War Thunder
|
606_Temp |
Přidané 20-07-2014 20:31
|

Stařešina

Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Aha, takže když je tam napáskovaná TAKÉ cvičná a člověk si musí nejprve vylítat tu necvičnou, tak je to simulátor jako noha stejně  |
|
|
|
Merten |
Přidané 20-07-2014 21:48
|

Uživatel

Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
Ale jo chápu,že to někomu může vadit.Je to otázka pár letů u spousty letadel jen jednoho.No a když tak nad tím popřemýšlím tak hodně podobně by se měly vylítávat i věci v BoSu takže ten bude taky jak noha  |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 21-07-2014 09:12
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 5064
Založený: 09.10.05
|
Takže to vlastně není armáda, není to válka, ale je to výzkumná hra.
|
|
|
|
Merten |
Přidané 21-07-2014 11:53
|

Uživatel

Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
V podstatě stejně jako WWIIOL viď cloňáku tam si taky nesedneš hned do všeho  |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 21-07-2014 18:07
|

Stařešina

Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Tam si ale sedneš do vybavených věcí. Zbraně mají munici atd. |
|
|
|
Garrett |
Přidané 10-08-2014 07:49
|

Nováček

Příspěvek: 89
Založený: 30.11.08
|
Ahoj, měl bych pár otázek ohledně plně realistických bitev ve WT:
1. Jeto horší/srovnatelné/lepší než IL-2 1946?
2. Slyšel jsem něco o nevyváženém matchmaginku, kde proti sobě stojí dvouplošníky a proudová letadla, je to pravda?
3. V arkádovém režimu je prý důležitější naskilovaná posádka, než samotný letoun. Má tedy úroveň posádky nějaký vliv i na plně realistickou bitvu,
kde ovládám letoun joyem? (doufám že ne).
4. To samé, ale ohledně modulů. Také musím letadlo tunit, když si chci zalítat "simulátor?
Dík.. |
|
|
|
Merten |
Přidané 10-08-2014 09:37
|

Uživatel

Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
1.Těžko odpovědět podle někoho je to horší podle jiného lepší.Pokud jde o mě je to srovnatelné. WT umí věci co il2 nezná a naopak.
2.To platilo kdysi dávno v současné době se to v frb nestává pokud tě tam nevytáhne kamarád co tu rouru má.Všeobecně platí,že letadla můžou potkávat ranky -1/+1 tzn s 2kou 1 až3ky kromě ranku hraje zásadní roli v tom jakou bitvu dostaneš i battlerating a tvoje osobní výsledky (budeš dobrý tak ti to spíš hodí protivníky s vyšším rankem kteří jsou naopak slabší a naopak lempl bude potkávat nižší éra 
3.Posádka vliv má a dost podstatný.Delší odolávání unavě,vyšší tolerance přetížení,mírně vyšší dohled=dřív uvidíš dot atd.Nicméně pořád je to o tom kdo to drží v ruce.Rozhodně neplatí to co v arkádě,že se všechno chová cca stejně.Jinak řečeno ten kdo má naskillovanou posádku má jistou výhodu.Ale i člověk s posádkou v základu je schopen zle zatápět a sestřelovat.FRB a arkáda jsou v podstatě dvě různé hry.
4.Platí skoro to samo jako o posádce.Rozdíly mezi "olítaným" letadlem a letadlem ve full je někdy i 70km/h (typ od typu).Ohromný vliv tu má napáskovaná munice.Ale pořád je člověk plně bojeschopný.Ve frb jsou oproti arkádě bonusy na expy a střírbné.Takže je šikovný člověk schopný si ty moduly vylítat hodně rychle.Na nížších rancích není problém dát 3 bitvy a mít éro naplno vylítané.Na 5kách je situace trochu jinde  |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 10-08-2014 10:17
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11129
Založený: 26.01.13
|
Garrette, reálně je stařičký Šturm z hlediska simulace čehokoliv mnohem dále, než WT. Nicméně je otázka, jestli hledáš simulaci, nebo prostě jen intenzivní dogfight. Šturm má velkou dohlednost, WT ne. Šturm má velké mapy, WT ne. Šturm má závady závislé na používání (když dřeš motor na krev, tak máš větší šanci, že ti sám od sebe vysadí), WT ne. Šturm má implementovány G limity, WT ne. Šturm se snaží modelovat kompresibilitu spojenou s transsonickou oblastí proudění, WT ne. Šturm má u velké části letadel odladěné letové modely, WT u velké části používá jakýsi generický typ.
WT má hezčí grafiku s DX10 efekty, Šturm ne, WT má podporu Mertena, Šturm ne .
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Merten |
Přidané 10-08-2014 10:47
|

Uživatel

Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
1stCL_Fucida napsal:
1. Nicméně je otázka, jestli hledáš simulaci, nebo prostě jen intenzivní dogfight.2. Šturm má velkou dohlednost, WT ne. 3.Šturm má velké mapy, WT ne.4. Šturm má závady závislé na používání (když dřeš motor na krev, tak máš větší šanci, že ti sám od sebe vysadí), WT ne.5. Šturm má implementovány G limity, WT ne.6. Šturm se snaží modelovat kompresibilitu spojenou s transsonickou oblastí proudění, WT ne.7. Šturm má u velké části letadel odladěné letové modely, WT u velké části používá jakýsi generický typ.
WT má hezčí grafiku s DX10 efekty, Šturm ne,8. WT má podporu Mertena, Šturm ne  .
1.S tím by se dalo souhlasit.Chceš rychlý boj pojď do WT chceš se hodinu nudit na hlídce jdi do IL2 
2.Co je velká dohlednost.Víš o tom,že na tebou xkrát zminovaný opar pomáhá vylepšit posádku?Zkusil sis otevřít editor a zkusi ti udělat misi s ruzným počasím?Zřejmě ne 
3.To záleží od toho,co kdo chce,v il2 sice byly velké mapy v reálu se,ale veškeré boje na serverech odehrávaly na prostoru do 30x30km 
4.Lež č.1 
5.Lež č.2 
6.Zkusil sis tam někdy roury,Tbolta nebo lajtase rozjet na velké rychlosti? Asi ne 
7.Ne všechny letové modely jsou ve finální verzi to je pravda.
8. Víš co mi mužeš že jo pokus se do toho netahat osobní rovinu  |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 10-08-2014 10:55
|

Diskutující

Příspěvek: 4395
Založený: 14.02.13
|
Merten napsal:
2.Co je velká dohlednost.Víš o tom,že na tebou xkrát zminovaný opar pomáhá vylepšit posádku?
Jak v reálu. Stačí aby si pilot koupil lepší brejle a hle už vidí na konec ranveje...
Tvá věta myslím dostatečně ukazuje rozdílnost WT od šturma. Prostě na oko hezká arkáda při lepším nastavení snažící se vypadat jak simulátor, versus stařičký jednoduchý simulátor. |
|
|
|
Merten |
Přidané 10-08-2014 11:02
|

Uživatel

Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
K těm posádkám tady je nějaký info.Sice pro arkádu ale co se týče vlivu posádky na dohlednost ohledně oparu to vypoví dost.
http://warthunder.com/cz/news/224-SPECIL-Ve-co-chcete-vdt-o-osdce-cz
Cassi dohlednost v il2 je taky ulet sám o sobě. |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 10-08-2014 11:10
|

Diskutující

Příspěvek: 4395
Založený: 14.02.13
|
Jo proto máš jen dvě volby dohlednosti dle nastavení, strašný úlet. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 10-08-2014 11:14
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11129
Založený: 26.01.13
|
1) Ve Šturmovi si můžeš dát na prasomlejn serverech i velké dlouhotrvající boje. Ve WT jsou jen prasomlejny.
2) Ve Šturmovi je momentálně limit na r = 70 km (tak 6 - 8 let...). Dříve byl na r = 30 km. Ve WT je kolik? 30 km? Je to daň za detailní grafiku a s expením posádky či počasím nemá tento technologický limit nic společného.
3) To jednoduše není pravda. Když jsem letěl ve Šturmovi naposledy (asi před týdnem), tak se souboje (!) odehrávaly na ploše cca 60 x 100 km. Ve Šturmu můžeš bombardérem přeletět půl Evropy, ve WT můžeš tak maximálně létat okolo nějakého rybníčku, byť s krásnými stromečky.
4) Připouštím, že tohle už WT možná má, jen jsem to nezažil, ale možná má...
5) G-limity WT nemá, nebo alespoň ne v oficiální současné verzi. WT má, pokud vím, implementovány pouze aerodynamické limity (tedy jako Šturm před verzí 4.10).
6) Právě že zkusil. WT se o simulaci kompresibility ani nesnaží. To, že na rychlosti tuhne řízení nemá s Mach 1 nic společného. Ve Šturmovi je to od verze 4.12 (nebo 4.11?).
7) Některé modely jsou lepší, jiné slabší. Ve Šturmovi je těch odladěných více a o to jde.
8) S tvým smyslem pro objektivitu a toleranci názoru v kombinaci s tvými znalostmi historie a techniky to jde vážně dost těžko.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Merten |
Přidané 10-08-2014 11:18
|

Uživatel

Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
Chtěl jsem tím říct,že vzdálenost na jakou si byl schopný v il2 vidět objekty na zemi,letadla popř. i jen orientační body je přitažená za vlasy tam se totiž nelítá v atmosféře,ale křemíkovém vzduchoprázdnu které nezná prach a další hovadinky které ti v reálu běžně snižují dohled i za pěkného počasí  |
|
|
|
Merten |
Přidané 10-08-2014 11:22
|

Uživatel

Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
tady opravdu nemá cenu se o cokoliv snažit 
Podtrženo a sečteno Garrette prostě si to zkus a sám si udělej úsudek. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 10-08-2014 11:35
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11129
Založený: 26.01.13
|
Merten napsal:
Chtěl jsem tím říct,že vzdálenost na jakou si byl schopný v il2 vidět objekty na zemi,letadla popř. i jen orientační body je přitažená za vlasy  tam se totiž nelítá v atmosféře,ale křemíkovém vzduchoprázdnu které nezná prach a další hovadinky které ti v reálu běžně snižují dohled i za pěkného počasí 
Přesně, Šturm neumí sníženou viditelnost. A takhle je to víceméně se vším, co Merten tak fundovaně tvrdí 
[img]http://s22.postimg.org/xnnoc1k1d/grab0036.jpg[/img] is not a valid Image.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Merten |
Přidané 10-08-2014 11:42
|

Uživatel

Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
Ale já nemluvím o snížené viditelnosti.Čti pořádně  |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 10-08-2014 11:53
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11129
Založený: 26.01.13
|
Mluvíš o křemíkovém vzduchoprázdnu, které nezná prach a další hovadinky. Mé fyzikální znalosti sice termín křemíkové vzduchoprázdno nepobírají v žádné rovině, ale pokud tím myslíš křišťálově čistou atmosféru, tak v tomhle směru jsou na tom oba simulátory podobně. Oba si hrají s jakousi mlhou, ale že by modelovaly prachové částice (kouřmo), o tom si mohou nechat leda tak zdát.
To, na co tady narážím, je ve WT nezobrazování terénu na větší vzdálenosti. Mně osobně to moc nevadí, protože ty mapy jsou tak mrňavé, že bys z jednoho okraje viděl na druhý (jako Ardeny ve Šturmovi). Nicméně je to fakt a rozhodně to není klad. Kladem je bujná vegetace, kladem jsou detailní textury, kladem jsou DX10 efekty. Ale kladem není dohlednost, jakkoliv se ji tady snažíš maskovat za nějaké prachové částice.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Merten |
Přidané 10-08-2014 12:25
|

Uživatel

Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
To o čem tu celou dobu mluvím je toto.Lepší fotku jsem bohužel u sebe nenašel pro porovnání by to stačit mohlo.Tento opar za pěkného počasí IL2 neuměl
[img]http://s4.postimg.org/yrw2w9vt9/267544_212119245489787_934865_n.jpg[/img] is not a valid Image.
vs WT nově připravovaná mapa 128x128km
[img]http://devblog.warthunder.com/wp-content/uploads/2014/08/norway_128x128km_shot09.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Merten dne 10-08-2014 12:44
|
|
|
|
Merten |
Přidané 10-08-2014 12:43
|

Uživatel

Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
[img]http://s15.postimg.org/7mnjwdhe3/10596194_1646729878886178_1475320533_n.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s18.postimg.org/7zta2jmpl/10592299_1646730065552826_1591573241_n.jpg[/img] is not a valid Image.
Vymetená obloha a podle místních dohled cca 60-80km za pěkného počasí.To je ta dohlednost.V il2 se za podobných podmínek dá navigovat na dvojnásobné vzdálenosti. |
|
|