November 23 2024 23:10:49
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 11

· Piloti on-line: 1
saldy

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Letadla - technické a taktické informace
 Vytisknout diskuzi
Flight Manual pro nová éra
310_cibule
Mosquito Mk VI pilot's notes v angličtině

http://www.ijerem...6notes.zip


"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
310_cibule
Tak tohle je fakt pikoška. Ian Boys mi na SimHQ odpověděl česky:

http://www.simhq....4;t=003146

Ianova druhá odpověď.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
LesniHU
Manual pro Tempesta je tady: http://www.hawker...cument.htm.

Kompresor u nej prepinat v 2900metrech (to je podle grafu vykonu), kdyz boost spadne o 3lb, coz je asi ve vysce 10000 stop (informace z pilotniho manualu). Ve hre jsem to zatim netestoval. Popis budiku kabiny dam dohromady az otestuju, ktere z nich funguji.
 
WT_Horrido
313_cibule napsal:
Tak tohle je fakt pikoška. Ian Boys mi na SimHQ odpověděl česky:

http://www.simhq....4;t=003146

Ianova druhá odpověď.


Pokud si to vybavuji spravne ma Ian za manzelku cesku, takze asi neco pochytil Úsměv
Upravil/a WT_Horrido dne 11-02-2006 14:20
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Fucida
část II. Úsměv

Dornier Do 335 "Pfeil"
Zvláštně vypadající, nechutně velké a nechutně výkonné letadlo. To je Pfeil. Je s podivem, že podobné konstrukce nevznikaly již dříve a téměř jisté, že kdyby éra pístových stíhaček neskončila tak "brzy", byl by tento systém dále napodobován. Stroj využívá výkon dvou motorů při zachování malého čelního odporu. Jeho pilot nesmí ale ani na okamžik zapomenout, že to, v čem sedí je po všech stránkách ohromný stroj.
Kokpit je dosti prostorný a směrem vpřed je z něj dobrý výhled, do stran taktéž a do zadu spíše horší. Přístroje jsou seřazené standardním německým způsobem - tedy motorové vpravo, letové vlevo - konfigurace se značně podobá proudovým Me 262.
Letové výkony jsou skvělé - maximální rychlosti se nevyrovná v nižších a středních výškách téměř nic, stoupavost je na tak velkou stíhačku také dobrá. Stroj je stabilní kolem všech tří os a let s ním je snadnou a příjemnou záležitostí. Hodně pomáhají protiběžné vrtule, které vzájemně do značné míry eliminují "torque". Při letu tedy není téměř nutné dopomáhat mašině směrovkou. Trochu méně příjemné jsou síly v řízení - pod 350km/h není téměř nic znát, ale při vyšších rychlostech dost nápadně začne těžknout výškovka i směrovka - narozdíl od těchto dvou prvků si ale křidélka opatřená posilovači uchovávají skvělou řiditelnost. Chce to tedy trochu cviku dostat mašinu do ruky. Když už jsem zabrousil k vyšším rychlostem - maximální rychlost činí přibližně v 7km více než 750km/h. Ve střemhlavém letu je stroj jistý a poměrně dobře ovladatelný - ale jak jsem zmiňoval výše, kontrast mezi křidélky, směrovkou a výškovkou je až moc znatelný.
Výzbroj je silná - 1 kanon Mk.103 a 2 MG151/20, vše v nosu stroje. Ideální výzbroj na louskání Viermoten. Stroj je při střelbě stabilní.


maximální rychlost: 615km/h @ 0m, 730km/h @ 4000m
stoupavost u země: 20m/s

+ skvělé výkony, silná výzbroj, dolet
- hůře sladěné řídící síly, slabší výhled dozadu, v porovnání se soudobými jednomotráky poněkud těžkopádný

Hawker Tempest Mk.V (9lbs)
no..tohle je prostě dobře postavené moderní letadlo. Piloti RAF zvyklí na Spitfire budou mít možná trochu nepříjemnosti s menšími úhly náběhu, které si tato mašina nechá líbit v porovnání právě se Spitfirem. Ve všech směrech jde o jasně větší a těžší letadlo a hmotnost navíc je znát. Samotná ovladatelnost je ale skvělá a síly v řízení jsou pěkně sladěné, právě jako u Spitfiru. Se strojem se musí létat prostě zatáčky o větším poloměru a pak se odvděčí skvělými výkony pod 4000m. Překvapivě nízká je i pádová rychlost - v hladké konfiguraci asi 140km/h. Výhled z kabiny je dokonalý, výzbroj silná s velkým množstvím nesené munice. Jde o stroj, který téměř ve všech směrech překonává německé Fw 190 A a Bf 109 G. Ale nic není tak docela snadné - Bf 109 může proti Tempestu vytáhnout svou perfektní akceleraci a jasně vyšší stoupavost, proti Fw 190 zase Tempest mohou trápit přeci jen podstatně méně účinná křidélka. Tempest bude skvělým strojem, pokud bude mít počáteční převahu, ale mám o něj jisté obavy pokud ji mít nebude - důsledek především tolik zmiňovaného slabšího roll rate. Nezbytně nutné je pomáhat křidélkům pomocí směrovky, což chce ale se strojem odlétat desítky hodin a prodělat několik defenzivně zalděných soubojů. Pilot Tempestu prostě musí létat tak, aby těm výše nedovolil využít tuhle jeho zřejmě největší slabinu.

maximální rychlost: 610km/h @ 0m, 635km/h @ 4000m
stoupavost u země: 20m/s+

+ velmi dobré výkony pod 4000m, silná výzbroj, dobrá ovladatelnost při všech rychlostech, výhled
- méně hbitý, slabší křidélka, špatné výkony ve velkých výškách

De Havilland Mosquito FB.Mk VI
No..tohle je z mého pohledu takové malé velké neštěstí. Dřevěný zázrak se nekoná, nebo aspoň ne zcela. Na rok 1942 rozhodně rychlé letadlo, se kterým se v tomto směru může měřit jedině Fw 190 a Typhoon. Ale to je asi tak všechno, co je na stroji skvělé. Všechny soudobé denní stíhačky nedají Mosquitu v manévrovém boji nejmenší šanci a jediná šance, jak být s tímto strojem úspěšný je nenadálý útok. To se poměrně snadno udělá v noci, ale ve dne je to mnohem obtížnější. Výškovka i směrovka Mossie nejsou zase až tak špatné a v utažené zatáčce stroj zřejmě alespoň Fw 190 vytočí, ale tragédií jsou křidélka. Při vyšších rychlostech má člověk pocit, že se snad zasekla, nebo že tam vůbec nejsou. Tragédie. Jinak je letadlo velmi stabilní kolem všech tří os a při poklidném nebojovém letu příjemné na pilotáž. Nicméně snad není stíhací stroj, ve kterém bych se ocitl při těsné obraně méně rád, než je Mossie. naopak - díky silné hlavňové i podvěsné výzbroji by mohlo jít o velmi slušný bitevní letoun.

+ vysoká rychlost, dobrý výhled, silná výzbroj,
- neuvěřitelně slabá křidélka

maximální rychlost: 555km/h @ 0m, 590km/h @ 4000m
stoupavost u země: 15m/s
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
LesniHU
Cast II, dodatek:

Nezapominejme, ze Do335 a Mosquito nejsou primarnim urcenim stihacky. U Do335 byl proto pouzit velmi tlusty profil kridla, ktery kazil letove vlastnosti pri vysokych rychlostech. Ale ty dva motory to utahnou Úsměv. Ma interni pumovnici a muze nosit az 1000kg bombu.

Mosquito co mame je 'early' verze se slabsimi motory a bez moznosti nosit rakety. Chybi take hasici pristroje na motorech (pravdepodobne bug). To spolu s dost citlivym DM vyrazne omezuje jeho pouziti jako stroje pro utoky proti bodovym cilum. Interni pumovnice pojme dve 500lb bomby, pod kridla se k tomu daji podvesit dalsi dve.
 
LesniHU
Hoper napsal:
a sem zapomněl - kdyby se čistě náhodou (třebas na partyzánech) objevily popisky palubek, hoďte link, plz Úsměv
Popis palubni desky Tempestu.
 
Hoper
krása Úsměv
děkuji Mrknutí
:hoper:
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,029,692 návštěv