Informace pro maptvurce
|
Hoper |
Přidané 20-05-2006 18:10
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
už je k mání
ta 37, a nejen ta
hele, nedal už někdo do kupy i ty lodě ?
edt: doplnění
Upravil/a Hoper dne 20-05-2006 18:55
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 20-05-2006 19:01
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
nechce se někomu udělat výpis/souhrn dosavadních info/návodů/triků/atd k dělání map/ovládání FMB ?
třebas tři rychlosti hybnosti myši v 3D pohledu ve FMB, zvedání/naklánění určitých objektů, posazování "statických" letadel na plovoucí letadlovku atd ?
co ?
nehlašte se všichni, stačí jeden dva lidi |
|
|
|
Safrik |
Přidané 20-05-2006 20:31
|
Uživatel
Příspěvek: 964
Založený: 26.12.05
|
No me by spis opravdu zajimalo jak nastavit ten dostrel ve FBM, predem diky |
|
|
|
Hoper |
Přidané 21-05-2006 02:31
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
vždyť to tu psali - Gryzlov s Čutorou hodnoty a Noram kde se to zadává... |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 21-05-2006 09:10
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Aha, asi by neškodilo uvést na pravou míru ty dostřely.
Gryzlov si před časem dal tu práci a napočítal dostřely flaků, keré jsme pak nastavili na většině map. Jenž záhy jsme přišli na to, že je to na nic, protože:
* Olegovy flaky mají nastavenou nezměnitelnou minimální reakční dobu, kterou nelze zkrátit. Každý flak jinou. Ve FMB je sice nastavování času, ale toto nastavování pouze PŘIDÁVÁ k tomu olegovu času :upsetw: Důsledek: Když se omezí (hlavně u lehkých flaků) dosah na ten malej, tak se většinou stane, že letoun proletízónou flaku a flak se probere až po odletu letounu ...
* Když už se flak jedou probudí, střílí opět až někam do kosmu a nelze to nijak omezit :upsetw:
Takže ta tabulka je na nic |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 21-05-2006 09:58
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Když už jsme u těch dostřelů. Netušíte někdo kolik kiláků má ve šturmovi jeden čtvereček? |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 21-05-2006 10:03
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Kterej, ten velkej? 10x10km. Jinak naskakují v metrové řadě. Tedy 100x100km, 10x10km, 1x1km, 100x100m, 10x10m, 1x1m podle zoomu ve FMB.
Upravil/a AH_Cutora dne 21-05-2006 10:03
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 21-05-2006 11:53
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
mno počkat počkat počkat !
ty hodnoty, co tu jsou, jsou na prd ?
vždyť tam je jak čas zpoždění (Time Out), tak i vzdálenost, na kterou se střílí (Hold fire), ne ? |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 21-05-2006 11:57
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Přečti si ještě jednou, co jsem napsal. Na obojí jsem odpovídal.
Celkový čas prodlevy (TimeOut) = Olegem natvrdo přednastavený čas + TimeOut od maptvůrce. Záporné hodnoty nefungují.
HoldFire funguje jen jako aktivační vzdálenost. Jak se flak jednou probudí, už zase smaží až do nevidim. |
|
|
|
Seva |
Přidané 21-05-2006 12:08
|
Nováček
Příspěvek: 71
Založený: 03.03.06
|
Domnívám se správně, že Time- out je prodleva nezávislá na nějakém průletu letadla? Že když tam dám 20min, tak ten flak 20 minut vůbec neexistuje, a potom se probere a normálně funguje?
nechce se někomu udělat výpis/souhrn dosavadních info/návodů/triků/atd k dělání map/ovládání FMB ?
třebas tři rychlosti hybnosti myši v 3D pohledu ve FMB, zvedání/naklánění určitých objektů, posazování "statických" letadel na plovoucí letadlovku atd ?
co ?
nehlašte se všichni, stačí jeden dva lidi
To by mě taky zajímalo. Hlavně ta výška? Jde to vůbec nějak? |
|
|
|
Noram |
Přidané 21-05-2006 13:56
|
Uživatel
Příspěvek: 591
Založený: 30.09.05
|
Seva napsal:
Domnívám se správně, že Time- out je prodleva nezávislá na nějakém průletu letadla? Že když tam dám 20min, tak ten flak 20 minut vůbec neexistuje, a potom se probere a normálně funguje?
jj Timeout se počítá od startu mapy a když ta doba uplyne tak je aktivní dokud se nezničí. |
|
|
|
Seva |
Přidané 21-05-2006 14:18
|
Nováček
Příspěvek: 71
Založený: 03.03.06
|
3IAP_Noram napsal:
jj Timeout se počítá od startu mapy a když ta doba uplyne tak je aktivní dokud se nezničí.
To jsem si myslel.
No ale z toho Čutorova vysvětlení by to jeden spíš chápal jako, že od tvůrců má třeba Maxim prodlevu třeba 3s a když tam 3 přidám, tak mu bude trvat 6 než zareaguje. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 21-05-2006 17:34
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Seva napsal:
To by mě taky zajímalo. Hlavně ta výška? Jde to vůbec nějak?
jestli myslíš "zvednutí" objektů do výšky, tak to lze, ale pouze u "světlušek" (čtyři barvy světel) a snad ještě kouř
nic jiného bohužel nejde, Oleg to má zablokované (čiliž - šlo by to, když by sme mu to odblokli/hackli )
zvedání se poměrně pohodlně dělá v FMB v 3D pohledu stisknutím F4 a pak hejbáním myší do požadované výšky. Pro "přesnější" pohyb myši si přepni její citlovost přes F1 - F2 - F3 ...
Pokud potřebuješ zvednout víc světel na stejnou výšku, v 3D si to udělej u jedné a pak přes nějakou kalkulačku (nejlépe Excel ) přepočítej pro ostatní v nazevmise.properties |
|
|
|
Hoper |
Přidané 21-05-2006 17:36
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
AH_Cutora napsal:
Přečti si ještě jednou, co jsem napsal. Na obojí jsem odpovídal.
sem si to četl třikrát
AH_Cutora napsal:
HoldFire funguje jen jako aktivační vzdálenost. Jak se flak jednou probudí, už zase smaží až do nevidim.
tohle ale vypadá na bug, že ? |
|
|
|
313_Volume |
Přidané 21-05-2006 17:56
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 408
Založený: 02.11.05
|
nejsem tak šikovnej, abych si udělal vlastní mapu, ale mám námět, teda pokud už se to neletělo...co si střihnout operacil CERBERUS / FULLER?
jsem ochotný sehnat podklady, ať je to "věrohodné" a pokud možno realitě odpovídající....
pro ty kdo o tom nic neví, je to o průniku německých bitevních lodí z brestru do německých kotvišť....nejde to udělat jako DS mapa, protože je potřeba, aby se ty lodě hejbaly... |
|
|
|
Noram |
Přidané 21-05-2006 19:17
|
Uživatel
Příspěvek: 591
Založený: 30.09.05
|
nebyla to ta mise jak tam proplouval tusim Tirpitz a RAF dostala těžkou sodu ? |
|
|
|
Hoper |
Přidané 22-05-2006 07:31
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
nebyl jsem si jistý, takže radši citace z valka.cz - Transport německých křižníků Scharnhorst, Gneisenau, Prinz Eugen z Brestu do Německa přes kanál La Manche
A RAF tam opravdu dostala na budku |
|
|
|
313_Volume |
Přidané 22-05-2006 08:09
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 408
Založený: 02.11.05
|
jj...a teď je možnost to změnit
nemáme sice úplně vhodný planeset, ale něco málo by se s tím udělat dalo, stejně tak nemáme ty lodě....
jen mě to tak napadlo....
další možnost by byla mise dieppe42
zkusím prozkoumat podklady - letecké útoky netrvaly nějak dlouho - asi půl dne, my to můžem nasimulovat na mapě normandie....dalo by se to zalítnout za 3h, když ty lodě pustíme nějakou rozumnou rychlostí podél pobřeží....
ale teď nepustím ila na testy, furt jsem bez grafiky, takže začnu hledat podklady...teda pokud by byl zájem do toho jít |
|
|
|
Hoper |
Přidané 22-05-2006 08:22
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Diep je na WTčkách a snad se připravuje speciálka
ve fázi před dokončením (betatesting ) je Alsterufer
je třeba zjistit, kolik pojme koop lidí - jestli stále jen 32 nebo to Oleg už zvednul na 64 a jen se to neukazuje v menu ... |
|
|
|
AH_Enty |
Přidané 22-05-2006 10:21
|
Uživatel
Příspěvek: 508
Založený: 29.09.05
|
K těm AAA:
co jsem vypozoroval tak:
- vzdálenost - flak se aktivuje při přiblížení letadla na tuto vzdálenost. Pak ovšem střílí do éro nezmizí, nebo je nějaké v dostřelu-maximálním. Já být u obsluhy, tak taky střílím dokud vidím. Jen ty blbě nastavený účinný dostřely. :cry:
- time-out - čas, kdy po aktivaci flak spustí. př. vzdálenost nastavena na 1000m. Flak zjistí éro a bez nastavení času spustí okamžitě. Pokud má nastavený zpoždění, začne střílet po uplynutí tohoto času. - krásný flak.pasti
a teď lodě:
- ROF - to by měla být doba mezi dvěma střelbami - čím vyšší číslo, tím délé trvá obsluze "nabíjení"
- no a pka je tak i kvalita střelců. Esa tam nedávám nikdy. To by byla vražda neviňátek.
K tomu 3D pohledu - já se tam dostanu zatím jen tak, že na objetku dám Enter. Ono to jde i jinak a je to aktivní? |
|
|