Tohle video měření je na nic, když nemá žádný protokol. Ukazuje to jen skutečnost, jak to běhá na konkrétním stroji a ne proč to tak běhá.
Aby se z toho něco dovodilo, tak by se mělo měřit na nejnižší nastavení grafiky a nejnižší rozlišení a pak na max. Rozdílem by se pak zjistilo, jaká je režie hry a jaká je režie grafiky na CPU.
mam 6-ti jadro a je to super
vubec se mi to nesnazte kazit, nebo vam to na tech sesti jadrech velice rychle spocitam
Upravil/a 1stCL_SaBot dne 09-01-2018 19:11
Sabote, zapauzuj po 60s 66 a 65fps
81 a 87fps
64 a 81fps 123 a 128fps
136 a 138fps
69 a 87fps
menu
86 a 92fps (generovaný provoz) 84 a 85fps
Teď zvedni takt 4 jádra o 5% (jen 200MHz), což není nikterak báječná hodnota a zjistíš, že bude ve většině případů rychlejší 4 core.
počet core, frekvence, czc = single core score
6core, 3,6 GHz, 6584 Kč = 2,532 (výsledek 2,532 je zkreslen tím, že ho uploadují taktovací, nejenom rozdílnou generací, a cpubenchmark uvádí jen base frekvenci)
4core, 3,8 GHz, 6247 Kč = 2,384 (nebudu sem cpát 4GHz na socket 2011)
Jenže, on je celkovej výkon 6 jádra mnohem větší, než o těch 5%, na rovinu +50%. S nepatrně vyšší cenou se prostě na i5 vyplatí 6core. Obecně ve hrách nikoliv.
Tím samozřejmě netvrdím, že výkon CPU přidá 5% i na fps, ale něco určitě přidá. V mnohém stačí na překonání 6 core, z videa, jen 5% navýšení fps u příkladu 4core.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.