
Uživatel
Příspěvek: 1516
Založený: 23.01.06
|
mkubani napsal:
S DGENom je jediny problem – ma na neho autorske prava Starshoy (Vadim Kolosov). Snazili sme sa ho uz niekolko krat kontaktovat, zatial neuspesne. Ale este to nevzdavame. Ale bez jeho suhlasu nemozeme robit apdejt DGEN. Bohuzial.
Co sa tyka vylepsenych pozemnych textur, tak treba pockat do patchu 4.11. Zatial poviem, ze na nich pracuje ten isty „maniak”, co robil vsetky textury do mapy SK.
jupí už se na další pačíky těším i já
s kontaktováním starshoye přeju hodně štěstí
páč už je nezvěstný hoodně dlouho
a nejste tuším první kdo se ho snaží sehnat |
|
|
|
mkubani |
Přidané 29-01-2010 11:31
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 301
Založený: 02.10.05
|
Starshoy sa zhana uz niekolko rokov uz pred 4.09. Uvidime, ci sa k apdejtu DGEN vieme dostat cez 1C. Nechcem nic slubovat vopred, pokial to nie je iste. V kazdom pripade to nie je tym, ze by sme DGEN nechceli aktualizovat. |
|
|
|
mkubani |
Přidané 29-01-2010 11:36
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 301
Založený: 02.10.05
|
@Fucida: cele "nightfighter scenario" bude tak komplikovane, ako nam to game engine umozni. Chceme to urobit komplexne, preto nocni stihaci v 4.10 este nebudu. Potrebujeme domodelovat aspon zopar nocnych bombarderov (ako ciele) + upravit prostredie a spravanie AI v noci + nastavit spravnu komunikaciu medzi stihacmi a radarmi Wurzburg + Freya. Jednoducho planujeme urobit z toho hardcore simulaciu nocneho boja. Radio navigacia, ktora bude vydana uz v 4.10, je tiez sucastou tohto celku.
DT sa bude zameriavat prave na komunitu hardcore pilotov.
Upravil/a mkubani dne 29-01-2010 11:41
|
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 29-01-2010 11:39
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
1stCL_valhera napsal:
kluci, a taky byste mohli nasimulovat, aby pilot v isaku v 7km umrzl To by mi obcas moc pomohlo
Si kompletný, a či si sa s koňom zrazil?!
Rus a umrznúť?! Pri -70 začína pociťovať mierne ochladenie. Ten v 7 km istotne neumrzne akurát sa dostáva do prevádzkovej teploty.
mkubani napsal:
@Fucida: cele "nightfighter scenario" bude tak komplikovane, ako nam to game engine umozni. Chceme to urobit komplexne, prete nocni stihaci v 4.10 este nebudu. Potrebujeme domodelovat aspon zopar nocnych bombarderov (ako ciele) + upravit prostredie a spravanie AI v noci + nastavit spravnu komunikaciu medzi stihacmi a radarmi Wurzburg + Freya. Jednoducho planujeme urobit z toho hardcore simulaciu nocneho boja. Radio navigacia, ktora bude vydana uz v 4.10, je tiez sucastou tohto celku.
A čo tie anglicko americké AI 4 - 10 používané v beau či mozzy? Prípadne obranná Monica? Nad tými sa do IL2 uvažuje?
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 29-01-2010 11:41
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 29-01-2010 11:44
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
3BAP_Bugs napsal:
1stCL_valhera napsal:
kluci, a taky byste mohli nasimulovat, aby pilot v isaku v 7km umrzl To by mi obcas moc pomohlo
Si kompletný, a či si sa s koňom zrazil?!
Rus a umrznúť?! Pri -70 začína pociťovať mierne ochladenie. Ten v 7 km istotne neumrzne akurát sa dostáva do prevádzkovej teploty.
Jo jemné a to jen proto že je 30min mrtvej. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 29-01-2010 11:51
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
mkubani napsal:
@Fucida: cele "nightfighter scenario" bude tak komplikovane, ako nam to game engine umozni. Chceme to urobit komplexne, preto nocni stihaci v 4.10 este nebudu. Potrebujeme domodelovat aspon zopar nocnych bombarderov (ako ciele) + upravit prostredie a spravanie AI v noci + nastavit spravnu komunikaciu medzi stihacmi a radarmi Wurzburg + Freya. Jednoducho planujeme urobit z toho hardcore simulaciu nocneho boja. Radio navigacia, ktora bude vydana uz v 4.10, je tiez sucastou tohto celku.
Gut, něco takového jsem chtěl slyšet. Rád si počkám
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 29-01-2010 12:36
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Daidalos nám udělá další Vánoce ? ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
VGR_Terp |
Přidané 29-01-2010 12:49
|
Uživatel
Příspěvek: 591
Založený: 11.11.05
|
Co tak nějaký pomník, jako výraz poděkování DT a každý rok bychom tam pokládali květiny v datum založení Dajdalosáků. |
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 29-01-2010 13:19
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
1stCL Novotny napsal:
3BAP_Bugs napsal:
1stCL_valhera napsal:
kluci, a taky byste mohli nasimulovat, aby pilot v isaku v 7km umrzl To by mi obcas moc pomohlo
Si kompletný, a či si sa s koňom zrazil?!
Rus a umrznúť?! Pri -70 začína pociťovať mierne ochladenie. Ten v 7 km istotne neumrzne akurát sa dostáva do prevádzkovej teploty.
Jo jemné a to jen proto že je 30min mrtvej.
Prečo? Tochu toho kyslíka doplní hravo stakanom vodky. |
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 29-01-2010 14:25
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
mkubani napsal:
@Fucida: cele "nightfighter scenario" bude tak komplikovane, ako nam to game engine umozni. Chceme to urobit komplexne, preto nocni stihaci v 4.10 este nebudu. Potrebujeme domodelovat aspon zopar nocnych bombarderov (ako ciele) + upravit prostredie a spravanie AI v noci + nastavit spravnu komunikaciu medzi stihacmi a radarmi Wurzburg + Freya. Jednoducho planujeme urobit z toho hardcore simulaciu nocneho boja. Radio navigacia, ktora bude vydana uz v 4.10, je tiez sucastou tohto celku.
DT sa bude zameriavat prave na komunitu hardcore pilotov.
Já moc těšit
Plánujete taky trošku taho hard core pro bombardéry ?
Myslím jako snížení přesnosti zasahu, selhání výbuchu pum, torpéd raket atd. |
|
|
|
mkubani |
Přidané 29-01-2010 14:45
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 301
Založený: 02.10.05
|
@Dazz: Ano. |
|
|
|
310_Ikar |
Přidané 29-01-2010 15:47
|
Uživatel
Příspěvek: 537
Založený: 05.10.05
|
dlouho jsem nelital, ted zase trochu jo, a mam nesmely dotaz, bude se jeste neco delat se zvukem, resp s pomerem hlasitosti okolnich leticich letadel vs moje vlastni ero. Proste ze by v kabine behem letu byl slyset jen vlastni motor, prip. vlastni strelba...proste aby nebyl slyset blizici se nepritel? Dekuji za prip. odpoved |
|
|
|
Adler |
Přidané 29-01-2010 18:23
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 274
Založený: 29.10.05
|
hard-core znie gut, len hlavne nezabudnite na "sounds" . . . |
|
|