Zkoušel jsem SAR i RESCAP, bohužel hra spadne vždy v okamžik, když vedle ztracenýho pilota přistanu a stroj už skoro stojí. Testoval jsem to s plovákovým MBR. SAR je záchrana na moři, RESCAP na souši. Princip je ale stejný, rozdíl je v animaci kdy v prvním případě paňáca sedí ve člunu a pouští dýmovnici, v druhém je bez člunu. Škoda, bylo by to jinak hodně zajímavý, ten samotný průběh mise se mi hodně líbil.
toto mi dělalo taky, snad jsem to sem i psal.
Na HSFX 6 mi ta samá mise funguje (resp, stejným způsobem dělaná)
ed:
taky jsem použil MBR a zkoušel jsem to výhradně offline
magote, můžeš sem nahodit tu tvoji chodivou misi ?
Upravil/a Hoper dne 17-11-2014 18:38
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
jj tak potvrzuji pod čistým hsfx mě to taky nejede, předtím jsem tam s něčím experimentoval a šlo to ale tu kombinaci modu teď nevím ... jestli to teď není v konfliktu s těma trigerrama ..
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
K HSFX 7.0.3 a Command & Control 3.031 lze připojit He219 a Ju88R-1, viz odkazy níže.
Testování offline v začátku - v obou letounech vidím hlášení pozemních pozorovatelů i palubního radaru, došlo ke kontaktu a boji s bombardéry Halifax.
Opatření Window / Chaff funguje.
Ve FMB View Object Type: Command and Controll / Allied Chaff*.
Testováno na Bf110G4 s radary FuG-202 a SN-2. Nepřítel: 4 Halifaxy.
Čím více Allied Chaff* nasázíte do mise, ovlivníte následující:
- zmenšuje se vzdálenost prvního kontaktu
- zmenšuje se úhel zachycení
- Váš operátor hlásí víc - častěji: "We´re being jammed! Jsme rušeni!"
- hlášení o poloze nepřítele čtete méně často a pokud jsem byl pozorný, zobrazuje se na kratší dobu.
Nicméně pokud jsem se dostal dostatečně blízko, operátor hlásil stovky metrů a radil nahoru / dolů asi jako obvykle.
Já bych to tedy shrnul. Pro noční stíhání nefungují systémy kdy vás pozemní operátor navádí na cíl. Nefunguje to protože to způsobuje patch 4.12, a nikdo už CC neaktualizoval. Tuto taktiku kdy mohli lovci stíhat dlouho před cílem, nelze nijak použít.
Je ale možné za pomoci pozemních hlásek rozmístěných po trase bombardérů, které vám pošlou info o poloze, výšce a snad i kurzu nepřátelských kontaktů kdy vlastní pozici kontrolujete za pomoci radiomajáku, bojovat jako Wilde Sau či Zaume Sau, jak už jsem zde popsal. Lze ale také využít nové funkce Trigger z hsfx. Tvůrce mise má možnost v okamžik který sám určí, poslat hráči libovolnou hlášku, třeba "HAMBURG!"
Palubní radary fungují řádně jak na letouny tak na lodě. Funkční jsou i rušičky radarů. Funkce CC jsem zkoušel rozumně aktivovat i ve větším počtu a také to běželo. Např. proměnlivý počasí, aktivní posádku a nějaký ten radar k tomu. Pozitivní zkušenost mám s CC i z kampaní pro hsfx.
Určité zkušenosti jsme nasbírali i při online akcích, v zásadě pozitivní.
Pokud někdo chce využít i ty části modu které v hsfx nefungují (třeba i systémy pro záchranu posádek na moři a na souši) Musí oželet 4.12 a vrátit se k 4.10 ideálně ve spojení s DBW. Skvělým tvůrcem nočních misí pro DBW je Poltava. Pokud použiju slova Rumcajse: "Nic lepšího momentálně není", tak nezbejvá než popřát-Užijte si to.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.