October 19 2025 14:49:40
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Plánované, zrušené, odložené DT projekty
magot
Přesně.
 
1stCL_Fucida
Powerty napsal:

Předpokládám, že to je tím, že původní šturm engine prostě nepočítal s vypouklými překryty (proč taky, hlava měla pěkně sedět uprostřed). Takže mašiny s relativně malými opěrkami hlavy, nebo pancéřovými deskami a s plochými bočními skly (právě ty Ki-43 nebo Fw 190) na 6dof vydělaly, zatímco letounům s většími deskami a vypouklými překryty (jako Tempest, P-47 atd.) je vlastně prd platné.

PS: Samozřejmě myslím při pohledu do zadu.


Ne úplně přesně. Vypouklost kabiny ve Šturmu na výhled moc velkej vliv nemá...nemá vlastně žádnej, protože ve všech kabinách se pilot (pokud vím) může rozhlížet stejně, nebo skoro stejně (mimochodem letadlo, které na to trpí snad nejvíc, je Me 262 - zkuste si vystřelit se 6 DOF Mrknutí). Obrovskej vliv má zmíněná velikost opěrky hlavy.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Temp
Možná kdyby se kluci z DT zamysleli nad tím, proč je při otevřené kabině mezi plátem a sklem tak málo prostoru....... a jestli by ho tam třeba nebylo víc, když se zavře.....

Ale s tím ME-262 by se to snad dalo protlačit. Je to modré letadlo, takže priority by byly a pak by se to jen přeneslo na spojenecké bubletopy.
 
http://no606.ic.cz/
ringlett
606_Tempik napsal:

Možná kdyby se kluci z DT zamysleli nad tím, proč je při otevřené kabině mezi plátem a sklem tak málo prostoru....... a jestli by ho tam třeba nebylo víc, když se zavře......


Souhlas
 
Powerty
1stCL_Fucida napsal:

Vypouklost kabiny ve Šturmu na výhled moc velkej vliv nemá...nemá vlastně žádnej, protože ve všech kabinách se pilot (pokud vím) může rozhlížet stejně, nebo skoro stejně...


Něco takového jsem si právě myslel. V simu je dobře vidět, že rozsah pohybu hlavy je omezený.
 
magot
606_Tempik napsal:

Možná kdyby se kluci z DT zamysleli nad tím, proč je při otevřené kabině mezi plátem a sklem tak málo prostoru....... a jestli by ho tam třeba nebylo víc, když se zavře.....

Možná kdyby jsi se zamyslel nad tím co píšeš ... umožníš-li větší prostor kameře - tedy ILovským očím pilota, ve fázi otevřené kabiny (u té víc) ale i u zavřené neviditelná hranice dosahu kamery nechá postupně mizet části bubble-topu, bortů atd ..
V kostce ten kokpit nebyl konstruovanej, respektive engine neumožnuje přiblížit na mm na sklo je-li kabina oblá.
Tedy řešení je jak to nafejkovat ...
 
311_Mart
Používám Freetrack s 6DoF a co se týče výhledu z "bublin", mám problém akorát s Thunderboltem... V Misc Settings - 6DoF jsem Elasticity of Limits nastavil na maximum, takže se pohled v krajní poloze dá udržet trochu déle (asi půl vteřiny). Takže třeba v Tempestu už to není "Ty vole asi jsem zahlídl svoji směrovku", ale "Fakt jsem zahlídl svoji směrovku" Šklebící se Pár obrázků:

Nastavení
[img]http://i1290.photobucket.com/albums/b527/311_Mart/miscsettings_zps7757dc62.jpg[/img] is not a valid Image.
Tempest
[img]http://i1290.photobucket.com/albums/b527/311_Mart/Tempest_L_zpsb2fb065e.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i1290.photobucket.com/albums/b527/311_Mart/Tempest_R_zps86831d4a.jpg[/img] is not a valid Image.
Mustang
[img]http://i1290.photobucket.com/albums/b527/311_Mart/Mustang_L_zpsc3655185.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i1290.photobucket.com/albums/b527/311_Mart/Mustang_R_zpsd28de3f4.jpg[/img] is not a valid Image.
Thunderbolt
[img]http://i1290.photobucket.com/albums/b527/311_Mart/Thunder_L_zps66b8cf55.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i1290.photobucket.com/albums/b527/311_Mart/Thunder_R_zps60996321.jpg[/img] is not a valid Image.
i.ibb.co/KzWCvpr/Mart.png
 
magot
No toto je maximum. Nic moc ale. Já jsem kluky požádal jestli tu hranici left/right můžou ještě posunout pokud to nebude v konfliktu s objektem kabiny. Bohužel k tomu nemám zdrojáky aby to předělal osobně.
Pak by už jen zbývalo zúžit pancíř jenže to by už neodpovídalo korektní velikosti, ten má přesný rozměr.
 
veikso
Dobré Marte. Až se potkáme někde na báru, máš u mě panáka cal. 50%.
Teda pokud to bude fungovat i na TrackIRuCool
 
310_Max
Třeba v DCS to maj laděný o fous líp, mě by takovej fous stačil ke spokojenosti.
Například v čase 14:26 ... božíÚsměv
http://www.youtub...2tp8#t=867
 
1stCL_pbarry
606_Tempik napsal:

Možná kdyby se kluci z DT zamysleli nad tím, proč je při otevřené kabině mezi plátem a sklem tak málo prostoru....... a jestli by ho tam třeba nebylo víc, když se zavře.....

Ale s tím ME-262 by se to snad dalo protlačit. Je to modré letadlo, takže priority by byly a pak by se to jen přeneslo na spojenecké bubletopy.


Jak s tolika křivdama proti červeným dokážeš žít Tempíku?

Mně se zdá k řešení určitě ten JUG, ale P-51 i Tempest jsou v pohodě hratelný. On taky ten plát v Tempestu je dvakrát tak vetší než ten v FW.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
310_Pip
1stCL_pbarry napsal:

606_Tempik napsal:

Možná kdyby se kluci z DT zamysleli nad tím, proč je při otevřené kabině mezi plátem a sklem tak málo prostoru....... a jestli by ho tam třeba nebylo víc, když se zavře.....

Ale s tím ME-262 by se to snad dalo protlačit. Je to modré letadlo, takže priority by byly a pak by se to jen přeneslo na spojenecké bubletopy.


Jak s tolika křivdama proti červeným dokážeš žít Tempíku?

Mně se zdá k řešení určitě ten JUG, ale P-51 i Tempest jsou v pohodě hratelný. On taky ten plát v Tempestu je dvakrát tak vetší než ten v FW.


jo kabina v tempestu je taky 2x širší než u FW

[img]http://c1.staticflickr.com/5/4103/5016541980_4de38260b4_z.jpg[/img] is not a valid Image.
4.bp.blogspot.com/_fhZZ63PRjhQ/TLMyfyqviXI/AAAAAAAABr8/hd9tP1808ug/s1600/struppi01.jpg
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
606_Temp
Marte a daří se ti takhle kouknout i při souboji? Mě se občas taky zadaří s orig trackirem nakouknout a na chvíli tu směrovku aspoň zahlídnout, ale to si krk skoro ukroutím a nesoustředím se na nic jiného.
Poslal bys kdyžtak nastavení trackiru? Sice to nejsou obě výškovky, ale aspoň něco.

PBarry, křivdy jsou mi šumák, hlavně od modrých.
 
http://no606.ic.cz/
311_Mart
@Tempik
Ohlédnout jo, ale to neznamená, že si všimnu dotů proti zemi... Šklebící se Je to trochu ekvilibristika na židli, pohodlné to zrovna není, ale už jsem si zvykl. Je to takový pohyb dopředu - do boku - ohlédnutí.

Nastavení Freetracku
[img]http://i1290.photobucket.com/albums/b527/311_Mart/FT_1_zps487664a1.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i1290.photobucket.com/albums/b527/311_Mart/FT_2_zps4180f2a8.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i1290.photobucket.com/albums/b527/311_Mart/FT_3_zpsaa2cc241.jpg[/img] is not a valid Image.
i.ibb.co/KzWCvpr/Mart.png
 
606_Temp
Díky Úsměv
 
http://no606.ic.cz/
606_Druindin
taky sem to kdysi zkoušel, ale pořád pohled dozadu jak v tom thunderboltu (Trackir4 s odrazkama)
 
magot
310_Pip napsal:
jo kabina v tempestu je taky 2x širší než u FW

Jenže reailta a omezenej IL2 engine jsou dvě různý věci

červené pole IL2 engine nepočítá, tam se kamera nepohybovala, nepohybuje a pohybovat nebude
[img]http://s30.postimg.org/mhtdb8mtt/temp4s.jpg[/img] is not a valid Image.
 
606_Temp
To říkám podruhé - uděejte z toho pole modré a ono to půjde Mrknutí
 
http://no606.ic.cz/
magot
nepůjde i kdyby bylo modré, fialové nebo růžové ;-) Leda že by se někdo měl k tomu celou tu Olegovinu přepsat ... jenže na tu už nejsou lidi ...
Upravil/a magot dne 21-11-2014 19:57
 
606_Druindin

červené pole IL2 engine nepočítá, tam se kamera nepohybovala, nepohybuje a pohybovat nebude


... já tomu teda nerozumim, ale kde se pohybuje ta Mártova hlava na těch postnutejch obrázkách z Tempesta a Mustanga???
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,310,285 návštěv