Jak létat s P-47 ve hře Il-2
|
1stCL_Fucida |
Přidané 24-05-2006 18:19
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
někde mezi 3500 - 1278922m. Ale nevylučuji, že během přistávacího manévru a během útoku Luftwaffe neklesnou pod minimální letovou výšku.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
310_Ikar |
Přidané 24-05-2006 19:20
|
Uživatel
Příspěvek: 537
Založený: 05.10.05
|
T-bolt je jedne z mych nejoblibenejsich ne-li nejoblibenejsi letoun!!! Duvodem je fakt ze se v nem citim ze vsech letounu nejbezpecneji.
Tezko popisovat jak s nim letam, (nejsem zrovna pisalek ) Spis se to chce proletet. V kazdem pripade plati vetsina toho co uz tu padlo.
Idealni ero pro doprovod vyskovych bomberu, pro "volny lov" (to zejmena ), samozrejme i pro bitevniceni, ALE pokud uz mermomoci chcete s Jugem k zemi, tak VZDY s krytim. Osamoceny Jug u zeme, navic oveseny vejci je 75% smrti!!! tech 25% nadeje Vam dava pouze neumetelstvi nepratelskeho pilota za Vami. S krytim je to ale kruty a nesmlouvavy exekutor!!! Unese toho opravdu hodne a sila osmi pulpalcu je znicujici. Navic i odolnost a pevnost masiny je vynikajici. Ne nadarmo si jej i pres pocatecni skepsi a opovrzeni americti stihaci rychle oblibili. Zadny jiny stroj jim neposkytoval tak vysoke procento moznosti navratu i s hodne poskozenym strojem!!!
Cili, k zemi a proti zemi ANO, ale poze s krytim!!!
Ve vysce (po te co se do ni velmi pozvolna, line a zdlouhave doplazi) je to ovsem jina!! Tam T-bolt jednoznacen kraluje. S t-boltem je teba letat "na rychlosti" a vyuzivat taktiku prekvapivych uderu, ktere Vam umozni vynikajici zrychleni v horizontale a jeste lepsi ve stremhlavem letu. napr: letite v 8-10tis.m, nahle spatrite tercik :sm13: naletnete jej tak aby Vas pokud mozno nespatril a spustite se na nej nejlepsi je zezadu aby jste meli dostatek casu na strelbu (T-bolt sice dovede na snap shot vypnout dieselagregat ale preci jenom nemate takovou jistotu) tedy hezky potichoucku, zakerne zezadu priplizit (jestli se ovsem utok s 800kmph da nazvat plizeni) a spustit pistaly varhan co vam trci z kridel!!! Ja mam serizeno na 190m a strelbu zahajuji tak na 250m a strilim dokud ho udrzim v zamerovaci. Je to jeden z nejhezcich pohledu kdyz vidite jak mu kulky bubnuji postupne na kridlech, ocasnich plochach, trupu, kabine a motoru Pokud ho dobre naletnete a nevidel vas je dobre jit malinko pod nej, rychlost s jakou se k cili budete priblizovat je skutecne pekelna, proto nevahat, dobre a vcas mirit. Vetsinou je vyrizenej jeste driv nez si staci uvedmit ze po nem nekdo vubec strili!!! Kolikrat si rikam kdyz vidim jak s tim skubne, ze sad musel utrhnou joy jak se lekl. Prestoze se da snadno ukrojit kridlo, zapalit jak FW tak BF vetsinou mu prestrihate tahla a lanka ke kormidlum, zabijete pilota nebo vypneet motor (bez vetsich svetelnych efektu, coz ale bohate staci ze ) Takovyto utok samozrejme muzete volit z jakehokoliv uhlu, dulezite je aby jste (pokud ovsem nejste ostrostrelci) meli cas na udrzeni cile v zamerovaci alespon 1-2 sec. Cim jste bliz tim se ucinnost zbrani zvysuje. Naposledy se mi povedlo ta takovych 70m po 1sec davce promenit doru na svetlo a teplo. Nicmene vetsinou se mi dari likvidovat nepratele vyse popsanym zpusobem. T-bolt bez problemu zvladne stremhlavy utok z 8-10ti km do 4-5ti km a opet Vas vyveze do puvodni vysky s dostatecnou rychlosti. (pokud s nim nebudete brzdit nejakym utahovanim zatacky kvuli strelbe) pokud se ocitnete ve vysce v nouzi a nebude moznost uletet v horizontu staci kdyz potlacite anebo splitem prejdete do "dajvu" a rozjedete T-bolta klidne na 900kmph (snese i vic ale opatrne pri vybirani), zadne ero vas neni schopno nasledovat a pokud se o to pokusi, muzete se po vyrovnani a prechodu do horizonatniho letu pokochat nadhernym pohledem na strme se ritici "doutnik" z nemecke produkce.
No, snad jsem na nic nezapomel (kdyztak doplnim)
tedy ve zkratce: letat vyskoko, rychle, klidne, trpelive (s plnou nadrzi vydrzite ve vzduchu opravdu hodne dlouho) a s chladnou hlavou. Letite, sem tam se na neco spustite, sem tam po necem vystrelite v podstate moc dramat nezazijete a kdyz pristanete, tak se jen divite kde jste tech tri, pet, sedm sestrelu vzali
SALUTE 310_Ikar
PS: a to jsem zacal v ilovi T-bolta letat snad jako posledniho ....no, a jakej je to ted "muj milasek"
PPS:..tak preci jen jsem pisalek
Upravil/a 310_Ikar dne 24-05-2006 19:27
|
|
|
|
310_Ikar |
Přidané 24-05-2006 19:47
|
Uživatel
Příspěvek: 537
Založený: 05.10.05
|
tak jsem si vzpomel:
ovladani: velice prijemne, sily jsou dobre vyladeny. neni to sice zadnej akrobat ale vrtet se umi (kdyz chcete uhnout pred strelbou)vinikajici reakce kormidel i pri velmi vysoke rychlosti!!!
motor. ovladani jednoduche , nema tendenci k prehrivani, necha si libit relativne delsi pretezovani (pokud v nozi unikate). pozor na vodu vydrzi cca 15min tak s ni neplytvejte |
|
|
|
Hoper |
Přidané 24-05-2006 21:15
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
310_Ikar napsal:
...kdyz potlacite anebo splitem prejdete do "dajvu" a rozjedete T-bolta klidne na 900kmph (snese i vic ale opatrne pri vybirani), zadne ero vas neni schopno nasledovat a pokud se o to pokusi, muzete se po vyrovnani a prechodu do horizonatniho letu pokochat nadhernym pohledem na strme se ritici "doutnik" z nemecke produkce.
...
někdy bych chtěl vyzkoušet, jak by reagoval na japonskou produkci (i v tom dajvu)
ale nejprve se s ní (Raidenem) musím v té výšce naučit |
|
|
|
Ucho |
Přidané 24-05-2006 22:35
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
Nevrážet do Bf, který to při kroucení urvou... :-) |
|
|
|
Liptow |
Přidané 24-05-2006 23:07
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 02.10.05
|
někdy bych chtěl vyzkoušet, jak by reagoval na japonskou produkci (i v tom dajvu)
raz ma nejaky nestastnik v Ki-84c nahanal v 7-9km asi 15 min (bol som v P-47); ked ma to omrzelo, sklopil som nos k zemi a po chvili videl japonske cigaro skacuce sipku do mora :sm6:
Upravil/a Liptow dne 24-05-2006 23:08
|
|
|
|
3BAP_Razo |
Přidané 25-05-2006 08:05
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 109
Založený: 30.09.05
|
Díky všem a Ikarovi zvlášť.:sm20: Další příspěvky jen vítány. |
|
|
|
Kaspery |
Přidané 25-05-2006 08:48
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 158
Založený: 29.09.05
|
Nema tendenci se prehrivat? Toz asi jsem zhyckany z LW, ale prijde mi ze P-47 vytopit jde rychleji nez je zdravo a schladit snad jeste hure... |
|
|
|
3BAP_Razo |
Přidané 25-05-2006 08:54
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 109
Založený: 30.09.05
|
Jen u země. Ve vejškách ani s přídavným vstřikováním nemusíš zapínat chladič. |
|
|
|
1stCL_Pospa |
Přidané 25-05-2006 08:55
|
Uživatel
Příspěvek: 990
Založený: 03.11.05
|
Kaspery napsal:
Nema tendenci se prehrivat? Toz asi jsem zhyckany z LW, ale prijde mi ze P-47 vytopit jde rychleji nez je zdravo a schladit snad jeste hure...
Jak v jaké výšce, v té správné hladině ani topit nezačne |
|
|
|
Hoper |
Přidané 25-05-2006 09:06
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Liptow napsal:
někdy bych chtěl vyzkoušet, jak by reagoval na japonskou produkci (i v tom dajvu)
raz ma nejaky nestastnik v Ki-84c nahanal v 7-9km asi 15 min (bol som v P-47); ked ma to omrzelo, sklopil som nos k zemi a po chvili videl japonske cigaro skacuce sipku do mora :sm6:
mno to byl opravdu nešťastník
(a proto jsem psal, že s Raidenem ) |
|
|
|
3BAP_Razo |
Přidané 26-05-2006 08:47
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 109
Založený: 30.09.05
|
A co nastavení směsy a vrtule? |
|
|
|
GC3_glum |
Přidané 26-05-2006 10:54
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 111
Založený: 30.09.05
|
směs je plně automatická (nelze měnit) a u vrtule dost tápu, v nějakém historickém manuálu sem viděl různé režimy letu a odpovídající otáčky:
pro vzlet 2700 ot - odpovídá plnému plynu a 100% vrtule
režim stoupání - ideál cca 165 mil/hod, 2500 ot - odpovídá 99% plyn a 90% vrtule
ekonomický režim si už nepamatuji a v ilovi ho nepoužívám, ten dolet i na 1/2 nádrže je pro moje jabo výlety dostatečný
takhle to použvám ale vůbec netuším jestli si při stoupání zbytečne neubírám výkon, můj subjektivní dojem je že to na 90% vrtuli míň hřeje
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 26-05-2006 11:33
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Mě se při klesání osvědčilo cca 20%. Nezpomalí ( spíše naopak ) a chladí. |
|
|
|
Safrik |
Přidané 26-05-2006 12:06
|
Uživatel
Příspěvek: 964
Založený: 26.12.05
|
Muzes to prosim nejak upresnit "klesani" diky, to by me docela zajimalo (spiralou, uhel, trosku to rozepsat) |
|
|
|
311_Rampa |
Přidané 26-05-2006 13:42
|
Uživatel
Příspěvek: 642
Založený: 29.09.05
|
310_Ikar napsal:
nahle spatrite tercik :sm13:
bacha na ty rudý voči....bacha na ně.... já je tam vidím!!!!
:sm6::sm6: |
|
|