September 21 2025 02:14:03
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Obrázky německého aerodynamického tunelu
magot
další obrázky s písmenkama .. oblast s tunelem měla kódové označení projekt "Zitteraal" nebo "Baustelle Inn"

Základy aerodynamického tunelu v Ötztalu v rakouských Alpách ve výstavbě (1943).
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1943_oetztal1.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1943_oetztal2.jpg[/img] is not a valid Image.

Lágry pro větrný tunel (1942)
[img]https://s25.postimg.org/skjn4tw4v/dt-common-streams-streamserver.jpg[/img] is not a valid Image.

mapa oblasti
[img]https://s25.postimg.org/3ra346ku7/img_9950.jpg[/img] is not a valid Image.

Situace dnes v Ötztal: oblast zástavby kde býval tunel
www.geheimprojekte.at/p_oetztal3.jpg

železniční rampa pro zásobování vlaky
[img]https://s25.postimg.org/dol3x303z/dt.common.streams.Stream_Server.jpg[/img] is not a valid Image.

přeživší budova aerodynamického tunelu
www.geheimprojekte.at/p_oetztal6.jpg

-----
-----

Jiný větrný tunel v Göttingen (dolní Sasko)
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1920_zeppelin.jpg[/img] is not a valid Image.

větrný kanál 1 byl postaven v roce 1919: Pohled na měřicí úsek s tříkomponentní stupnicí a sběrnou nálevkou. Na levé straně trysky se nachází regulátor tlaku (asi 1922).
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1922ca_mess.jpg[/img] is not a valid Image.

Aerodynamické zkoumání modelu skokanů v Göttingenu (1927)
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1927_ski.jpg[/img] is not a valid Image.

Šestikomponentní stupnice Göttingenského tunelu 1 byla vedena po kolejích do aerodynamického tunelu, mezi tryskou a sběrnou nálevkou. Uprostřed modelu letadla jsou zavěšena vlákna.
Vlákna přenášejí účinek síly proudění vzduchu na váhy, při němž je možné vyčíst vliv síly v jednotlivých součástech (1928).
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1928_waage.jpg[/img] is not a valid Image.

Nová konstrukce tunelu Göttingen 6: Instalace částí tunelu. Montážní práce v oblasti měření. Pohled do eliptické části tunelu, osoby pro srovnání velikosti (1935).
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1935_k6_bau1.jpg[/img] is not a valid Image.

Nová konstrukce tunelu Göttingen 6: Instalace částí tunelu, spoje: Ocelová konstrukce pro budovu obklopující tunel. Pohled z východu (1935).
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1935_k6_bau2.jpg[/img] is not a valid Image.

Nová výstavba tunelu 6 Aerodynamického výzkumného institutu (AVA) Göttingen. Pro srovnání velikosti je osoba v trysce (1936)
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1936_goe_k6.jpg[/img] is not a valid Image.

Nadzvukový tunel des Göttinger Kaiser-Wilhelm-Instituts für Strömungsforschung (KWI) s průřezem měření 60 x 75 milimetrů v kasárně u domu 10, pracovní skupina Walchner 1939
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1939_goe_ueber.jpg[/img] is not a valid Image.

V malém nadzvukovém větrném tunelu A7 v Braunschweigu lze dosáhnout až třikrát vyšší rychlosti zvuku (Mach 3). V roce 1939 se v tomto tunelu uskutečnily první měření na křídlech, které byly paralelně s pokusy v Göttingenu prof. Adolfa Busemanna cca 1939.
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1939ca_ueber.jpg[/img] is not a valid Image.

Der Braunschweiger Schießkanal K1 (kanál K1) byl postaven a dokončen v roce 1940. Byl to 400 metrů kde byl tlak vzduchu odpovídajícím nadmořské výšce 20 kilometrů. Byla určen k testování palubních zbraní. (kolem roku 1940).
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1940ca_bs_sk.jpg[/img] is not a valid Image.

GR II, první kryogenní kanál na světě v Göttingenu během výstavby (1941).
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1941_goe_kryo.jpg[/img] is not a valid Image.

Demontáž po druhé světové válce: Göttingenův rozmrazovací a chladicí kanál GR II byl označen čísly demontáže a poté demontován.
Na obrázku je zobrazena měřicí část s ventilátorem a odbočujícími rohy v pozadí, stejně jako směšovací komora v popředí (1946).
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1946_demont.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a magot dne 17-01-2018 09:22
 
Ondrej1
Výztuž na obrázku "1941_goe_kryo" v oblasti kruhového průlezu musel montovat nějakej mongol. Vzdálenost výztuže je zcela mimo koeficient "nepřesnost na stavbě".
 
Ondrej1
Jinak zajímavé fotky Mrknutí
 
Ondrej1
Sranda musí bejt Úsměv
Hra: IL2 BoS
PC: Celeron 2,7 GHz, 12 GB DDR3, GT 750Ti, Win 10 64bit
OpenTrack, pedály Happy, joy MS Sidewinder FF2, páky Saitek Quadrant, 1xUHD LCD
 
magot
Ondrej1 napsal:
Výztuž na obrázku "1941_goe_kryo" v oblasti kruhového průlezu musel montovat nějakej mongol. Vzdálenost výztuže je zcela mimo koeficient "nepřesnost na stavbě".

To je docela možné, v rámci hospodářské výpomoci byly i mongoloidní rasy nedobrovolně nasazeny ..
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,063,730 návštěv