Takový piloty befek bych chtěl taky potkávat, žadný prudký pohyby, žádný kvrdlání, ani uletět nechtěl. Ten si o ten sestřel přímo říkal
Jak mám převahu tak mě většinou befko padne do mraku a než ho najdu, tak si udělá dostatečný odstup, aby si mohl v klidu nastoupat a hnedle je kořist ze mě Ale pomalu už se učím, za nimi nelítat a zůstat pěkně nahoře, protože za ty rusy fakt stačí udělat sebemenší blbost a budeš za ni pykat.
Ano, tenhle pilot Bf 109 byl opravdu hodně neschopný a jako takový si zasloužil být sestřelen. Ať se na tu situaci snažím dívat z kteréhokoliv úhlu pohledu, udělal vše špatně. Vše. Howgh.
1stCL_Fucida napsal:
Ano, tenhle pilot Bf 109 byl opravdu hodně neschopný a jako takový si zasloužil být sestřelen. Ať se na tu situaci snažím dívat z kteréhokoliv úhlu pohledu, udělal vše špatně. Vše. Howgh.
Jo byl to šmoula. Zaprvý zvoral to, že mě asi neviděl na začátku, nebo viděl a pak ztratil a myslel si, že když mě nevidí on, ani já jeho nemůžu vidět. Jinak si neumím vysvětlit to zaváhání na začátku. Pak zvoral tu sestupnou spirálu. Neměl tolik točit, stačilo nabrat rychlost a mazat domů. U země už pak reálně neměl co dělat a dost možná to vzdal. Nicméně ani líp provedenej sestup ho nemusel zachránit. Kdyby to vzal strmě dolů a po získání vzdálenosti rovně, mohl jsem to vzít v jeho směru menším úhlem a dojet ho časem. Ten Jak není zas tak neschopnej a poškozený Befko letí trochu pomaleji. Máš ale pravdu, že nepředvedl nic zajímavého.
Takový piloty befek bych chtěl taky potkávat, žadný prudký pohyby, žádný kvrdlání, ani uletět nechtěl. Ten si o ten sestřel přímo říkal
Jak mám převahu tak mě většinou befko padne do mraku a než ho najdu, tak si udělá dostatečný odstup, aby si mohl v klidu nastoupat a hnedle je kořist ze mě Ale pomalu už se učím, za nimi nelítat a zůstat pěkně nahoře, protože za ty rusy fakt stačí udělat sebemenší blbost a budeš za ni pykat.
Prudké pohyby Befek mají piloti Jaků moc rádi. Víme proč? Páčto Befko velmi rychle ztrácí energii při těch prudkých pohybech. Jak je schopnej následovaj takovou stodevítku při naprosté většině pohybů. A jde li Befko do pohybu nenásledovatelného, pak si pilot Jaku podrží energii, aby ji mohl využít vzápětí na přiblížení. Něco jiného je let Befka (nebo čehokoli jiného) ve stylu "Tanec svatého Víta" či "Padoucnice". To je taktika, kdy lomcuje pákou jak magor, ve snaze znepříjemnit míření natolik, že se druhej opravdu netrefí. Tato taktika je většinou velmi neúčinná právě v BOSku, protože stojí spoustu energie a především zejména v BOSku stačí na straně útočníka prostě chvilku přidržet spoušť a sprejovat, ono se něco ujme. Tedy pomáhá to jen vůči nezkušeným pilotům, nebo v situaci, že útočník má velmi málo zbývajících nábojů.
Jinak Befko je jistě schopné letadlo a v případě zaváhání umí snadno z útočníka udělat kořist. Ale věř, že to skoro stejně snadno umí i Jak. Situace je jiná s FW 190, LaGG3 a do jisté míry s La 5. To jsou letadla, která snadno přijdou o výhodu a druhou šanci si nemusí vynutit. Bf 109 vs Jak 1 (v BOSku) je ale velmi vyrovnaný souboj. Befko vede, v rukou zkušeného pilota je to nejlepší volba. Ale nesmí mít Jaka na šesti. Jak na šesti znamená, že nemůže využít svoje výhody. Jak na šesti znamená, že Befko musí manévrovat ve chvíli, kdy by potřebovalo stoupat po přímce a držet energii. Howgh.
Rume, netvrdím, že nemáš pravdu, ovsem ohľadne Fw si dovolím nesúhlasiť. Wurger je bezkonkurenčné najlepšia mašina v BoS - pokiaľ ovšem pilot využíva jej silné stránky. Ak má energiu, uštveš v horizontálnych manévroch i Jaka. Nemusí si vynucovať žiadnu ďalšiu šancu, stačí mu uletieť (inak ho môžu sovietske stíhačky zostreliť iba v prípade, že jeho pilot spravil nejakú chybu) ). Ja vidím problém kdesi inde - veľa nových pilotov vôbec nemá ani šajn o nejakej taktike boja v nemeckých mašinách, a snažia sa bojovať v malej výške a v horizontálne. Čiže točiť - to je ovšem presne to, co VVS potrebuje.Na to je vhodné (s výhradami) F4, ale Gustav a Wurger sú už pre iný typ boja.
Ohľadne "mrcasenia" s joyom: ano, už som to zažil aj ja. Myslím, že ide o hráčov, ktorí prišli od iných hier (napr. WT), kde to funguje. Súhlasím s tým, že je to blbosť - keď to začne pilot predo mnou robiť, je to VŽDY istý zostrel.
Když už mám enemy 200m za ocasem, tak je rozhodně lepší kvrdlat, pač se sice asi nějaký projektil uchytí, ale rozhodně méně, něž letět rovně (případně, ještě začít mírně stoupat, jako v tom to případě), to se pak uchytí všechno
Co se týče ztrát energie, tak je pořád lepší nějakou energii ztratit, než se nechat zabít.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Ked mas enemy 200 metrov za chvostom a zacnes kvrdlat - si mrtvola. Su aj ine unikove manevre ako tento arkadovy sposob. Teda pokial sa bavime o obtiaznosti expert, na normal to mozno funguje (este som na tejto obtiaznosti online neletel).
Copak už jsi Barone zapomněl na proslulé Turbovo desatero pokročilé pilotáže, resp. na bod č.3 a na nejpopulárnější defenzivní taktiku s názvem Třeba mi ho urvi?
Rumcajsi, připadalo mi z toho Tvého videa, že se ti přibližování a oddalování pohledu děje skokově (snap), zatímco mně pozvolně (plynulý zoom). Bavilo by mne mít to jako ty. Jak jsi to nastavil?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Rumcajsi, připadalo mi z toho Tvého videa, že se ti přibližování a oddalování pohledu děje skokově (snap), zatímco mně pozvolně (plynulý zoom). Bavilo by mne mít to jako ty. Jak jsi to nastavil?
Je to podvod, co ti budu vykládat. Mám plynovku od CH Products. A ta má na čelní straně tři čudlíky a zepředu takové to dráždítko, mikrojoystick. Naprogramoval jsem si jednu osu tak, že ji můžu řídit plynule tím mikrojoystickem, nebo skokově těma třema čudlíkama. No takže mi to funguje stejně jako v CloDu, kde jsou taky předdefinovaný tři zoomy. Přišlo mi to docela užitečný moct zoomovat skokem. Mám na to vlastní softík, už jsem o tom mluvil. Asi budu muset vyrobit zveřejnitelnou verzi a dát ji k dispozici. Aktuálně to umí příliš mnoho strašně moc nebezpečných věcí, takže to nemůžu dát jen tak z ruky. Snad se propracuju k výrobě ošizené varianty. Bohužel jsem teď ve stavu, že moje programátorské nadšení spolehlivě sežere práce, tak na tyhle libůstky nezbývá moc času.
Mám tu samou plynovku. Tak jestli to někdy zveřejníš, jsem první zájemce.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Ked mas enemy 200 metrov za chvostom a zacnes kvrdlat - si mrtvola. Su aj ine unikove manevre ako tento arkadovy sposob. Teda pokial sa bavime o obtiaznosti expert, na normal to mozno funguje (este som na tejto obtiaznosti online neletel).
Barone přečti si tu větu, co jsem napsal, celou. Nesnažím se v ní tvrdit, že kvrdlání je nejlepší způsob jak se dostat z bryndy, ale tvrdím, že je to lepší než nedělat nic.
@cibule
V nastavení kamery se dá upravit rychlost zoomování a pokud si to z původních 40% dáš na 60%, tak už je to celkem svižné a mě to vyhovuje víc než to mít skokově.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Shadowdeath napsal:
@cibule
V nastavení kamery se dá upravit rychlost zoomování a pokud si to z původních 40% dáš na 60%, tak už je to celkem svižné a mě to vyhovuje víc než to mít skokově.
Víš co, ono nejde o skok mezi dvěma krajníma hodnotama. Jde o skok na definovanou hodnotu. Já používám 20%, 50% a 80% na čudlíky a mikrojoystickem si případně dojedu na 0% a 100%. Procenta jsou myšlený vůči zoomovací ose.
Shadowdeath napsal:
@cibule
V nastavení kamery se dá upravit rychlost zoomování a pokud si to z původních 40% dáš na 60%, tak už je to celkem svižné a mě to vyhovuje víc než to mít skokově.
Jo, to je dobrý, dík. Pokud by to někdo hledal, tak je to při defaultním nastavení Pan Camera ve druhém sloupci (pan Camera Mode) posuvník FOW Speed Mode
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Copak už jsi Barone zapomněl na proslulé Turbovo desatero pokročilé pilotáže, resp. na bod č.3 a na nejpopulárnější defenzivní taktiku s názvem Třeba mi ho urvi?
Shadowdeath napsal:...Barone přečti si tu větu, co jsem napsal, celou. Nesnažím se v ní tvrdit, že kvrdlání je nejlepší způsob jak se dostat z bryndy, ale tvrdím, že je to lepší než nedělat nic....
Prave preto ze som si to precital cele, som ti napisal to co som napisal. Nemusis sa hned jezit
Tu je moj prvý on line súboj v BoS.
Keď mi ho vypísalo staral som sa o svoj motor/som ho uštval, v zápale boja, BoS mám týždeň a musim si zvyknuť na tuto novotu/
a ani som nevedel ,že je ten pičus za mnou. YouTube Video
toci, je to hezký, jen ti doporučím, aby sis vypnul v nastavení kamery to rozmazání (Cinematics). Rozmazání obrazu je nesmyslně zapnutý jako default. Stejně tak, jestli tam máš zapnutý head shaking, i to se vypíná, páčto i to je nesmysl. Rozmazání obrazu při rychlých změnách směru je čistě věc snímání kamerou. Když se dívá kolem sebe zdravý člověk, takhle svět nevnímá. Sice chvilku trvá, než se zaostří na nový směr a vzdálenost, ale člověk prostě obraz v naprostý většině případů nevnímá tak, jak je prezentováno tím efektem. Takže si jen zakládáš na potenciální blinkání, když to máš zapnutý. Podobně, pokud tam máš ponechaný default, je tam ten head shaking. I to je do značné míry nesmysl, protože člověk má stabilizaci obrazu zabudovanou do oka, do hlavy a do mozku. Normálně jsou lidské oko a hlava a mozek schopni eliminovat otřesy a vnímání je hladké. Stabilizace probíhá primárně již na úrovni oka. Lidské oko je v tomhle super. Třeba když se podíváš na ty youtube videa, kde se prezentuje úžasná schopnost slepic a sov stabilizovat hlavu, je to nic proti schopnosti lidí udělat to samé už v oku. Sovy stabilizujou hlavu, páčto stabilizaci neumí jejich oko. No a tak je kravina, že to tam vývojáři vůbec dávaj. Dokud se to letadlo s tebou neklepe jak splašená koza, vnímáš okolní svět bez otřesů. Spíš vnímáš vibrace tý konstrukce kolem sebe, než bys to vnímal jako roztřesený obraz. Jinak gz k sestřelu.
Po delším čase jsem si dovolil udělat záznam z jedné povedené taškařice s II./JG1. Při poletu na DED serveru jsem natrefil trojici Jaků. Je to nahrané 13/3/2015 tedy ve verzi BOSka 1.009 - po úpravě damage modelu, kdy si lidi stěžujou, že se nic nedá sestřelit. Tak tohle je trochu odpověď na takové nářky.
Hlas, kterýmu je rozumět, je Tomas. Můj hlas ten ShadowPlay nahrál nějak strašně slabě, ale sem tam je alespoň rozumět, že se bavíme. YouTube Video
Asi to byli zelenáči, vlastně mi z toho radost nevydržela nijak dlouho. Možná se rozhlížej kloboučkem a směrovku říděj kroucením ruky. No a já to takhle pokazím. Zas ale, kdybych to neudělal já, by je vyzobal jinej.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.