December 21 2024 19:12:03
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 10

· Piloti on-line: 2
Leroy, Richi

· Registrovaní piloti: 2,751
· Nejnovější pilot: VGR-Spawn
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS + BOK Benchmark (Phen II + Nv 1070)
Fishbed64
magot napsal:

U mě naprostá spokojenost Úsměv A pěkně si v klidu počkám na nový Ryzen ..


JJ v dubnu by mel bejt Ryzen 2xxx tady,kazdopadne nezapomen do kosiku prihodit i to SSD specielne v tom DCS je to obrovskej rozdil.
 
ukulele
Já se tady opravdu o tearingu nebavím. Ale napíšu to klidně ještě několikrát než to opravdu všichni pochopí. Jenže já to vidím trhaně i pokud jsou nestabilní FPS nad 60. Což je taky stuttering. Takže znova říkám, že to trhání Magotova videa BOK je způsobeno nestabilními FPS. A je to právě ten stuttering. Je možné, že jsem někomu zamotal hlavu, ale to jsem určitě nechtěl. Vždy se na rozdíl od některých snažím vyjadřovat tak jednoduše, jak to jen jde
 
Fishbed64
Jinak to nahravani na mobil je ok(i kdyz bys moh mit lepsi kameru tedaÚsměv)ale musis pouzit FRAPS u kteryho jsou ty fps dobre videt i pri horsi kvalite videa,no a taky by bylo konecne dobry vyzkouset to v poradny zatezi jako prelet nizko nad Las Vegas nebo nejakou singl misi v BOX kde je hodne ia jednotek i na zemi(jako defence of Kalinin s BOM)to poletovani vysoko ve vzduchu s jednim letadlem moc o vykonu nerekne.
 
Rumcajs
Ono taky nahrávat zobrazovací zařízení, který má konstantní frekvenci zobrazení A, jiným zařízením, který má konstantní záznamovou frekvenci B, přičemž zobrazovací zařízení je krmený nesynchronizovaně proměnnýma FPS, prostě nemůže vést k ničemu vhodnému pro citlivější oko. Navrch ještě zde máme jů trubku, která to video konvertuje do svého formátu ve frekvenci C a úplně ve finále je to promítaný na monitoru, který nemusí jet ani na frekvenci A, ani na B a ani na C. Já bych se snad ani nepouštěl do popisu všeho toho zvěrstva, který tím vzniká.
 
AJaromir
Možná vím, co myslíš, ale to je zřejmě jen dojem. Možná myslíš onu technologii vyhlazování hran (TAA nebo FXAA), která vizuálně není až tak moc vhodná pro rychle se pohybující objekty. Při rychlém pohybu pak vzniká velmi viditělný ghosting nehledě na kvalitu monitoru.
Edit: Ikdyž ano, zde to bude asi nahrávadlem. Většina takových nahrávadel nahrává s kmitočtem okolo 24fps.
Upravil/a AJaromir dne 19-03-2018 20:40
 
Mira
Když jsme u těch nastavení BoS..co přesně se změní mezi Balanced a High ( já tam nějaký rozdíl nevidím Úsměv ) , a co přesně dělá SSAO..?
 
ukulele
To video je na YouTube ve 30 fps a ještě nahrané přes mobil. Nebylo by špatné to nahrát skutečně nějakou 60 fps technologii. Takhle to nemá žádnou vypovídající hodnotu. Ale počet fps je tam krásně vidět. Je tam kolem 115 fps
 
AJaromir
SSAO je technologie výpočtu nasvícení nebo jasu a stínování okolí v reálném čase. Poprvé byla spatřena v enginu Cryteku, v prvním díle hry Crysis.
 
Rumcajs
@Jaromir: Kompletní popis všech efektů, který stojej mezi tím, co Magot viděl na monitoru a tím, co vidí člověk doma na monitoru na záznamu by vydal za vědeckou práci. Jinak máš naprosto pravdu, že krom problematiky různých frekvencí či i stejných ale rozfázovaných do toho ještě vstupuje další procesing. Třeba to TAA nebo asi i nějaká stabilizace obrazu. Stabilizace obrazu bude v telefonku a dost možná se o ni znovu pokusí trubka. Prostě maglajs.

@Mira: Já v těch nastaveních taky nevidím rozdíl. Ale mám HW na Ultra, tak lítám na Ultra. Určitě k tomu někde najdeš detaily, kde se to chová jinak, ale pokud člověk prostě lítá a jde mu o ten samotný obsah simu, pak ho to nemusí nijak trápit.
 
ukulele
Rume jenže Magot má monitor 60 Hz. Takže i když tam má nestabilní vysoké fps, tak ten monitor neustále zobrazuje 60 fps. Takže on nenahrával nesynchronizované FPS, jak jsi psal. Není to tak? Hlavně by mě zajímalo jak to máte vy co máte taky jen 60 Hz monitor a neomezíte si fps. Fps vám kolísají třeba mezi 90 a 100. Jestli to vidíte plynule. Já tedy ne
 
AJaromir
Moc bych to už nepitval. Nemá to cenu. Holt pokud kvalita nejhoršího členu v celém procesu není vyšší nebo se alespoň nerovná kvalitě zdroje, tak je to trochu obtížné posuzovat. Tak jako tak na videích jsem stuttering ani tearing nezaznamenal.
Jde tam trochu vidět, že na 60hz monitor je pohyb prostě moc rychlý - tedy dá se říct, že pohyb jednoho bodu je mnohem, mnohem více, než 60 pixelů za sekundu. Proto je jeho pohyb na oko nespojitý. Proto mám 144hz monitor, abych měl obraz více fluidní. Částečně jde nespojitost maskovat simulací pohybové neostrosti. Na velkých monitorech nebo při pohledu hodně z blízka to jde vidět. Ale to taky může dělat způsob záznamu.
Upravil/a AJaromir dne 19-03-2018 21:08
 
magot
Fraps jsem zkoušel ale žere polovinu FPS, tedy záznam, a ukládá nezkomprimované video takže výsledek je nepoužitelný (20s asi 700 mb) ..
Jediný co z frapsu jde použít je snímaní FPS, to je aspoň lépe vidět než to in-game, ale obraz plynulosti hry bude stát z tel. za prd.
Na nastavení HD nebo 1080 v tel. to je furt škaredý ...
Upravil/a magot dne 19-03-2018 21:14
 
Rumcajs
Zifi, jak jsem psal, popis toho všeho, k čemu dochází v tomhle případě, by byl na vědeckou práci. No možná ne vědeckou, ale rozhodně dost obsáhlou. Zde je asi nejlepší zvolit postup a) nebo postup b). Postup a) je najít si někde na netu odpovídající články a pokusit se to do sebe nasoukat. Postup b) je vykašlat se na to a nic nečíst a být spokojen, že sis zachoval duševní zdraví.

Jen drobně k těm vysokým FPS na 60Hz monitoru. Ty vysoké FPS snižují celkovou latenci hry. Tedy čas od vydání pokynu, třeba pohybu kniplu, do jeho provedení a posléze i zobrazení. Jen naznačím, že ten sim má vlastně uvnitř ten virtuální svět v nějakém stavu a z vstupů pak vždy spočte další stav, pošle to na grafiku a ta vygeneruje obrázek. A hned zas další a další. A tohle vše dělá právě s tou frekvencí, který říkáme FPS. A vysoká frekvence znamená nízký čas. Nízký čas znamená menší čekání. VSYNC znamená, že pokaždý po vygenerování dalšího stavu a obrázku ještě počká, než nastane vhodná chvíle na další generování. Počká - čekání - latence. Howgh.
 
AJaromir
Magote, tak proč nepoužiješ Překrytí Nvidia GeForce Experience, který pro nahrávání používá H.264 hardwarový kodek vestavěný v kartě, díky čemuž je pokles výkonu cca 1fps. Nebo OBS. Fraps je zastaralý krám. Ještě k tomu Vsync, on většinou moc nečeká. Snímky si vygeneruje "dopředu" a uloží je v bufferu.
Upravil/a AJaromir dne 19-03-2018 21:22
 
magot
Fishbed64 napsal:
JJ v dubnu by mel bejt Ryzen 2xxx tady,kazdopadne nezapomen do kosiku prihodit i to SSD specielne v tom DCS je to obrovskej rozdil.

Nj SSD do nového kompu bude. Ale min 0,5 TB, ideálně 1TB, mě to hrozně frustruje ty 256 GB disky jak jsou malé ..
Tehdá když jsem kupoval PII tak byly příšerně drahý.
 
Fishbed64
magot napsal:

Fraps jsem zkoušel ale žere polovinu FPS, tedy záznam, a ukládá nezkomprimované video takže výsledek je nepoužitelný (20s asi 700 mCool ..
Jediný co z frapsu jde použít je snímaní FPS, to je aspoň lépe vidět než to in-game, ale obraz plynulosti hry bude stát z tel. za prd.
Na nastavení HD nebo 1080 v tel. to je furt škaredý ...


Ano presne tak sem to myslel pouzit FRAPS na zobrazeni fps,na nahravani urcite ne.
 
magot
AJaromir napsal:

Magote, tak proč nepoužiješ Překrytí Nvidia GeForce Experience, který pro nahrávání používá hardwarový kodek vestavěný v kartě, díky čemuž je pokles výkonu cca 1fps. Nebo OBS. Fraps je zastaralý krám. Ještě k tomu Vsync, on většinou moc nečeké. Snímky si vygeneruje "dopředu" a uloží je v bufferu.


Já s tím nikdá nedělal Úsměv
 
Fishbed64
AJaromir napsal:

Magote, tak proč nepoužiješ Překrytí Nvidia GeForce Experience, který pro nahrávání používá H.264 hardwarový kodek vestavěný v kartě, díky čemuž je pokles výkonu cca 1fps. Nebo OBS. Fraps je zastaralý krám. Ještě k tomu Vsync, on většinou moc nečeká. Snímky si vygeneruje "dopředu" a uloží je v bufferu.


Jo v ShadowPlay uz je i FPS counter takze by to s tema FPS melo jit i nahrat.
 
ukulele
Rume. Moc díky za přednášku o tom co znamená fps, tak aby to pochopil i Babišův volič. To je to co jsem přesně potřeboval. A teď vážně k těm nestabilnim vysokým fps na 60 Hz monitoru. Řekněme, že mám vypnutou vsynch a ukazatel fps je na 90 fps na 60 Hz monitoru. Takže mi výkon PC umožňí zobrazit ale monitor ukáže jen 60 Hz. To znamená že mi z 90 snímku zobrazí jen 60 Takže mi zobrazí dva po sobě a potom třeba jeden výhodí a nezobrazí. Situace se ještě zhorší když jsou ty fps nestabilní. Takže je to v jednu chvíli 90 potom 85 potom 93. Že ten obraz ani nemůže být plynulý pro oko. Já tento stav vidím jako neskutečnou trhačku. Ale spousta lidí to vidí plynulé a Vsync zápínají jen kvůli tearingu. Proto jsem tady asi obecně došel k nepochopení o co mi vlastně jde. Pro mě je Vsync jistota plynulého obrazu. Tak mne tedy zajímá jestli vy co na to koukáte v nestabilních vysokých fps na 60 Hz monitoru vidíte obraz plynule. Přemýšlím jestli by mi pomohl 144 Hz monitor. O latenci se nechci bavit.
 
AJaromir
Ne, zifi. Pokud máš vypnutý Vsync a máš 90 snímků za sekundu, tak ti monitor vykreslí všechny snímky, ale ne kompletně, pouze jejich "fragmenty". Žádné snímky nezahazuje. Snímky zahazuje pouze u Vsync s trojitým a vícenásobným bufferem. Pokud máš pak u vypnutého Vsync třeba FPS více než dvojnásobná oproti frekvenci monitoru, můžeš pak na jednom snímku mít i dvojnásobný tearing. Prostě okamžitě po vyrenderování se začne vykreslovat snímek, mezi tím se začne renderovat nový. Ten nový se vyrenderuje ještě před kompletním vykreslením prvního snímku a začne se okamžitě vykreslovat, tudíž se stane to, že v horní polovině monitoru je původní snímek a v dolní polovině monitoru je nový snímek a zlom mezi těmito snímky je právě onen tearing.

Dobře si přečti tento článek. Je to tam fakt dobře popsané, jak to celé funguje:
https://pctuning....o-nastavit
Upravil/a AJaromir dne 19-03-2018 22:25
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

08-12-2024 13:02
Vypadá to, že Nvidia definitivně ruší GeForce Experience. Už se mi aktualizuje na Nvidia App.

06-12-2024 19:02
Viděl jsem jen prvních 8 sekund videa. Stačilo mi.

04-12-2024 13:31
Vlastně jako by miliony mozkových buněk vykřikly hrůzou a náhle utichly.

04-12-2024 12:50

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

36,116,590 návštěv