DCS World 2017
|
Baron |
Přidané 06-04-2018 00:22
|
Moderátor
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
No to vyzera tak na najblizsich 10 rokov... Ale F-16ku by som si dal povedat, zvlast ked ju asi budeme mat vo vyzbroji.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
magot |
Přidané 06-04-2018 00:30
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
radši pořiďte éčkový gripeny |
|
|
|
Art |
Přidané 06-04-2018 11:12
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 19.11.13
|
Mira napsal:
Exciting new aircraft coming to DCS World like the F-14 Tomcat, F/A-18C Hornet, F-16C, F-4E Phantom II, Mi-24P Hind, P-47D Thunderbolt, and many more!
Takže s P47 nebude nakonec problém ? |
|
|
|
magot |
Přidané 06-04-2018 11:25
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
MiG-19P ready for some texturing |
|
|
|
Baron |
Přidané 06-04-2018 11:50
|
Moderátor
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
To je zalezitost politikov Iba osobny nazor - Veckove F-16 nie su o nic horsie ako Grippeny. Stretol som sa s nazorom, ze je to zastataly stroj atd atd. Nuz, rozdiel medzi F-16A a F-16V je asi taky ako medzi prvym VW golf a Golfom z roku 2018. Ale ako som uz pisal - je to iba moj nazor, o konecnom vysledku rozhodnu politici.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
magot |
Přidané 06-04-2018 12:04
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Co jsem se bavil s pilotem gripenu, tak říkal že, F-16 jsou výkonnější a maj větší výběr munice a verzí. Ale je celkově dražší provoz a servis a oletané falcony nejsou nové gripeny. |
|
|
|
Mira |
Přidané 06-04-2018 12:49
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
F16 naloží hlavně víc..at už AA munice, nebo AG. Taky má větší zásobu paliva. A ta Včková verze, je technologicky zas o kus dál než poslední C50/52 Blocky. |
|
|
|
Baron |
Přidané 06-04-2018 13:44
|
Moderátor
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
magot napsal:
Co jsem se bavil s pilotem gripenu, tak říkal že, F-16 jsou výkonnější a maj větší výběr munice a verzí. Ale je celkově dražší provoz a servis a oletané falcony nejsou nové gripeny.
Ak vobec pojde o F-16, tak o nove, nie o olietane.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
magot |
Přidané 06-04-2018 14:23
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Nj koukám že by to byl block 70/72 ... lepší než F-35 za ty prachy ;-) |
|
|
|
Nepa |
Přidané 06-04-2018 14:50
|
Nováček
Příspěvek: 33
Založený: 19.06.15
|
Budu nove za 2,5 miliardy €. |
|
|
|
magot |
Přidané 06-04-2018 19:57
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Je fakt že na F-16C a AH-64 dělali pro US Army, ale tyhle dva stroje jsem nikdy neviděl v ofiko seznamu již používaných simulátorů.
Ale svýho času se tím chlubili ..
http://www.thebat...com/about/
Možná od toho US Army couvli a jim zbyly projekty bez použití a tak se to možná snažej prodat civilům (samozřejmě osekané nebo deformované) .. ale to je jen moje domněnka. |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 06-04-2018 20:31
|
Diskutující
Příspěvek: 2946
Založený: 01.05.06
|
Jo, měl jsem to podezření. Ovšem některé úniky paměti je opravdu těžké najít. Taky mě napadlo, že za některé úniky paměti by mohl třeba špatně udělaný skript do hry. Např. chyba v CTLD nebo v SLmod.
BTW tohle je velmi pozitivní informace: The initial version of the dynamic texture unload manager which will greatly improve performance for heavy online missions is currently under test and should be available for users within the coming two weeks.
Tedy do češtiny přeloženo vytvářejí nástroj na na mazání dynamických textur z paměti. Hádám, že to bude podobná technologie, jako je v unreal enginu - level texture streaming.
Jinak Skatezilla upozorňuje, že v některých případech může být v DCS "špatně" nastavené spřažení přiřazení jader CPU vysvětluje to stylem "méně je někdy více" Jeho rada snížit přiřazení moc nepomůže s FPS, ale pomůže se stutteringem. Více zde:
https://forums.ea...U+Affinity
Upravil/a AJaromir dne 06-04-2018 21:02
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 07-04-2018 07:25
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Se obávám, že tyhle pokusy s procesorovou afinitou stejně nikam nevedou. Držím palce, ale dejte pak vědět, jak moc se co skutečně zlepšilo. Ony ty Windows totiž nejsou až tak blbé a v těch svejch procesech se vyznají. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 07-04-2018 09:16
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Ad seznam plánovaných/možných letadel - oni měli vždycky velké oči. A velké sliby. V tom se hoši nezměnili...
A zmínka o 14 dnech je taky úsměvná :)
Jinak dvouminutové načítání online mise je normál ? Abych se pak narodil takhle ?
[img]https://ovarek.cz/pic/DCS/Screen_180406_193633.png[/img] is not a valid Image.
obrázek je malý proto, že jsem po čisté instalaci nechal schválně výchozí nastavení.
Upravil/a Hoper dne 07-04-2018 16:18
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 07-04-2018 09:17
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
A už jsem se chtěl ptát, jestli takhle vyblitý kokpit ponyho a zubaté stíny je normál nebo jen chybně nastavené grafické rozhraní ? (měl jsem volbu "Vysoký".
[img]https://ovarek.cz/pic/DCS/Screen_180406_194449.png[/img] is not a valid Image.
Jen mi při tom bylo divné, že je neaktivní HDR. Až mi pak došlo, že to chce vypnout potlačování stínů a pak zapnout HDR.
Pak už je to OK...
(pic jak to vypadá pak hodím až se vrátím z Pic...)
a takhle to tedy vypadá už normálně:
[img]https://ovarek.cz/pic/DCS/Screen_180407_161607.png[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Hoper dne 07-04-2018 16:17
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
magot |
Přidané 07-04-2018 09:52
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
to postupné načtení kokpitu mám taky, trvá mi to kolem někdy 5 - 20s, ale ten screen co postnul Hoper, to je mezistav v načítání, měli by to dál pokračovat.
Ale už se mi taky parkrát stalo že to nepokračovalo ..
3D kokpitu poníku potřebuje přidat další vrstvu materiálu pro stav kdy je potlačené stínování, což je práce v 3dsmaxu CRTL+C/CTRL+V již existující vrstvy, tak 0,5MD práce, mám obavu že se na to dlouhodobě nikdo nechystá |
|
|
|
Hoper |
Přidané 07-04-2018 16:22
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Sabi, díky za info.
ed: jinak ten MiG se pak načetl, ale docela dlouho, minimálně 20s
pro info - jede mi to z SSD
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 07-04-2018 21:25
|
Diskutující
Příspěvek: 2946
Založený: 01.05.06
|
Hopere, to není potlačování stínů, ale "odložené" stínování. Je to špatně přeložené (proto nepoužívám češtinu, protože je tam milióny věcí špatně přeložené) https://en.wikipe...ed_shading
Je to Deferred shading.
Princip Deffered Shading je v tom, že se renderuje zvlášť geometrie a zvlášť nasvícení, které se počítá až pro kompletní scénu a ne pro jednotlivý shader. Díky tomu jde dosáhnout velmi dobrého a věrohodného nasvícení s nižší náročností na hardware.
Zkus zapnout nebo vypnout Cocpit global illumination nebo si pohrát s gammou.
Jinak jakou máš RAM? Těch 16GB bude na vysoké detaily dost potřeba. Ono totiž dlouhé nahrávání může být způsobené stránkováním na page file.
Upravil/a AJaromir dne 07-04-2018 21:44
|
|
|
|
Baron |
Přidané 08-04-2018 00:15
|
Moderátor
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Stiahol som 2.5 Release. Ma to vobec nejaku zmenu? Oproti Bete som nejak nezaznamenal rozdiely.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 08-04-2018 00:47
|
Diskutující
Příspěvek: 2946
Založený: 01.05.06
|
Nemá. Jenom je tam rozdíl ve jménu. |
|
|