Kingdom Come: Deliverance (blbý kecy před vydáním)
|
Hoper |
Přidané 23-01-2014 10:22
|
Moderátor
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
a kolik to "další zafinancování" bude koštovat ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 23-01-2014 10:55
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak to bude žůžo. Bude to vlastně takový simulátor středověku. Slovo realističnost ve hře je samo o sobě docela výbušnina. Jak se jeden může zde na foru přesvědčit každý den, neshodneme se na tom ani v flight simulátorech, tedy v SW, který jsou primárně tvořeny aby zprostředkovaly co nejrealističtější dojem letu a leteckého boje. Tedy realističnost mají přímo v popisu práce. Ale tahat realističnost do RPG mi přijde velmi odvážné. Už jen realističnost boje bude velký oříšek. My simulanti to máme ještě docela snadný. Skutečný letadlo se ovládá kniplem a pedálama a tedy je možnost použít skutečné schema ovládání. Ale meč se neovládá myší a klávesnicí. Jsem se tuhle byl podívat na Bezdězu a měli tam ukázku středověké bitvy a myši ani klávesnice v tom kusu nevystupovaly. Takže tohle je první velký oříšek a troufám si říct, že tím padá realistický dojem. Snaha o tu inverzní kynematiku je jistě hezká a ty pohyby budou vypadat jako vyvolané působením okolních sil, ale rozhodně si nemyslím, že by to vedlo k realističnosti hry. Proč? No protože tahle matematika nastupuje až po úplně umělém a nepřirozeném ovládání a v případě oponenů bude řízena nějakým AI. Navíc simulované soustavy těles tíhnou k nepřirozeným oscilacím, jak je vidět třeba v BOSku v některých situacích. Ono je to jistě nějak řešitelné, ale ta potíž s tím, že se budou pokoušet myšoklikem navodit pocit skutečnosti to prostě bude hatit.
No držím jim palce. Rozhodně nejdou snadnou cestou. A ty simulace pohybu na tom celém řešení je asi to nejsnazší, co je čeká. Mechnika soustav těles a podobné kravinky je věda zvládnutá, jsou na to vzorečky, skripta, knihovny funkcí .. stačí to umět.
BTW kdo chce zažít opravdu reálný pocit středověkého nebezpečí včetně možnosti okradení zlodějem s kudlou v ruce, doporučuju návštěvu třeba Teplic. Taková půlnoční procházka po městě může vyplavit víc adrenalinu a přinést víc surového realizmu než jakákoli hra. Od středověku se to odlišuje jen možností koupit pervitin, ten prý tenkrát na trhu ještě nebyl.
Upravil/a Rumcajs dne 23-01-2014 10:58
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 23-01-2014 10:56
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
edit: blbý tlačítko |
|
|
|
arnysimilar |
Přidané 23-01-2014 11:00
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 119
Založený: 14.12.10
|
Vávra povedal, že celkovo na projekt potrebuje min. 2,5 mil. USD. Zvyšok hradí súkromný investor. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 23-01-2014 12:26
|
Moderátor
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
je zajímavý, že když čtu název tohodle vlákna, vidím tam Kondom...
nicméně jsem chtěl říct, že maj v tuto chvíli po 2 dnech 227.366,- liber - o tom se Luthierovi mohlo jen zdát
ale je zase pravda, že na RPG je ta hráčská základna poněkud většejší, i nějaké slečny a madam tam přihazují :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
autodeath |
Přidané 23-01-2014 12:43
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 106
Založený: 07.10.11
|
Ten koncept boje vypada to moc hezky. Taky by se mi moc libilo, kdyby to nebylo mysoklavesoidni hybni-klini-ja-udelam-kombo. Kez by se konecne by se daly treba i vyuzit ladne pohyby nasich hracskych tel, nejakou tou diodou bych se s radosti oblepil, abych patricnemu virtualizacnimu zarizeni dodaval potrebna data. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 23-01-2014 12:55
|
Moderátor
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
jak se asi využijí "ladne pohyby nasich hracskych tel" při
There will be romances and presumably sex, but they haven't given any details. ?
:)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 23-01-2014 13:31
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
autodeath napsal:
Ten koncept boje vypada to moc hezky. Taky by se mi moc libilo, kdyby to nebylo mysoklavesoidni hybni-klini-ja-udelam-kombo. Kez by se konecne by se daly treba i vyuzit ladne pohyby nasich hracskych tel, nejakou tou diodou bych se s radosti oblepil, abych patricnemu virtualizacnimu zarizeni dodaval potrebna data.
XBOX Kinect?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 23-01-2014 14:36
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Brian Fargo a Jessica Chobot dali...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
alfik |
Přidané 23-01-2014 14:50
|
Diskutující
Příspěvek: 4853
Založený: 21.04.06
|
Já chci podporu tříselné přípojky!
(má tam být i možnost svést nějaké ty vnadné kůstky)
Vávra opravdu je dost kecka (viz jeho "de-monstrance"v cause Řecko), Mafii 2 jsem nehrál dost na to, abych kritizoval, ale co se týče Skyrimu, je zde, myslím, nedorozumění. Vávra napsal přes sto chyb - z hlediska programátora.
Sám bych po těch víc jak 200 hod hraní S. mohl napsat něco podobného.
Ale - a to je důležité - Skyrim i s chybami a s nutností omodovat si jej byl neskutečně zábavný, užíval jsem si jej a třeba se tam ještě někdy vrátím (pořád ještě jsou kopce kam jsem nevylezl, recepty které jsem nevykombinoval, kouzla která jsem nezkusil, zbraně které jsem neukul...).
Takže, z jeho pohledu je to jiná hra než z našeho pohledu hráčů.
Na boj ve Vávrově hře jsem hodně zvědavý, jak napsal již Rumcajs, není jednoduché převést klikání a šmejdění myší na pohyby mečem, a ještě aby to bylo "reálné".
Mch teď je tam už víc jak 240 000
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 23-01-2014 14:51
|
Fusioner
Příspěvek: 15088
Založený: 29.09.05
|
To mi připomíná...
Víte, jak koupil Bakala Hospodářské noviny?
Jednou si šel Bakala ráno do trafiky (sic!) koupit svoje oblíbené doutníky.
"Kam jdeš, miláčku," zeptala se ještě rozespalá bývalá čs. miss Michaela Maláčová .
"Do trafiky," vece Bakala.
"A nekoupil bys mi nějaké noviny..."
Nějak takhle bych si představoval, že se dostal k podpoře RPG ze středověkou tématikou.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 23-01-2014 14:55
|
Moderátor
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
Brian mi nic neříkal, Jessica je Jessica :)
no a ženský se tam už ptaj, jestli budou moci hrát i za female :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 23-01-2014 15:06
|
Moderátor
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
pod jakýma nickama ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 23-01-2014 15:10
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Brian Fargo ti nic neříka? Dva dny se s tebou nebavím!
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 23-01-2014 18:20
|
Moderátor
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
No to víš že jsem se podíval, kdo to je... ;) Ale fakt jsem to nevěděl :))
Jinak tady je něco o rozpočtu, docela koukám, kolik taková menší hra stojí :o
http://bonusweb.i...ovinky_anb
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 23-01-2014 23:50
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Hotovo. 300 papouchu je v kupe !
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 24-01-2014 08:38
|
Moderátor
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
no to byl teda skok od včerejška 15:00 do dnes 08:35...
a jsem zvědav, jak to půjde dál
myslíte, že Vávra bude volat: "Hrnečku dost, hrnečku dost!" ? :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 24-01-2014 08:43
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Daniel Vavra
Thanks everyone for such an amazing support! Now we will have to work our asses off to not disapoint you, you bastards
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
beermajkl |
Přidané 24-01-2014 09:50
|
Uživatel
Příspěvek: 647
Založený: 28.12.11
|
Tak tomu se říká podpora,držím pěsti. |
|
|
|
alfik |
Přidané 24-01-2014 13:40
|
Diskutující
Příspěvek: 4853
Založený: 21.04.06
|
To bude muset... nasliboval toho v podcastech dost tak ať maká!
A hlavně, ať nemusíme psát parodie na jeho "100+" ze Skyrimu!
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|