November 26 2024 10:36:02
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
313_123
ooo děkuji
velký a moudrý učiteli
bez tvých rad bych asi nebyl schopný létat online natož offline
 
Hoper
porovnávat letadlo, kde list mapy navíc ho neúměrně zatíží s letadlem, které má daleko víc výkonu (i váhy, ale budík nebo zaměřovač tolik znát není) je trochu mimo, ne ?
mít na Ki-43 trubku nebo reflexní zaměřovač je docela dost znát a to může být ten jazýček na převážení strany k acemakeru ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Opitze
jo a jak často na nějakých masomlejnech máš dost času a prostoru, aby si dogfighting nerušeně jen s jedním letadlem, aby jsi tedy mohl využít všech svých spešl udělátek?

Ve skutečnosti je to tak, že někdo tě prostě ukroutí a dá i když bys měl v tom éru zaměřovač z F15tky...

A že nemusíš střílet? no to je jen tvůj problém... a ne problém toho, kterého (ne)máš v zaměřovači (a on má reflexní zaměřovač, kdežto ty ne)...

tak mě napadá, jak ti ten zaměřovač pomůže dostat se z defenzivní pozice do té útočné, ve které vydržíš třeba 10 minut, ať tvůj protivník dělá cokoliv?
 
Opitze
jináč já navrhuji, aby se všichni ti českoslovenští CLODisti - pokud budou hrát ten hnusnej arkádovej BOS - i ostatní, kteří touží opět po hardcore simu (nextgen už nemusí být, teď musí být HARDCORE), pro skutečné virtuální piloty, sjednotili v nové letce, které jsem dal pracovní zkratku HLS .

Ta zkratka znamená Hrobaři Leteckého Simu, btw...

Šklebící se
 
310_cibule
Opitz napsal:

jináč já navrhuji, aby se všichni ti českoslovenští CLODisti - pokud budou hrát ten hnusnej arkádovej BOS - i ostatní, kteří touží opět po hardcore simu (nextgen už nemusí být, teď musí být HARDCORE), pro skutečné virtuální piloty, sjednotili v nové letce, které jsem dal pracovní zkratku HLS .

Ta zkratka znamená Hrobaři Leteckého Simu, btw...

Šklebící se


"Takhle jsem se nenasmál od tý doby, co moji tchýni sežrali prasata..." (citát)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Rumcajs
Opitz napsal:
...tak mě napadá, jak ti ten zaměřovač pomůže dostat se z defenzivní pozice do té útočné...?

Já se snad naučím souhlasit s Opitzem. Nechte tohle vytesat jako sticky na titulní stránku VWings.

Zas ale nevím, co má Opitz na mysli tím "HLS" vynalezením novým hotovým. Jestli to je ironie, nebo si jen tak dělá prdel, nebo to myslí vážně. No asi ještě počkám, než se naučím souhlas.
 
Pepe
To je prachsprostá segregace a to jenebezpečné. Tomu bych se až tak nesmál. Vzpomeňte si na jednoho čalouníka, nebo frajtra? Úsměv
 
Hoper
Opitz napsal:

jo a jak často na nějakých masomlejnech máš dost času a prostoru, aby si dogfighting nerušeně jen s jedním letadlem, aby jsi tedy mohl využít všech svých spešl udělátek?

Ve skutečnosti je to tak, že někdo tě prostě ukroutí a dá i když bys měl v tom éru zaměřovač z F15tky...

A že nemusíš střílet? no to je jen tvůj problém... a ne problém toho, kterého (ne)máš v zaměřovači (a on má reflexní zaměřovač, kdežto ty ne)...

tak mě napadá, jak ti ten zaměřovač pomůže dostat se z defenzivní pozice do té útočné, ve které vydržíš třeba 10 minut, ať tvůj protivník dělá cokoliv?

Opitze - jednoduše - sedni si do letadla s trubkou a zkus si to
víc ti k tomu nemám co říct
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
Rumcajs napsal:

Opitz napsal:
...tak mě napadá, jak ti ten zaměřovač pomůže dostat se z defenzivní pozice do té útočné...?

Já se snad naučím souhlasit s Opitzem. Nechte tohle vytesat jako sticky na titulní stránku VWings.

Zas ale nevím, co má Opitz na mysli tím "HLS" vynalezením novým hotovým. Jestli to je ironie, nebo si jen tak dělá prdel, nebo to myslí vážně. No asi ještě počkám, než se naučím souhlas.

jenže když už jsi v té útočné pozici a udržíš se v ní (tedy já, nevím jak Opitz), tak bych ocenil ten reflexní než trubku
a to je ten zásadní problém, který ani Opitz ani ty nepochopil....
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Rumcajs
Hopere, opravdu si myslíš, že to nechápu? Pro výsledek je dramaticky důležitější být v útočné pozici. To je nutný předpoklad, abys něco trefil. Kolimátor, reflektor, trubka, iron sight .. je až n-tý další předpoklad v pořadí. A ani kolimátor, reflektor, trubka nejsou nutné předpoklady. Iron sight, nebo cokoli, co ti umožní zamířit, je postačující.

Naprostá většina mých sestřelů v ROFu se odehrála takto:
1) Naprosto nejnutnější podmínka: Letí letadélko na výlet. Třeba SE5a.
2) Rozhodně pomáhající podmínka: Pilot se kochá krajinou, krásou zelené trávy, odlesky vln na řece.
3) Podmínka taky skoro nutná: Jsem v pozici s převahou výšky a možností zkřížit mu cestu.
4) Podmínka opět velmi důležitá: Povede se mi dostat nepozorovaně nad něj, páčto přeci čumí po krajině.
5) Přepadnu po křídle a dostanu se mu za ocas. Páčto on má SE5a a já Albíka, musím využít té krátké chvíle, kdy se k němu dostanu na dostřel. Jak pár vteřin zaváhám, ujede mi a ani si nevystřelím. Přeci jen rozdíl 50km/h v maximálce je znát. Nutný předpoklad je zde to, že tohle dokážeš odhadnout tak, abys nebyl ani dlouhej a ani krátkej (a neurval křídla atd atd atd). Opět to nemusí být úplně snadné.
6) No a v tuhle chvíli teprve přichází na řadu míření.

Míření lze provést i bez kolimátoru. Jistě pomáhá. Můžeš říct, že pomáhá v klíčové chvíli. Nezpochybňuju. Ale k vybudování té klíčové chvíli nijak nepřispěl. A když to umíš, můžeš to nahradit mířením přes jakýkoli vhodný bod na letadle a fixní pohled, aniž by to bylo omezující.
 
DarkTatka
Na ty vzdalenosti v ROF jde mirit klidne od oka.
 
Bierglass
313_123 napsal:

ooo děkuji
velký a moudrý učiteli
bez tvých rad bych asi nebyl schopný létat online natož offline


Nebuď vztahovačný.Jen jsem chtěl těm co RoF nelétají na tvém přímo učebnicovém příkladu ukázat ,že mody na zbraně dávají mnohem více možností zábavy,a je a jen na pilotovi(tím nemyslím tebe aby jsi se zase neurazil) co na mapě chce dělat a přizpůsobit tomu svoje(tím raději nemyslím tvoje ) letadlo.Příspěvek nebyl určen pro tebe protože ty už to všechno víš.Šklebící se Na závěr přijmi ještě jednou mou hlubokou omluvu,příspěvek neměl za účel jakkoliv zpochybnit tvoje vědomosti a pilotní umění.
Upravil/a Bierglass dne 03-10-2013 14:14
 
313_123
Bierglass napsal:

313_123 napsal:

ooo děkuji
velký a moudrý učiteli
bez tvých rad bych asi nebyl schopný létat online natož offline


Nebuď vztahovačný.Jen jsem chtěl těm co RoF nelétají na tvém přímo učebnicovém příkladu ukázat ,že mody na zbraně dávají mnohem více možností zábavy,a je a jen na pilotovi(tím nemyslím tebe aby jsi se zase neurazil) co na mapě chce dělat a přizpůsobit tomu svoje(tím raději nemyslím tvoje ) letadlo.Příspěvek nebyl určen pro tebe protože ty už to všechno víš.Šklebící se Na závěr přijmi ještě jednou mou hlubokou omluvu,příspěvek neměl za účel jakkoliv zpochybnit tvoje vědomosti a pilotní umění.



ted se budeš omlouvat co
nepřijímám
armáda už je na cestě
už se těším smrtelný chrapot mužů a pláč zneuctěných žen
krléééš
 
1stCL_Fucida
Rumcajs napsal:
Míření lze provést i bez kolimátoru. Jistě pomáhá. Můžeš říct, že pomáhá v klíčové chvíli. Nezpochybňuju. Ale k vybudování té klíčové chvíli nijak nepřispěl. A když to umíš, můžeš to nahradit mířením přes jakýkoli vhodný bod na letadle a fixní pohled, aniž by to bylo omezující.


Nainstaluj si Šturma, vezmi si Ki-43-I a dej si 10 rychlých soubojů 4 vs 4. Pak si vezmi Ki-43-II a dej si znovu 10 rychlých soubojů 4 vs 4. A pak popiš své čerstvé dojmy, jo? Úsměv. Mně v RoFu dělá největší problém střelba bez reflexního zaměřovače. S reflexním zaměřovačem problém zcela mizí. Na Ki-43-I mi dělá největší problém střelba, na Ki-43-II problém zcela mizí. Pevně věřím, že se to s těmi specialitami (jakou byl třeba Reflex Visier za WWI) nebude přehánět.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Rumcajs
Fučido od začátku debaty P2W byla řeč o ROF. Ki 43 je podstatně pozdější konstrukce. V ROFu je to tak, že si prostě seřídíš pozici hlavy tak, abys měl míření přes nějaký vhodný bod. Třeba u DIII motorů ten váleček na bloku, co nevím, k čemu tam je. Nebo přes hranu ochraného skla. Nebo jsou i typy, co mají takovej ten železnej kruh v defaultu. Myslím, že úplně každý éro má nějaký ten bod, přes který se dá mířit. Přinejhorší se dá zafixovat pozice v náklonu k mířidlům kulometu. Není to tak pohodlné jak s kolimátorem nebo trubkou. Rozhodně je to slabší řešení. Ale zamířit se dá. A stejně je nejpodstatnější dostat se druhému za vocásek. Můj názor je, že zaměřovače v ROFu nedělají z elimánka eso a absence z esa elimánka. Dávají víc prostoru, to jistě jo.
 
Powerty
Rumcajs napsal:

Naprostá většina mých sestřelů v ROFu se odehrála takto:
1) Naprosto nejnutnější podmínka: Letí letadélko na výlet. Třeba SE5a.
2) Rozhodně pomáhající podmínka: Pilot se kochá krajinou, krásou zelené trávy, odlesky vln na řece.
3) Podmínka taky skoro nutná: Jsem v pozici s převahou výšky a možností zkřížit mu cestu.
4) Podmínka opět velmi důležitá: Povede se mi dostat nepozorovaně nad něj, páčto přeci čumí po krajině.
5) Přepadnu po křídle a dostanu se mu za ocas. Páčto on má SE5a a já Albíka, musím využít té krátké chvíle, kdy se k němu dostanu na dostřel. Jak pár vteřin zaváhám, ujede mi a ani si nevystřelím. Přeci jen rozdíl 50km/h v maximálce je znát. Nutný předpoklad je zde to, že tohle dokážeš odhadnout tak, abys nebyl ani dlouhej a ani krátkej (a neurval křídla atd atd atd). Opět to nemusí být úplně snadné.
6) No a v tuhle chvíli teprve přichází na řadu míření.


To mohu potvrdit. Jako sváteční onlajnista jsem dost často na špatném konci Rumcajsovy střelby.
 
WT_Horrido
1stCL_Fucida napsal:

Rumcajs napsal:
Míření lze provést i bez kolimátoru. Jistě pomáhá. Můžeš říct, že pomáhá v klíčové chvíli. Nezpochybňuju. Ale k vybudování té klíčové chvíli nijak nepřispěl. A když to umíš, můžeš to nahradit mířením přes jakýkoli vhodný bod na letadle a fixní pohled, aniž by to bylo omezující.


Nainstaluj si Šturma, vezmi si Ki-43-I a dej si 10 rychlých soubojů 4 vs 4. Pak si vezmi Ki-43-II a dej si znovu 10 rychlých soubojů 4 vs 4. A pak popiš své čerstvé dojmy, jo? Úsměv. Mně v RoFu dělá největší problém střelba bez reflexního zaměřovače. S reflexním zaměřovačem problém zcela mizí. Na Ki-43-I mi dělá největší problém střelba, na Ki-43-II problém zcela mizí. Pevně věřím, že se to s těmi specialitami (jakou byl třeba Reflex Visier za WWI) nebude přehánět.



Jak ti může dělat problém sřílet na něco z deseti metru? Úsměv

Ta trubka je imho přesnější, akorat omezuje zorné pole, OK, ale na střelbu je přesnější...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Baron
Rumcajs napsal:

....Třeba u DIII motorů ten váleček na bloku, co nevím, k čemu tam je...


To je ventil chladica Úsměv
Hals - und Beinbruch!
 
1stCL_Fucida
WT_Horrido napsal:
Jak ti může dělat problém sřílet na něco z deseti metru? Úsměv


Protože když se pak omylem trefím, tak to koupim křídlem svého cíle Šklebící se
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Hoper
Rumcajs napsal:

Hopere, opravdu si myslíš, že to nechápu? Pro výsledek je dramaticky důležitější být v útočné pozici. To je nutný předpoklad, abys něco trefil. Kolimátor, reflektor, trubka, iron sight .. je až n-tý další předpoklad v pořadí. A ani kolimátor, reflektor, trubka nejsou nutné předpoklady. Iron sight, nebo cokoli, co ti umožní zamířit, je postačující.

Naprostá většina mých sestřelů v ROFu se odehrála takto:
1) Naprosto nejnutnější podmínka: Letí letadélko na výlet. Třeba SE5a.
2) Rozhodně pomáhající podmínka: Pilot se kochá krajinou, krásou zelené trávy, odlesky vln na řece.
3) Podmínka taky skoro nutná: Jsem v pozici s převahou výšky a možností zkřížit mu cestu.
4) Podmínka opět velmi důležitá: Povede se mi dostat nepozorovaně nad něj, páčto přeci čumí po krajině.
5) Přepadnu po křídle a dostanu se mu za ocas. Páčto on má SE5a a já Albíka, musím využít té krátké chvíle, kdy se k němu dostanu na dostřel. Jak pár vteřin zaváhám, ujede mi a ani si nevystřelím. Přeci jen rozdíl 50km/h v maximálce je znát. Nutný předpoklad je zde to, že tohle dokážeš odhadnout tak, abys nebyl ani dlouhej a ani krátkej (a neurval křídla atd atd atd). Opět to nemusí být úplně snadné.
6) No a v tuhle chvíli teprve přichází na řadu míření.

Míření lze provést i bez kolimátoru. Jistě pomáhá. Můžeš říct, že pomáhá v klíčové chvíli. Nezpochybňuju. Ale k vybudování té klíčové chvíli nijak nepřispěl. A když to umíš, můžeš to nahradit mířením přes jakýkoli vhodný bod na letadle a fixní pohled, aniž by to bylo omezující.

Hmm, tak on ti v tomhle směru už správně odpověděl Fuči - pokud se bavíme o letadlech WWII, bavme se o zkušenostech s letadly z WWII a ne s letadly z WWI.
A stejně co jsme psal Opici - vem si Ki-43 I s trubkou, klidně si vem kámoše a dej si proti sobě jinou dvojičku, třebas takové dva Spity z Barmy. A klidně zaútočte z převýšení.
A pak mi po tomhle zážitku pověz, jak moc je opravdu důležité si nejprve vytvořit převahu a jestli je jedno, žei máš trubku místo kolimátoru/reflexu...

(Jsou lidi, co v Ki-43 I dávají v pohodě za jeden let P-47, P-38 a několik P-40. Znám osobně jednoho. Mně to ale nejde a myslím, že takových, jako já, je většina. A takových, jako je Hien, menšina.)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,048,869 návštěv