November 21 2024 16:25:18
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 10

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » DS Asfaltoví Holubi - INFORMACE
 Vytisknout diskuzi
Informace pro maptvurce
Hoper
už je k mání
ta 37, a nejen ta

hele, nedal už někdo do kupy i ty lodě ? Úsměv

edt: doplnění
Upravil/a Hoper dne 20-05-2006 18:55
 
Hoper
nechce se někomu udělat výpis/souhrn dosavadních info/návodů/triků/atd k dělání map/ovládání FMB ?

třebas tři rychlosti hybnosti myši v 3D pohledu ve FMB, zvedání/naklánění určitých objektů, posazování "statických" letadel na plovoucí letadlovku atd ?
co ? Úsměv
nehlašte se všichni, stačí jeden dva lidi Šklebící se
 
Safrik
No me by spis opravdu zajimalo jak nastavit ten dostrel ve FBM, predem diky Úsměv
 
Hoper
vždyť to tu psali - Gryzlov s Čutorou hodnoty a Noram kde se to zadává...
 
AH_Cutora
Aha, asi by neškodilo uvést na pravou míru ty dostřely.

Gryzlov si před časem dal tu práci a napočítal dostřely flaků, keré jsme pak nastavili na většině map. Jenž záhy jsme přišli na to, že je to na nic, protože:

* Olegovy flaky mají nastavenou nezměnitelnou minimální reakční dobu, kterou nelze zkrátit. Každý flak jinou. Ve FMB je sice nastavování času, ale toto nastavování pouze PŘIDÁVÁ k tomu olegovu času :upsetw: Důsledek: Když se omezí (hlavně u lehkých flaků) dosah na ten malej, tak se většinou stane, že letoun proletízónou flaku a flak se probere až po odletu letounu ...
* Když už se flak jedou probudí, střílí opět až někam do kosmu a nelze to nijak omezit :upsetw:

Takže ta tabulka je na nic Naštvaný
 
BP_Tyrl
Když už jsme u těch dostřelů. Netušíte někdo kolik kiláků má ve šturmovi jeden čtvereček?
 
AH_Cutora
Kterej, ten velkej? 10x10km. Jinak naskakují v metrové řadě. Tedy 100x100km, 10x10km, 1x1km, 100x100m, 10x10m, 1x1m podle zoomu ve FMB.
Upravil/a AH_Cutora dne 21-05-2006 10:03
 
Hoper
mno počkat počkat počkat !
ty hodnoty, co tu jsou, jsou na prd ?
vždyť tam je jak čas zpoždění (Time Out), tak i vzdálenost, na kterou se střílí (Hold fire), ne ?
 
AH_Cutora
Přečti si ještě jednou, co jsem napsal. Na obojí jsem odpovídal.

Celkový čas prodlevy (TimeOut) = Olegem natvrdo přednastavený čas + TimeOut od maptvůrce. Záporné hodnoty nefungují.

HoldFire funguje jen jako aktivační vzdálenost. Jak se flak jednou probudí, už zase smaží až do nevidim.
 
Seva
Domnívám se správně, že Time- out je prodleva nezávislá na nějakém průletu letadla? Že když tam dám 20min, tak ten flak 20 minut vůbec neexistuje, a potom se probere a normálně funguje?

nechce se někomu udělat výpis/souhrn dosavadních info/návodů/triků/atd k dělání map/ovládání FMB ?

třebas tři rychlosti hybnosti myši v 3D pohledu ve FMB, zvedání/naklánění určitých objektů, posazování "statických" letadel na plovoucí letadlovku atd ?
co ?
nehlašte se všichni, stačí jeden dva lidi

To by mě taky zajímalo. Hlavně ta výška? Jde to vůbec nějak?
 
Noram
Seva napsal:
Domnívám se správně, že Time- out je prodleva nezávislá na nějakém průletu letadla? Že když tam dám 20min, tak ten flak 20 minut vůbec neexistuje, a potom se probere a normálně funguje?


jj Timeout se počítá od startu mapy a když ta doba uplyne tak je aktivní dokud se nezničí.
 
http://noram.youaremighty.com/
Seva
3IAP_Noram napsal:
jj Timeout se počítá od startu mapy a když ta doba uplyne tak je aktivní dokud se nezničí.

To jsem si myslel.
No ale z toho Čutorova vysvětlení by to jeden spíš chápal jako, že od tvůrců má třeba Maxim prodlevu třeba 3s a když tam 3 přidám, tak mu bude trvat 6 než zareaguje.
 
Hoper
Seva napsal:
To by mě taky zajímalo. Hlavně ta výška? Jde to vůbec nějak?

jestli myslíš "zvednutí" objektů do výšky, tak to lze, ale pouze u "světlušek" (čtyři barvy světel) a snad ještě kouř
nic jiného bohužel nejde, Oleg to má zablokované (čiliž - šlo by to, když by sme mu to odblokli/hackli Šklebící se)

zvedání se poměrně pohodlně dělá v FMB v 3D pohledu stisknutím F4 a pak hejbáním myší do požadované výšky. Pro "přesnější" pohyb myši si přepni její citlovost přes F1 - F2 - F3 ...
Pokud potřebuješ zvednout víc světel na stejnou výšku, v 3D si to udělej u jedné a pak přes nějakou kalkulačku (nejlépe Excel Mrknutí ) přepočítej pro ostatní v nazevmise.properties
 
Hoper
AH_Cutora napsal:
Přečti si ještě jednou, co jsem napsal. Na obojí jsem odpovídal.

sem si to četl třikrát Šklebící se

AH_Cutora napsal:
HoldFire funguje jen jako aktivační vzdálenost. Jak se flak jednou probudí, už zase smaží až do nevidim.

tohle ale vypadá na bug, že ?
 
313_Volume
nejsem tak šikovnej, abych si udělal vlastní mapu, ale mám námět, teda pokud už se to neletělo...co si střihnout operacil CERBERUS / FULLER?

jsem ochotný sehnat podklady, ať je to "věrohodné" a pokud možno realitě odpovídající....

pro ty kdo o tom nic neví, je to o průniku německých bitevních lodí z brestru do německých kotvišť....nejde to udělat jako DS mapa, protože je potřeba, aby se ty lodě hejbaly...
 
Noram
nebyla to ta mise jak tam proplouval tusim Tirpitz a RAF dostala těžkou sodu ?
 
http://noram.youaremighty.com/
Hoper
nebyl jsem si jistý, takže radši citace z valka.cz - Transport německých křižníků Scharnhorst, Gneisenau, Prinz Eugen z Brestu do Německa přes kanál La Manche

A RAF tam opravdu dostala na budku Úsměv
 
313_Volume
jj...a teď je možnost to změnit Úsměv

nemáme sice úplně vhodný planeset, ale něco málo by se s tím udělat dalo, stejně tak nemáme ty lodě....

jen mě to tak napadlo....

další možnost by byla mise dieppe42

zkusím prozkoumat podklady - letecké útoky netrvaly nějak dlouho - asi půl dne, my to můžem nasimulovat na mapě normandie....dalo by se to zalítnout za 3h, když ty lodě pustíme nějakou rozumnou rychlostí podél pobřeží....

ale teď nepustím ila na testy, furt jsem bez grafiky, takže začnu hledat podklady...teda pokud by byl zájem do toho jít
 
Hoper
Diep je na WTčkách a snad se připravuje speciálka

ve fázi před dokončením (betatesting Šklebící se ) je Alsterufer Mrknutí

je třeba zjistit, kolik pojme koop lidí - jestli stále jen 32 nebo to Oleg už zvednul na 64 a jen se to neukazuje v menu ...
 
AH_Enty
K těm AAA:

co jsem vypozoroval tak:
- vzdálenost - flak se aktivuje při přiblížení letadla na tuto vzdálenost. Pak ovšem střílí do éro nezmizí, nebo je nějaké v dostřelu-maximálním. Já být u obsluhy, tak taky střílím dokud vidím. Jen ty blbě nastavený účinný dostřely. :cry:
- time-out - čas, kdy po aktivaci flak spustí. př. vzdálenost nastavena na 1000m. Flak zjistí éro a bez nastavení času spustí okamžitě. Pokud má nastavený zpoždění, začne střílet po uplynutí tohoto času. - krásný flak.pastiŠklebící se

a teď lodě:
- ROF - to by měla být doba mezi dvěma střelbami - čím vyšší číslo, tím délé trvá obsluze "nabíjení"
- no a pka je tak i kvalita střelců. Esa tam nedávám nikdy. To by byla vražda neviňátek.Pff


K tomu 3D pohledu - já se tam dostanu zatím jen tak, že na objetku dám Enter. Ono to jde i jinak a je to aktivní?
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,006,600 návštěv