Battle of Stalingrad - žvanírna 2016
|
CSAF_Shephard |
Přidané 19-01-2016 22:05
|
Nováček
Příspěvek: 25
Založený: 14.01.16
|
Rumcajs to ty si dnes zhodil tu 1800? Pekne má to rozflakalo pri rolovani. He he he. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 19-01-2016 22:10
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
CSAF_Shephard napsal:
Rumcajs to ty si dnes zhodil tu 1800? Pekne má to rozflakalo pri rolovani. He he he. Jo. Dokonce dvě. Naloguju se na server. Dohodnem s Baronem, že poletíme na warehouse a jak odstartujeme, dojde mi, že je hustá oblačnost, že to asi nevyjde. Baron měl stejnak nějaký problém, tak jsem letěl sám. Navigoval jsem opravdu hardcore - kolem jen mléčná bílá. Kurs, stopky a doufat. Měl jsem změřeno, že musím letět 25 minut na východ, abych dolezl nad Stalingrad a mohl točit na sever. Jenže za 18 minut vyskočila hláška, že warehouse byl zničen. To tak nic, píchnu mraky a vidím oranžovou světlici. Byl jsem asi 2 km od vašeho letiště. No tak jsem z He 111 udělal střemhlavý bomber a ty dvě zlatíčka mrsknul na dvě startující Pešky. Vzápětí mě flak rozplácnul po obloze. Tak legrace to byla
Non est specifica
|
|
|
|
CSAF_Shephard |
Přidané 20-01-2016 05:37
|
Nováček
Příspěvek: 25
Založený: 14.01.16
|
L
Ja som sa tam pridal k 4 rusom dve pekne lety sme dali jeden na letisko a druhý na warehaus ja už som si roloval a chcel som počkať kým pristanú a znovu sa lognu potom som počul flak ako pali a na 3 hodine nad horizontom preletela bf 109 no ale mala namierené preč. Zrazu počujem motory obzerám sa či sa nevracujú peshky a Obrovské BUM vyparil som sa z dráhy :-) |
|
|
|
Baron |
Přidané 21-01-2016 23:39
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Nieco pre singleplayeristov - PWCG 1.2:
http://forum.il2s.../?p=326009
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 22-01-2016 15:36
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Nový developer diary http://forum.il2s...ary/page-4
Když to dobře půjde, bude další patch s variantami efka, pešky a šturmoviku venku příští týden.
A prý se blíží doba, kdy nám odhalí, jak bude svět vypadat po BoM.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
CSAF_Shephard |
Přidané 22-01-2016 15:50
|
Nováček
Příspěvek: 25
Založený: 14.01.16
|
Zase bližšie k reálnym veciam. |
|
|
|
Baron |
Přidané 22-01-2016 16:12
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Nuz, ja mam radost z tohoto bodu:
9. Correct 'jumpy' behavior of Bf 109 F4, G2 and F2 to resemble E7 behavior and check other planes;
Ak este opravia aj Fw-190A-3 a odstrania chyby pri pojizdeni Bf-110, bude to nirvana.
Kazdopadne je zoznam zmien dlhy a slubny Myslim, ze je sa na co tesit.
Upravil/a Baron dne 22-01-2016 16:28
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
CSAF_Shephard |
Přidané 22-01-2016 16:39
|
Nováček
Příspěvek: 25
Založený: 14.01.16
|
Mne zas sa páči ten fuel manažment a samosvorne nádrže a ostatné veci. |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 22-01-2016 16:50
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Gooooooood, jsem na to zvědavej, jak to ti moloďci udělali. |
|
|
|
kouty |
Přidané 22-01-2016 17:00
|
Uživatel
Příspěvek: 1050
Založený: 29.08.09
|
Improve autolevel flight assist for non-dive bombers (He-111, Ju-88, Pe-2 s. 87 and Pe-2 s. 35) so it will use rudder instead of ailerons for corrections
hurá
Correct Ju 87 engine thermal modeling
a todle mě taky zajíma
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 22-01-2016 17:09
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Je to hezký, ale mě by docela zajímalo, kdy světu sdělí, jaké podklady použili jako referenci pro výkony FW 109A3. Které konkrétní podklady použili pro ostatní letadla, to už sdělili, tedy ne světu, ale minimálně na ruském fóru to někde je. Nicméně u FW 190A3 se zatvářili tajuplně a Han prohlásil, že to budou moct zveřejnit až po 11/1/2016. Což tak nějak potichu uteklo a Han klasicky Rusky mlčí.
Mezitím jim Crump poskytl sadu dokumentů z NASA (NACA), vysvětlil jim, v čem mají blbě metodiku měření roll rate a navíc zveřejnil dokumenty v ruštině, které jsou výkonnostním testování FW 190 A4 a které dost možná byly použity jako reference. A ze kterých je zřejmý dost složitý stav toho letadla po přistání a způsob opravy a především nastavení motoru pro uskutečněné testy. Bohužel zavládlo ticho.
Non est specifica
|
|
|
|
CSAF_Shephard |
Přidané 22-01-2016 17:13
|
Nováček
Příspěvek: 25
Založený: 14.01.16
|
Nikdy nič nebude dokonale ale pokiaľ to budú zlepšovať čo sa stále aj deje časom sa to vyladi. To je môj názor. IL2 1946 prešiel tak isto veľmi dlhou cestou až sa z neho stala ikona simulatorov. Aj vďaka moderom. |
|
|
|
magot |
Přidané 22-01-2016 17:35
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Do skriptu neuvidíme, hádám malou ráži to pobere do 4té až 5té kulky (opakovaný zásah hitboxu), kanon by to pobrat nemělo .. střepiny z 88tky no to teda nevím ... |
|
|
|
saldy |
Přidané 22-01-2016 17:55
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Není možné, že Fw 190A-3 byl v reálu až příliš dobrý, což se nehodí do krámu? |
|
|
|
CSAF_Shephard |
Přidané 22-01-2016 18:05
|
Nováček
Příspěvek: 25
Založený: 14.01.16
|
Necháme sa prekvapiť. Možno tam bude možnosť prepumpovat palivo z deravych nádrži do tých ostatných. |
|
|
|
Art |
Přidané 22-01-2016 18:14
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 19.11.13
|
CSAF_Shephard napsal:
Nikdy nič nebude dokonale ale pokiaľ to budú zlepšovať čo sa stále aj deje časom sa to vyladi. To je môj názor. IL2 1946 prešiel tak isto veľmi dlhou cestou až sa z neho stala ikona simulatorov. Aj vďaka moderom.
Promiň Shepe, ale tohle jsou pro mne výmluvy. Vědí kde je chyba a nechtějí s tím nic udělat. Jak už jsem jednou psal Han má o 190 jiné smyšlení (špatné) než ve skutečnosti bylo. Ještě je k smíchu to, že furt p... o doložení a když to stejně někdo doloží, tak to nepomůže. PS: vadilo by mě to u jakého kolik jiného letadla. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 22-01-2016 18:26
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Rumcajs napsal:
Mezitím jim Crump poskytl sadu dokumentů z NASA (NACA), vysvětlil jim, v čem mají blbě metodiku měření roll rate a navíc zveřejnil dokumenty v ruštině, které jsou výkonnostním testování FW 190 A4 a které dost možná byly použity jako reference. A ze kterých je zřejmý dost složitý stav toho letadla po přistání a způsob opravy a především nastavení motoru pro uskutečněné testy. Bohužel zavládlo ticho.
Ty zveřejněné dokumenty jsou naprosto profláklé a pochybuji, že je stávající Fw 190 A-3 postaven právě čistě na nich (nedává to smysl). Poznámku o roll rate ještě prověřím.
Nicméně souhlasím, že by bylo fajn, kdyby vývojáři odhalili podklady.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Baron |
Přidané 22-01-2016 18:57
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
saldy napsal:
Není možné, že Fw 190A-3 byl v reálu až příliš dobrý, což se nehodí do krámu?
Je.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 22-01-2016 18:57
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak jasně, já nepředpokládám, že by Crump přinesl nějaké tajné materiály, které nikdo nikdy neviděl. To by 70 let po válce bylo opravdu divné, že? A proto je ještě divnější, že s tím odhalením maj hoši z 1CGS takový problém. A proč právě FW 190 je pro ně tak nerozlousknutelný oříšek? Stejnak lidi budou dogfightovat s F4. A ta je ve výšce dokonce přehnaně rychlá. Nakonec i ta stávající 190 je dobře použitelná. Jediný problém má, že když nemá taktickou převahu (energii), nemá tak nějak co by mohla udělat. U země nemá proti Jakům šanci. Úplně u země neuteče lavině. A ani 4000 metrů výšky ji nezaručí, že zdrhne.
Non est specifica
|
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 22-01-2016 19:11
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
U země nemá proti Jakům šanci. Úplně u země neuteče lavině. A ani 4000 metrů výšky ji nezaručí, že zdrhne.
S timhle opravdu vůbec nesouhlasim. Ze své zkušenosti v FW uteču vždy a všemu a stačí i dost malé unikové okno - když nepřítel vyletí z tvojí stopy a ty máš 300metrů výšky, utečeš.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|