November 22 2024 05:26:42
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 1
Alan Grey

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
SPECIÁLKA - VIVE LA FRANCE
doktorkop

Při prvním letu se díky lagu naše i tak dost hubená skupinka roztrhala a byla napadena stíhačkami někde u Lilelelux.Poté co mi někdo ustřelil křídlo jsem se poroučel na padáku k zemi.Čekal mě přesun zpátky na základnu a čekání na nové letadlo=50min.Poti měl štěstí míň a dostal PK.
Na druhý let jsme startovali se Šafříkem,který předtím úspěšně povozil nějakého papaláše.
Hned po startu jsme letěli směrem na Caen zničit budovu velitelství.Bylo to už těsně kousek před koncem tak jsme ani moc nestoupali a že to vezmeme hloubkově.Ještě u pobřeží jsme potkali tři nepřátelské stíhače a stal se z toho závod kdo to stihne dřív.
Šafřík to stihnul(byť pod palbou)a já házel bomby už jen do trosek.
Jeden ze stíhačů potom dostal Šafříka a mě rozčoudil motor.Ten začal po chvíli hořet a tak jsem vyskočil.
Samozřejmě mě rozstřílel flak.A to už dobře byly tři minuty klidu zbraní.

Pěkná akce-a díky všem zůčastněným.
Je snadné být přečíslen,když je někdo nula.
Že?
 
Mamutak
No tak strucne z meho pohledu: par sekund po startu me to nechapu proc koplo, pripojil jsem se znova a hned odstartoval. Se svoji skupinou jsem se setkal nad ponorkou, hurrici mezitim znicili flakove lode. Vedle ponorky uz sedel na strese plovakovy letou royal navy kteremu se nepodarilo pristat. Po chvilce nas rozdelili tri befka, jedno jsem rozcoudil a ostatni zmizeli netusim kam. Po chvilce jsme meli hlidat vzdusny prostor nad ponorkou, aby mohlo druhý hydroplán pristát. Najednou přilétly tři 110, které se mě zoufale snazili sestrelit. Jedné se podařilo potopit ponorku i s enigmou. Se dvema jsme se tam chvili motali a ta treti, kterou bohuzel nikdo nehlidal sestrelila druhy hydroplan, který startoval se dvema sestrelenymi piloty. Po chvíli jsme se vydali zpět na letiště protoze nam zacalo dochazel palivo. Po pristani jsme si dali deseti minutovou pauzicku. Nasim dalsim ukolem bylo provest jabo nalet na letiste v Saint-Gatien. Po startu jsme se zformovali nad "prdelí" v i8. Kdyz uz jsme se vydali k cili, najednou jsme uvideli ctyri emily, které mířily k nasim lodím tak jsme odhodili pumy a leteli k nim. Než jsme se k nim dostali mezitím se už dostaly do souboje s jinou skupinou hurriců. Hlídali jsme je tedy z vrchu, sem tam po nekterém vystřelili. Po chvilce přiletěly 110, tady se stala chyba, protože jsem rozkouřil jednu 110 a čtyři hurrici se ji vydali sestrelit a nikdo nehlidal ty ostatní, které si v klidu znicili nekolik lodí. Coz naseho velitele a ja se mu nedivim dost nastvalo. Měli jsme už málo paliva tak jsme se pomalu vydali domů, když v tom McMarty nasel u vody Fuciho, jednou ho osil ale pak ho musel pustit. S Ikarem jsme se za ním hnali az k letisti ale naštěstí pro něj jsme ho nedohnali a Fuci si v klidu pristal. Pak jsme se tam chvili motali se dvema befkama, jednoho jsem ozobnul, druheho McMarty rozcoudil. Měli jsme uz asi jen 3 galony paliva tak jsme oakmžitě letěli domů. Za námi se táhly dva kontakty tak jsme trochu zrychlili. Po přistaní jsme si zase dali pauzu deset minut. Po startu jsme chtěli tedy podniknout ten jabo nalet, ale nebyl uz cas a navic kolem nas leteli dva junkersy tak jsme neodolali a sli jsme do nich. Jeden zakerne bombardoval nejakou katedralu tak jsme ho poslali k zemi. Toho druheho jsme kosili az do konce operací, ja se priznam ze sem do nej sypal jeste asi pet sekund po konci a vysipal do nej vsechno co sem mel. Pak jsme si pristali, me ta osmaosmdesatka mezitim spadla....nepodarilo se nám splnit ani jediny ukol:tdown:...co dodat:hug:
 
www.czechlions.cz
Mamutak
Jo tak to byl doktorkop:mad:
 
www.czechlions.cz
VGR_Ghost
Díky za polet všem.
U nás to vypadalo takhle (8x Hurri - Cobalt + Rabbit):
Po startu jsme letěli nad konvoj dle plánu, zaujali jsme pozice východně od něj. Po chvilce hlídkování se objevilo několik nepřátel. Výškové krytí se pustilo do stodevítek, já s Tymurem jako nižší krytí do stodesítek. Stodesítka zchytala pár zásahů na velkou vzdálenost, ale bez problémů unikla. Loď s agentem bez úhony pokračuje. Poté jsme nastoupali zpět a hlídkovali. V první akci žádné ztráty ani úspěchy. Po nějaké době nám začalo docházet palivo a postupně jsme se po dvojicích stahovali. Tady se bohužel projevilo naše oslabení, místo 8 nás bylo 5, respektive po příchodu 3IAP_Igora 6. V jeden okamžik pak zůstali nad loděmi jen 2 Hurricany, což se nakonec projevilo jako osudné. Nempřátelský útok na lodě přišel přesně v okamžik, kdy jsme měli nad loděmi ty 2 ve výšce + další 4 éra na cestě, mezi nimi i já. Kdyby jsme měli o tu dvojku víc... Strhnul se boj, do kterého jsme nemohl zasáhnout. Terp sestřelil sice jednu stodevítku, krátce na to sestřelil ale někdo jeho. Tymurovo pronásledování stodesítky, která nakonec potopila loď, bylo marné. Stodesítka uletěla na rychlosti, útok nešlo zastavit. Když jsem se konečně dohrabal na místo, viděl jsem už jen potápějící se loď. Nepřítel zmizel a my se opět zformovali. Po nějakém čase stráveném hlídkováním jsme byli odvoláni na jih, nejdříve nad Saint Paul, pak nad Falaise. Konec mise ale přišel dřív, než jsme k Falaise doletěli.

Měl jsem jen trochu problém s TSkem, protože jsem toho slyšel moc, tedy i to, co jsem slyšet nechtěl (volání Lekk -> Ikar, Ikar -> Lekk, ostatní skupiny Ikarovi...) V boji to bylo obzvlášť nepříjemný.

Jinak to nemělo chybu... Teda až na toho záškodníka s kulometem u nás na letišti. Úsměv Museli jsme ho odstřelit.
 
http://www.virtualgrimreapers.net/
310_Podrs
Jo tak Šafříka v té Ju88 jsem dostal já...chabá to ale záplata na ten debakl co se stal(mám se ještě hodně co učit)...tleskám Němcům,zasloužené vítězství... :clap: Už se ale těším na další akcičku na odvetu!!!
S! Gents :tup:
Upravil/a 310_Podrs dne 23-07-2006 23:47
 
http://www.310raf.com
Mamutak
Dostanou v ThunderstormuCool
 
www.czechlions.cz
1stCL_valhera
U mě to bylo rychlý.

Měli jsme letět dělat onen cover LesnimuHu nad ponorkou. Změnili jsme ale kurz, nevím, jestli záměrně, a doletěli jsme k lodím, kde bylo snad celé spojenecké letectvo. Poté co mé číslo to schytalo od Hurrica (černý kouř) a já se mu snažil pomoct, zaútočil na mě jiný Hurric. Utekl jsem mu a rozhodl jsem se tento souboj nepřijmout (velká převaha). Letěl jsem ve velmi nízkém letu zpět k naší frontě. Bohužel jsem po cestě potkal nečekaně jinou lodní flotilu, která mi zničila vše co zničit šlo a nakonec mě i sestřelila na padáku. Pěkných 20 minut letu a týden plánování s Jamim celé akce Úsměv

Díky všem za pěknou akci :clap: :clap:
 
1stCL_valhera
Někdo chtěl, abychom zveřejnili naše plánování, tak já to zveřejňuji.

Tvůrci: Jami, valhera

http://stoki.svsb...Snap01.jpg
http://stoki.svsb...Snap02.jpg
 
Mamutak
Valhero clovece, ty jsi me nad lodema osil. Zacal jsem te sledovat a ty jsi najednou z niceho nic zalomil cumak dolu a napalil do vodyVyděšený
 
www.czechlions.cz
1stCL_valhera
ja to zalomil v I8 mezi loděma poté, co mi ustřelily všechny kontroly. Pak mě sejmuli na padáku. Myslím, že jsem si ani nevystřeli Úsměv
 
Mamutak
?? a kdo te osil ja nikoho nevidel krome sebe ale...a urcite sis vystrelil, udelal si mi vetrani v kokpitu
 
www.czechlions.cz
1stCL_valhera
Určitě jsem to byl já? Úsměv Mě sestřelili lodě v sektoru I8, když jsem si myslel, že jsem jinde a že ty lodě jsou naše :noapprove: Udělal jsem pěknou lamárnu, za kterou bych někoho jiného pěkně seřval...

Byl jsem "bílá 5" pokud máš track
Upravil/a 1stCL_valhera dne 23-07-2006 23:59
 
Lekk
Tady jsou rozkazy pro inspiraci:

RED

Velitelství RAF
Londýn
14.6.1940

Denní rozkaz č. 14/3 pro jednotky dislokované v části Normandie - západ.

OPERACE ENIGMA

Typ operace: Intruder
Označení: I1
Čas startu operace: 9:00

Na přímý rozkaz Vrchního velení, Londýn, proveďte operaci ENIGMA.

Situace:

Bitva o Francii je téměř u konce. Naše poslední šance na zastavení Blitzkriegu vzaly za své díky váhavosti francouzského velení. Britské a zbytky francouzských jednotek jsou nyní na ústupu na všech frontách a navíc rozděleny na dvě části německým průlomem a obsazením Francie od Paříže až po Le Havre. Severní převážně britské uskupení u Dunkirku je evakuováno maximem lodní tonáže, kterou jsou Britové schopni dodat. Bohužel to znamená, že naše jihozápadní uskupení již nemá dostatečné lodní kapacity na evakuaci všech! Naštěstí nám pomáhá fakt, že Němci polevili v útocích na naši stranu fronty a soustředí se na obklíčení severní skupiny. Ale to se muže záhy změnit.

Proto musíme využít každé volné minuty a zajistit bezpečný průchod uprchlíkům a zachránit citlivé dokumenty a hlavní velitele oblasti umístěné v St.-Lo (C6), Vire (D3), Caen (H7) a Falaise (J4). Cílem je Valognes (A10), které je dostatečně vzdáleno od fronty a umožňuje přistání evakuačním lodím z Irska a USA. Do Valognes se musí přepravit maximum velení a dokumentu. Pro tento úkol bylo Brity zapůjčeno několik Welingtonů. Hlavním úkolem našich stíhačů je ubránit tyto stroje a jejich evakuační koridory.

Jako zázrakem uprostřed naší porážky ve Francii se přece jen objevila šance jak výrazně narušit nepřátelské aktivity v budoucích měsících. V hlášení konvoje 14/55, který dorazil do Londýna, bylo zmíněno napadení v Biskajském zálivu německou ponorkou. Obraně konvoje se povedl šťastný zásah do strojovny ponorky a ta se stáhla z boje výrazně poškozena. Poslední průzkumný let Pobřežní stráže nalezl ponorku neschopnou ponoření ve čtverci F10. Ponorka směřuje na východ do doků v Le Havre a pravděpodobně ji naproti vyrazil ozbrojený tažný remorkér, který urychlí její dopravu do doků. Pro nás je důležité především to, že na palubě ponorky se nachází nová čtyřválcová verze šifrovacího stroje ENIGMA! Tento přístroj a jeho kódové tabulky šifer musíme za každou cenu získat!

Jako další primární úkol musíme ochránit našeho špiona vezoucí ukořistěné dokumenty plánované německé invaze do Británie. Náš člověk pluje na evakuačním tankeru mezi prvními loďmi konvoje a směřuje do Valognes. Za každou cenu musíme zajistit ochranu tohoto evakuačního konvoje. Poslední známá pozice konvoje byla E10.

Místní profrancouzský personál na obsazeném letišti v St.Romain nám nahlásil příjezd inspekční skupiny z německého vrchního velení v Berlíně a podařilo se mu opsat plánované časy startu inspekčního letu. Pokud se nám podaří tuto skupinu zničit během inspekce můžeme pozastavit a mnohde i zvrátit průběh německé ofenzivy!


Mapa fronty v příloze A2.

Cíl operace:
Zajistit šifrovací stroj ENIGMA včetně kódových tabulek. Po zajištění ponorku potopit. Pozici ponorky oznámí operace R1.


Způsob provedení:
Pro tuto intruder operaci byla do Valognes přepravena jednotka Commandos, která se zmocní ponorky a šifrovače. Pro přepravu do akce využijí dvou hydroplánů dodaných Britskou pobřežní stráží. Našim úkolem je zajistit čistý vzdušný prostor nad ponorkou a jejím bezprostředním okolí a umožnit tak přistání hydroplánů u ponorky a její obsazení, které potrvá 15 minut. Je možné, že pokud Němci nebudou moci udržet ponorku ve své moci, přikročí raději k jejímu potopení! Což nesmíme dopustit – zvláště ne pokud jsou naši vojáci na její palubě. Po zajištění šifrovače ponorku sami potopíme JABO útokem aby nemohla být opravena v docích v Le Havre.

FOTO
[img]http://grimreapers.ic.cz/obrazky/Lekks/VLF/ENIGMA1.jpg[/img] is not a valid Image.

Určené jednotky:
2x A6M2-N "Rufe", Nakajima – dislokace letiště Vodní letiště (C9),
20x Hurricane Mk.II b, Hawker – dislokace letiště Caen H7, Polní letiště B4 (I7), Polní letiště B12 (F7), Falaise (I4)
4x G4M1-11 "Betty" - dislokace letiště Valognes (A10)

-----------------------------------------------------------------------------------

Název: Průzkum
Typ operace: Recon
Označení: R1
Čas startu operace: 9:00
Určené jednotky:
2x A6M2-N "Rufe", Nakajima – dislokace letiště Vodní letiště (C9),.

Popis operace:
Nalezněte poškozenou ponorku a polohu odvysílejte radiem. Poslední známá pozice ponorky byla F10 a míří na východ. Zjistěte počet jednotek v oblasti a sílu obrany.

-----------------------------------------------------------------------------------

Název: ENIGMA
Typ operace: Intruder/JABO
Označení: I1/J1
Čas startu operace: 9:20
Určené jednotky:
2x A6M2-N "Rufe", Nakajima – dislokace letiště Vodní letiště (C9),
20x Hurricane Mk.II b, Hawker – dislokace letiště Caen H7, Polní letiště B4 (I7), Polní letiště B12 (F7), Falaise (I4)


Popis operace:
Proveďte obsazení ponorky a zajistěte její následné zničení. Očekává se silný letecký odpor nepřítele.

Foto

[img]http://grimreapers.ic.cz/obrazky/Lekks/VLF/ENIGMA.jpg[/img] is not a valid Image.
-----------------------------------------------------------------------------------

Název: Špion
Typ operace: Defend
Označení: D1
Čas startu operace: 9:00
Určené jednotky:
20x Hurricane Mk.II b, Hawker – dislokace letiště Caen H7, Polní letiště B4 (I7), Polní letiště B12 (F7), Falaise (I4)


Popis operace:
Zabraňte zničení evakuační lodě přepravující našeho muže s dokumenty.

Foto

[img]http://grimreapers.ic.cz/obrazky/Lekks/VLF/SPION.jpg[/img] is not a valid Image.----------------------------------------------------------------------------------------------------
Název: Evakuace
Typ operace: Rescue
Označení: Rs1
Čas startu operace: 9:00
Určené jednotky:
4x G4M1-11 "Betty" - dislokace letiště Valognes (A10)
20x Hurricane Mk.II b, Hawker – dislokace letiště Caen H7, Polní letiště B4 (I7), Polní letiště B12 (F7), Falaise (I4)

Popis operace:
Proveďte evakuaci pod palbou a zachraňte citlivé dokumenty a hlavní velitele oblasti umístěné v St.-Lo (C6), Vire (D3), Caen (H7) a Falaise (J4). Cílem evakuace je Valognes (A10). Evakuace bude provedena letmým přistáním na určená letiště. Podle časových dispozic bude poskytnuta stíhací ochrana.

-----------------------------------------------------------------------------------

Název: Inspekce
Typ operace: Attack
Označení: A1
Čas startu operace: 9:30
Určené jednotky:
20x Hurricane Mk.II b, Hawker – dislokace letiště Caen H7, Polní letiště B4 (I7), Polní letiště B12 (F7), Falaise (I4)


Popis operace:
Napadněte stíhacím útokem inspekční letoun Ju88 letící v oblasti fronty. Letoun startuje 9:15 z letiště v (O10).

-----------------------------------------------------------------------------------
Proveďte výše uvedené rozkazy se ctí a odpovědností!
Bůh s Vámi.


Oblastní velení Normandy západ - Londýn

---------------------------------
Přílohy:

A1 – Přehled akcí a harmonogram operací a přidělená kódová označení
[img]http://grimreapers.ic.cz/obrazky/Lekks/VLF/HARM-RED.jpg[/img] is not a valid Image.

A2 – Aktualizovaná mapa oblasti Normandy-západ
http://grimreapers.ic.cz/obrazky/Lekks/VLF/MAPA.jpg

****


BLUE

Vrchní velení Říše
Berlín
14.6.1940

Denní rozkaz č. 124-8 pro jednotky dislokované v části Normandie - západ.

OPERACE THORR

Typ operace: Bomb
Čas startu operace: 9:00

Na přímý rozkaz Vrchního velení - Berlín, proveďte operaci THORR.

Situace:

Blitzkrieg je ve vrcholné fázi. Naše blesková ofenzíva ve Francii slaví nesporné úspěchy i přes vydatnou pomoc Britů ve Francii. Průlom pod Maginotovu linií a obchvat přes Belgii nepřítele naprosto překvapil a donutil k panickému ústupu na všech frontách. Nepřítel se shromažduje u Caen a Cebourgu, kde vypravuje evakuační lodní konvoje směrem do Valognes. Rovněž jsou v chodu letecké evakuace, které jsou určeny hlavně pro velitelské kádry nepřítele. Díky našemu bleskovému postupu se nedaří zabezpečovat komplexní obranu fronty ve všech úsecích, nicméně v místech koncentrace našich vojsk je dostatek pozemních pozorovatelů s přímým napojením na Pozemní kontrolu oblasti. Zpoždění v předávání informací se podařilo zkrátit na 1-3 minuty. Se situací na frontě se přijela osobně obeznámit inspekce z Vrchního velení a vaší jednotce byla přiznána ta čest ji poskytnout letoun a ochranu při obhlídce fronty. Vzhledem k nízké bezpečnosti na frontě je však možné, že o příjezdu a letu inspekce byl informován nepřítel.

Pečlivě připravený plán ofenzivy ve Francii se vyplatil. Vrchní velení však nezahálí a připravuje již plány na invazi do Británie. Bohužel došlo k porušení bezpečnostních opatření a z velitelství byly ukradeny dokumenty k připravované ofenzivě. Gestapo zachytilo poslední stopu britského špiona právě v Normandii, kde přestrojen za uprchlíka nastoupil na evakuační loď do Británie. Naštěstí je to v konvoji pouze jedna takto zbarvená loď.

Bohužel toto není jediná špatná zpráva. V nedávných dnech byla při operacích v Biskajském zálivu odhalena a poškozena jedna z našich ponorek nesoucí nově testovaný čtyřválcový šifrovací systém ENIGMA. Na ponorce vypukl požár, který se nedaří uhasit, tudíž se nemůže ponořit. V současné době je ponorka vlečena naším torpédovým člunem a snaží se doplout do nejbližších doků v Le Havre (které jsme obsadili minulý týden). Ochrana šifrovacího stroje je spolu s eliminací britského špiona prioritou nynějšího tažení ve Francii.

Díky prozřetelnosti Vůdce a pečlivým přípravám Vrchního velení se Německo konečně může osvobodit od potupného jha Vestfálského mírů a Velkoněmecká říše se rozepne ve své právoplatné velikosti. Na Vás je aby tuto šanci Německo neztratilo!


Cíl operace:

Primární úkol:
•Zneškodnit loď převážející britského špiona.
•Ochránit kód ENIGMA umístěný na ponorce. V případě neúspěchu ponorku raději potopte!
Sekundární úkoly:
•Podpořit náš drtivý postup na západ Normandie a ochránit frontové jednotky před leteckými útoky nepřítele.
•Ochránit inspekční skupinu Vrchního velení při letu nad frontou.
•Narušovat evakuaci konvoji a letouny v celé oblasti Normandy.

MAPA v příloze A2.

Způsob provedení:
•Pomocí průzkumu nalézt pozici konvoje s lodí přepravující britského špiona. Uvedenou loď potopit dříve nežli dopluje do Valognes.
•Poskytnout permanentní ochranu poškozené ponorce a kódu ENIGMA(spolední známá pozice H10). Při neudržitelnosti obrany ponorku potopit.
•JABO nálety eliminovat odpor nepřítele v klíčových opěrných bodech na frontě – hlavně podpořit průlom u Falaise.
•Poskytnout jeden JU88 a neustálou stíhací ochranu inspekční skupině Vrchního velení během letu nad frontou.
•Podpořit náš postup v Normandii obsazením letišt L´Aigle(O2), Polní letiště B4 (I7), Falaise (I4), Caen (H7), Vire (D3). Zneškodnit obranu letišť a přilehlých prostor. Po zneškodnění obrany obsadit letiště letmým přistáním min. 2 strojů.

Určené jednotky:
12 strojů Bf 109 E4/B – dislokace letiště St.-Gatien L9, Polní letiště (O8), St. Martin (O6)
8 strojů Bf 109 E4 – dislokace letiště St.-Gatien L9, St. Martin (O6).
8 strojů Ju 88 - dislokace letiště, Saint Romain O10.
3 stroje Bf 110 G2 - dislokace letiště, Saint Romain O10.
1 průzkumný hydroplán - dislokace letiště, Saint Romain O10
-----------------------------------------------------------------------------------

Primární operace - Eliminaci britského špiona:


Název: Konvoj
Typ operace: Recon
Označení: R1
Čas startu operace: 9:00
Určené jednotky:
1 průzkumný hydroplán - dislokace letiště, Saint Romain O10

Popis operace:
Proveďte průzkum všech konvojů směřujících do Valognes a nalezněte loď vezoucí britského špiona. Pozici sdělte radiem připravené skupině pro operaci B1.

FOTO

[img]http://grimreapers.ic.cz/obrazky/Lekks/VLF/SPION.jpg[/img] is not a valid Image.

----------------------------------

Název: Špion
Typ operace: Bomb
Označení: B1
Čas startu operace: 9:30
Určené jednotky:
3 stroje Bf 110 G2 - dislokace letiště, Saint Romain O10
4 stroje Bf 109 E4/B – dislokace letiště St.-Gatien L9,

Popis operace:
Přízemním letem napadněte a potopte loď v konvoji vezoucí špiona. Dejte pozor na možnou vzdušnou nebo lodní ochranu konvoje. Pozice lodi v konvoji zajistí operace R1.

----------------------------------


Primární operace - Ochrana kódu ENIGMA:

Název: ENIGMA
Typ operace: Defend
Označení: D1
Čas startu operace: 9:00
Určené jednotky:
12 strojů Bf 109 E4/B – dislokace letiště St.-Gatien L9, Polní letiště (O8), St. Martin (O6)
8 strojů Bf 109 E4 – dislokace letiště St.-Gatien L9, St. Martin (O6).
3 stroje Bf 110 G2 - dislokace letiště, Saint Romain O10.

Popis operace:
Neustálým vzdušným krytím ve středních výškách zajistěte ochranu poškozené ponorky po celou dobu operace THORR. V případě neudržitelné situace využijte pomoci Ju88 čí BF110 a ponorku potopte. Pozice ponorky H10.

FOTO
[img]http://grimreapers.ic.cz/obrazky/Lekks/VLF/ENIGMA.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://grimreapers.ic.cz/obrazky/Lekks/VLF/ENIGMA1.jpg[/img] is not a valid Image.

-----------------------------------------------------------------------------------

Dále jsou naplánovány následující sekundární operace:


Název: Letiště
Typ operace: JABO
Označení: J1
Čas startu operace: 9:00
Určené jednotky:
12 strojů Bf 109 E4/B – dislokace letiště St.-Gatien L9, Polní letiště (O8), St. Martin (O6)

Popis operace:
Napadení a následná eliminace obrany letiště L´Aigle(O2), Polní letiště B4 (I7), Falaise (I4), Caen (H7), Vire (D3). Po zničení obrany provést výsadek a zábor na každé letiště letmým přistáním min. 2 strojů. Bránit případnému následnému pokusu o znovudobytí letiště.

-----------------------------------------------------------------------------------


Název: Velitelství
Typ operace: Bomb
Označení: B2
Čas startu operace: 9:00
Určené jednotky:
8 strojů Ju 88 - dislokace letiště, Saint Romain O10.
8 strojů Bf 109 E4 – dislokace letiště St.-Gatien L9, St. Martin (O6) - krycí skupina.

Popis operace:
Bombardovacím útokem ve střední výšce zničte oblastní velitelství umístěná v Caen (FOTO), Falaise (FOTO), St.-Lo (FOTO). Po skončení operace jsou Ju88 přiděleny jako JABO jednotky pro operaci J2.

FOTO
ST-LO
[img]http://grimreapers.ic.cz/obrazky/Lekks/VLF/STLOHQ.jpg[/img] is not a valid Image.

VIRE
[img]http://grimreapers.ic.cz/obrazky/Lekks/VLF/VIREHQ.jpg[/img] is not a valid Image.

CAEN
[img]http://grimreapers.ic.cz/obrazky/Lekks/VLF/CAENHQ.jpg[/img] is not a valid Image.

FALAISE
[img]http://grimreapers.ic.cz/obrazky/Lekks/VLF/FALAISEHQ.jpg[/img] is not a valid Image.
-----------------------------------------------------------------------------------

Název: Inspekce
Typ operace: Cover
Označení: C1
Čas startu operace: 9:15
Určené jednotky:
1 stroj Ju 88 - dislokace letiště, Saint Romain O10
1-8 strojů Bf 109 E4 – dislokace letiště St.-Gatien L9, St. Martin (O6).

Popis operace:
Poskytnout cover ochranu inspekčnímu stroji po celou dobu letu nad frontou. Trasa letu zahájí ve čtverci L10 a kopíruje průběh fronty ve čtvercích na mapě. Inspekce zakončí svůj let na letišti St. Martin (O6). Po vysazení inspekčního týmu přidělené stroje přeletí zpět na svoje výchozí základny. Upozornění: místo a čas startu letu jsou pravděpodobně prozrazeny.

-----------------------------------------------------------------------------------

Název: Fronta
Typ operace: JABO
Označení: J2
Čas startu operace: 10:00
Určené jednotky:
12 strojů Bf 109 E4/B – dislokace letiště St.-Gatien L9, Polní letiště (O8), St. Martin (O6)

Popis operace:
JABO nálety po celé délce fronty eliminovat nepřátelské pozemní jednotky těsně za frontou. Vystříhat se civilních obětí. Bližší pozice zajistí operace R2.

-----------------------------------------------------------------------------------
Název: Jagt
Typ operace: Free fight
Označení: F1
Čas startu operace: 10:45
Určené jednotky:
8 strojů Bf 109 E4 – dislokace letiště St.-Gatien L9, St. Martin (O6).

Popis operace:
Napadněte jakékoliv JABO a letecké evakuační jednotky nepřítele v oblasti. Zabraňte JABO útokům na naše pozemní jednotky.

-----------------------------------------------------------------------------------

Proveďte výše uvedené rozkazy se ctí a odpovědností. Vůdce a Německo na Vás spoléhá.


Vrchní velení - Berlín

---------------------------------
Přílohy:

A1 – Přehled akcí a harmonogram operací a přidělená kódová označení
[img]http://grimreapers.ic.cz/obrazky/Lekks/VLF/HARM-LW.jpg[/img] is not a valid Image.

A2– Aktualizovaná mapa oblasti Normandy-západ
http://grimreapers.ic.cz/obrazky/Lekks/VLF/MAPA.jpg
Upravil/a Lekk dne 24-07-2006 00:12
 
310_Podrs
Prosím Valhera,uploadni nám na SVK ten track,pokud ho máš...díky myslím za všechny Mrknutí
 
http://www.310raf.com
Wutz
1. let: letěl jsem sám v roli průzkumníka a hledal špiona, cestu byly dlážděna dalšími konvoji a všechny mě zdravili nepřetržitým ohňostrojem.Nakonec jsem ho objevil trochu dál , než jsem ho čekal , cestou mě napadli huriky , ale jen vystřelili a nepokračovali v pronásledování. Udal jsem polohu konvoje dalším dvěma 110kám , které letěli s nákladem bomb loď likvidovat. Cestou došlo , ke změně plánu , museli potopit ponorku s enigmou a byli napadeni nepřítelem. Prakticky jsem se v ten okamžik vyskytoval přímo nad ponorkou a spadl jsem ze 3000 Ikarovi přímo na hrb a vyřadil ho z boje. Pak v pokračujícím boji jsem si s Petrasem málem dali hubičku na HO, já to odnesl růžovou obrazovkou a ustřeleným zaměřovačem. To už sem valil domů a přistávat jsem musel na břicho, flak mi poškodil hydrauliku.
2.let naloženi bombami s úkolem potopit špiona byl jsem napaden Ikarem Vašátkem , ten mi poškodil motor. Následoval odhoz bomb a v klesavém letu jsem mizel z bojiště směrem domů. Motor zdechl těsně u letiště , přistání proběhlo bez problémů. Omlouvám se , že jsem nezmínil úspěchy dalších členů naší jednotky, sem už holt taková svině. Salute! :tup: a dík.
 
Hiltos
Adler Staffel:

Jako prvni odstartoval hrdinny dobrovolnik Wutz s ukolem lokalizovat konvoj a lod prepravujici zradneho spiona. Zbyvajici osadky uzivaji slunicka. Po 10 minutach letu nad zaflakovanymi konvoji hlasi Wutz polohu. Pbarry a ja okamzite startujem. Nad Le Havrem prichazi rozkaz potopit ponorku. Po dalsich dvou minutach letu vidime hejno letadel (cekame befka, jsou to hurriky), pod nimi ponorku a startujici hydroplan, ktery je Pbarrym briskne sestrelen, zatimco ja a Wutz vracejici se z pruzkumneho letu odlakavame hurriky. Wutz sundava era jak na bezicim pasu. Pokus o potopeni ponorky dopadl neslavne, vsichni oba minuli. Wutz mirne poskozen. Navrat na zakladnu bez problemu.
Pri druhem letu bylo rozhodnuto se konecne venovat spionovi a usetrit ho nesnazi morske nemoci. Prilet do cilove oblasti ve vysce 3.5 km. Jsme napadneni hurriky z prevyseni. Wutzovi kouri pravy pravy motor, vraci se na zakladnu. Pokracuji dva. Pri klesani ke konvoji jsem zasazen, kouri levy motor. Tocim na zakladnu a klesanim zdrham pred strilicim hurrikem. Pbarry pronika vysokou rychlosti az nad konvoj a "poucuje" speha. Pri odletu zasazen lodnim flakem, kouri pravy motor, za nim hejno hurriku. Pbarry naplno vyuziva prevahy nemecke techniky a francouzske lenosti a plavnym letem unika. Navrat na zakladnu bez problemu, jedinym vrzusenim bylo vysazeni Wutzova motoru 5km od letiste.
Od veleni zadne dalsi rozkazy neprisly. Po viteznem doutniku se posadky stastne rozchazi do svych ubikaci, jedinou vyjimkou je Pbarryho strelec, ktery byl zranen a je odnasen davem vdavekchtivych sestricek k lekarskemu osetreni.

Velke diky Lekkovi za organizaci, Jamimu a Valherovi za bitevni plan a francouzum za cvicne cile.
 
1stCL_valhera
Dal jsem na ftp do svého adresáře track z této akce, tak se na ten zázrak mrkněte... :tup:
 
GC3_Chroust
doktorkop napsal:

Při prvním letu se díky lagu naše i tak dost hubená skupinka roztrhala a byla napadena stíhačkami někde u Lilelelux.Poté co mi někdo ustřelil křídlo jsem se poroučel na padáku k zemi.Čekal mě přesun zpátky na základnu a čekání na nové letadlo=50min.Poti měl štěstí míň a dostal PK.
Na druhý let jsme startovali se Šafříkem,který předtím úspěšně povozil nějakého papaláše.


Tak takhle to bylo, tim ze ste se roztrhali jste nas pekne zmatly, my meli za ukol sundat tu stabni 88cku...po nake dobe najdeme osamoceny letoun tam kde mel byt, sice v hurrym moc nestihame ale po nakej dobe jde dolu...rikame si, ukol splnen, ale ejhle, je tu dalsi 88cka i s doprovodem, rikame si naka finta, ta musi jit taky dolu, po mensim boji jde podle vseho opet dolu, nasleduje boj s doprovodem, ustupujem, ale dochazi me palivo asi deset minut pesi chuze od letiste.

Kazdopadne jsem si az do dnesniho rano myslel ze ukol byl 100% splnen, jak koukam tak ne Smutný ...ale kdo mohl cekat ze tech osamocenych 88cek tam bude vic?
 
310_Podrs
Jinak podle mě by neškodilo sem napsat jakou kdo měl imatrikulaci aby člověk věděl na co a koho kouká.Ne všichni měli svoje typické označení(viděl jsem označení bombrů z 311. a z té určitě nikdo neletěl,teda kromě mě).Lekk by ta označení pak třeba mohl hodit za naše nicky na úvodní stránce tohoto threadu a bylo by jasno.Co vy na to?
Tak já osobně jsem třeba měl pro mě nezvyklé NN-B,skupina Yankee,Hurric.
S!

P.S.: A taky bych se dozvěděl kterej syčák z naší sq. mě to málem těsně před koncem sundal...(no,ve skutečnosti tuším Mrknutí ,co NN-Y?)
P.P.S.: Co ty na to.Lekku :tup:
Upravil/a 310_Podrs dne 24-07-2006 08:28
 
http://www.310raf.com
GC3_Kane
3IAP_Chroust napsal:
doktorkop napsal:

Při prvním letu se díky lagu naše i tak dost hubená skupinka roztrhala a byla napadena stíhačkami někde u Lilelelux.Poté co mi někdo ustřelil křídlo jsem se poroučel na padáku k zemi.Čekal mě přesun zpátky na základnu a čekání na nové letadlo=50min.Poti měl štěstí míň a dostal PK.
Na druhý let jsme startovali se Šafříkem,který předtím úspěšně povozil nějakého papaláše.


Tak takhle to bylo, tim ze ste se roztrhali jste nas pekne zmatly, my meli za ukol sundat tu stabni 88cku...po nake dobe najdeme osamoceny letoun tam kde mel byt, sice v hurrym moc nestihame ale po nakej dobe jde dolu...rikame si, ukol splnen, ale ejhle, je tu dalsi 88cka i s doprovodem, rikame si naka finta, ta musi jit taky dolu, po mensim boji jde podle vseho opet dolu, nasleduje boj s doprovodem, ustupujem, ale dochazi me palivo asi deset minut pesi chuze od letiste.

Kazdopadne jsem si az do dnesniho rano myslel ze ukol byl 100% splnen, jak koukam tak ne Smutný ...ale kdo mohl cekat ze tech osamocenych 88cek tam bude vic?


to křídlo ti uhryznul brouk Mrknutí
 
http://3iap.org/forum/news.php
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,013,024 návštěv