Vypadaji hezky, zprazovani krasne, ale rekl bych, ze jim chybi to podstatne. Posuv pedalu a ne jen jejich naklon. Ono je to totiz pak uplne jine :sm16:
Zalezi na co jsi zvykly. Nektera letadla maji pantograf (posunovani nohou), nektera naklapeni. Ja jsem napriklad z Eurostara zvykly na naklapeni.
Dokonce jsem u jednoho historickeho vetrone vydel naklapeni, ale zavesene obracene. Pedal zaveseny za spicky a slapani patama. To mi teda prislo taky neprirozene, ale holt to tak tehdy ten konstrukter vymyslel. Konstrukcne to bylo jednoduche, lanka sla hned pod podlahu a nebylo potreba je stahovat dolu.
Proste bych netvrdil, ze naklapeci pedaly jsou spatne ci neprirozene. Tech systemu je proste vic a vyber si ktery ti vyhovuje, ci kterym letadlem se chces ridit pri jejich navrhu.
Vypadaji hezky, zprazovani krasne, ale rekl bych, ze jim chybi to podstatne. Posuv pedalu a ne jen jejich naklon. Ono je to totiz pak uplne jine :sm16:
Jak píše Čutora, třeba skoro všechny výkonné větroně mají spíše jen naklápění nikoliv posun. Já jsem z Blaníika sice zvyklej na šlapání jak do varhan, ale myslím že by mi nedělalo větší problém si zvyknout.
Omlouvám se všem co se vám nezobrazují obrázky u mého návodu a prosím, kdo víte čím to je o radu, jak to spravit. :confused:
Stránku jsem dělal ve Microsoft FrontPage a FireFox ji zobrazuje správně, tedy s obrázky a IE bez obrázků. Jiné prohlížeče nemám takže to nemohu otestovat. Právě jsem pro jistotu kontroloval a na webu mám jak malé náhledové obrázky tak velké obrázky.
Za případnou radu předem děkuji.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.