rudidlo napsal:
Ve 3.04 to fungovalo tak jak jsem popisoval. Přesně tak jsem vypínal střelce v Noční bombardovací misi. Že by to změnil?
Není tomu tak, a nebylo tomu tak, ani v 2.04. Pokud mluvíš o vypnutí všech střelců u vícemotoráku. Jeden samostatný ale vypnout lze, s podmínkou, že si pak nezastřílíš s ostatními.
EDIT:..., mluvím teď o on-line. Of-line otestuji později, pokud mě nepředběhneš.
Upravil/a MK_Paja dne 15-02-2006 10:00
Tak mi vysvětli, jak jsem při nočních misích udělal to, že AI střelci nestříleli po stíhačkách, aby mě neprozradili. Ale opravdu jsem letěl a dokud mě nechňaply světlomety, tak o mě nikdo nevěděl.
rudidlo napsal:
Tak mi vysvětli, jak jsem při nočních misích udělal to, že AI střelci nestříleli po stíhačkách, aby mě neprozradili. Ale opravdu jsem letěl a dokud mě nechňaply světlomety, tak o mě nikdo nevěděl.
Jestli se Ti to tenkrát povedlo, taky mě to zajímá.
V době kdy se tu připravovala první "noční" speciálka, jsem radil , tuším Jiříčkovi, že s pomocí TLA lze pohodově střelce na Bombru vypnout. Nebyla to pravda. Pak téma "jak funguje TLA " utichlo pro nezájem.
PS: nabízím se k testování, zahostuju, vemeš bombra a já stíhačku.
PPS: ještě ve mně hlodá červ, jestli TLA funguje stejně i v on-line coop misi :sm27:
Tak sem konečně objevil záhadu hlavolamu. Mé první testování bylo poněkud povrchní.:rol:
Do hry vstupuje ještě funkce "Toggle autopilot", která umí zapnout / vypnout AI v libovolné pozici střelce
TLA pak umožní ponechat jednotlivé AI střelce vypnuté i po opuštění jejich pozice. Jinak řečeno, defaultně se AI střelec automaticky aktivuje , použitím TLA k tomu však nedojde. Ufff. :sm53:
Pro vypnutí AI střelců na bombru, je třeba nejdřív, navolit pomocí TLA "autopilot automation off" , voblézt všechny pozice a panáčky povypínat "Toggle autopilot".
Tak sem konečně objevil záhadu hlavolamu. Mé první testování bylo poněkud povrchní.:rol:
Do hry vstupuje ještě funkce "Toggle autopilot", která umí zapnout / vypnout AI v libovolné pozici střelce
TLA pak umožní ponechat jednotlivé AI střelce vypnuté i po opuštění jejich pozice. Jinak řečeno, defaultně se AI střelec automaticky aktivuje , použitím TLA k tomu však nedojde. Ufff. :sm53:
Pro vypnutí AI střelců na bombru, je třeba nejdřív, navolit pomocí TLA "autopilot automation off" , voblézt všechny pozice a panáčky povypínat "Toggle autopilot".
Chápete ?
Jo, ale tohle jsem říkal. AI nemění stav ovládání pozice po jejím opuštění, pokud je togle level autopilot off.
A přesně tak jsem vypnul střelce na té noční misi. Ale vždycky se musí najít větší prudič než já
Tak sem konečně objevil záhadu hlavolamu. Mé první testování bylo poněkud povrchní.:rol:
Do hry vstupuje ještě funkce "Toggle autopilot", která umí zapnout / vypnout AI v libovolné pozici střelce
TLA pak umožní ponechat jednotlivé AI střelce vypnuté i po opuštění jejich pozice. Jinak řečeno, defaultně se AI střelec automaticky aktivuje , použitím TLA k tomu však nedojde. Ufff. :sm53:
Pro vypnutí AI střelců na bombru, je třeba nejdřív, navolit pomocí TLA "autopilot automation off" , voblézt všechny pozice a panáčky povypínat "Toggle autopilot".
Chápete ?
Jo, ale tohle jsem říkal. AI nemění stav ovládání pozice po jejím opuštění, pokud je togle level autopilot off.
A přesně tak jsem vypnul střelce na té noční misi. Ale vždycky se musí najít větší prudič než já
Ne, ne, ty jsi vůbec nezmínil použití "toggle autopilot" , bez něj to nejde
BP_Tyrl napsal:
Rychlost - čím vyšší tím lepší, výška cca 50m a zaměřovat nejlépe přes čelního kulometčíka.
Z mych kratkych testu:
torpedo mk13, vzdy vyska,rychlost a jestli torpedo po dopadu fungovalo:
100m,300km/h OK
100m,170km/h ne
>100m, 300km/h ne
10m,~160km/h OK
20m,560km/h OK
150m,~500km/h, odhozeno behem klesani, OK
Coz me vedlo k teorii, ze zalezi hlavne (mozna dokonce pouze) na uhlu, pod kterym torpedo dopadne do vody. Dale jsem to nezkoumal.
Pro zajimavost, dojezdy a rychlosti:
mk13 z Beaufighteru:
5.8km, 62.3km/h
Nemecke torpedo z he111:
6.1km, 81.6km/h
type 45-12 z Il2T:
6km, 80.1km/h
japonske z betty:
5.75km, 63km/h
Lesníhu, před mnoha a mnoha patchi sem si v offlinu vyzkoušel že torpédo spuštěné z větší rychlosti pluje podstatně rychleji, než torpédo spuštěné z malé rychlosti. Je to sice nelogické, protože by mělo stejně po chvilce mít rychlost ustálenou, ale "Oleg" si to před dvěma roky asi nemyslel. Proto dodnes používám klesavého letu a ve velké rychlosti torpéda pod výškou 50 m odhazuji. Jinak samo záleží na úhlu dopadu torpéda na vodu nikoli na rychlosti. I pomalu letící torpédo které padne na hladinu kolmo je prostě "vyřízeno".
Jdu si testnout ty rychlosti estli to stále funguje.
P.S. Nefunguje, teď už se opravdu po několika desítkách metrů rychlost topréda vyrovná.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 14-09-2007 10:29
V reálu (u skut. letadel) je předepsána rychlost i výška odhozu, ale v Ilu je to trochu zjednodušené.
Obecně se dá říct, že pokud dojde v této hře k odhozu pod cca 120 m výšky, tak při jakékoli rychlosti a úhlu klesání/vodorovném letu je torpédo v pohodě. Nad touto hranicí je třeba letět co nejrychleji. Asi to má simulovat "výhodnější" úhel dopadu do vody. U skutečného torpéda je určitá mezní rychlost dopadu při které dojde k jeho destrukci.
Někdy od 4.05 se skutečně rychlost torp. ve vodě ustálí tak jak má, v těch prvních verzích si to dělalo trochu co chtělo.
Dále je trošku nereálné že pokud použijete torpédo jako žabičkující bombu, vybuchne a zničí loď. Ale tím líp aspoň máme trošku víc času na míření. Při tomto způsobu platí stejný čas pro iniciaci jako pro bombu.
Já osobně mám torpéda nejraději spolu s A-20, je to moje nejoblíbenější zbraň. Odhazuji při cca 85 % přípusti bez ohledu na letadlo, ve výšce od 20 do 80 m jak to vyjde, při mírném klesání abych viděl na cíl, a úspěšnost mám dost vysokou, na rozdíl od bomb Pohybuje se to nad 99%. Často se mi dokonce stává že odhodím právě až tak pozdě že torpédo "žabičkuje" a odlétám od lodě nadávajíc abych pak až při návratu, mimo dohled, obdržel hlášení o potopení.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.