Nebude z toho nic. Tyhle debaty ohledně výkonů a opotřebení a proměnlivé kvality a tak dál a tak dál jsou omleté veskrze dokola. Oni tu nejsou první týden, všechny tyhle argumenty slyšeli už tolikrák, že je znají zpaměti. Už zkraje vývoje BOSka řekli, že jejich přístup je ten, že to modelují podle dostupných zdrojů pro daný typ letadla. Nemodelují individuální žalostný stav toho kterého kusu. To samé platí pro ty motory a plnící tlaky. Sice v průběhu vývoje udělali nějaké přehmaty u FW 190 a P40 a asi i dalších, ale to spíš díky slabší jazykové výbavě. U Lavoček slabší jazyková výbaba nepřipadá v úvahu, takže se asi nedá čekat, že by to hned napoprvé nebylo dost blízko toho, jak to viděj a kde to chtěj mít. Závěr? Lavina bude plnotučná.
prostě jsem definitivně nenašel/ nedořešil ani po tejdnu (!) jak se nastavuje u Macchi water a oil raditor.
Potřeboval bych poradit jak se přesně jmenuje ta "action" v nastavení a zda na to přiřadit osu nebo jen tlačítka (případně oboje)
Ahoj, je to naprosto jednoduchý, v nastavení pod "engine controls" se to jmenuje "Water radiators shutters control axis" a "Oil radiators shutters control axis". Je to uplně stejné jako třeba u yaka, lagga a jiných na osu. Jinak k dotazu pár dní zpátky, mc.202 má skutečně také nastavitelný stabilizátor a nikoliv trim výškovky.
Dík, to jsem zkoušel hned z kraje. Koukám že na to reagují pouze osy. (Ale pomohla mě tvá rada zaměřit se kde je problém ) V BOS by dost pomohlo kdyby to zakazovalo mapovat tlačítka tak kde mají být jen osy.
Jo na ten nastavitelný stabilizátor jsem si už nastavil. Trochu mě tam mate když dám + nebo - 100% nastavení tak to není na externím modelu stabilizátoru vidět že je nastaven do určitého úhlu. Ale možná jsem slepej ..
Upravil/a magot dne 05-03-2018 10:11
Takhle rychle po Jasonově připomenutí, že zbývá už jen pár dní, kdy lze BoK předobjednat se slevou? https://forum.il2...eo-inside/. Čekal jsem to až příští týden. Tak to budu muset dnes v noci dojet všechny KDC side questy (hlavní příběh už mám), to bude fuška :-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Mapa Kubáně celkem pěkná, jednoznačně nejhezčí z celýho BOXu, ale teda žádnej zázrak to není ve srovnání s DCS Kavkazem 2.5.
Dohled solidní, FPS stabilně 60 (testováno 24 letadel včetně bombardérů v SP - což online může být jinak).
Řeky jsou odfláknutý jsou v nich vidět ty neúplné "tahy" štetcem a občas, jednolité zalesnění takřka bezničeho široko daleko (ale to je asi nudný Rusko nebo nevím), bez jediné cesty, bez obydlí, bez detailu .. samostatná věc jsou pole. Na těch by se daly hrát šachy! Dost otřesný design na úrovni roku 1999 ..
Přístavy, prázdné, nudné takřka bez ničeho .. no ale když se do nich plácne lodička, tak se to asi bude dát přežít
Pobřeží, kopce a útesy celkem pěkně vymodelované .. asi jako v CLODu .. ale hrubší textury. Barvičky někdy až příliš brčál.
Vlny jen v deltách? Jinde na pobřeží ne? Voda jinak ok ..
Fw-190 A5, fakt divný, nejde s tím normálně vzlétnout. Jak se zamyká bohajeho ostruha?
Vzlétnu s tím prostě tak že za to rafnu na 100% plynu, srovnám a jdu rychle nahoru. Než se to posere. Jinak to nejde. To je imho hovadina.
Hs-129, chybí verze B3, je to extra líný, ještě línější než v starým šturmovi. A řekl bych že ačkoli byl v starým šturmovi low-poly kokpit byl o něco hezčí
Zvuky - otřesný. Externí zvuky jsou nějaký rozbitý, je to něco jako když se k hluchýmu blíží vrtulník. Externí zvuky zbraní vůbec nic ..
Vnitřní zvuky v kokpitu jsou + - v normálu, ale občas mě vypadával "normal" zvuk motoru v Fw-190A5 a byl slyšet jen zvuk "bojového" výkonu.
Zvuk Spitu je jak když letí nějakej vrzající krám, člověk má pocit že se to zadře už v první sekundě letu.
Nějak podivně to renderuje lesy, v zadu ty "jako" stíny, to je jakási hrana vzdáleného lesu.
A to nepočítám že dokreslování vzdálené krajiny tvaru se přeměnuje - vzdálený lod (level of distance) krajiny nemá identický tvar s nejbližím lodem!
To jsem ještě neviděl u žádného simu ... nicméně ani jeden efekt nepůsobí nějak extra rušivým dojmem (narozdíl od DCS při low nastavení kde doskakují stromy)
[img]https://s25.postimg.org/jjvu9tpun/2018_3_13_21_25_8.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/k9emm6iof/2018_3_13_21_30_42.jpg[/img] is not a valid Image.
šachy už jsem hrál ale lepší ..
[img]https://s25.postimg.org/4nxb27z0f/2018_3_13_23_32_25.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a magot dne 14-03-2018 16:24
jednolité zalesnění takřka bezničeho široko daleko (ale to je asi nudný Rusko nebo nevím), bez jediné cesty, bez obydlí, bez detailu .. samostatná věc jsou pole. Na těch by se daly hrát šachy! Dost otřesný design na úrovni roku 1999 ..
Mapa Kubáně celkem pěkná, jednoznačně nejhezčí z celýho BOXu, ale teda žádnej zázrak to není ve srovnání s DCS Kavkazem 2.5.
Dohled solidní, FPS stabilně 60 (testováno 24 letadel včetně bombardérů v SP - což online může být jinak).
Řeky jsou odfláknutý jsou v nich vidět ty neúplné "tahy" štetcem a občas, jednolité zalesnění takřka bezničeho široko daleko (ale to je asi nudný Rusko nebo nevím), bez jediné cesty, bez obydlí, bez detailu .. samostatná věc jsou pole. Na těch by se daly hrát šachy! Dost otřesný design na úrovni roku 1999 ..
Přístavy, prázdné, nudné takřka bez ničeho .. no ale když se do nich plácne lodička, tak se to asi bude dát přežít
Pobřeží, kopce a útesy celkem pěkně vymodelované .. asi jako v CLODu .. ale hrubší textury. Barvičky někdy až příliš brčál.
Vlny jen v deltách? Jinde na pobřeží ne? Voda jinak ok ..
Fw-190 A5, fakt divný, nejde s tím normálně vzlétnout. Jak se zamyká bohajeho ostruha?
Vzlétnu s tím prostě tak že za to rafnu na 100% plynu, srovnám a jdu rychle nahoru. Než se to posere. Jinak to nejde. To je imho hovadina.
Hs-129, chybí verze B3, je to extra líný, ještě línější než v starým šturmovi. A řekl bych že ačkoli byl v starým šturmovi low-poly kokpit byl o něco hezčí
Zvuky - otřesný. Externí zvuky jsou nějaký rozbitý, je to něco jako když se k hluchýmu blíží vrtulník. Externí zvuky zbraní vůbec nic ..
Vnitřní zvuky v kokpitu jsou + - v normálu, ale občas mě vypadával "normal" zvuk motoru v Fw-190A5 a byl slyšet jen zvuk "bojového" výkonu.
Zvuk Spitu je jak když letí nějakej vrzající krám, člověk má pocit že se to zadře už v první sekundě letu.
Nějak podivně to renderuje lesy, v zadu ty "jako" stíny, to je jakási hrana vzdáleného lesu.
A to nepočítám že dokreslování vzdálené krajiny tvaru se přeměnuje - vzdálený lod (level of distance) krajiny nemá identický tvar s nejbližím lodem!
To jsem ještě neviděl u žádného simu ... nicméně ani jeden efekt nepůsobí nějak extra rušivým dojmem (narozdíl od DCS při low nastavení kde doskakují stromy)
[img]https://s25.postimg.org/jjvu9tpun/2018_3_13_21_25_8.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/k9emm6iof/2018_3_13_21_30_42.jpg[/img] is not a valid Image.
šachy už jsem hrál ale lepší ..
[img]https://s25.postimg.org/4nxb27z0f/2018_3_13_23_32_25.jpg[/img] is not a valid Image.
Nevím no. Z mého pohledu je zase mnohem hezčí a realnější kavkaz v BOK a to že o třídu. DCS 2.5 zatím zklamání, zejména díky bídné optimalizaci. Možná je to tím, že hraji ve VR, kde momentálně nemá smysl zapínat deferred shading, nebo stíny, které žerou obrovské množství FPS. Např. výškové rozlišení terénu mi také přijde v DCS horší a to nemluvím o stromech roztoucích před letadlem ze země, hnusných texturách atd.
Co se týká těch šachovnic. Jako jo, ale ne. Strašně mě tam irituje, že šachy vedou přes řeky a cesty jako by se nechumelilo. Sovětskému traktoristovi asi bylo jedno, prostě překážku projel a pokračoval dál v plnění plánu x hektarového pole podle obdélníkové předlohy. Jako mohli se trochu více snažit, aby ty pole kopírovala překážky a jen je tupě nepřekračovala.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.