606_Tempik napsal:
Jenže CRT je problém. CRT funguje snad jen na čistých il2 serverech bez modů. Na serverech, kde ho zkoušeli na nějakém tom packu brzo klesla návštěvnost a server začal skomírat. Přece jen když už má člověk mody, chce zkoušet nová letadla a pak už ani neví proč ho tam který server nechce pustit, tak vleze na jinej, kde CRT není. Modovyných serveru s CRT je dost pomálu.
Řešením by yly ony packy pravidelně (cca po 14ti dnech) aktualizovaných patchem s tím, že by si člověk stáhl vždycky patch, kde by bylo všechno co přibylo a zas by ses dostal na spektrum serverů bez problému. Ve chvíli kdy má deset serverů s AAA packem 10 různých kombinací letadel a podobně je na tom UP (ikdyž ten je na tom o poznání lépe), tak dávat CRT by bylo o nervy virtuálních pilotů :-(
Tím nejsem proti CRT. Bude to asi opravdu jediná možnost, ale bude to běs pro lidi, co chodí na víc serverů.
A uvědomuješ si, co to bude za hrozný zmatek, když se budou mezi sebou potkávat lidi co mají různé verze LM a DM ve svých ILech ?
Uvědomuju, dyť to píšu, nééé?
Ale souhlasím s tebou v těch tvých dalších přispěvcích. Prostě se otevřela pandořina skříňka a každej IT freak si teď může ať už s čistým svědomím (s tím, že má přece "pravdu", nebo i cheater pomněnit kde co. Není to dobré. Už vidím ty Rudelovi štuky, Clostermanovi tempesty, Hartmanovi befka, Gabreskyho thunderbolty atd.... teda ony už jsou tu...no bude to teď o tom, kdo si sežene ty pravé módy.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Tajpan napsal: a je po probléme s cheatovaním s Ultrou na AAA serveroch.
Skoro to na mne působí jakoby AAA byli "svatí" a ti pozdější "Ultr@", od satana.
Jestli jsem to pochopil správně, tak tvůrci Ultry odešli od AAA protože ten Jolly už to v něčem asi přeháněl. (že by "já-bůh" syndrom ?)
Netvrdil tady někdo, že je cuknuto s motory i v AAA ?
Kdo z nich je tedy víc "BAD", AAA nebo Ultr@ ?
Kdo z nich je lepší a kdo to má víc do reálna ?
Rád bych z toho tedy věděl, kdo z nich má větší potenciál hru posunout blíž realitě a kdo z toho dělá kindermasovku.
Je Ultr@ ta zlá jen proto, že přišla až druhá a většina serverů tedy už má AAA ?
Docela by mne zajímal "Ultr@server" s těma věcma jako Advance engine management, Engine torgue test, Weapons failure s full real nastavením.
Nezajímá mě ani tak to, kdo bere kde kolik na rychlosti ale spíš to, jestli pro to má reálné historické podklady, zbraně taktéž.
Ještě bych počkal se soudy.
P.S: jaká by asi byla situace, kdyby tu Ultr@ byla první, skoro každý by ji měl a přišli by AAA ?
Škrtli by si ?
Upravil/a czs_scharck dne 21-07-2009 18:56
Scharcku, dávaš otázky na ktoré ti môže dať odpoved len budúcnost ,na ktorú viac-menej nemáme vplyv.
Ultra má určite väčší potenciál ako AAA. Ale nakoniec , v počte pilotov/hráčov, tak či onak vyhrá Arkáda-AAA. Arkáda vyhrá vždy.
Tajpan napsal: a je po probléme s cheatovaním s Ultrou na AAA serveroch.
Skoro to na mne působí jakoby AAA byli "svatí" a ti pozdější "Ultr@", od satana.
Jestli jsem to pochopil správně, tak tvůrci Ultry odešli od AAA protože ten Jolly už to v něčem asi přeháněl. (že by "já-bůh" syndrom ?)
Netvrdil tady někdo, že je cuknuto s motory i v AAA ?
Kdo z nich je tedy víc "BAD", AAA nebo Ultr@ ?
Kdo z nich je lepší a kdo to má víc do reálna ?
Rád bych z toho tedy věděl, kdo z nich má větší potenciál hru posunout blíž realitě a kdo z toho dělá kindermasovku.
Je Ultr@ ta zlá jen proto, že přišla až druhá a většina serverů tedy už má AAA ?
Docela by mne zajímal "Ultr@server" s těma věcma jako Advance engine management, Engine torgue test, Weapons failure s full real nastavením.
Nezajímá mě ani tak to, kdo bere kde kolik na rychlosti ale spíš to, jestli pro to má reálné historické podklady, zbraně taktéž.
Ještě bych počkal se soudy.
P.S: jaká by asi byla situace, kdyby tu Ultr@ byla první, skoro každý by ji měl a přišli by AAA ?
Škrtli by si ?
Možná, že už je přepostováno. => O voze o koze. Nic ve zlym. Čili. Tady se nediskutuje o tom, který mod je dobrý nebo špatný. Tady se diskutuje o tom, že příliš mnoho modů v tom dělá stále větší a větší zmatek. A zárověň o tom, jak předejít tomu, aby se ty mody mezi sebou na online nepoprali. To že si pár pamětníků povzdechlo, není jádro diskuse.
Upravil/a Jirka dne 21-07-2009 19:39
heh, pamětníku , na našich "želvích" webovkách je léta vpravo dole anketa, kdy že si myslíte, že vyjde BoB ? http://csl.old-ca...hp?id=uvod
Nepamatuju si už, pokolikáté se u těch dvou nabízených možností musel změnit rok, mnohokrát....
CSL_Kocour se těšil každý rok, že snad už ten příští to bude.
Nebyl a nakonec se ho nedočkal ....... .
Nechtěl ani oficiální betu 4.09 se Slovenskem, takže ho nikdy neviděl, držel se jen oficiální verze šturma.
Na BoBa nečekám, nemusel bych se dočkat . . . . zajímá mne přítomnost a jestli lze současnost posunout dál bez Olega a jestli to komunita zvládne nebo pohřbí.
Nechť tedy zvítězí ten lepší a ten horší zhyne.
Ale to se nevyřeší samo, to musí hráči dát jednomu přednost, před tím druhým . . . a provozovatelé severů samo.
Je možné, že onen Ultr@HaDes čeká na větší rozšířenost, podporu serverů a pak zavede onu nekompatibilitu mezi jeho Ultrou a AAA.
Věřím, že nemá za cíl být hrobníkem Ila.
Pak se budou servery rozlišovat na Ultr@ pro magory s hard nastavením a AAAmasomlejny. . . . kdo ví . . . . ?
Upravil/a czs_scharck dne 21-07-2009 20:35
Tajpan napsal:
Scharcku, dávaš otázky na ktoré ti môže dať odpoved len budúcnost ,na ktorú viac-menej nemáme vplyv.
Ultra má určite väčší potenciál ako AAA. Ale nakoniec , v počte pilotov/hráčov, tak či onak vyhrá Arkáda-AAA. Arkáda vyhrá vždy.
Hele mě je uplně jedno jakej modpack je lepší, ale nemyslím, že by AAA byla větší arkáda, nez UP jen proto, že maj v nazvu Arkade a když má UP docela diskutabilní AOC. Hodně věcí z UO je obšlehlejsch z "arkady" a ten úžasnej UP se nebojí vrtat ani do pro AAA zapovězených věcí. Mě teď po weapon modu přijde víc arkáda ten UP, když co půlvteřinová dávka, to ohnivá koule. Kdyby měli němci tenkrát tenhle mód, tak nepotřebovali zesilovat výzbroj a zatěžovat letadla
Ale co mě u U potěšilo, že krom Fučidou zmíněných opravených výkonů nových dor i upravili výkony 11 a 13 lb tempestů, ikdyž je maj teď blbě pojmenovaný. Nezkoumal jsem to sice dopodrobna, ale už nelítaj v 8 kilometrech 760km/h
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
CZS_Scharck napsal:
heh, pamětníku , na našich "želvích" webovkách je léta vpravo dole anketa, kdy že si myslíte, že vyjde BoB ? http://csl.old-ca...hp?id=uvod
Nepamatuju si už, pokolikáté se u těch dvou nabízených možností musel změnit rok, mnohokrát....
CSL_Kocour se těšil každý rok, že snad už ten příští to bude.
Nebyl a nakonec se ho nedočkal ....... .
Nechtěl ani oficiální betu 4.09 se Slovenskem, takže ho nikdy neviděl, držel se jen oficiální verze šturma.
Na BoBa nečekám, nemusel bych se dočkat . . . . zajímá mne přítomnost a jestli lze současnost posunout dál bez Olega a jestli to komunita zvládne nebo pohřbí.
Nechť tedy zvítězí ten lepší a ten horší zhyne.
Ale to se nevyřeší samo, to musí hráči dát jednomu přednost, před tím druhým . . . a provozovatelé severů samo.
Je možné, že onen Ultr@HaDes čeká na větší rozšířenost, podporu serverů a pak zavede onu nekompatibilitu mezi jeho Ultrou a AAA.
Věřím, že nemá za cíl být hrobníkem Ila.
Pak se budou servery rozlišovat na Ultr@ pro magory s hard nastavením a AAAmasomlejny. . . . kdo ví . . . . ?
Scharcku, ono je to ťažko povedať teraz.
máme IL2, plus mody AAA-arkade, Ultrapack . LesniHu-mod plus WWI-CK.
AAA sa viac menej nateraz zastavila na 1.1.1(než si niečo vnútri vyriešia), Ultra pokračuje vo vývoji (relatívne krátkom čase vyšla 1.5, 1.6,1.6b a teraz 1.7) , na LesniHU netrpezlivo čakám, a WWI-sa pracuje.
Dokedy, jednotlivé mody budú viac-menej kompaktibilitné, je to zbytočné nejako sa tým zaoberať, ktorý bude lepší a hratelnejší.
Ultra má teraz teraz väčší potenciál, dáva pilotovi iný rozmer z lietania.
Trochu sa to približuje TargetWaru, ale nie je to tak obtiažne.
Až ked bude jednotný (bez submodov) potom sa uvidí.
Takže tak.
A tiež ked výjde LesniHu-mod, budem testovať osto-šest.
A WWI-CK??? no, nechám sa prekvapiť, ak teda výjde.
Ale aj tak tipujem za vítaza AAA-arkade.
CZS_Scharck napsal:
heh, pamětníku , na našich "želvích" webovkách je léta vpravo dole anketa, kdy že si myslíte, že vyjde BoB ? http://csl.old-ca...hp?id=uvod
Nepamatuju si už, pokolikáté se u těch dvou nabízených možností musel změnit rok, mnohokrát....
CSL_Kocour se těšil každý rok, že snad už ten příští to bude.
Nebyl a nakonec se ho nedočkal ....... .
Nechtěl ani oficiální betu 4.09 se Slovenskem, takže ho nikdy neviděl, držel se jen oficiální verze šturma.
Na BoBa nečekám, nemusel bych se dočkat . . . . zajímá mne přítomnost a jestli lze současnost posunout dál bez Olega a jestli to komunita zvládne nebo pohřbí.
Nechť tedy zvítězí ten lepší a ten horší zhyne.
Ale to se nevyřeší samo, to musí hráči dát jednomu přednost, před tím druhým . . . a provozovatelé severů samo.
Je možné, že onen Ultr@HaDes čeká na větší rozšířenost, podporu serverů a pak zavede onu nekompatibilitu mezi jeho Ultrou a AAA.
Věřím, že nemá za cíl být hrobníkem Ila.
Pak se budou servery rozlišovat na Ultr@ pro magory s hard nastavením a AAAmasomlejny. . . . kdo ví . . . . ?
Nevím sice, kdy BOB bude, sám dělám ve vývoji software, takže vím, že plány a skutečnost jsou dvě odlišné věci, nicméně poměrně pravidelně procházím i jiné weby věnující se simulátorům. A tam se relativně často objevují informace o tom, jak Oleg pokračuje. Takže vím, že na tom maká a v jaké fázi zhruba je. Proto mě řeči o tom, že BOB nebude atd,atd, přijdou legrační.
Co se týče modů. Ani já nevěřím tomu, že by mody měly za cíl ILa zničit. Nepochybně jim jde o opak. Nicméně tím, jak je celé to modování chaoticky a roztříštěně provozováno tím ten sim IMHO vlastně ničí. Mě se dneska IL nejeví už jako kompaktní sim, byť s nedostaky. Dnes už je to rozbředlá hromada barevných čehosi, na kterou si každý šmoula může přihodit co se mu zlíbí.
BoB asi bude, ale kdoví kdy. Na 1C fóru postují čas od času nějaké novinky přímo od Olega. Poslední post je z 22.5.09 a ukazuje fíčůru v tom, že defaultní skiny obsahují v sobě nějak zakomponované vystínování a opotřebení a na změnu skinu s těmito efekty bude stačit změnit barvu. Pak je tam fotka kostry wellingtonu. I tak si myslím, že ale vývoj tohoto trvá strašlivě dlouho.
Zkus třeba tohle http://www.simhq.com/_air11/air_341a.html. Je to z konce května. Na druhé straně si myslím, že není potřeba očekávat development report každej měsíc. Při vývoji něčeho takového nějaké malé info každejch pár měsíců je až až.
Čas od času koukni i na youtoobe. Je tam třeba moc pěkně demonstrovaná práce v mapeditoru. Prostě kdo hledá, informace najde.
Co se týče modů. Ani já nevěřím tomu, že by mody měly za cíl ILa zničit. Nepochybně jim jde o opak. Nicméně tím, jak je celé to modování chaoticky a roztříštěně provozováno tím ten sim IMHO vlastně ničí. Mě se dneska IL nejeví už jako kompaktní sim, byť s nedostaky. Dnes už je to rozbředlá hromada barevných čehosi, na kterou si každý šmoula může přihodit co se mu zlíbí.
Jirko, s prvými vetami súhlasím,ale potom si dovolím nesúhlasiť.
Čím viac modov, modistov,šmoulov, tým lepšie, aspon bude na výber.
A tak či tak, vyhrá najlepší. Pozri na SH3/SHIV (ponorkový simulátor z WWII) , je tam viac podobná situácia ako teraz v IL2, i ked tam zase neplačú nad modmi.
viz zoznam aktuálnych modov k SH4 (a to sa začína , aj ked velmi neskoro, robiť další nový mod GWX4)
máš viac menej dva velké mody, plus dalšie submody, plus minimody, plus efekfmody plus funmody plus soundmody. A na každom robí bud nejaká partia ludí ,alebo jedinec. a každý si môže vybrať čo len chce.
a onnline???? Viac menej podobná situácia ako v IL2.
Prevažuje čistá SHIV(čistý IL2) , dalej SHIV + doplnená submodami (AAA-pack) a SHIV + RFB (povedzme IL2 + ULTRA). A karty začína miešať OP a plus možno i ked výjde GWX4.
A k tomu Ignorujem SHIV+ATO.
Takže , prosím Vás: DON´T PANIC.
Large Conversion Mods
Trigger Maru Overhauled 1.5.2
Real Fleet Boat 1.51 (1.5)
Campaign Mods
Run Silent, Run Deep Phase III Plus
Patrol Mod
Operation Monsun
Enable Starting Type XVIII Uboot in Career
Pre Pearl Harbor Career Start
UBM Mission Pack
Gameplay Mods
ASW Air Layer Mod
Kakemann and Lurker_hlb3 Destroyer sensors and radar FIX
Ship Centered Accuracy Fix
Very Short on Site Patrol Times
Surface Draft and Dive Times Mod and More
Realistic Crew Configurations
Natural Sinking Mechanics
Super Guns Mod
US Naval Sub School Mod
vs4 Airbase Navs
Webster's Ship Draft Fix for 1.5
Webster's UBM Mods
Webster's Faster Time Compression Near Land
Websters Better Subs 1.5
Webster's Better Air Patrols
Silent Fire Elite for 1.5 (Unrealism)
Schnorkles for Uboots
Nuke Boats for UBM (1.5)
Sea Worn Boat Mod
EZ Plot v1.0
Changes to Terrain
Truk Atoll by Carotio
Environment/Visual Appearances
Environmantal 4.4
Pacific Environment 4
Smaller Sea Plants 1.0
Smaller Seabed Rocks
Webster's Smaller Raindrops
Webster's Eliminate Floating Plankton
Sober's Ultimate Enviornment and Graphic Fix Mod for RFB 1.5
Different Smoke for Merchants and Warships
FJB Camera Mod
Webster's Better Waterline Colors
Webster's Better Sub Marker
Webster's Better Exterior Camera View
SH4 Flag Replacement
Rank, Uniform, and Insignia Mod v1.0 (1.4, 1.5)
ComSubPac and ComSubSoWesPac Letterheads mod
Animated Interior Fans version 1.0 for stock SH4 v 1.5/UBM
2D Captain's Bunk Interior
Captain's Desk Photos Mod
Pulldown Map with Routes
Historical Prop Rotation Mod
Green Position Keepers and Good Lock buttons
Nautical Almanac for 1941-1945
Imput Target Distance on TBT
Captain Cox Redux- Better Scopes for SH4 1.5
Ingame Plot Helper
SlideRule Mod
Hi-Res Binoculars
A Girl in Every Port
Officer Rank Insignia
Websters Cathrine Bell Desk Photo for 1.5
German Belt Buckle
HiRes PPI Radar Screen
Historicly Accurate 4 Bladed Props
Sub Interiors Mod 1.0*
US Medals Fix
Gato Interior Overhal and Salmon/Sargo Gauge Fix
Radar Range Mod v. 2.05
Japanese Name and Rank Mod
High Res HUD Dials (1.5 Only)
Webster's Better Mouse Arrow
Silent Service Graphic Mod
Sober's Compass in Grey Scale
Sliding Speedcharts for navigation map
Webster's Transparent Orders Box
Webster's New Start Screen for 1.5
Peabody's Smaller Torpedo Lights
3000 Yard/Meter Bearing Tools
Kosh Umark
Weapons Mods
Webster's Improved Torpedo Power for versions 1.4 and 1.5
British Torpedo Mod Mark VIII and Mark VIII**New Version
Browning .50 MG
Webster's Upgraded Deckgun
Webster's Improved US Torpedo Power
Webster's Improved German Torpedo Power
Sub Gun Tweak Files
Gun Mod Limited (AA Gun Rate of Fire Change)
AI Ships
Auxilliary Subchaser and Old Corvette
Type 34 Destroyer
AI Sen Toku Sub
IJN Akikaze-Bungo Pete
New Civilian Trawler Skin
Playable Ships and Subs
Playable Pocket Battleship Beta 1.1 (1.5)
SS Horai, Large Old Liner
Iowa Battleship beta
Kongo Battleship
Playable Maya Cruiser (1.5)
Fuso BB Beta (1.5)
Yamato BB Mod
KMS Bismarck Mod
KM Commerce Raider (HK Atlantis) (1.5)
Playable BB Littorio
KMS Hipper
Playale Fletcher Destroyer (1.5)
Fubuki Class Destroyer
Playable Class T Type 1 Submarine (1.5)
HMS Traunt Submarine (1.5)
IJN Subs by keltos (1.5)
I-Boat Damage Mod
IJN Type AM Submarine mod
Foxtrot and November Class Subs
NSS Blackwolf
Sub Skins
Weathered and worn high res Gato textures by Chock
Dark UBoot Skins (1.5)
Camo for Gato Class
UBM Type IX D2 High Res Skins (1.5)
Type VII New Paint Job (1.5)
FooBor's Hi-Res Sub Skins
Silent Skins U-IX D2 and U-XVIII (1.5)
Camo for Type IX D2 (1.5)
Kill Flags Mod
Radio Stations/ Sounds
Radio Stations and Music Mod
BBC Radio 1939 to 1945 Mod
Captain Midnight's CBS News Mod
Ultimate Sound Mod
Das Boot Music
Stealthy Sub Project
Poul's sounds of Life on a Sub
Spaxs UBM German Speech
Tajpane, nesouhlasit somozřejmě můžeš. Každej v té gamese hledáme to svoje. Já jsem ke svému názoru došel poté, co jsem mnohokráte na vlastní kůži zažil prapodivné chování zmodovaných ILů.
Jirka napsal:
Tajpane, nesouhlasit somozřejmě můžeš. Každej v té gamese hledáme to svoje. Já jsem ke svému názoru došel poté, co jsem mnohokráte na vlastní kůži zažil prapodivné chování zmodovaných ILů.
ale to je normálne Jirko, mody tvoria normálny neplatení ludia v rámci svojho volného času.
Napr. v Projekt reality (čo je vlastne mod od Bf2, a tých modov je strašne vela) je squadbug, a s ním sa nič asi už nepraví. musí sa privriet oko.
Alebo Darkest Hour (mod do Red Orchestry) chceš zobrať panzerfaust a dostaneš Mosin-pušku, alebo niektorí objavili na jednej mape dieru do steny a dostávali sa v pohode do tyla enemy na respawn point a honili fragy. atd.
To isté ale máš i IL2. a to podivné chovanie bolo i IL2 ešte pred modmi.
Len nás bolo na serveri málo (max 20ludí) , a každý s každým sa poznal a nemal to za potrebu sa takto prezentovať.
Čím väčšia je hráčska komunita danej hry, tým viac je pravdepodobnejšie že ludia budú využívať bugy, viac podvádzať, viac cheatovať. S tým nič nespravíš a je jedno či je to originál hra alebo mod do orig. hry.
Alebo dúfať v BoB.
Merten napsal:
No jo Tajpane ale v SH po sobě většinou ty ponorky nestřílí,tam jde o konvoje a to je ai = je to něco jinýho.
áno, to je pravda, ale len vdaka modistom a ich modom , môžeme si vyskúšať torpedové člny, torpedoborce, križník, bitevné lode a postavit ich proti sebe. a zadarmo.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.