Spíš je to tím, že to virtuální pilot nemá pro jinou rychlost v ruce. Ostatně stejně jako reálný pilot.
Už ve starým Šturmovi Bf 109 neodskakovaly při skoro žádném jebnutí při obrovském spektru rychlostí, zatímco Fw 190 ano. Ten tím ovšem byl pověstný. Rozhodně to není věc (nedostatečného) výpočetního výkonu.
ad veteráni - třebas MiG-15bis je dle staříků spíš bus - málo "obratný" na křidýlkách
a bylo úžasný poslouchat, jak jeden dědula radil druhému -
"Tak teď zkus výkrut. Kolik máš ? Tak to zvedni aspoň na čtyřistašedesát....
Tak a stoupej na 15° ...
A teď toč!"
:)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Zajímavý video ... lítali podle citu, ne podle přístrojů (pokud nebyla mlha nebo noc), neřešily nějaký papírový hodnoty co kolik kde a jak páč stejně každá dora byla krapet jiná ...
V simu lítat podle zvuku a prdele nelze, taky stereo pohled vůči zemi není (vyjma OR) ... simulace jsou a budou nepřesné ...
presne to sa mi magot na tom pacilo, lietali podla pocitu a neriesili nejak posahane tabulky a letove prirucky. a ja to tak presne robim aj v simoch, nie je v tom rozdiel. rozdiel je len v tom, ze mi strasne chceme riesit tie tabulky a letove prirucky, strasne to chceme mat presne...
a ako sa yo-yo pytal 'kolko ste tam mali ata' a on mu na to 'nemas lahsiu otazku' to bola proste nadherna odpoved pilota a nie nejakeho .. vedatora
presne to sa mi magot na tom pacilo, lietali podla pocitu a neriesili nejak posahane tabulky a letove prirucky. a ja to tak presne robim aj v simoch, nie je v tom rozdiel. rozdiel je len v tom, ze mi strasne chceme riesit tie tabulky a letove prirucky, strasne to chceme mat presne...
a ako sa yo-yo pytal 'kolko ste tam mali ata' a on mu na to 'nemas lahsiu otazku' to bola proste nadherna odpoved pilota a nie nejakeho .. vedatora
Právě proto by se na tydle věci okolo simulace měli ptát testovacích pilotů, kteří si ta přesná čísla museli pamatovat... ale pamatujte si ty čísla po (třeba) 50 letech...
Teda já nevím... na budíky se neciví po celou dobu letu, ale určité letové režimy mají určité vstupní nastavení.
A jsou přeci velmi dobře známá videa, kdy maník, např. v P-38, nezkoukne "vstupní hodnoty" před manévrem a pak to před divákama naboří do země. Tou prdelí to asi cítil, ale obávám se, že dost pozdě...
Nedávno tu bylo video Kopaninové, teď jsem zkouknul nějaké video z Rena (mmj i s upraveným Jak-11 Czech Mate) - piloti tam na budíky koukají minimálně. Ale proč ? Protože mají nastavený nějaký letový režim a během vlastního letu, kdy se ten režim téměř nemění, to jen ladí plynem.
Zaregistrovali jste, co jsem psal o těch stařících ?
Dědula se nejprve podíval na budíky a když viděl, kolik tam má, tak se tomu přizpůsobil. A manévr začal dělat, až když dosáhl požadovaných vstupních hodnot.
A ještě docela dobře si vybavuju, jak lítal jeden dědula La-5FN (který ji lítal i za války) - ten naopak skoro celou dobu koukal na kuličku a budíky, aby letěl "správně".
Pilot reál průzkumného MiGu-21 na dcskovém MiGu zas v jakýmkoliv manévru koukal na géčkovej budík - prej nejdůležitější budík v letadle...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Já mám zas na volantu jen levou ruku a druhou se drbu na vejcích. Ale viděl jsem i borce, co drželi volant pravou a levou se šťourali v rypáku. Dokonce pamatuju dobu, kdy v autoškole říkali za deset dvě, dneska třičtvtě na tři. A stejně tu zatáčku každej projedeme jinak. Divný
Já mám zas na volantu jen levou ruku a druhou se drbu na vejcích. Ale viděl jsem i borce, co drželi volant pravou a levou se šťourali v rypáku. Dokonce pamatuju dobu, kdy v autoškole říkali za deset dvě, dneska třičtvtě na tři. A stejně tu zatáčku každej projedeme jinak. Divný
Já jsem zase několikrát řídil pouze koleny, protože jsem si pravou rukou čistil kartáčkem zuby a levou datloval SMSku šéfovi, že přijedu do práce o něco později
Já mám zas na volantu jen levou ruku a druhou se drbu na vejcích. Ale viděl jsem i borce, co drželi volant pravou a levou se šťourali v rypáku. Dokonce pamatuju dobu, kdy v autoškole říkali za deset dvě, dneska třičtvtě na tři. A stejně tu zatáčku každej projedeme jinak. Divný :|
Já jsem zase několikrát řídil pouze koleny, protože jsem si pravou rukou čistil kartáčkem zuby a levou datloval SMSku šéfovi, že přijedu do práce o něco později :D
Ty zuby jsi jel na sucho ? Nebo kams to plival ? :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Plival jsem to za jízdy z okýnka, ale jednou jsem si omylem plivnul i do okýnka, když jsem si ho zapomněl stáhnout Za jízdu do práce jsem si stihl vyčistit zuby, oholit se (to šlo fakt blbě a muselo se to naskilovat), učesat se a aplikovat nějakej antiperspirant. Ale to bylo ještě za mlada, když jsem dělal u zaměstnavatele, který netoleroval zaspání, teď na starý kolena se při zaspání prostě otočím na druhý bok a přijdu do práce dýl
zajímalo by mne reálné fps při těch kondenzačkách
jinak ty rozplizlé hory nic moc :(
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.