Moj povodny plan bol prave vynorena veza s posadkou, nie ponarajuca/vynarajuca sa ponorka. To pravdaze posadka nebola na vezi. Veza bez AAA by bola relativne lahky ciel. Pri fungujucej AAA by na kazdu jednu objavenu ponorku mohli utocit viecere stroje, koordinacia (lovec/zabijak ako je to v nazve akcie). Nech ludia zbytocne nesoluju. Maju moznost spolupracovat, komunikovat, skusit to co nie je bezne na serveroch.
Šlo mi jen o realističnost, myslím že taková to situace "polo-ponořené" ponorky která chce opětovat palbu proti letadlu se IRL nevyskytovala. Na fotografiích, filmech či fotokulometech pokud U-boot opětoval palbu proti letadlu byl vynořen.
U IX proto že AA kanon byl umístěn i na trupu, u typu VIIC pálit z wintergarten znamenalo si nechat téct do bot a z vyšší pozice to samozřejmě teoreticky možné bylo.
viz. představ si když se potopí o 50 čísel, v těch vlnách bude ten zadní flak chvílema bude střílet i žraloky pod vodou. Vtip je v tom že v šturmoj je moře klidný jak kachňák za stodolou ..
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/60/U-848_5-11-43_a.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a magot dne 02-09-2015 09:09
Když měla ponorka aspoň trochu času a nebyla úplně na sračku, tak se před letadlem samozřejmě okamžitě ponořila do bezpečné hloubky. Nějaké teorie o boji polovynořených, nebo vynořených ponorek jsou mimo. I když k jedné události s "protiletadlovou" ponorkou došlo . Ale právě jen k jedné .
No vsak my si nijak neprotirecime. K dispozicii je vynorena ponorka alebo periskop. Realitu musim nejak ohnut okolo toho co mame. Vynorena veza moze byt kludne bez AAA, ale to najprv musime dotiahnut ten mod poloponorenej ponorky do konca.
Aj keby sme vyriesili DM periskopu, utok ponorenej ponorky je tazko riesitelny, lebo eskortne lode konvoja palia hlava-nehlava cez ine lode a tym ich poskodia alebo potopia. Budeme sa snazit to nejak skomponovat aby to bolo zabavne, zadostucinili realite a navnadili ludi na pripadne pokracovanie Biskaja ale uz s Liberatormi a ktovie, mozno aj s original kokpitom pre He-177. Do Swordfishov a Wellingtonov pojdu aj tak len najtvrdsi sekaci
Co sa tyka kodu oslovil som toho onehoci western0221. Uvidim co mi odpovie. Nechcel som otravovat asheshousa ked povedal ze nemieni ten poloponoreny uboot dorabat. No a ja to stale nedam, sak neviem zatal kompilovat aby to bole bez chyb Ale hashuje a resolvuje sa to samo
Ak ma western posle niekam, tak asheshousa skusim nak nalomit. Vztahy mame dobre. Vsak nam spravil kody pre lietadlovky do Bitky pri ostrove Samar. A s Tebou ich ma este lepsie
Western ma nikam neposlal. Ani mi neodpovedal. Nic nove.
Kontaktoval som asheshousa. Uvidime.
Behom par dni sa vrhneme na hlbinne naloze pre Welusa, nech to mame secko naporadku. Dreamk je ochotny mi pridavanie loadoutu vysvetlit. Pre nase buduce akcie uzitocna vec si myslim.
Kukuloo napsal:Behom par dni sa vrhneme na hlbinne naloze pre Welusa, nech to mame secko naporadku. Dreamk je ochotny mi pridavanie loadoutu vysvetlit. Pre nase buduce akcie uzitocna vec si myslim.
přidávání nákladu už tady zvládá Koty, klidně ho prásknu, udělal zkušebně L GR.VI a nevyzadá to zle, tedy nákladově vizuelně to není ono ...
Ale je to pakáreň, samo o sobě totiž HSFX čte náklady úplně odjinud, než je vlastní třída letadla... takže to potřebuje takovou věcičku z SASu co to opravuje... ale funguje to. Víceméně. Jen je problém naložit víc jak jeden druh bomb, protože aby si šlo vybírat, je to na různejch tlačítkách (což nefunguje jak by mělo...).
Koty, je ta vecicka verejna? Snazil som sa to najst na SAS, ale neviem ako sa to vola a niekolkokrat som to tam prechadzal a nenasiel (sak samozrejme ked neviem co). Mas link?
Podla jeho nazoru by bolo dobre to vypnut cez Gun*.msh ale to vraj moze interferovat s viacerymi subormi. Navrhol quickfix cez ships.ini
Skusim, prepisem, editnem, vymazem, vyminuskujem a uvidime.
Magot ako to je s postupom prac? Ashe ma pockat na oldeho kym spravy tie kolizne boxy alebo naopak vy pockate az on spravy kod? Ale cosi mi hovori ze on pocka na oldeho
jsem našel nějaký letitý experiment co jsem kdysi dělal - ten fialový objekt je kolizní box + periskop, takhle by to asi mělo vypadat pro potopenou ponorku v rámci IL2 enginu. Nemožnost zasáhnout kolizní box z boku nad hladinou, jen ze shora a kolmo z úkosu. Výška kolizní boxu by odpovídala asi 5 cm u periskopu.
[img]http://s25.postimg.org/h19yue573/dmg.jpg[/img] is not a valid Image.
Co udělat toto? Vypadá to jednoduše a polopotopená věž je divná ...
Upravil/a magot dne 14-09-2015 11:29
Koty vies narvat do Wellingtona 8xdeep charges? Ako som pisal, pozriem sa na to, naucim sa, ale ak to vies usetris nam cas a cim skor spravime funkcny modpack, tym skor saldak moze dokoncit misiu a my mozme testovat.
Co se libouše týče (toho jsem vám taky přibalil):
- ze spodní věže je vyndaná munice, správně tam má být radar, todle je takový - "alespoň takhle"
- náklady jsou historický, ale ty nejpoužívanější chybí - jsou to kombinovaný náklady a posádky volily náklad podle potřeby - to v 4.12 (potažmo HSFX) nejde.
Upravil/a Koty dne 14-09-2015 21:36
Skusil som Wimpyho, a naloze ma kde treba. Liberator si necham v zalohe, GR MkVI su casovo dalej ako nasa akcia (prelom 43/44) ale vyuzijem na dalsom Biskaji (snad na 4.13 a ak bude treba updatnes na 4.13, nie?)
Koty dala by sa k Wimpyho loadoutu pridat aj moznost odhodit dve naloze naraz?
Kazdopadne trafit ponorku z Welusa nie je taka brnkacka ako by sa zdalo
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.