propagační video
|
rudidlo |
Přidané 17-03-2006 16:26
|

Diskutující

Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
hawk napsal:
TW je hlavne beta, FM ma podle mnohych kvalitnejsi a to podstatne
No, slyšel jsem to od barryho a nemám důvod mu nevěřit.
hawk napsal:
Neni tak uplne eye candy, coz vychazi taky z toho, ze to je primarne on-line sim.
ueeeééé oieéééé a jako on-line sim nemůže vypadat hezky? |
|
|
|
hawk |
Přidané 17-03-2006 17:13
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 207
Založený: 16.03.06
|
a nevypada to snad hezky? 
jasne, ze jo, ale pochopitelne to nemuze byt na takove urovni jako IL2... |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 17-03-2006 19:00
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11129
Založený: 26.01.13
|
Problém grafického enginu TW je jak v jisté "nižší vizuální kvalitě", tak naprosto brutální HW náročnosti, byť slušné optimalizovatelnosti.
Série IL-2 je z hlediska FM od dob starých FB dnes už přecijenom jinde a věci, které sérii byly vytýkány jsou dnes již všeobecně dobře ošetřeny - třeba nevýrazný torque a záblesky od hlavní. Vlastně celý letový model byl dost přepracován.
Dle mého velmi skromného názoru celé sérii Targetware došly síly, resp. vzniká moc pomalu a její šance na prosazení se je nižší každým měsícem, kdy dojde k pozdržení. Poměrně dost ji studuji cca 2 roky, ale bílé světlo na konci tunelu nevidím. Pravděpodobně ji úplně rozdupe BoB.
Ještě si vzpomínám, jak jsme kdysi někde diskutovali nad letovými modely a já říkal, že se pravděpodobně v tomhle směru TargetWaru vyrovná právě až BoB. Jenže na ILovi se celé roky intenzivně pracuje a s příchodem verze 4.XX byl posunut trochu jinam, na vyšší úroveň. TW za tu dobu neudělalo výraznější pokrok téměř v ničem a chyby, které mi vadili tehdy tam jsou i nyní. Jen přišel nový Target Tobruk, kde chybí Luftwaffe snad údajně kvůli ukradení hard disku s modely daných letadel - pravda, my zase měli odložený patch kvůli Olegově autonehodě .
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 17-03-2006 19:14
|

Stařešina

Příspěvek: 6205
Založený: 30.09.05
|
No, to je asi dost relativni - zablesky od hlavni stale zustaly a torque je taky porad takovy nevyrazny. A zustavaji stare problemy, jako treba chybejici simulace ovladani motoru atd.
Ale s tvym hodnocenim vyhlidek do budoucna skoro souhlasim - je tezke nashromazdit dostatecny pocet dobrovolnych osobohodin do kratkeho casu, navic zadny projekt neni delitelny na nekonecne male casti. Jenze BoB podle me vyjde tak mozna v roce 2008, coz je stale dost dlouho na to, aby se tw dotahlo do nejakeho prijatelneho stavu.
A mimochodem, taky na vas ta recenze pusobi 'grafika se mi nelibi a letat s tim neumim?'  |
|
|
|
hawk |
Přidané 17-03-2006 23:02
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 207
Založený: 16.03.06
|
Brutalni HW narocnost... a na to jsi prosim te prisel kde???
0.65 je na ceste postup ve vyvoji mozno sledovat zde:
http://sickblog.t...tware.net/
btw: TR mi stejne pride lepsi nez TT
Upravil/a hawk dne 17-03-2006 23:04
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 18-03-2006 02:56
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11129
Založený: 26.01.13
|
Můjj počítač zvládá TW hůře než Sturmovika (při podobném rozlišení). Pohled se zasekává, obraz lehce pocukává, občas dojde k celkovému delšímu zamrznutí a třeba po deseti vteřinách se to zase rozjede.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 18-03-2006 03:11
|

Uživatel

Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
fuči - mne TW chodilo o něco lépe. letadla v TW vypadají velmi pěkně. no..zem je ve šturmu hezčí, ale o ni nejde. A ikony si taky můžeš vypnout...
osobně mi přijde startování motoru ve šturmovi dostatečné. chci si zalétat a zabojovat, ne definovat 5 rúzných kláves na start motoru.... |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 18-03-2006 10:37
|

Diskutující

Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
hawk napsal:
a nevypada to snad hezky?
Pokud to poměřuji s takovým EAW, tak EAW je hezčí.
hawk napsal:
jasne, ze jo, ale pochopitelne to nemuze byt na takove urovni jako IL2...
A proč ne? Když to může mít údajně lepší FM, proč by to nemohlo mít lepší grafiku? |
|
|
|
hawk |
Přidané 18-03-2006 13:05
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 207
Založený: 16.03.06
|
EAW hezci 
nemuzes srovnavat off-line hru s on-line hrou, on-line hry se bezne delaji "skaredsi", aby bylo umozneno je hrat co nejvetsimu poctu lidi...
fuci muzes postnout svuj config ? Teda jestli mas zajem na tom ho nejak optimalizovat (netvrdim, ze se to musi povest ). |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 18-03-2006 14:39
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11129
Založený: 26.01.13
|
Jop, rád to optimalizuju. TR je na tom nejlépe, TT trochu hůře a nejméně plynulé a problematická je TK, jen nevím, jestli je tam nějaký klasický "conf.ini" soubor (nic *.ini tam neni)?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
rudidlo |
Přidané 18-03-2006 14:44
|

Diskutující

Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
hawk napsal:
EAW hezci
nemuzes srovnavat off-line hru s on-line hrou, on-line hry se bezne delaji "skaredsi", aby bylo umozneno je hrat co nejvetsimu poctu lidi...
Nebude vadit, když porovnám TW s ILem, když IL2 je i offline, i on-line?
Výsledek potrovnání je jasný. |
|
|
|
hawk |
Přidané 18-03-2006 15:10
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 207
Založený: 16.03.06
|
jenze Il je priamarne tvoreny jako off-line sim...
...targetware/user/config.txt
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 18-03-2006 15:19
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11129
Založený: 26.01.13
|
můj config: vwings.org/downlo...config.txt
Nejsem si jist, jestli fakt, že IL byl primárně tvořen jako offline je platným argumentem, či nikoliv . Předpokládám, že TW dosud nebyl prověřen tak vysokým počtem pilotů, jakým jsou běžně zatěžovány dedikované servery IL-2..pravda, slyšel jsem o nějakých plánovaných akcích, kde se sejde více pilotů..ale i tak.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
hawk |
Přidané 18-03-2006 15:23
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 207
Založený: 16.03.06
|
ja si jist jsem 
No tak, vsichni prece vime ze on-line hry se delaji s horsi grafikou...
|
|
|
|
hawk |
Přidané 18-03-2006 15:25
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 207
Založený: 16.03.06
|
jo jeste bych potreboval vedet parametry tvoji sestavy a kolik davas fps +-. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 18-03-2006 15:58
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11129
Založený: 26.01.13
|
Teď jsem vypnul anizo a jede to docela dobře..holt nemůu po své staré FX5700 chtít všechno. Jiank Barton 3000+, 1024 RAMka . Asi to dělalo to anizotropní filtrování, či jak se to jmenuje. Takže na low details mi to jede celkem dobře . Škoda, že to nejde vyzkoušet při nějakém plném zatížení piloty.
Hawku, ale proč se dělají s horší grafikou? Pokud grafika není výrazně méně náročná (což není), tak to nemá smysl. A proč by se měla dělat s horší z jiného důvodu? O kolik mají slabší sestavy online než ofline piloti? Imho je důvod jediný - na lepší grafiku není čas, peníze a skill, tak soustředí své síly na věci, kde mohou čistě komerčním produktům konkurovat lépe.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
rudidlo |
Přidané 18-03-2006 16:47
|

Diskutující

Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
hawk napsal:
ja si jist jsem 
No tak, vsichni prece vime ze on-line hry se delaji s horsi grafikou...
Myslíš třeba offline hry Callof Duty nebo tak nějak?  |
|
|
|
MK_Paja |
Přidané 18-03-2006 16:55
|

Uživatel

Příspěvek: 941
Založený: 29.09.05
|
rudidlo napsal:
hawk napsal:
ja si jist jsem 
No tak, vsichni prece vime ze on-line hry se delaji s horsi grafikou...
Myslíš třeba offline hry Callof Duty nebo tak nějak? 
Řekl bych, že myslí novýho Unreala, ten jede jen černobíle a max. 800x600
Upravil/a MK_Paja dne 18-03-2006 16:59
|
|
|
|
hawk |
Přidané 18-03-2006 17:08
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 207
Založený: 16.03.06
|
s touhle sestavou behas na low detail 
promin, ale bych si se svoji sestavou on-line sturma, co jsem tak cetl, moc nezahral, ale v TW to neni problem. TW sveho casu behal na sestavach s TNT2, TW je HW vyrazne mene narocna hra (ze to zrovna u tebe tak neni, za to ja nemuzu ).
100 pilotu on-line, obrovska mapa- tohle da PC uz hodne pokourit, nemyslis?
A me je beztak grafika u rite, az poradne dodelaji fyziku tak TW nebude mit konkurenci  |
|
|
|
hawk |
Přidané 18-03-2006 17:11
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 207
Založený: 16.03.06
|
lol srovnavat 1stperson strilecku kde se sejde max. 32 lidi ( a to jen, kdyz maji moc moc stesti ) , hraje se mala mapa a vypocty jsou tam urcite jednodusi, s on-line simem je ponekud divne nemyslis?
Upravil/a hawk dne 18-03-2006 17:21
|
|
|