November 23 2024 11:21:35
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 13

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Letadla - technické a taktické informace
 Vytisknout diskuzi
Jak létat s P-47 ve hře Il-2
1stCL_Fucida
někde mezi 3500 - 1278922m. Ale nevylučuji, že během přistávacího manévru a během útoku Luftwaffe neklesnou pod minimální letovou výšku.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_Ikar
T-bolt je jedne z mych nejoblibenejsich ne-li nejoblibenejsi letoun!!! Duvodem je fakt ze se v nem citim ze vsech letounu nejbezpecneji.
Tezko popisovat jak s nim letam, (nejsem zrovna pisalek Mrknutí ) Spis se to chce proletet. V kazdem pripade plati vetsina toho co uz tu padlo.
Idealni ero pro doprovod vyskovych bomberu, pro "volny lov" (to zejmena Šklebící se), samozrejme i pro bitevniceni, ALE pokud uz mermomoci chcete s Jugem k zemi, tak VZDY s krytim. Osamoceny Jug u zeme, navic oveseny vejci je 75% smrti!!! tech 25% nadeje Vam dava pouze neumetelstvi nepratelskeho pilota za Vami. S krytim je to ale kruty a nesmlouvavy exekutor!!! Unese toho opravdu hodne a sila osmi pulpalcu je znicujici. Navic i odolnost a pevnost masiny je vynikajici. Ne nadarmo si jej i pres pocatecni skepsi a opovrzeni americti stihaci rychle oblibili. Zadny jiny stroj jim neposkytoval tak vysoke procento moznosti navratu i s hodne poskozenym strojem!!!
Cili, k zemi a proti zemi ANO, ale poze s krytim!!!

Ve vysce (po te co se do ni velmi pozvolna, line a zdlouhave doplazi) je to ovsem jina!! Tam T-bolt jednoznacen kraluje. S t-boltem je teba letat "na rychlosti" a vyuzivat taktiku prekvapivych uderu, ktere Vam umozni vynikajici zrychleni v horizontale a jeste lepsi ve stremhlavem letu. napr: letite v 8-10tis.m, nahle spatrite tercik :sm13: naletnete jej tak aby Vas pokud mozno nespatril a spustite se na nej nejlepsi je zezadu aby jste meli dostatek casu na strelbu (T-bolt sice dovede na snap shot vypnout dieselagregat Šklebící se ale preci jenom nemate takovou jistotu) tedy hezky potichoucku, zakerne zezadu priplizit (jestli se ovsem utok s 800kmph da nazvat plizeni) a spustit pistaly varhan co vam trci z kridel!!! Ja mam serizeno na 190m a strelbu zahajuji tak na 250m a strilim dokud ho udrzim v zamerovaci. Je to jeden z nejhezcich pohledu kdyz vidite jak mu kulky bubnuji postupne na kridlech, ocasnich plochach, trupu, kabine a motoru Šklebící se Pokud ho dobre naletnete a nevidel vas je dobre jit malinko pod nej, rychlost s jakou se k cili budete priblizovat je skutecne pekelna, proto nevahat, dobre a vcas mirit. Vetsinou je vyrizenej jeste driv nez si staci uvedmit ze po nem nekdo vubec strili!!! Kolikrat si rikam kdyz vidim jak s tim skubne, ze sad musel utrhnou joy Šklebící se jak se lekl. Prestoze se da snadno ukrojit kridlo, zapalit jak FW tak BF vetsinou mu prestrihate tahla a lanka ke kormidlum, zabijete pilota nebo vypneet motor (bez vetsich svetelnych efektu, coz ale bohate staci ze Mrknutí ) Takovyto utok samozrejme muzete volit z jakehokoliv uhlu, dulezite je aby jste (pokud ovsem nejste ostrostrelci) meli cas na udrzeni cile v zamerovaci alespon 1-2 sec. Cim jste bliz tim se ucinnost zbrani zvysuje. Naposledy se mi povedlo ta takovych 70m po 1sec davce promenit doru na svetlo a teplo. Nicmene vetsinou se mi dari likvidovat nepratele vyse popsanym zpusobem. T-bolt bez problemu zvladne stremhlavy utok z 8-10ti km do 4-5ti km a opet Vas vyveze do puvodni vysky s dostatecnou rychlosti. (pokud s nim nebudete brzdit nejakym utahovanim zatacky kvuli strelbe) pokud se ocitnete ve vysce v nouzi a nebude moznost uletet v horizontu staci kdyz potlacite anebo splitem prejdete do "dajvu" a rozjedete T-bolta klidne na 900kmph (snese i vic ale opatrne pri vybirani), zadne ero vas neni schopno nasledovat a pokud se o to pokusi, muzete se po vyrovnani a prechodu do horizonatniho letu pokochat nadhernym pohledem na strme se ritici "doutnik" z nemecke produkce.

No, snad jsem na nic nezapomel (kdyztak doplnim)

tedy ve zkratce: letat vyskoko, rychle, klidne, trpelive (s plnou nadrzi vydrzite ve vzduchu opravdu hodne dlouho) a s chladnou hlavou. Letite, sem tam se na neco spustite, sem tam po necem vystrelite v podstate moc dramat nezazijete a kdyz pristanete, tak se jen divite kde jste tech tri, pet, sedm sestrelu vzali Mrknutí

SALUTE 310_Ikar


PS: a to jsem zacal v ilovi T-bolta letat snad jako posledniho ....no, a jakej je to ted "muj milasek"

PPS:..tak preci jen jsem pisalek Mrknutí
Upravil/a 310_Ikar dne 24-05-2006 19:27
 
www.310raf.com
310_Ikar
tak jsem si vzpomel:

ovladani: velice prijemne, sily jsou dobre vyladeny. neni to sice zadnej akrobat ale vrtet se umi (kdyz chcete uhnout pred strelbou)vinikajici reakce kormidel i pri velmi vysoke rychlosti!!!

motor. ovladani jednoduche , nema tendenci k prehrivani, necha si libit relativne delsi pretezovani (pokud v nozi unikate). pozor na vodu vydrzi cca 15min tak s ni neplytvejte Mrknutí
 
www.310raf.com
Hoper
310_Ikar napsal:
...kdyz potlacite anebo splitem prejdete do "dajvu" a rozjedete T-bolta klidne na 900kmph (snese i vic ale opatrne pri vybirani), zadne ero vas neni schopno nasledovat a pokud se o to pokusi, muzete se po vyrovnani a prechodu do horizonatniho letu pokochat nadhernym pohledem na strme se ritici "doutnik" z nemecke produkce.
...

někdy bych chtěl vyzkoušet, jak by reagoval na japonskou produkci (i v tom dajvu)
ale nejprve se s ní (Raidenem) musím v té výšce naučit Úsměv
 
Ucho
Nevrážet do Bf, který to při kroucení urvou... :-)
 
Liptow
někdy bych chtěl vyzkoušet, jak by reagoval na japonskou produkci (i v tom dajvu)


raz ma nejaky nestastnik v Ki-84c nahanal v 7-9km asi 15 min (bol som v P-47); ked ma to omrzelo, sklopil som nos k zemi a po chvili videl japonske cigaro skacuce sipku do mora :sm6:
Upravil/a Liptow dne 24-05-2006 23:08
 
3BAP_Razo
Díky všem a Ikarovi zvlášť.:sm20: Další příspěvky jen vítány.
 
http://3iap.4fan.cz
Kaspery
Nema tendenci se prehrivat? Toz asi jsem zhyckany z LW, ale prijde mi ze P-47 vytopit jde rychleji nez je zdravo a schladit snad jeste hure...
 
3BAP_Razo
Jen u země. Ve vejškách ani s přídavným vstřikováním nemusíš zapínat chladič.
 
http://3iap.4fan.cz
1stCL_Pospa
Kaspery napsal:
Nema tendenci se prehrivat? Toz asi jsem zhyckany z LW, ale prijde mi ze P-47 vytopit jde rychleji nez je zdravo a schladit snad jeste hure...


Jak v jaké výšce, v té správné hladině ani topit nezačne Úsměv
 
http://www.aeroklub-sumperk.cz/
Hoper
Liptow napsal:
někdy bych chtěl vyzkoušet, jak by reagoval na japonskou produkci (i v tom dajvu)


raz ma nejaky nestastnik v Ki-84c nahanal v 7-9km asi 15 min (bol som v P-47); ked ma to omrzelo, sklopil som nos k zemi a po chvili videl japonske cigaro skacuce sipku do mora :sm6:

mno to byl opravdu nešťastník Úsměv
(a proto jsem psal, že s Raidenem Úsměv )
 
3BAP_Razo
A co nastavení směsy a vrtule?
 
http://3iap.4fan.cz
GC3_glum
směs je plně automatická (nelze měnit) a u vrtule dost tápu, v nějakém historickém manuálu sem viděl různé režimy letu a odpovídající otáčky:
pro vzlet 2700 ot - odpovídá plnému plynu a 100% vrtule
režim stoupání - ideál cca 165 mil/hod, 2500 ot - odpovídá 99% plyn a 90% vrtule
ekonomický režim si už nepamatuji a v ilovi ho nepoužívám, ten dolet i na 1/2 nádrže je pro moje jabo výlety dostatečný

takhle to použvám ale vůbec netuším jestli si při stoupání zbytečne neubírám výkon, můj subjektivní dojem je že to na 90% vrtuli míň hřeje
 
BP_Tyrl
Mě se při klesání osvědčilo cca 20%. Nezpomalí ( spíše naopak ) a chladí.
 
Safrik
Muzes to prosim nejak upresnit "klesani" diky, to by me docela zajimalo (spiralou, uhel, trosku to rozepsat) Úsměv
 
311_Rampa
310_Ikar napsal:
nahle spatrite tercik :sm13:


bacha na ty rudý voči....bacha na ně.... já je tam vidím!!!!

:sm6::sm6:
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,024,911 návštěv