Nědávno se tu někdo vzekal kvůli Google autentifikátoru. Tak jsem zkusil použít MS autentifikátor a funguje to úplně stejně. Obecně je prostě jedno, který autentifikátor použijete.
Dneska jsem udělal objev. Jelikož jsem ovládání nikdy nemapoval ručně, tak jsem o tom nevěděl. Ale nevím od kdy jde mapovat i sestupnou hranu tlačítek....
Nový Pimax má vestavěné sledování očí, což ovlivňuje renderování obrazu, kdy se obraz v zorném poli renderuje v kvalitě vyšší a v oblasti periferního vidění v kvalitě nižší. Údajně to snad dovede ušetřit až třetinu výkonu. YouTube Video
Rozbor videa 2024 and beyond s Matt Wagnerem. Zazní tam hodně zajímavé věci, o kterých se běžně nedozvíte ani z pátečníků. Jedna z nich třeba je informace, že ED spolupracovalo s ORBX už roky před oznámením vydání jejich nové mapy. Myslím si, že jim ORBX pomáhal s tvorbou SDK. YouTube Video
OB úplně zrušit nemůžou, páč maj lidi nakoupeny OB verze, které často v stable nejsou ..
spíš teoreticky můžou zrušit stable, páč to stejně nikdo nelítá a přejmenovat na OB na pokračovací vývoj nebo najít nějakou jinou výmluvu proč ten guláš není nikdy hotovej.
Jako ve videu říká, že celá filozofie OB bude jinak. Nevím jak jinak by to mohlo fungovat na společné verzi jádra. Přijde mi, že od úmrtí Tishina se celý vývoj DCS najednou dal do pohybu. Nevím, jestli to je jen náhoda nebo jestli to mělo vážně nějaký vliv. Těžko říct.
No prostě jako MSFS či jako jakákoliv jiná sim či nesim srágora, kontinuelní vývoj - jeden build, víc toho nevymyslej.
Z OB nejsou schopni fakticky nikdy vyjít no
DCS MiG-23MLA 23-12A update
Here below is the latest update from our devs working on the mighty MiG 23MLA 23-12A.
-The external model is 90% complete. Work on the final elements of the visual damage model and the liveries remains.
-The internal model (cockpit) is around 70% complete, with about 95% of the required animations and textures for the coding process already made.
The cockpit is currently using simple textures while the more detailed and realistic ones are a work in progress that will be shown once the work is in a more advanced state.
-The module manual draft is in an advanced state and will be finished soon. We´ll see if it can be shared with the community eventually once it is more complete to help in the wait.
-Aircraft systems modelling and cockpit interactivity have been in full swing for some time now. Initial testing of the aircraft in the game has already started.
[img]https://media.discordapp.net/attachments/1196617030233751573/1199647521237114890/RAZBAM_A23MLA_24012024.png[/img] is not a valid Image.
Koukám na toho phantoma a bude mít to co by měly mít všechny simy, možnost nastavení olétanosti a opotřebovanosti.
I zbrusu dva nové naspawnované phantomy vedle sebe nebudou stejné. Přesně tak jak to továrna IRL lifrovala s odchylkou https://f4.manual...ditor.html
a i když éčko není lasičkový stroj, tak jednu komponentu bude mít a asi to bude nejzajímavější věc z celého stroje - AN/APR-36
demonstrace AN/APR-36 v Preparu 3D YouTube Video
..
ale AN/APR-25 v F-105 nebo F-100 by bylo mnohem zajímavější
Upravil/a magot dne 30-01-2024 22:58
DCS dělá promo akci s Pimax Crystal. DCS by měl nativně podporovat DFR - Dynamic Foveated Rendering -renderování obrazu primárně tam, kde se díváte (pimax má vestavěný systém sledování očí). To zajišťuje ostrý obraz v kombinaci s dobrou snímkovou odezvou, protože co je v periferním vidění, se renderuje v daleko nižší kvalitě.
Slevu 100 USD získáte, pokud do 15. Března zadáte promo kód DCS2024
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.