To je prostě povzdech někoho kdo touží po novém Red Baronu 3D...
To nejsi sám. Proto taky tyhle "moderní" sračky bez obsahu létá takové "velké" množství lidí.
Teď se prodávají mapy a letadla a samotný herní obsah je na posledním místě. A z nějakého důvodu se tomu stále říká simulátory, i když to co by to mělo simulovat v první řadě, tedy vzdušný boj a taktiku to nesimuluje vůbec, o nějaké atmosféře ani nemluvě. Degradovalo to na přiblblé rychlé online střílečky s letadly, které nemají ani vzdáleně nic společného s navozením autentického prostředí.
Na ruhou stranu je tu základna lidí, myslím že do ní spadávám i já. A ta Horido, od zlaté éry původního IL-2 po letech zažívá to co jí celou dobu tak chybělo. (Toho zabil volný/neřízený móding.) Opět létáme ve spolupráci, a to jen proto že to tu po letech je. Zažíváme super navozenou atmosféru, a to jen proto že to tu po letech je. Dáváme si cíle a trénujeme na ně, a to jen pro to že to tu po letech je!
Nebude tohle pouze o možném výběru a možném vlastním pochopení SIMULÁTORU?? Maslím že tohle je něco co je jediný problém. Chcete off line obsah? Tak tohle nebude pro vás. Mně na off zajímá jen to zda můžu bez trestně trénovat starty, přistání a v neposlední straně střelbu. Na to je tohle dokonalé. Ale to byl i původní IL-2, který v původním kabátu stál totálně za prd. Ale byl tu!
To co mne jediné na tomhle sere je nemožnost hostování. Ale to se má v dohledné době konečně změnit! A tím i trénink Off line padá a získává ta část On line. Za spoustu z nás je to o tom být s těmi ostatními magory a sdílet s nimi ty pocity a atmosféru. Na tom nám Off line náplň nedává naprosto nic.
Ale věřím že spousta lidí přejících si ne až tak velkou přesnost natož simulaci letadel jako takových, raději něco jiného. I to chápu!!! Ale nevím co to má společného s tím co je stavěno pro jinou část simulace. Prostě máme jen každý svůj svět!
A co je na CAP2 zajímavýho? Na nic jsem nepřišel ...
Vůbec nic. Jen má mít co-op dynamickou kampaň alá DID EF-2000 nebo Falcon 4.0 a k hraní není nutné nejprve studovat všechny avionické, hydraulické a jiné systémy aby jsi byl schopen létat. Ono je toho víc, stačí se mrknout na: http://combatairp...m/features
To je prostě povzdech někoho kdo touží po novém Red Baronu 3D...
To nejsi sám. Proto taky tyhle "moderní" sračky bez obsahu létá takové "velké" množství lidí.
Teď se prodávají mapy a letadla a samotný herní obsah je na posledním místě. A z nějakého důvodu se tomu stále říká simulátory, i když to co by to mělo simulovat v první řadě, tedy vzdušný boj a taktiku to nesimuluje vůbec, o nějaké atmosféře ani nemluvě. Degradovalo to na přiblblé rychlé online střílečky s letadly, které nemají ani vzdáleně nic společného s navozením autentického prostředí.
Na ruhou stranu je tu základna lidí, myslím že do ní spadávám i já. A ta Horido, od zlaté éry původního IL-2 po letech zažívá to co jí celou dobu tak chybělo. (Toho zabil volný/neřízený móding.) Opět létáme ve spolupráci, a to jen proto že to tu po letech je. Zažíváme super navozenou atmosféru, a to jen proto že to tu po letech je. Dáváme si cíle a trénujeme na ně, a to jen pro to že to tu po letech je!
Nebude tohle pouze o možném výběru a možném vlastním pochopení SIMULÁTORU?? Maslím že tohle je něco co je jediný problém. Chcete off line obsah? Tak tohle nebude pro vás. Mně na off zajímá jen to zda můžu bez trestně trénovat starty, přistání a v neposlední straně střelbu. Na to je tohle dokonalé. Ale to byl i původní IL-2, který v původním kabátu stál totálně za prd. Ale byl tu!
To co mne jediné na tomhle sere je nemožnost hostování. Ale to se má v dohledné době konečně změnit! A tím i trénink Off line padá a získává ta část On line. Za spoustu z nás je to o tom být s těmi ostatními magory a sdílet s nimi ty pocity a atmosféru. Na tom nám Off line náplň nedává naprosto nic.
Ale věřím že spousta lidí přejících si ne až tak velkou přesnost natož simulaci letadel jako takových, raději něco jiného. I to chápu!!! Ale nevím co to má společného s tím co je stavěno pro jinou část simulace. Prostě máme jen každý svůj svět!
Novi ty jsi úplný básník. Ano, jde o online obsah. Online obsah si tvoříme sami. To žádná skriptovaná kampaň s "atmosférou" to nenahradí. Páčto za války ti kluci lítali proti živým lidem. Nelítali proti AIčkům. Fakt ne, AIčka tehdá skutečně nelítaly. Jediné, co je schopné tu atmosféru přiblížit, je virtuální realita proti skutečným lidem. Kdo tu pláče nad Red Baronem, je člověk neschopný konkurovat skutečným lidem. Kdo se vyžívá v mlácení bezduchých AI, ten je schopen jen přesně toho ... tedy najít si cestu, jak sundavat AI, který vždy a za všech okolností dělá to samé. Ale není se schopen postavit realitě. OK, každý máme zábavu v něčem jiném. To není nic špatného mlátit AIčka. Ale je potřeba to vidět tak, že hubiči AIček jsou v menšině a pro ně nikdo nic vyvíjet nebude. Nejsou v tom peníze. Skutečně kompetitivní virtuálové kupodivu mlátí sami sebe hlava nehlava. Nelíbí se to někomu? Rozumím, ale máte smůlu. Je vás málo na to, abyste měli vliv. My, co se nebojíme prohrát a sem tam vyhrát, my si užíváme online a reálná vítězství a prohry ve virtuálním světě.
Kvalitně udělaný AI mnohdy nerozeznáš od živého člověka. Do budoucna v rámci programování neuronových sítí by mohlo být teoreticky možné to posunout mnohem dále, kdy se AI bude nezávisle rozhodovat a učit mimo klasický skript.
Singleplayer má mnoho výhod který lidi už ani nechtějí znát protože rychlý a relativně stabilní internet umožnil hrát online.
Vtip je v tom že hra může obsahovat i kvalitní singleplayer, např. kdyby BOSko obsahoval např. 25 map průchodu východní frontou např Polsko - Ukrajina - Rusko, kde byly nejen stíhací mise, bombardovací, útočné, průzkumné, transportní, SAR, navigační .. dá se toho vymyslet mnoho. Výhoda singleplayeru je že mise - události na sebe navazují a dodává to ucelený obraz událostí. Dají se vymyslet mise ať už podle skutečnosti nebo what if které mají dopad do dalších misí, např. po zničení přehrady se protivníkovi zatopí letiště, po zničení mostu nemohou jednotky nepřítele pokračovat a děj se mění a má to dopad na další vývoj událostí. To online nikdy nebude umět v navazující misích projít časově třeba 2 roky.
Naproti tomu BOS jak je dnes já zcela prázdná a bezduchá platforma o jedné mapě (ano hru si kupujete x-krát), online kde se lítá buď stále dokola proti nestabilní "soli země" z veřejnosti a pilujou se tak maximálně stíhací techniky do nekonečna. Bombardovací a útočné mise se víceméně opakují, stále se létá na jedné mapě na stejnou továrnu/ letšitě sklad ..
Zalétat si proti živému člověku je nenahraditelné a velmi zábavné, specielně pokud je to organizované soukromá akce na soukromém serveru což retardovaná politika BOS víceméně neumožňuje.
Zalétat si ale kvalitní kampaň kde se člově podívá na spoustu míst a zažije na sebe navazující příběh/ události války které mají logiku a má to kvalitní AI tak je dle mého stejně zábavné. Ideální k nedělnímu kafíčku.
Upravil/a magot dne 24-11-2017 13:35
Ano Magote, teorie říká, že někdy v budoucnu bude AI srovnatelné s člověkem. Ti samí teoretici přepokládali, že do roku 2010 budou zásoby ropy vyčerpané. Ti samí teoretici předpokládali, že po roce 2000 se budeme přemisťovat pomocí individuálních vznášedel a na dovolenou budeme lítat na Mars - nebo alespoň na měsíc na Měsíc (nebo navopak). Až bude Ai v simech nerozeznatelné od člověka, dej mi vědět. Napiš to na fórum tučným písmem. Do té doby to ale neplatí. Do té doby platí, že AI je skript, který když prokoukneš, porazíš skoro vždycky. Howgh.
BOS je bezduchá platforma v offline. Páčto, víme, offline na úrovni zajímá jen malé procento lidí. Offline na triviální úrovni je jiná věc, to zajímá hodně lidí. Ale ti zas nepožadují to, co požaduje Horrido. Proto, kdo chce mít zážitek, lítá online. Vím, kdo se nechce zbytečně nasrat, vyhne se serverům, kde lítají Rusové. Lépe řečeno takový člověk se vyhne WoL a DF serverům. Takový člověk lítá Random Expert, TAW či Virtuální Finskou válku. Tedy je na výběr. Omezený výběr, ale furt nějaký výběr.
Zkrátka až bude to AI fakt dobré, rozeznějí se zvony po celém světě virtuálních combat pilotů. Dávám tomu minimálně deset nebo dvacet let. Nebo taky se úplně pletu a bude to sto let.
CAP2 je zřejmě zatím jediná platforma která se tím směrem vydala - singleplayer/ co-op, bohužel obsah je zatím tak chudý že to ani asi nestojí za zmínku. A je to moderna což část létavců ani neosloví ..
To je prostě povzdech někoho kdo touží po novém Red Baronu 3D...
To nejsi sám. Proto taky tyhle "moderní" sračky bez obsahu létá takové "velké" množství lidí.
Teď se prodávají mapy a letadla a samotný herní obsah je na posledním místě. A z nějakého důvodu se tomu stále říká simulátory, i když to co by to mělo simulovat v první řadě, tedy vzdušný boj a taktiku to nesimuluje vůbec, o nějaké atmosféře ani nemluvě. Degradovalo to na přiblblé rychlé online střílečky s letadly, které nemají ani vzdáleně nic společného s navozením autentického prostředí.
Na ruhou stranu je tu základna lidí, myslím že do ní spadávám i já. A ta Horido, od zlaté éry původního IL-2 po letech zažívá to co jí celou dobu tak chybělo. (Toho zabil volný/neřízený móding.) Opět létáme ve spolupráci, a to jen proto že to tu po letech je. Zažíváme super navozenou atmosféru, a to jen proto že to tu po letech je. Dáváme si cíle a trénujeme na ně, a to jen pro to že to tu po letech je!
Nebude tohle pouze o možném výběru a možném vlastním pochopení SIMULÁTORU?? Maslím že tohle je něco co je jediný problém. Chcete off line obsah? Tak tohle nebude pro vás. Mně na off zajímá jen to zda můžu bez trestně trénovat starty, přistání a v neposlední straně střelbu. Na to je tohle dokonalé. Ale to byl i původní IL-2, který v původním kabátu stál totálně za prd. Ale byl tu!
To co mne jediné na tomhle sere je nemožnost hostování. Ale to se má v dohledné době konečně změnit! A tím i trénink Off line padá a získává ta část On line. Za spoustu z nás je to o tom být s těmi ostatními magory a sdílet s nimi ty pocity a atmosféru. Na tom nám Off line náplň nedává naprosto nic.
Ale věřím že spousta lidí přejících si ne až tak velkou přesnost natož simulaci letadel jako takových, raději něco jiného. I to chápu!!! Ale nevím co to má společného s tím co je stavěno pro jinou část simulace. Prostě máme jen každý svůj svět!
Ne, nejde přímo o offline obsah. To je technická věc, dnes není problém zakomponovat do singl hry online prvky.
Já to chápu, prostě prožíváš online střílečku s letadly a myslíš si, že je to simulace boju za první/druhé světové protože jsou tam na nějaké úrovni nasimulována příslušná letadla. Hodnověrný boj vypadá jinak a hodnověrné prostředí vypadá jinak. Ale tohle samozřejme může určité omezené skupině lidí zcela stačit.
Hratelnost a hodnověrnost nemá nic společného s přesností simulace. Komplexní věci přece nemusí být samoúčelné - je to složité a proto je to simulace? Nemusíš dělat kompromisy v technickém zpracovaní, ale vytvořit systém který hráče dovede ke zvládnutí obtížné věci pomocí hry. Jsou singl hry obtížné k faktické nehratelnosti a přesto je hrají miliony lidí.
Co uměly ty staré hry na které se nostalgicky vzpomíná? K reálu se bližící počty letadel ve vzduchu, plánování misí, vojenský kariérní postup a z toho plynoucí velitelské povinnosti, smrtelnost pilotu a z toho plynoucí poměry nováčku a expertů, zásobování, průzkum, navádění rádiem... ubírá tohle na hardcore simulaci?
Co uměly dál? Alespon částečně dynamické bojiště, zamíchat do boje historické piloty (ne fakt, sestřelit po tuhém souboji Nowotnyho je o dost jiný pocit než sestřelit po padesate osmé 1stCL_Novotnyho) zveřejnit uspěch pilota v novinách, umístit ho do tabulky (ne fakt, byt lepší v počtu sestřelů na jednu smrt než Richthofen je o dost jiný pocit než mít K/D ratio lepší než 1stCL_Novotny), atmosferické kecy po rádiu, dobovou hudbu a artworky, zaznamy z fotokulometu, natirání letadel a nebo prostě jen poslat pilota při východu slunce proletět opravený letoun... opravdu tohle nedává nic?
Jsou lidi kteří si myslí, že se mělo tohle dál rozvíjet, dát tomu hodnověrnou AI, podopořit to hodnověrným letovým modelem (ne z něj udělat samoúčelnou modlu) dát tomu moderní prvky (singl s online prvky) a že by to přitáhlo lidi. A pak jim teprve prodavat mapy a letadla a klidně to samé znovu dokola jako Jason, který nejdříve zuřivě píše po fórech že kariéra nebyla nějak úspěšná aby ji za rok znovu slíbil. Kvalitní singl hry stále tvoří vrcholy žebříčků... Je to jiný svět?
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
Který kvalitní moderní sim s single kariérou tvoří vrchol nějakého žebříčku? BOS to není, DCS ani náhodou, CloD se tam, tuším, taky neprobojuje. Tak co to tedy je?
Chci říct, že aktuálně nikdo takový sim neprodukuje. Možná je to škoda, nebo dokonce chyba, ale asi nikdo nechce vzít svoje peníze a nacpat je do vývoje offlajnu. Asi tomu investoři nevěří.
Co se týká pocitů, tak třeba sundat nějaký známý FBéčko v BOSku je fakt super pocit. To je euforie na několik dnů. Zejména přitom, jak hezky to těm klukům ušatým lítá a jak dokonale viděj a střílej. A když se člověk podívá na statistiky některých online expertů, tak to by jim záviděl i Rudel. Jako překonávat je fakt co, jen se toho neštítit.
Jasně, někdo je prostě offlajnista. Tak Horrido napiš Jásoňovi, že by to bylo prima a ať to zkusí pořešit. Nebo je tu TF, ti se chystají vydat patch a časem Afriku. Třeba by se jim to do tý pouště vešlo. Kontakt na ně najdeš na ATAGu. Třeba to někoho chytne. Kdo to nezkusí, předem tu šanci zahodil.
Kdosi napsal: "Proto, kdo chce mít zážitek, lítá online"
Ne. Někdo má zážitek i bez online. Mně stačí kolikrát jen offline kochací průlet nad letištěm nebo radost z rychlosti.
Naopak mi přijde, že většina "profi" hráčů se o realističtější zážitek připravuje záměrnou absencí FF joye z důvodů zhoršeného míření apod.
Online hraní má svůj půvab a význam stejně jako offline...
Ondrej1 napsal:
Naopak mi přijde, že většina "profi" hráčů se o realističtější zážitek připravuje záměrnou absencí FF joye z důvodů zhoršeného míření apod.
A absencí kokpitu v pokojíčku, nebo aspoň VR brejlí.
Jinak co týká schopností AI, myslím si, že je to v online celé vnímáno trošku jako placebo efekt: nevěřím, že v běžné online bitvě je někdo schopný - podle chování stroje, zejména v případě bránicích se bombardérů - se stoprocentní jistotou poznat, že se jedná o živého hráče.
Nadruhou stranu chápu větší prožitek a adrenalin v online; je to daleko zábavnější vědět, že mám v zaměřovači živého hráče, než jedničky a nuly. Ale je to "jen" pocit.
Ondrej1 napsal:
Naopak mi přijde, že většina "profi" hráčů se o realističtější zážitek připravuje záměrnou absencí FF joye z důvodů zhoršeného míření apod.
A absencí kokpitu v pokojíčku, nebo aspoň VR brejlí.
Absence kokpitu nebo brejlí nemá negativní vliv na tabulkové hodnocení výsledků bitvy
Ondrej1 napsal:
Naopak mi přijde, že většina "profi" hráčů se o realističtější zážitek připravuje záměrnou absencí FF joye z důvodů zhoršeného míření apod.
A absencí kokpitu v pokojíčku, nebo aspoň VR brejlí.
Absence kokpitu nebo brejlí nemá negativní vliv na tabulkové hodnocení výsledků bitvy
Ondřeji, klidně mě můžeš titulovat normálně jménem, nebo dokonce citovat. No a taky si všimni, v jakém kontextu byla ta věta napsaná. Byla to reference na BOSko, které, asi nejen podle mého názoru, má offline hodně slabý. Stačí málo, vytrhnout z to kontextu a necitovat a máme zde konspirační teorii.
Já nikomu offline neberu. Ale nerozumím tomu. Býval jsem výhradně offline virtuál, ale díky ROFku se před pár lety naučil lítat i online a od svého prvního online sestřelu jsem se na offline už prakticky nepodíval. Ale jinej to může mít jinak. Do toho mi nakonec nic není.
No a jinak před prvním online sestřelem jsem ještě klasicky začátečnicky vyklopil dávku do kožichu nějakýho vlastního, který netušil, že ten Albatraos za ním ho nepoznal a začne střílet. Následně ten někdo začal hrozně nadávat a k mému totálnímu ponížení česky. Ještě že si nepamatuju, koho jsem tenkrát osolil, páčto je zcela jistě zde na fóru. Ale taky to byl slušnej adrenalin
CAP2 je zřejmě zatím jediná platforma která se tím směrem vydala - singleplayer/ co-op, bohužel obsah je zatím tak chudý že to ani asi nestojí za zmínku. A je to moderna což část létavců ani neosloví ..
Pochopitelně Multiplayer je v plánu, není jednoduché vyvíjet simulátor, když za sebou nemáš peníze nebo silného hráče. Podívej se na IL-2 Sturmovik Battle of xxxx, taky začínali skromně a to za sebou mají Rise of Flight a IL-2 sérii.
Osobně tomu fandím, protože to ztělesňuje to nejlepší co si může virtuální pilot přát: MP + dynamickou kampaň včetně co-op. Plány mají velmi slušné a z toho co sleduji tak plní sliby.
Nevim, jakej máš máš joy. Mně se s kmitajícím MS2FF trefuje podstatně hůř než s bezFF Defenderem. Tobě ne?
Mluvil jsi o absenci a protože nelítáš s VR brejlema, tak se připravuješ o reálnější zážitek, ačkoli to momentálně snižuje možnosti rozlišení letadel.
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 24-11-2017 23:19
Nevim, jakej máš máš joy. Mně se s kmitajícím MS2FF trefuje podstatně hůř než s bezFF Defenderem. Tobě ne?
Mluvil jsi o absenci a protože nelítáš s VR brejlema, tak se připravuješ o reálnější zážitek, ačkoli to momentálně snižuje možnosti rozlišení letadel.
Píšu tam, že se vyhýbaní FF technologii záměrně (tzn. účelově) připravují o zážitek ve prospěch úspěšnosti sestřelu. Myslím, že to nemusím více vysvětlovat.
Nevim, jakej máš máš joy. Mně se s kmitajícím MS2FF trefuje podstatně hůř než s bezFF Defenderem. Tobě ne?
Mluvil jsi o absenci a protože nelítáš s VR brejlema, tak se připravuješ o reálnější zážitek, ačkoli to momentálně snižuje možnosti rozlišení letadel.
Píšu tam, že se vyhýbaní FF technologii záměrně (tzn. účelově) připravují o zážitek ve prospěch úspěšnosti sestřelu. Myslím, že to nemusím více vysvětlovat.
Jo a já ti píšu že se vyhýbáním VR technologii záměrně připravuješ o zážitek ve prospěch úspěšnosti sestřelování. Tak a dokud si nekoupíš VR brejle, tak si nekoupím joy s FF.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.