porovnávat letadlo, kde list mapy navíc ho neúměrně zatíží s letadlem, které má daleko víc výkonu (i váhy, ale budík nebo zaměřovač tolik znát není) je trochu mimo, ne ?
mít na Ki-43 trubku nebo reflexní zaměřovač je docela dost znát a to může být ten jazýček na převážení strany k acemakeru ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
jo a jak často na nějakých masomlejnech máš dost času a prostoru, aby si dogfighting nerušeně jen s jedním letadlem, aby jsi tedy mohl využít všech svých spešl udělátek?
Ve skutečnosti je to tak, že někdo tě prostě ukroutí a dá i když bys měl v tom éru zaměřovač z F15tky...
A že nemusíš střílet? no to je jen tvůj problém... a ne problém toho, kterého (ne)máš v zaměřovači (a on má reflexní zaměřovač, kdežto ty ne)...
tak mě napadá, jak ti ten zaměřovač pomůže dostat se z defenzivní pozice do té útočné, ve které vydržíš třeba 10 minut, ať tvůj protivník dělá cokoliv?
jináč já navrhuji, aby se všichni ti českoslovenští CLODisti - pokud budou hrát ten hnusnej arkádovej BOS - i ostatní, kteří touží opět po hardcore simu (nextgen už nemusí být, teď musí být HARDCORE), pro skutečné virtuální piloty, sjednotili v nové letce, které jsem dal pracovní zkratku HLS .
jináč já navrhuji, aby se všichni ti českoslovenští CLODisti - pokud budou hrát ten hnusnej arkádovej BOS - i ostatní, kteří touží opět po hardcore simu (nextgen už nemusí být, teď musí být HARDCORE), pro skutečné virtuální piloty, sjednotili v nové letce, které jsem dal pracovní zkratku HLS .
Ta zkratka znamená Hrobaři Leteckého Simu, btw...
"Takhle jsem se nenasmál od tý doby, co moji tchýni sežrali prasata..." (citát)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Opitz napsal:
...tak mě napadá, jak ti ten zaměřovač pomůže dostat se z defenzivní pozice do té útočné...?
Já se snad naučím souhlasit s Opitzem. Nechte tohle vytesat jako sticky na titulní stránku VWings.
Zas ale nevím, co má Opitz na mysli tím "HLS" vynalezením novým hotovým. Jestli to je ironie, nebo si jen tak dělá prdel, nebo to myslí vážně. No asi ještě počkám, než se naučím souhlas.
jo a jak často na nějakých masomlejnech máš dost času a prostoru, aby si dogfighting nerušeně jen s jedním letadlem, aby jsi tedy mohl využít všech svých spešl udělátek?
Ve skutečnosti je to tak, že někdo tě prostě ukroutí a dá i když bys měl v tom éru zaměřovač z F15tky...
A že nemusíš střílet? no to je jen tvůj problém... a ne problém toho, kterého (ne)máš v zaměřovači (a on má reflexní zaměřovač, kdežto ty ne)...
tak mě napadá, jak ti ten zaměřovač pomůže dostat se z defenzivní pozice do té útočné, ve které vydržíš třeba 10 minut, ať tvůj protivník dělá cokoliv?
Opitze - jednoduše - sedni si do letadla s trubkou a zkus si to
víc ti k tomu nemám co říct
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Opitz napsal:
...tak mě napadá, jak ti ten zaměřovač pomůže dostat se z defenzivní pozice do té útočné...?
Já se snad naučím souhlasit s Opitzem. Nechte tohle vytesat jako sticky na titulní stránku VWings.
Zas ale nevím, co má Opitz na mysli tím "HLS" vynalezením novým hotovým. Jestli to je ironie, nebo si jen tak dělá prdel, nebo to myslí vážně. No asi ještě počkám, než se naučím souhlas.
jenže když už jsi v té útočné pozici a udržíš se v ní (tedy já, nevím jak Opitz), tak bych ocenil ten reflexní než trubku
a to je ten zásadní problém, který ani Opitz ani ty nepochopil....
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hopere, opravdu si myslíš, že to nechápu? Pro výsledek je dramaticky důležitější být v útočné pozici. To je nutný předpoklad, abys něco trefil. Kolimátor, reflektor, trubka, iron sight .. je až n-tý další předpoklad v pořadí. A ani kolimátor, reflektor, trubka nejsou nutné předpoklady. Iron sight, nebo cokoli, co ti umožní zamířit, je postačující.
Naprostá většina mých sestřelů v ROFu se odehrála takto:
1) Naprosto nejnutnější podmínka: Letí letadélko na výlet. Třeba SE5a.
2) Rozhodně pomáhající podmínka: Pilot se kochá krajinou, krásou zelené trávy, odlesky vln na řece.
3) Podmínka taky skoro nutná: Jsem v pozici s převahou výšky a možností zkřížit mu cestu.
4) Podmínka opět velmi důležitá: Povede se mi dostat nepozorovaně nad něj, páčto přeci čumí po krajině.
5) Přepadnu po křídle a dostanu se mu za ocas. Páčto on má SE5a a já Albíka, musím využít té krátké chvíle, kdy se k němu dostanu na dostřel. Jak pár vteřin zaváhám, ujede mi a ani si nevystřelím. Přeci jen rozdíl 50km/h v maximálce je znát. Nutný předpoklad je zde to, že tohle dokážeš odhadnout tak, abys nebyl ani dlouhej a ani krátkej (a neurval křídla atd atd atd). Opět to nemusí být úplně snadné.
6) No a v tuhle chvíli teprve přichází na řadu míření.
Míření lze provést i bez kolimátoru. Jistě pomáhá. Můžeš říct, že pomáhá v klíčové chvíli. Nezpochybňuju. Ale k vybudování té klíčové chvíli nijak nepřispěl. A když to umíš, můžeš to nahradit mířením přes jakýkoli vhodný bod na letadle a fixní pohled, aniž by to bylo omezující.
ooo děkuji
velký a moudrý učiteli
bez tvých rad bych asi nebyl schopný létat online natož offline
Nebuď vztahovačný.Jen jsem chtěl těm co RoF nelétají na tvém přímo učebnicovém příkladu ukázat ,že mody na zbraně dávají mnohem více možností zábavy,a je a jen na pilotovi(tím nemyslím tebe aby jsi se zase neurazil) co na mapě chce dělat a přizpůsobit tomu svoje(tím raději nemyslím tvoje ) letadlo.Příspěvek nebyl určen pro tebe protože ty už to všechno víš. Na závěr přijmi ještě jednou mou hlubokou omluvu,příspěvek neměl za účel jakkoliv zpochybnit tvoje vědomosti a pilotní umění.
Upravil/a Bierglass dne 03-10-2013 14:14
ooo děkuji
velký a moudrý učiteli
bez tvých rad bych asi nebyl schopný létat online natož offline
Nebuď vztahovačný.Jen jsem chtěl těm co RoF nelétají na tvém přímo učebnicovém příkladu ukázat ,že mody na zbraně dávají mnohem více možností zábavy,a je a jen na pilotovi(tím nemyslím tebe aby jsi se zase neurazil) co na mapě chce dělat a přizpůsobit tomu svoje(tím raději nemyslím tvoje ) letadlo.Příspěvek nebyl určen pro tebe protože ty už to všechno víš. Na závěr přijmi ještě jednou mou hlubokou omluvu,příspěvek neměl za účel jakkoliv zpochybnit tvoje vědomosti a pilotní umění.
ted se budeš omlouvat co
nepřijímám
armáda už je na cestě
už se těším smrtelný chrapot mužů a pláč zneuctěných žen
krléééš
Rumcajs napsal:
Míření lze provést i bez kolimátoru. Jistě pomáhá. Můžeš říct, že pomáhá v klíčové chvíli. Nezpochybňuju. Ale k vybudování té klíčové chvíli nijak nepřispěl. A když to umíš, můžeš to nahradit mířením přes jakýkoli vhodný bod na letadle a fixní pohled, aniž by to bylo omezující.
Nainstaluj si Šturma, vezmi si Ki-43-I a dej si 10 rychlých soubojů 4 vs 4. Pak si vezmi Ki-43-II a dej si znovu 10 rychlých soubojů 4 vs 4. A pak popiš své čerstvé dojmy, jo? . Mně v RoFu dělá největší problém střelba bez reflexního zaměřovače. S reflexním zaměřovačem problém zcela mizí. Na Ki-43-I mi dělá největší problém střelba, na Ki-43-II problém zcela mizí. Pevně věřím, že se to s těmi specialitami (jakou byl třeba Reflex Visier za WWI) nebude přehánět.
Fučido od začátku debaty P2W byla řeč o ROF. Ki 43 je podstatně pozdější konstrukce. V ROFu je to tak, že si prostě seřídíš pozici hlavy tak, abys měl míření přes nějaký vhodný bod. Třeba u DIII motorů ten váleček na bloku, co nevím, k čemu tam je. Nebo přes hranu ochraného skla. Nebo jsou i typy, co mají takovej ten železnej kruh v defaultu. Myslím, že úplně každý éro má nějaký ten bod, přes který se dá mířit. Přinejhorší se dá zafixovat pozice v náklonu k mířidlům kulometu. Není to tak pohodlné jak s kolimátorem nebo trubkou. Rozhodně je to slabší řešení. Ale zamířit se dá. A stejně je nejpodstatnější dostat se druhému za vocásek. Můj názor je, že zaměřovače v ROFu nedělají z elimánka eso a absence z esa elimánka. Dávají víc prostoru, to jistě jo.
Naprostá většina mých sestřelů v ROFu se odehrála takto:
1) Naprosto nejnutnější podmínka: Letí letadélko na výlet. Třeba SE5a.
2) Rozhodně pomáhající podmínka: Pilot se kochá krajinou, krásou zelené trávy, odlesky vln na řece.
3) Podmínka taky skoro nutná: Jsem v pozici s převahou výšky a možností zkřížit mu cestu.
4) Podmínka opět velmi důležitá: Povede se mi dostat nepozorovaně nad něj, páčto přeci čumí po krajině.
5) Přepadnu po křídle a dostanu se mu za ocas. Páčto on má SE5a a já Albíka, musím využít té krátké chvíle, kdy se k němu dostanu na dostřel. Jak pár vteřin zaváhám, ujede mi a ani si nevystřelím. Přeci jen rozdíl 50km/h v maximálce je znát. Nutný předpoklad je zde to, že tohle dokážeš odhadnout tak, abys nebyl ani dlouhej a ani krátkej (a neurval křídla atd atd atd). Opět to nemusí být úplně snadné.
6) No a v tuhle chvíli teprve přichází na řadu míření.
To mohu potvrdit. Jako sváteční onlajnista jsem dost často na špatném konci Rumcajsovy střelby.
Rumcajs napsal:
Míření lze provést i bez kolimátoru. Jistě pomáhá. Můžeš říct, že pomáhá v klíčové chvíli. Nezpochybňuju. Ale k vybudování té klíčové chvíli nijak nepřispěl. A když to umíš, můžeš to nahradit mířením přes jakýkoli vhodný bod na letadle a fixní pohled, aniž by to bylo omezující.
Nainstaluj si Šturma, vezmi si Ki-43-I a dej si 10 rychlých soubojů 4 vs 4. Pak si vezmi Ki-43-II a dej si znovu 10 rychlých soubojů 4 vs 4. A pak popiš své čerstvé dojmy, jo? . Mně v RoFu dělá největší problém střelba bez reflexního zaměřovače. S reflexním zaměřovačem problém zcela mizí. Na Ki-43-I mi dělá největší problém střelba, na Ki-43-II problém zcela mizí. Pevně věřím, že se to s těmi specialitami (jakou byl třeba Reflex Visier za WWI) nebude přehánět.
Jak ti může dělat problém sřílet na něco z deseti metru?
Ta trubka je imho přesnější, akorat omezuje zorné pole, OK, ale na střelbu je přesnější...
Hopere, opravdu si myslíš, že to nechápu? Pro výsledek je dramaticky důležitější být v útočné pozici. To je nutný předpoklad, abys něco trefil. Kolimátor, reflektor, trubka, iron sight .. je až n-tý další předpoklad v pořadí. A ani kolimátor, reflektor, trubka nejsou nutné předpoklady. Iron sight, nebo cokoli, co ti umožní zamířit, je postačující.
Naprostá většina mých sestřelů v ROFu se odehrála takto:
1) Naprosto nejnutnější podmínka: Letí letadélko na výlet. Třeba SE5a.
2) Rozhodně pomáhající podmínka: Pilot se kochá krajinou, krásou zelené trávy, odlesky vln na řece.
3) Podmínka taky skoro nutná: Jsem v pozici s převahou výšky a možností zkřížit mu cestu.
4) Podmínka opět velmi důležitá: Povede se mi dostat nepozorovaně nad něj, páčto přeci čumí po krajině.
5) Přepadnu po křídle a dostanu se mu za ocas. Páčto on má SE5a a já Albíka, musím využít té krátké chvíle, kdy se k němu dostanu na dostřel. Jak pár vteřin zaváhám, ujede mi a ani si nevystřelím. Přeci jen rozdíl 50km/h v maximálce je znát. Nutný předpoklad je zde to, že tohle dokážeš odhadnout tak, abys nebyl ani dlouhej a ani krátkej (a neurval křídla atd atd atd). Opět to nemusí být úplně snadné.
6) No a v tuhle chvíli teprve přichází na řadu míření.
Míření lze provést i bez kolimátoru. Jistě pomáhá. Můžeš říct, že pomáhá v klíčové chvíli. Nezpochybňuju. Ale k vybudování té klíčové chvíli nijak nepřispěl. A když to umíš, můžeš to nahradit mířením přes jakýkoli vhodný bod na letadle a fixní pohled, aniž by to bylo omezující.
Hmm, tak on ti v tomhle směru už správně odpověděl Fuči - pokud se bavíme o letadlech WWII, bavme se o zkušenostech s letadly z WWII a ne s letadly z WWI.
A stejně co jsme psal Opici - vem si Ki-43 I s trubkou, klidně si vem kámoše a dej si proti sobě jinou dvojičku, třebas takové dva Spity z Barmy. A klidně zaútočte z převýšení.
A pak mi po tomhle zážitku pověz, jak moc je opravdu důležité si nejprve vytvořit převahu a jestli je jedno, žei máš trubku místo kolimátoru/reflexu...
(Jsou lidi, co v Ki-43 I dávají v pohodě za jeden let P-47, P-38 a několik P-40. Znám osobně jednoho. Mně to ale nejde a myslím, že takových, jako já, je většina. A takových, jako je Hien, menšina.)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.