Baron napsal:
Zhoda mien je čisto náhodná. :)
Na takýchto serveroch sa nezúčastňujem ani v BoS ani v žiadnej inej gamese. A už ani vo WT, kde som prešiel výlučne na SB event - tu už zaplaťpánbohalelujá tiež nie sú žiadne ikony. Ale zase treba povedať, že pre mňa sú vo WT prioritou tanky, nie lietadlá (i keď som včera práve v takomto evente zostrelil na MC.202 dva Hellcaty a jedno SBD, samozrejme všetko živáci. Bohužiaľ, kolegu na Stuke som aj tak neubránil, štyria na jedného bolo jednoducho priveľa. Ten štvrtý mal P-40, po zásahoch do krídla padol do vývrtky a rozbil sa, ale z nejakého dôvodu mi ho hra nepripísala. Preto ho ani nerátam, inak by to boli štyri zostrely :) )
Ano, SB EVENT v tanku s vypnutým "radarem", kdy na mapě není vidět ani nepřítel ani dokonce vlastní, je už trošku adrenalin :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
No sláva! Až konečně začne fungovat rozdílná maximální rychlost vs maximální rychlost v terénu a především rozdíl v průchodnostech terénem u jednotlivých tanků, tak to bude ještě zajímavější.
Spintires to asi nebude, ale i tak to bude zas o kus lepší :)
Při spojení tohodle článku a článku o Myšákovi jsem si říkal, k čemu jim asi tak bude. Ale ono bude stačit dojet ten kousek na bráněný flagpost a tam prostě odstřelovat, co se k němu přiblíží ... Na mapách, kde se má rychle dobýt a udržet nějaký bod, to už ale bude horší :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hlavě že vědí co dělaj. Pořád se ještě střílí přes krasohled, velitel se dívá zprostřed tanku, nejde zabít, zaměřovače jsou na prd, tanky mají hasičák a musí se zapálit třikrát zatímco můžou současně hasit a v pohodě opětovat palbu, Sherman s M3 kanónem nezničí PzIV přes bok věže z 10m, některé stromy se nezobrazují na větší vzdálenost, křoví se naopak zobrazuje na krátkou, je možné nastavit různou stupeň vykreslování objektů, ZSU 37 nejde zničit 88, počet tanků se při kombinované bitvě snižuje na 8vs8, statistiky SB mají smíchané režimy bez ikon a s ikonama, spawn není chráněný před bombardováním, podle zvuku motoru nejde poznat jakej rychlostní stupeň řadit a kdy, všechny třídy tanků mají stejné externí zvuky, jeli SB event US vs DE a nikdo nemá US tank, tak se báječně leveluje 40xUS tanků vs 0xDE tanků, velitel nemá dalekohled, spotovací mechanismus od terminátora je fakt síla, s použitím TIR se ztrácí kurzor mimo obraz.
minimálně ruské samochodky maj velitele vyoseného
až zprovozní kulomety, bylo by fajne vidět vylezlého velitele a moci ho picnout tím kulometem
Ad stromy a jiné objekty - občas mám neblahý pocit, že někdo si hru uzpůsobil tak, že ty stromy tam nemá vidět vůbec. Obzvlášť si to myslím tehdy, když couvám skrz les, měním směr a ta ku.va se do mě stejnak trefuje na +600 m....
(ed - ale naopak jsem tuhle potkal nepřátelského "kolegu" tankistu, který ten les měl asi ještě hustější než já, neb na mapě mě viděl, ale v tom lese ne. Takže v tom lese i hloupě umřel. A pokud bych se chtěl chlubit.... umřel pak ještě jeden, toho času pátý, a tím naše skvělá Rudá armáda vyhrála jednu bitvu :)) Ale pravda, měl jsem krapítek kliku, neb on se schovával u pilíře mostu a já, kdybych trochu víc myslel, vzal jsem ho jednou ranou od toho druhého pilíře. Takhle jsem ho musel dát na dvě rány z čela)
Spawn není chráněný ? Jeden čas byly u rodišť (ale mimo běžně dosažitelnou mapu) postavení několika ostrých flaků, takže s letadlem tam bylo celkem o ústa poletovat na menší rychlosti (vzpomínám si na Popelavou řeku). Jestli je to teď jinak nevím (letiště ale bráněná jsou stále).
Co blbne kurzor s TiRem ?
Upravil/a Hoper dne 10-02-2015 21:08
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Když stáhneš grafiku, tak poznáš ... nevykreslujou se i zdi s oplocením.
Představ si, že si velitel a né anténka zavěšená nad tankem, ve velitelově výhledu spatříš nepřátelskej objekt na 6 a chceš na něj otočit celej tank včetně hlavně. Teď přijde ta nejzábavnější věc. Začneš posunovat myš
a) podle odhadu kam míří hlaveň točíš doleva (posouváš myší), nebo doprava na cíl
b) protože jsi stupidně vysoko v přehlídkové pozici, podíváš se pod nohy, abys věděl kam míří hlaveň, a pak postupuješ podle bodu a)
c) c je správně, protože kurzor nemusí ukazovat tam, kam míří hlaveň, tak musíš zjistit kde je kurzor, kam míří hlaveň a pak ... no ale to už si ztratil enemáka z výhledu velitele a už ho znovu nemusíš najít
Celé je to takové blbé. Přijde mi to jako o něco lepší studentský projekt než WoT
Schovat se do porostu je prostě totální debilita, člověk sám nevidí a je jak na střelnici.
Už od začátku to vzali za špatnej konec, jak letadla tak tanky. Lepší už to nebude ...
Nezbývá než čekat než se někdo vrhne do nějakého tankového simu na solidním enginu. Myslím že by engine Arma 3 mohl stačit ...
Nejvíce se však vyznamenali s USA tanky.Kdy jsou ty časy když jsme nadávali na nerozbitné ruské stroje Nedávno jsem byl svědkem jak dva Tygry a jeden Panter bušili do Shermana ze vzdálenosti asi tak 10 m asi dvě minuty než ho společnými silami zdolali. Opravdu velice vtipné.
S ohledem na výkony tanků bych nevéřil ničemu. Na oficiálním fóru se vede rádoby diskuse o skutečných tancích a stejné je to i v textech ve hře. V popisech výkonů tedy vše odpovídá realité, ale ve hře je to na míle daleko.
Sice se nékde diskutuje, že jumbo odrazilo 8 z 9 zásahů z 88, ale již nikoliv za jakých podmínek. V parametrech 105 HEAT na Shermanu se uvádí průraznost 115, na 8 hitů to ale nevyřadí věž Tigera z boku. Chce to prostě upravit součinitele.
Nejvíce se však vyznamenali s USA tanky.Kdy jsou ty časy když jsme nadávali na nerozbitné ruské stroje Nedávno jsem byl svědkem jak dva Tygry a jeden Panter bušili do Shermana ze vzdálenosti asi tak 10 m asi dvě minuty než ho společnými silami zdolali. Opravdu velice vtipné.
To byla totiž osádka i tank jménem Fury, neb jedině ti byli schopni ve statické pozici zničit téměř celou rotu Waffen SS. : )))
Miliony hráču a miliony chechtáku, rozhodně špatnej konec
Tak hrozně byste chtěli aby to bylo uplně něco jiného a Gaijin nechtějí co?
Teď jsi udeřil hlavičkou přesně na hřebíček
Dělají to dobře, protože demokratická (hrající a platící - a tudíž pro Gaijin důležitá) většina se chce více bavit než si zasimulačit, na rozdíl od zdejších menšiňáků, kteří by rádi simulovali, ale zase jich (nás) nikdy nebude dost...
Ale zase si to vem takhle: kdyby nebylo těch nespokojenců, tak by hry zůstaly na nějaké té úrovni osmibitových "simulátorů" jako byl třeba Chopper... (i když, mch ten vůbec nebyl špatný, uměl např. vírový vortex - párkrát jsem se v něm takto vyrypal ).
A ve WT bys dodnes neměl některé kokpity!
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Né mohlo to dopadnout lépe, mohli udělat solidní vousatej simulátor kterej by bavilo hrát zhruba 1000 lidí, dřeli by dál bídu jako my ostatní ...
Co maj teď? Velké bílé vily na plážích v Kalifornii, nacpaných děvkama a hromadama kokainu ... kdo by o to stál Upravil/a magot dne 11-02-2015 20:45
Vysvétlí mi tu někdo, ja se zméní arkáda na hardcore simulaci, když se vymění gunsight za reálný, výhled velitele bude z pozice nad popelnicí, velitel dostane alespoň nějaký dalekohled a proti Tigerům se postaví najednou dvakrát tolik normálních Shermanů místo střelnice jednou 6 a po respawnu dalších 6.
X na X je pro děcka a ty neplatí.
Neplatící hráči platí ještě víc než platící. Totiž neplatící, co šetří peníz, dělají zábavu pro platící. Nebýt těch pilných neplatících, platící by neplatili, páčto by na serverech byla nuda. Neplatící, co chce být kompetitivní, musí odehrát mraky hodin, aby si na to vydělal. Za tu dobu posluží jako hezká žížalička na háčku pro celou sbírku plativců, kteří si o něj hezky sebevědomě otřou svůj dolarový pyj.
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.