September 26 2025 00:42:06
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS Mig-15Bis
Koty
O těch extrémech na patnáctce jsem už někde četl. Tu nestabilitu způsobuje stlačenej vzduch před křídlem (podívejte se, jak je náběžná hrana tupá) a taky mírný rozdíly v povrchu křídla. Ale dalo se běžně dosáhnout i Mach 1,1, ale při tý rychlosti to bylo umění vybírat, mnohdy to prostě vůbec nešlo (katapult). Ty automatický brzdy měl až pozdní bis. Vysouvaly se při 1,05M.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
magot
Jo máš recht, jsou to jen hydraulické systémy ... elektriku jsem nenašel ..
 
1stCL_Fucida
Koty napsal:
Tu nestabilitu způsobuje stlačenej vzduch před křídlem (podívejte se, jak je náběžná hrana tupá) a taky mírný rozdíly v povrchu křídla.


Nedostatečně stabilní. Ne nestabilní. Nestabilní by byl neřiditelný. Nestabilní byl třeba první prototyp Me 210 (testovací pilot se s ním při prvním letu skoro zřítil), nebo F-16 či Grippen. Nedostatečně stabilních byla SPOUSTA letadel.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Koty
1stCL_Fucida napsal:

Koty napsal:
Tu nestabilitu způsobuje stlačenej vzduch před křídlem (podívejte se, jak je náběžná hrana tupá) a taky mírný rozdíly v povrchu křídla.


Nedostatečně stabilní. Ne nestabilní. Nestabilní by byl neřiditelný. Nestabilní byl třeba první prototyp Me 210 (testovací pilot se s ním při prvním letu skoro zřítil), nebo F-16 či Grippen. Nedostatečně stabilních byla SPOUSTA letadel.


no, šak tak sem to myslel Šklebící se A budeš se divit, ale na malých uhlech je i ta F-16 stabilní.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
313_Nevo
tak uz sa dohodnite

magot:
Jde o to že po této hranici šlo letadlo velmi snadno do vývrtky, přepadávalo po křídle při sebe jemnějším manévru, chvělo se, vypadávalo řízení, nereagovala výškovka nemluvě o směrovce


fucida:
Nedostatečně stabilní. Ne nestabilní. Nestabilní by byl neřiditelný.

CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
magot
Nedostatečně stabilní.
 
Rumcajs
Nedostatečně stabilní může být stabilní, ale v úzkém režimu. To co popisuje Magot, odpovídá tomu, že rozsah stabilního režimu se s rychlostma nad 0.85M prudce zmenšoval. Tedy pravdu mohou mít oba bijci současně. Je to zvláštní, ale na internetu se stávají i takové věci. Úsměv
Non est specifica
 
313_Nevo
pravda ma nezaujima, pravda je ako lacna slapka, moze ju mat kde kto Úsměv
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
alfik
1stCL_Fucida napsal:

Koty napsal:
Tu nestabilitu způsobuje stlačenej vzduch před křídlem (podívejte se, jak je náběžná hrana tupá) a taky mírný rozdíly v povrchu křídla.


Nedostatečně stabilní. Ne nestabilní. Nestabilní by byl neřiditelný. Nestabilní byl třeba první prototyp Me 210 (testovací pilot se s ním při prvním letu skoro zřítil), nebo F-16 či Grippen. Nedostatečně stabilních byla SPOUSTA letadel.

Nebyl to ten problém s "předkřídelními" nádržemi?
První patnácky měly nádrže nalepené těsně na spodek křídla s tím, že přední část nádrží vyčnívala před náběžku. Tyto pak byly vyměněny za podkřídelní, tedy víceméně "dnešní", na podvěsech - tedy tak, aby byly od spodní strany křídla odděleny.
Co vím, tak se to měnilo protože ty nádrže občas po odhozu neodpadly (nebo neodpadly současně), prostě si je podtlak mezi nimi a křídlem přidržel, ale ta nedostatečná stabilita v některých režimech (např. nad r. zvuku) může být další následek.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Koty
alfik napsal:

1stCL_Fucida napsal:

Koty napsal:
Tu nestabilitu způsobuje stlačenej vzduch před křídlem (podívejte se, jak je náběžná hrana tupá) a taky mírný rozdíly v povrchu křídla.


Nedostatečně stabilní. Ne nestabilní. Nestabilní by byl neřiditelný. Nestabilní byl třeba první prototyp Me 210 (testovací pilot se s ním při prvním letu skoro zřítil), nebo F-16 či Grippen. Nedostatečně stabilních byla SPOUSTA letadel.

Nebyl to ten problém s "předkřídelními" nádržemi?
První patnácky měly nádrže nalepené těsně na spodek křídla s tím, že přední část nádrží vyčnívala před náběžku. Tyto pak byly vyměněny za podkřídelní, tedy víceméně "dnešní", na podvěsech - tedy tak, aby byly od spodní strany křídla odděleny.
Co vím, tak se to měnilo protože ty nádrže občas po odhozu neodpadly (nebo neodpadly současně), prostě si je podtlak mezi nimi a křídlem přidržel, ale ta nedostatečná stabilita v některých režimech (např. nad r. zvuku) může být další následek.


Ne, ty nádrže byly u křídla právě proto, aby měly lepší letový vlastnosti. Menší odpor a podobně. Problémy byly dva - jednak byly ty nádrže dvě (nedaly se zaměnit) a druhak - ano, odhoz nemusel proběhnout dobře, ale nepočítalo se s potřebou nádrže házet.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
magot
Dá se s tím sednout i do kytiček, ale je to kumšt, rychlost doteku se zemí 190 km/h
[img]http://s10.postimg.org/47zmqj5s9/Screen_150306_225320.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s10.postimg.org/slxwy62vd/Screen_150306_225321.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s10.postimg.org/m6yw1hw5l/Screen_150306_225614.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s10.postimg.org/u29fgb5s9/Screen_150306_225737.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s10.postimg.org/bdvz6q495/Screen_150306_225931.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s10.postimg.org/5bocg8ft5/Screen_150306_230004.jpg[/img] is not a valid Image.
 
magot
Nevíte kolik je G limit poškození gyroskopů u zaměřovače? Už se mě to zadařilo rozlámat .... musím si namapovat blokování.

ještě pár momentek aneb jak jsem dostal na prdel ...
[img]http://s12.postimg.org/5cafrbj65/Screen_150309_213912.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s12.postimg.org/cpl8cjdu5/Screen_150309_213939.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s12.postimg.org/gd5kwcbf1/Screen_150309_214023.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s12.postimg.org/emmjuutvx/Screen_150309_213739.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s12.postimg.org/t73mpooul/Screen_150309_213743.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Pepe
Vypadá mooc pěkně ten Mig. Krásný fotky!
 
1stCL_Novotny
PLS borci kam se vkládají skiny na MiG-15?? Neže bych netušil,ale nikde jsem jeho chlíveček nenašel. Nebo stačí jej vytvořit a dodat skiny do něj?? Dík.
 
magot
Mig-15bis
C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\CoreMods\aircraft\MiG-15bis\Liveries\MiG-15bis

F-86F
C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\Bazar\Liveries\F-86F Sabre

Všimni si jak jde na to ED od lesa, každý modul to má jinde, aby na to člověk náhodou nepřišel normální způsobem ...
Upravil/a magot dne 15-03-2015 20:07
 
ringlett
Koty napsal:

alfik napsal:

1stCL_Fucida napsal:

Koty napsal:
Tu nestabilitu způsobuje stlačenej vzduch před křídlem (podívejte se, jak je náběžná hrana tupá) a taky mírný rozdíly v povrchu křídla.


Nedostatečně stabilní. Ne nestabilní. Nestabilní by byl neřiditelný. Nestabilní byl třeba první prototyp Me 210 (testovací pilot se s ním při prvním letu skoro zřítil), nebo F-16 či Grippen. Nedostatečně stabilních byla SPOUSTA letadel.

Nebyl to ten problém s "předkřídelními" nádržemi?
První patnácky měly nádrže nalepené těsně na spodek křídla s tím, že přední část nádrží vyčnívala před náběžku. Tyto pak byly vyměněny za podkřídelní, tedy víceméně "dnešní", na podvěsech - tedy tak, aby byly od spodní strany křídla odděleny.
Co vím, tak se to měnilo protože ty nádrže občas po odhozu neodpadly (nebo neodpadly současně), prostě si je podtlak mezi nimi a křídlem přidržel, ale ta nedostatečná stabilita v některých režimech (např. nad r. zvuku) může být další následek.


Ne, ty nádrže byly u křídla právě proto, aby měly lepší letový vlastnosti. Menší odpor a podobně. Problémy byly dva - jednak byly ty nádrže dvě (nedaly se zaměnit) a druhak - ano, odhoz nemusel proběhnout dobře, ale nepočítalo se s potřebou nádrže házet.


S potřebou nádrže házet se počítalo. Ale nepočítalo se s tím, že ty nádrže přilípnuté k ploše křídla budou poškozovat během odhozu křidélka a vztlakové klapky. Tak zavedli klasické kapky s křidélky. Navíc křidélka jsou nastavená tak aby byla nádrž co nejrychleji odlepena od závěsníku a zmizela dolů a pod křídlo.
 
Baron
X Novotny napsal:

PLS borci kam se vkládají skiny na MiG-15?? Neže bych netušil,ale nikde jsem jeho chlíveček nenašel. Nebo stačí jej vytvořit a dodat skiny do něj?? Dík.


Mozes to davat tam, kde ti to napisal Magot, alebo si mozes vytvorit adresar:

C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\Bazar\Liveries\MiG-15bis

a potom do neho vkladat skiny.
Hals - und Beinbruch!
 
1stCL_Novotny
Dík borci.
 
magot
jsem si dovolil vytvořit skin pro soudruhy z východního rajchu ...

NVA FAG-2 Sachsen, rote 9, léto 1959

[img]http://s4.postimg.org/pvopc3nst/Screen_150315_205508.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s4.postimg.org/ouogmz6t9/Screen_150315_205805.jpg[/img] is not a valid Image.

download:
http://www.digita...s/1323200/
Upravil/a magot dne 16-03-2015 22:24
 
Hoper
pilot s koženou "50tkovou" kuklou se tam dostane jak ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,122,441 návštěv