November 24 2024 04:04:25
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Lítací pomůcky - jak je máte umístěné?
WT_Horrido
Sice ROF, ale je to použitelné obecně

http://www.youtub...equiem10NS
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
FK_Stern
Třeba tuto YouTube Video



Je tam toho spousta, jen hledat.
 
Rumcajs
Wolvercorte napsal:

Gentlemani trošku odbočím - jen doplnění k tomuhle topicu: "Prostě mě zajímalo, jak to vypadá u vás. Zjistil jsem, že se s tím svým stickem můžu evidentně jít zahrabat. Ale ten Obludův nástroj je absolutně úžasnej."
To odbočení:
- Mládencí, nevíte, jestli existujou taky nějaký 'výukový' videa třeba na youtube k Il-2ce pro nejrůznější manévry? Úniky před protivníkem a podobně... zjistil jsem, že střelby už nejsou to, co to bejvalo a v případě, že mám fokáče za zadkem, jsem v pěkný rejži. Existujou takový 'videa'? Vím, že Asfalťáci dělávali na serveru nějakou tu 'školku', ale to už myslím skončilo.
(Btw Tempe....? Šklebící se )
Nevím jak to vidí ostatní, ale za mě drobná poznámka. Nejde o akrobacii. Jde o to, abys měl iniciativu. Pokud vidíš, že iniciativu nemůžeš získat, nebo že ji ztrácíš, je na čase zmizet. S některýma letadlama je to snazší ji získat a s jinejma velmi nesnadné. No a základem iniciativy je vidět první. Druhý je vědět, co si můžu dovolit. Tedy znát svoje parametry a parametry druhého. Pak mít plán pro to, když se můj útok nepodaří. Jsou kombinace, kdy je tento plán dopředu zcela jasnej. Třeba v ROFu útok s Albatrosem na Camel. Selže první útok? Pravděpodobě je čas začít přemýšlet o respawnu. No a když už zvládneš mít iniciativu, pak se musíš trefit. Zkrátka akrobacie v tom moc není. Parádičky s letadlem jsou prima jen na oblbování paniček při leteckém dnu. I ten Requiem, co dělal ty videa pro ROF, kde detailně vysvětluje jednotlivý manévry, to v praxi nedělá. Potkal jsem se s ním ve zduchu n-krát a nikdy, opravdu nikdy nedělal nic z toho, co je na těch videích. Zaútočí s převahou výšky a rychlosti (většinou lítá SE5a nebo Spada) a trefí se při prvním průletu. Pokud má čas a prostor, třeba dá druhej. Ale on se většinou trefí napoprvé. No a mizí pryč. A to je celá ta paráda.
 
Tom_The_Maniac
Requiemova videa jsou proklatě zajímavá, ale jeho návod na Barrell roll způsobí pád do vývrtky mého Hurikána Šklebící se Jsem amatér, vím...
Rumcajs: Problém u mě je, že já se většinou přiblížím na dostřel zbraní a zahájím útok - pokud mám štěstí a cíl si mě nevšimne dřív, obvykle něco ožužlám, ale žádná sláva to není. Blbý je, že někdy to dojde do momentu, kdy nepřítel si uvědomí, že po něm někdo jde a začne kličkovat, tak se mi často proti zemi ztratí.... což dobře nechápu, protože pokud lítám 'tréninky' na QMB se mi to nestává. Možná proto, že lítání proti lidem mě trošku znervózňuje a právě si asi až moc uvědomuju, že ten cyp v Befku nebo Fokáči není žádný AI - difficulty ACE a umí mnohem víc...
K tý iniciativě - já se snažím inciativu mít, ale blbý na tom je, že při spoustě úhybnejch manévrů se dostanu do vývrtky. Jsem na to asi levej, nebo prostě moc tahám za kripl, ale v 6 případech z 10 to skončí tím, že mě protivník sundá ve vývrtce jako největšího amatéra, takže se pak stydím stisknout ReFly Šklebící se
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast

Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞
Raging hard on WarThunder...

(Nick upraven na závěrečný vývojový stupeň)
 
LangMaster
[img]http://2i.cz/2i/t/d0b594be6d.jpg[/img] is not a valid Image.
Toto je moje Šklebící se
 
http://www.ok1slm.cz
Rumcajs
Víš co, Hurrik je slabá volba. Jakmile v podstatě na cokoli s Hurrikem zaútočíš a on se ti vyhne, nebo ho pořádně netrefíš, je velká šance na to, že ti uteče. Ten FW190 je mnohem rychlejší a vůbec má všechny parametry krom poloměru zatáčení lepší. Pokud selže první útok a nedokážeš se ho držet v manévrování, uteče ti mimo dostřel, nastoupá a pak jsi tak jako tak přišel o tu iniciativu. Zkus radši nějaké letadlo, které není tolik o kroucení, ale o energii. Bf nebo FW. Tam můžeš relativně snadno a bezpečně zkoušet útoky ze slunce. Když se trefíš, máš sestřel, když ne, energii zas proměníš na vejšku a mizíš pryč. Jen to nechce podlehnout myšlence, že je dobrej nápad začít točit se Spitem, nebo něčím podobným. Minimálně tě sejme druhej, kterýho jsi přehlídnul. No a jsme na začátku. Vidět, mít iniciativu (energii), se trefit, zmizet. Nikde není divoké mrcasení klacíkem. S Hurrikem to chce dost praxe. Jde to taky, ale musíš to mír hodně dobře zmáknutý. Vědět úplně přesně, kolik energie potřebuješ, páčto dost možná nebudeš mít šanci na opravu, pokud to přestřelíš a už vůbec ne, pokud ji bude málo.
 
Tom_The_Maniac
Je fakt, že mám asi trošku špatnej výběr letadel.
Dalším faktem je, že Spojky mají letadla trošku víc o zkušenosti - já bych řekl, že Osáci mají taková ta... no 'začátečnická letadla': dobrá na výuku. Befko je hodně stabilní letadlo, možná až moc... Fokáč vymanévruje skoro všechno, má rychlost, stoupavost, silnou výzbroj.
Jednou z mojích 'taktik' (já netušim, jak tyhle pokusy přesně nazvat) je obletění hlavního bojiště a pak naháním nepřátele z jejich 'vlastní strany fronty' - dokud jsem dot, letím stejným směrem s nimi, takže je to většinou nenutí útočit a mám obvykle šanci rozebrat protivníka rovnou ze 6. hodiny (vyčteno z knížky Biggles of the Camel Squadron). Blbý je, že po mě často jdou moji vlastní.
Ale holt zkusím ty Osáky - já je moc nelítám hlavně proto, že většinou je Osáků vždycky víc, než Spojek. (podle mě vůbec není nezajímavý, že ve většině her musí bejt většina hráčů Němci - čím to asi bude?)
Upravil/a Tom_The_Maniac dne 01-09-2013 17:24
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast

Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞
Raging hard on WarThunder...

(Nick upraven na závěrečný vývojový stupeň)
 
FK_Stern
Úplný základ (až na ty japonský znaky) Úsměv
YouTube Video



prvky pilotáže YouTube Video



Upravil/a FK_Stern dne 01-09-2013 22:05
 
1stCL_Fucida
Nečteš, co ti tady píšou.

Wolvercorte napsal:

Je fakt, že mám asi trošku špatnej výběr letadel.


Klidně lítej s Hurricanem. U něj není problém, že by nedokázal rozumně manévrovat. Jeho neštěstím je slabej motor a mizerná aerodynamika. Ale manévrovat dokáže celkem obstojně.

Dalším faktem je, že Spojky mají letadla trošku víc o zkušenosti - já bych řekl, že Osáci mají taková ta... no 'začátečnická letadla': dobrá na výuku.


Upřímně, tohle zjištění jsi učinil na základě toho, že Osáci mají jednodušší letadla, nebo že se ti se spojeneckými (s Hurricanem?) nedaří?

Befko je hodně stabilní letadlo, možná až moc...


Ano, je. Bf 109 vždy byl stabilním strojem. Téměř tak stabilním, jako třeba Hurricane. Fw 190 byl příčně stabilní o dost méně a Spitfire i podélně mnohem méně.

Fokáč vymanévruje skoro všechno, má rychlost, stoupavost, silnou výzbroj.


Ano, všechno tohle Fokáč má. Přesto je to jeden z nejobtížnějších Ace Makerů. Nováček zpravidla nebývá v Fw 190 ani zdaleka tak rychle úspěšný, jako v Bf 109. Trik je v zatáčce na pomalé rychlosti, kterou Fw 190 nezvládá a na které je založena taktika VŠECH noviců.

Jednou z mojích 'taktik' (já netušim, jak tyhle pokusy přesně nazvat) je obletění hlavního bojiště a pak naháním nepřátele z jejich 'vlastní strany fronty' - dokud jsem dot, letím stejným směrem s nimi, takže je to většinou nenutí útočit a mám obvykle šanci rozebrat protivníka rovnou ze 6. hodiny (vyčteno z knížky Biggles of the Camel Squadron). Blbý je, že po mě často jdou moji vlastní.


Lépe než používat taktiky od Bigglese je přečíst třeba Sundejte Hartmanna.

Ale holt zkusím ty Osáky - já je moc nelítám hlavně proto, že většinou je Osáků vždycky víc, než Spojek. (podle mě vůbec není nezajímavý, že ve většině her musí bejt většina hráčů Němci - čím to asi bude?)


Když jsme zakládali naší letku v IL-2, tak více lidí létalo za Spojence a za těch 10 let se tenhle poměr neustále přeléval tam a zase zpátky. Ještě před nějakým rokem a půl byla Osa ve výrazné menšině. Viz. třeba speciálky. Proč je ve většině her více Němců netuším, ale nejspíš za to můžou uniformy. Máme je prostě sexy Úsměv


PS: nehledej problém v letadle, ale najdi si někoho, kdo tě naučí pořádně létat i s tím Hurricanem. Ve výsledku je to vždy pilot, kdo vyhrává či prohrává souboj. Vstup do nějaké letky. Jestli ti jsou blíže Spojenci, poptej se u 606. nebo 310. letky. Určitě tě rádi zaškolí a ukáží, jak to udělat, abys pro nás, orly Luftwaffe, nebyl snadnou kořistí.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Tom_The_Maniac
Omlouvám se za doubble post. Omyl.
K těm 'začátečnickým letadlům Osy' - Mustang je skutečně divokým koněm. Je to rychlý, lehký, ale zase až moc. Já jako amatér to rozmlátím jako prd. Spitfire je výborný letadlo, ale ... trošku 'vratký'. Hurikán to má blbý v tom, že obvykle nemá správnýho protivníka (nejlíp nějakýho taliána Šklebící se ). Befko jsem rozmlátil jen párkrát, hlavně při přistání i na začátku, nebo jsem byl sestřelen. Málo kdy to rozjebu o zem při nepovedeným bojovým manévru, jako se mi to někdy děje u některejch spojeneckejch letadel (Mustang by moh' vyprávět).
Tak Biggles je hrdina mých dětských let. Když to dokázal on, proč ne já Šklebící se (dobře, tohle je stupidní ...). Sundejte Hartmanna - pamatuju si jednu pasáž, kde popisoval jak vždycky nastoupali do 4.000 metrů, odkud měli výhled na letadla dole i nahoře. Navíc výšková převaha atd.
Mě je Hurikán prostě sympatickej tím, že to bylo letadlo mého dětství, když mě ještě táta před spaním krmil čtením z knížek o československých pilotech v Británii. Je to pro mě prostě Symbol s velkým S.
Německé uniformy jsou sexy, ale tak level od těch britských Vyděšený
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast

Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞
Raging hard on WarThunder...

(Nick upraven na závěrečný vývojový stupeň)
 
WT_Horrido
Německé uniformy že jsou jen level od špatně střižených hadrů z partiovky v barvě vybledlých montérek? Přidej. Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Tom_The_Maniac
Back on the track, gentlemen.
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast

Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞
Raging hard on WarThunder...

(Nick upraven na závěrečný vývojový stupeň)
 
Topper-Czech
Serza napsal:

Toppre, proc je proste nedas na nejakou mensi bednu, abys je mel v dosahu?


Pak ale zase kam s tou bednou. Jakékoliv vypodložení jsem po testech zavrhl - jak to není pevně uchycené navzájem, je to nestabilní. I kvůli té výšce. Jedině že by ty pedály byly ve stylu padacích dvířek, prostě obdoba barových dvířek v obývací stěně Úsměv
 
http://www.e-airport.wz.cz
Tom_The_Maniac
Befko je Over Powered Šklebící se Šklebící se
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast

Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞
Raging hard on WarThunder...

(Nick upraven na závěrečný vývojový stupeň)
 
erichos
Wolvecorte, bez ohladu na to ktore lietadlo budes lietať, skus sa sustredit na spravne vyuzitie zameriavaca, on tam je na to aby si pomocou neho meral vzdialenost ciela (podla jeho znameho rozpätia kridiel) a tiež pomocou neho urcujes uhol nadbehu, po česky predstihu. Pokial pouzivas lietadla s kridlovymi kanonmi/gulometmi je dolezita aj konvergencia, nie je to nič tazke ale treba sa nad tymi vecami zamysliet trošku a potom trenovat. Ani v skutocnosti kazdy pilot len tak netrafil, preto tych "expertov" alebo "es" bolo vzdy menej ako tych ostatnych. Metoda "spray and pray" ciže sprejuj a modli sa aby si trafil, zvycajne nefunguje, skor ti dojdu naboje. Treba strielat na spravnu vzdialenost, napriklad britsky zameriavac ma svetelny kruh, ak ten kruh objime kridla befka/fokaca tak si od neho 100 yardov, ak su jeho kridla v polovici priemeru zameriavaca si 200 yardov, to bola obvykla vzdialenost strelby. Takto by si mal mat nastavenu aj konvergenciu, aby bola zosynchronizovana s vyskovym nastrelenim zbrani, ktore v šturmovi nevieme zmeniť, len dufame že je to asi ako bolo origoš. Tiež dolezita vec je strielať bez gečok, stačí len ak na sekundu prestanes tahat a az potom vystreliš, proste odlahčiš paku a vypališ. Uvidiš pojde to. Z niektorych lietadiel sa clovek triafa lepsie a z niektorých horsie, je to dost o zvyku. Tu je videjko ktore je urobene podla origoš britskej prirucky, ktorou sa snazili briti vyriesit problemy pilotov spitov pri strelbe na štihlu siluetau fokačov, podla filmov z fotogulometov zistili ze piloti zyvcajne zle odhadovali vzdialenost alebo nadbeh:

http://www.youtube.com/watch?v=zsIz2bIBLwM&feature=player_embedded


Podobnu peknu prirucku mali aj Nemci pre ich skvely zameriavač Revi, urcite najdeš na webe niekde, ak nie ozvi sa niekde ju mam.

Letu zdar.
 
http://www.letkaorel.eu
Joe Hallenbeck
Mustang je asi jedna z nej spojeneckých mašin, jen není dělaná na utažené zatáčky. Je to prostě Mustang, vezmeš ho "u huby" shodí tě na zem, povolíš mu uzdu a skoro všechny nechá za sebou v prachu. Jen musíš znát tu správnou letovou hladinu. Mk III je u země rychlý jak máloco. P-51B/D pak od cca 23 000 stop a výš, kromě Ta-152, Me 163, Me 262, jen s ním nesmíš točit nebo vymýšlet jak mu zkrátíš v manévrech uzdu. To je pak relativně snadný cíl.
Tempest zase uletí v nižších letových hladinách Gustavům a starším verzím, a je v rychlosti a manévrování srovnatelný s Dorou (nízko).
Jde o to znát dobře silné stránky a slabiny mašin a podle toho s nimi létat. Dříve nebo později se přestaneš zbytečně snažit někoho sundat v krkolomných manévrech a přejdeš na taktiku BnZ. Ona je totiž nejefektivnější.
Upravil/a Joe Hallenbeck dne 02-10-2013 01:20
313_FlyBoy
RY-C
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,031,667 návštěv