November 22 2024 02:50:59
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 17

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Windows 7
606_hayes
rufu z dovodu toho ze som student chudobny mam notebook an com to hravam, nastavenie je jednoduche, kedze nelitam modovu verziu tak mam v setup.exe len 1024x768 rozlisenie tak sinastavujem vyhladzovanie a filtorvanie k tomu, a zvlada mi to tak 4aa a 4af, a pohoda, ono na zatial malom 15.6monitore to staci, ked raz budem velky kupim si k tomu velku kravu monitor to potom sa bude uvazovat, ale ono aj tak nejake velke rozlisenia to neutiahne, .....chudak studak......

http://606.klikej.org/news.php
Maxxis
BP_Rufu napsal:

A že má Maxxis neustále problémy se svým nestandartním radeonem...

co je to kravinu, mám normálního radeona, akorát vylepšený chlazení od výrobce RUFUtrdlo. Vyděšený

takovýho tady maj minimálně další dva, kdybys nešetřil měl bys taky Cool Cool Pff

Rufu