Souhlasim s Rudim, osobne si myslim, ze souboje novodobych ér jsou tezce o nicem, letadla sice pjekny, ale pozitek ze souboje celkem zadnej. Vystrelit raketu na cil kterej ani nevidim.
Safriku a já si zase myslím, že jsi ty těžce mimo. Podle toho, co jsi popsal jsi pořádně žádnej "rourovej" sim nezkusil. Chápu, že to nemusí bavit každého, ale rozhodně to není o střílení raket po někom, koho vůbec nevidím...:sm16:
Upravil/a WT_Peci dne 21-04-2006 09:16
Je jasny, ze kazdej mame svoje, nekdo holky jinej vdolky, driv jsem rourove simy lital dost a posledni dobou jsem jich par taky zkusil treba posledni jsem letel Lock On: MAC, FC, ale tak nejak uz me moderni simy nebavi, bylo by to na dlouhou polemiku :sm35: pro a proti, takze to tu nebudu rozebirat, jen jsem chtel jemne naznacit, ze SVK je primarne o letadlech s ventilatorem na ochlazovani pilota, me uplne staci kdyz za sebou slysim Jumo004 a vy na me hned s Pratt Whitney :sm39:.
mno ono i to "obyčejné" vypálení raketky někam "tam" je docela o kumštu a znalostech...
a horečně hledat cíl podle TV s tím, že slyšíš jak ti do uší "píská" SPO-15, konečně ho najít, loknout, přiblížit a - zjistit, že to je civilní autobus ...
v lepším případě rychle v koloně lokalizovat PVO, poslat na ní kouřový pozdrav a pak si už jen vychutnávat zbytek vozítek bombičkama a raketkama ...
a pokud vím, i roury mají kanony, takže pokud chceš, může si posloužit i v tomdle
Zatial viem len tolko, ze do toho VVS '46 addonu sa planuju aspon 3 nove nemecke lietadla. Kokpit jedneho z nich som mal uz moznost vidiet. Ostatne nie. Ci sa do neho dostanu vsetky 3 alebo aj viac, tak to netusim. Na to si musime pockat.
Mna by osobne potesil aj Me-263, ale o tom som nic nepocul.
LesniHU napsal:
Fuci za to stoprocentne rucit asi nemuze, ja taky ne, ale taky bych to tak napsal. O Meteoru se chvilku mluvilo (o tom, proc misto nej dotycny namodeloval YP80) a tam by se asi neco objevilo. O Aradu jsem nikdy nic neslysel, jen jednou ho nekdo poprel (nekdo me neznamy, zadna oficialni osobnost).
A Martin jen hodil navnadu a mlci, asi nesmi ani naznacovat. Nebo na nas kasle .
Jak praví klasik: Nikdy nevěřte ničemu co nebylo úředně popřeno !
A ohledně možného kokpitu.. uvažujme logicky: Pravděpodobnější je, že udělají něco, co je do teď jen AI. Neudělají dopravák, neudělají nudný průzkumák, neudělají nic co bude v BoB... z čehož plynou možnosti. Tipuju Hs-129, Ar-196, Me-210, Ju-87 R, Bf-109 G-14/AS, Fw-190 D-10 (nebo jinou verzi Dory), případně šílenosti jako He-111 Z, Me-321, Me-323, Fw-189, anebo, a to by byla bomba, Fieseler Storch.
Co Martine, trefa, můžeš alespoň naznačit ?
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
Tak Dora s 30mm v nose a 12lbs. Tempest, to už je skoro povinost, ne? Sakra :-) Kokpity asi nepotřebují moc změn a ani to nemusí cpát do VVS 46 (to je nějakej novej UFO katalog?) ale klidně do nějakého minipatche... i když s patchema... BTW někde jsem četl, že přestávají patchovat, případné chyby budou opraveny jen v těch plánovaných addonech a šmitec, je to pravda??
Martine, Martinecku slo by prosim te popichnout nekoho kdo ma s tim co do cineni a udelat neco s TempestemV (13lbs) prosim, prosim i na hlavu se kvuli tomu postavim :sm50:
Safrik napsal:
Martine, Martinecku slo by prosim te popichnout nekoho kdo ma s tim co do cineni a udelat neco s TempestemV (13lbs) prosim, prosim i na hlavu se kvuli tomu postavim :sm50:
Nechtěl bys toho nějak moc? Dvanáctilibrák ti nestačí? Ale jinak souhlas. Ještě bych přejmenoval toho stávajícího na Tajfun (nikdo pro něj asi brečet nebude) a rázem máme dvě nové letadla pro západní frontu. :-)
Safrik napsal:
Martine, Martinecku slo by prosim te popichnout nekoho kdo ma s tim co do cineni a udelat neco s TempestemV (13lbs) prosim, prosim i na hlavu se kvuli tomu postavim :sm50:
Nechtěl bys toho nějak moc? Dvanáctilibrák ti nestačí? Ale jinak souhlas. Ještě bych přejmenoval toho stávajícího na Tajfun (nikdo pro něj asi brečet nebude) a rázem máme dvě nové letadla pro západní frontu. :-)
Myslím, že problém u stávajícího Tempestu je poněkud jinde, než by se na první pohled zdálo. Tempest V s boostem +9 lb/sq.in. je v konečném důsledku jedno a to samé, jako Tempest V s boostem +11 lb/sq.in. nebo +13 lb/sq.in. Od určité výšky létají všechny verze prakticky stejně rychle. Podstatný rozdíl nastává pod výškou 6500 stop.
I kdyby jsme dostali Tempest V +11 lb/sq.in. nebo +13 lb/sq.in., tak se prakticky oproti stávající verzi Tempestu nic nezmění. Jen uvaříme motor při vyšší rychlosti, které stejně nebudeme moci prakticky dosáhnout.
Dle mého názoru je primární problém v tom, že při nižším výkonu s boostem nedosahuje Tempest takových rychlostí, kterých by měl dosahovat. A to je dle mého názoru celý problém. Zkoušel jsem lítat s Tempestem při plnicím tlaku +7 lb/sq.in. u země. K mému údivu jsem dosáhl rychlosti jen 520 km/h, podle grafu rychlostí s boostem +7 lb/sq.in. by měl v dané výšce dosáhnout 370 Mph, což je nějakých 595 km/h. Dle teoretického výpočtu to také souhlasí.
Druhý problém je v době chodu motoru při boostu. Pokud se při plném boostu přesáhne doba 3,5 minuty, motor jde do háje. 5minut, které udává manuál nevydrží ani omylem. Po pěti minutách je totiž ten motor odepsaný. Ale to považuji za malichernost oproti výše napsanému.
Pokud tedy ta mašina lítá na nižším výkonu výrazně menší rychlostí, pak není divu, že to je zbytečná hromada oceli a duralu k ničemu.
Otázka ale je, jestli to u Tempestu není nakonec modelováno správně, jen se zřejmě blbě stanovenou rychlostí (výkonem) pro normální režim. Podivnej BOOST u ostatních angl. letadel, na který se dá v simu letět téměř neomezenou dobu, na plný výkon, bez poškození motoru a o jehož reálné funkčnosti nikdo nic neví, jen to, že v reálu "odstraňovali plomby" :-) a byla to minutová záležitost. Co?
minutová myslíš řádově minuty nebo 1minutu přesně ?
pamatuju na vzpomínky jednoho čs pilota, který měl strach o život větší než o motor a na tu "uraženou plombu" doletěl až domů
což bylo déle jak pět minut
Hoper napsal:
minutová myslíš řádově minuty nebo 1minutu přesně ?
pamatuju na vzpomínky jednoho čs pilota, který měl strach o život větší než o motor a na tu "uraženou plombu" doletěl až domů
což bylo déle jak pět minut
řádově minuty... na nějaké té minutě mi nesejde :-)
Hele já si nemyslím, že tu plombu museli za letu montovat zpátky :-) nestačilo trochu ubrat plyn?
Hoper napsal:
minutová myslíš řádově minuty nebo 1minutu přesně ?
pamatuju na vzpomínky jednoho čs pilota, který měl strach o život větší než o motor a na tu "uraženou plombu" doletěl až domů
což bylo déle jak pět minut
mno ale tohle se tyka i max vykonu u 109 a Fw ale treba i Ju 88, jinymi slovy pokud mu horela koudel u predele tak tam dal plnej knedlik motor nemotor
Upravil/a 1stCL_BlueL dne 21-04-2006 15:45
Ucho napsal:
Otázka ale je, jestli to u Tempestu není nakonec modelováno správně, jen se zřejmě blbě stanovenou rychlostí (výkonem) pro normální režim. Podivnej BOOST u ostatních angl. letadel, na který se dá v simu letět téměř neomezenou dobu, na plný výkon, bez poškození motoru a o jehož reálné funkčnosti nikdo nic neví, jen to, že v reálu "odstraňovali plomby" :-) a byla to minutová záležitost. Co?
Co se týká konkrétně Temepsta, tak tam to je v pořádku do té doby, dokud mu nedáš boost. Při plném výkonu (100% power) ukazuje otáčkoměr 3100 RPM, což by odpovídalo otáčkám 3150 RPM, což je pro tento motor právě ona cestovní rychlost. (číselně jsem to ještě neověřoval, ale ověřím - mám na mysli z hlediska dosažené rychlosti). V okamžiku, kdy je aktivován boost, zvýší se otáčky na 3700 RPM a pak pomocí plynu (tedy u nás power) se otevírá nebo přiškrcuje klapka tak, aby ukazatel plnicího tlaku udával požadovanou hodnotu.
Z hlediska normálního výkonu, je pro Tempesta stav motoru, kdy otáčky jsou 3700 RPM a plnicí tlak +7 lb/sq.in. V tomto režimu vydrží motor běžet celou hodinu. Při plnicím tlaku +9 lb/sq.in. a otáčkách 3700 RPM, je motor schopen běžet pět minut. Při vyšším plnicím tlaku bych očkával ještě menší dobu běhu motoru v nouzovém režimu. Ale to za předpokladu, že nebyl změněn a vylepšen systém chlazení motoru.
Ještě taková maličkost. V manuálu se píše, že chladič je regulován termostatem. Tedy Tempest má automatický chladič, který je plně otevřen ve chvíli, kdy teplota oleje dosáhne 105 stupňů Celsia.
Co se týká Spitfiru, tak na to je tady odborník LesníHu. Do toho já nevidím. A ani k tomu nemám žádné podklady.
U německých mašin je nouzový výkon podivný sám o sobě. Mám na mysli to, jak je modelován v Ilovi.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.